uh? in bf is het ook gewoon 1 knop hoor?quote:Op maandag 21 november 2011 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet dat ze het kniven niet zoals in BF hebben gemaakt waar je hem eerst moet selecteren voor je iemand kan kniven. Desnoods maak je het 1 one punch kill als de persoon al damage heeft of vanachter wordt geknived maar als je geen damage hebt slaat het nergens op dat je doordat iemand in paniek raakt in ene dood bent
Ja ik dacht dat je hem moest selecteren maar dat kan ook moh zijn geweestquote:Op maandag 21 november 2011 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
uh? in bf is het ook gewoon 1 knop hoor?Alleen je steekt daar raar en het duurt lang. En je moet ze soms 2x raken.
Volgens mij geven die 4 balkjes je verbinding met de host aan. Dat zegt verder volgens mij weinig over de kwaliteit van die host.quote:Op maandag 21 november 2011 07:39 schreef KoningStoma het volgende:
Ze mogen die balkjes wel iets beter de werkelijke kwaliteit van de verbinding laten weergeven. Ik heb áltijd 4 balkjes, ongeacht de kwaliteit van de verbinding.
Je hoeft niet te selecteren.quote:Op maandag 21 november 2011 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet dat ze het kniven niet zoals in BF hebben gemaakt waar je hem eerst moet selecteren voor je iemand kan kniven. Desnoods maak je het 1 one punch kill als de persoon al damage heeft of vanachter wordt geknived maar als je geen damage hebt slaat het nergens op dat je doordat iemand in paniek raakt in ene dood bent
quote:Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef Roces18 het volgende:
Ik zit momenteel vast bij "Back on the Grid"Ik weet niet wat jij fout doet. Dat stuk heb ik vorige week nog makkelijk gedaan (zelfs de achievement van 4 mortieren).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik de vlag vast houdt in team defender dan ga ik campen.
Probleem ermee?
quote:
Kan dat wel op de PS3 dan?quote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Is er al een fokker gebanned door glitchen?
Tuurlijk kan dat. Het report-systeem is er niet voor niks.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 16:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij fout doet. Dat stuk heb ik vorige week nog makkelijk gedaan (zelfs de achievement van 4 mortieren).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |