ja maar vond hem irritantquote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat mannetje wat constant je zwaard vast pakt en die projectielen op je afschoot? Moet zeggen dat ik die niet heel moeilijk vond. De geluidseffecten van het goed raken met zwaard zijn wel geweldig, alleen daarom al was ik er op gebrand hem te verslaan
quote:Op zondag 20 november 2011 13:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]Goed punt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Net toen ik de vraag stelde op het forum las ik de tip van die Stone en begreep ik de hint van Fi :-)quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lees de hintstone of vraag Fi.
En als dat allemaal niet lukt kan je naar boven scrollen.
Ja op dat eilandje... Bamboo Island? Daar moet je in een bepaald aantal seconden zoveel mogelijk bamboe stukken "slices."quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef nomar83 het volgende:
Bamboe snijden? Ik heb al die eilandjes nog helemaal niet verkent eerlijk gezegd, ben gewoon bezig met de main quest. Nu bij dungeon 52.
Wowquote:
Muziek was altijd al dik in orde bij Zelda natuurlijk maar dat het nu door een echt orkest is ingespeeld maakt het helemaalquote:Op zondag 20 november 2011 21:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WowHoe vaker ik de Main-theme hoor, hoe beter in hem vind
![]()
Over de game: Wat een genotWat een muziek
Wat een sfeer
Zelden zo met een game meegeleefd en beleefd als deze Zelda. Komt door de characters en de levende wereld. En ook door Zelda
zelf. En dat terwijl ik nu pas net van Skyloft af ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik zit nu al vast. Begin van de Forest Temple:
Kijk op je kaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Chav het volgende:
NEEEEEEEE!!! Lege batterijen!!!!
2 accus FTW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spin moet je flippen, dan is hij zo dood.quote:Op maandag 21 november 2011 00:02 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik snap ook iets niet. dr zit 1 zo'n vijand in waar ik nog wel eens dik moeite mee heb, en mn batle prowess staat volgens Fi op strong, en die spin ram ik altijd in1 keer neer en staat op zwak... zal wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |