Met de onofficiėle www.hdmi-key.nl kun je HDMI aansluiten. Bronsignaal blijft natuurlijk SD.quote:Op zondag 20 november 2011 12:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik wist het niet eens dat er geen HDMI kabel beschikbaar was, dan maar component inderdaad. Het is zelfs noodzakelijk want er wordt hier wel eens Monopoly Streets gespeeld en de tekst is bijna niet te lezen door dat geblur van die composite kabel.
quote:Op zondag 20 november 2011 00:24 schreef houdjemond het volgende:
Vraagje :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Er staat een hintstone vlak bij geloof ik en anders weet Fi ook wel wat. Maar de oplossing:quote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef replay11nl het volgende:
Hoe kom ik verder in de forest temple bij dat oog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op zondag 20 november 2011 13:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Er staat een hintstone vlak bij geloof ik en anders weet Fi ook wel wat. Maar de oplossing:Thanks, wat Fi en die hintstone zeiden werd ik niet erg wijs van, maar ik ben nu verder bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel veel beter dan Twilight Princess dus? Ik speel op een 50" plasma en ik moet inderdaad wel een stukje er vanaf gaan anders word je niet goedquote:Op zondag 20 november 2011 07:58 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Bij deze de afbeelding op een 91 cm plasma tv...
[ link | afbeelding ]
Kijk die mouwen en de randen van de kast...
Zo erg heb ik het nog nooit gezien bij een Wii spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Waarschijnlijk ben je er al, maar - vasthouden en dan het schild selecteren (niet in het gear menu doen, maar gewoon in het spel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:53 schreef Chav het volgende:
Ik sta nu al vast in de Forrest Temple XD
(en hoe selecteer ik in godsnaam m'n schild?)
Weet het al, ik deed het idd eerst in het gear menu xDquote:Op zondag 20 november 2011 14:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je er al, maar - vasthouden en dan het schild selecteren (niet in het gear menu doen, maar gewoon in het spel.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef MaximusTG het volgende:
Dowsen valt toch wel mee, vind het juist makkelijk. Je moet alleen wel rekening mee houden dat je soms om dingen heen moet lopen he:P. Wat ook een handige techniek is; als je een ding moet zoeken, en je hebt toegang tot meerdere bird statues:
Ga naar eentje, en dowse tot je recht naar het te vinden object kijkt. Onthoud de denkbeeldige lijn recht van Link naar het object. Herhaal dit vanaf een ander statue, en je hebt een snijpunt.De dowser wilt er soms nogal eens naast zitten :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu in de Earth Temple, ik zie ze vanzelf wel verschijnen!In me Burberry......
Je hebt wél een uitgelezen kans gehad!quote:Op zondag 20 november 2011 13:39 schreef speknek het volgende:
Nu is Zelda weg en ik heb haar niet eens kunnen kussen.
herkenbaar..quote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef Chav het volgende:
Ik moet echt ophouden met mezelf te bombarderen) Druk steeds A in ipv de gooibeweging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen.
Vet spel, alleen het begin is zo traag, pas na de 3de tempel begon ik er een beetje in te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:03 schreef cherrycoke het volgende:
hoe krijg je de hylian shield iemand een idee ? kan hem niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Lees de hintstone of vraag Fi.quote:Op zondag 20 november 2011 18:00 schreef Diamond3d het volgende:
Wtf zit nu al vast bij skyview temple. Dat oog sluit zich steeds als ik met me slingshotje komt.. Iemand? Met me zwaard krijg ik hem niet geraakt
Dat mannetje wat constant je zwaard vast pakt en die projectielen op je afschoot? Moet zeggen dat ik die niet heel moeilijk vond. De geluidseffecten van het goed raken met zwaard zijn wel geweldig, alleen daarom al was ik er op gebrand hem te verslaanquote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef MikeyMo het volgende:
Dat lava wereldje was goed te doen, zelfs de eindbaas was weer eens ouderwets uitdagend, maar niet onmogelijk... itt de eerste die echt te moeilijk was voor een eerste baas
Garahim is dan ook de villain hierin, zou niet goed zijn als ie gelijk superzwak was.quote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat mannetje wat constant je zwaard vast pakt en die projectielen op je afschoot? Moet zeggen dat ik die niet heel moeilijk vond. De geluidseffecten van het goed raken met zwaard zijn wel geweldig, alleen daarom al was ik er op gebrand hem te verslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |