PC?! Tell me howquote:Op maandag 21 november 2011 15:20 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Eindelijk NAT op open kunnen krijgen en het loopt nu als een trein
lachen trouwens dat als je iemand killt je zijn evt. reactie hoort (als hij een mic heeft)
Kleine dingetjes die toch beter zijn dan mw2
ah thx. zal dat eens proberen. Hij staat standaard bij mij op medium+ ofzo maar dit zal vast het truukje doenquote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef KrentebolHooft het volgende:
misschien dat sensitivity omhoog helpt?
quote:*Hot fix to take care of the bug which allows people to go under the map on Outpost.
*Hot fix for the bug which allows people to call in an unlimited amount of Stealth Bombers. Anyone caught abusing this bug will be banned by the way.
Ja Black ops heeft een hogere fun factor en MW3 gaat wat meer de serieuze kant opquote:Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik beleefde meer plezier aan black opskomt vooral omdat ik firing range zo geweldig vond en Nuketown ook. Dat mis ik aan MW3, een map als firing range. Dome komt in de richting maar lang zo goed niet.
Hier ben ik aan dood gegaanquote:
Ja, dat vroeg ik mij ook al af hopelijk gaan ze dit nog in de toekomst doenquote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef OverRated het volgende:
Ik kwam er dus eindelijk achter dat je gewoon Gun Game kunt spelen in een private match1 van de weinige dingen die ik leuk vond aan BO.
Maar waarom niet in de gewone lobby?
Eigen schuldquote:Op maandag 21 november 2011 23:57 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ben je zo lekker aan het rushen 29-3 gaat de hele motherfucking tegenpartij campen als teven.
Dome en Nuketown zijn totaal verschillend. Snap niet dat iedereen vind dat ze op elkaar lijken terwijl de enige overeenkomst is dat ze beide klein zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik beleefde meer plezier aan black opskomt vooral omdat ik firing range zo geweldig vond en Nuketown ook. Dat mis ik aan MW3, een map als firing range. Dome komt in de richting maar lang zo goed niet.
Beide zijn ze klein en dat is inderdaad de enige overeenkomst. Alleen waren de spawns in Black ops veel relaxter en daardoor vind ik blops beter spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dome en Nuketown zijn totaal verschillend. Snap niet dat iedereen vind dat ze op elkaar lijken terwijl de enige overeenkomst is dat ze beide klein zijn.
Hardhat en Mission.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:17 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is jullie favoriete map eigelijk?
Ik vind Mission en Dome echt baas
Valt allemaal wel mee hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef Lucaas het volgende:
Zowat alle maps in MW3 zijn gewoon klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |