abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104572493
Wat vonden jullie eigenlijk van de Twilight Princess?
pi_104572532
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:42 schreef Diamond3d het volgende:
Maar is het ook kartelig bij jullie? Alsof bij een pc spel van 10 jaar geleden AA uit staat.

En nee het ligt niet aan me tv. Eerder aan de standaard component kabels die zijn meegeleverd maar vraag me af of andere kabels veel verschil maken.

Http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=244454

Hier een foto.. Moet even zo want zit via mobiel.
De met de Wii meegeleverde kabel is toch juist geen component kabel?
pi_104572565
quote:
5s.gif Op zondag 20 november 2011 00:16 schreef Yachiru het volgende:

[..]

De met de Wii meegeleverde kabel is toch juist geen component kabel?
Composiet kabel idd, wordt vaak verward.
  † In Memoriam † zondag 20 november 2011 @ 00:20:49 #79
91830 MaximusTG
pi_104572653
Gelukkig heb ik die op de Gamecube gespeeld, maar dan nog viel ie me erg tegen. Zeer lineair, dat gezeik met Wolf Link, Twilight met die tears. En idd die vreselijke grauwe kleurstelling. Kon amper wat zien soms. Heb ik veel liever Wind Waker, met zn pure en zuivere kleuren. Duidelijke randen en structuren. Vind dat Skyward sword een mooi compromis is tussen realistischere stijl en cellshaded.
  zondag 20 november 2011 @ 00:24:29 #80
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_104572769
Vraagje :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zondag 20 november 2011 @ 02:49:17 #81
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_104575770
Zo daarstrx eindelijk die level 1 baas verslagen/ Tievus wat moest je die vent vaak aan blijven vallen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Forum Admin zondag 20 november 2011 @ 02:51:59 #82
35723 crew  GGMM
pi_104575799
Inmiddels ook de eindbaas van de eerste tempel verslagen. Ik vond hem heel simpel eigenlijk. Beetje jammer eigenlijk, heb hem in één keer gehaald, zoiets moet eigenlijk niet kunnen met dat soort gevechten. Maar goed, wie weet wordt dat nog moeilijker.

Ben nu bezig met level 2, ben nog niet in de tempel. Zal zo ongetwijfeld de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijgen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 20 november 2011 @ 02:58:04 #83
35723 crew  GGMM
pi_104575862
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104576281
Bij een game als zelda komt gameplay natuurlijk op de eerste plek, niet de graphics. Toch vraag ik me af hoe vet het wel niet zou zijn als je zelda had op bv ps3, top notch graphics. Moet je voorstellen om dan door hyrule te gaan.

Dat is een beetje het nadeel van de wii, dat hij grafisch gezien echt achterloopt. Vooral met al dat HD geweld van de laatste tijd zoals crisis, battlefield, god of war en uncharted. Dan lijkt de wii net van een generatie ervoor, terwijl de wii dat feitelijk niet is.

Maar toch heb ik de wii en mario kart blijft fun, en twilight princess blijft geniaal, ook met mindere graphics. Jammer genoeg zijn er maar weinig echt goede titels voor de wii, waardoor je als gamer toch vaak tekort komt. Ik heb een ps3 ernaast en ik gebruik de wii eigenlijk nauwelijks nog.

Ik ga denk ik Skyward Sword ook halen als ie wordt afgeprijsd. Dan mag de wii weer voor even zijn lampjes laten branden.
<hr>
pi_104576812
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 04:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
Bij een game als zelda komt gameplay natuurlijk op de eerste plek, niet de graphics. Toch vraag ik me af hoe vet het wel niet zou zijn als je zelda had op bv ps3, top notch graphics. Moet je voorstellen om dan door hyrule te gaan.

Dat is een beetje het nadeel van de wii, dat hij grafisch gezien echt achterloopt. Vooral met al dat HD geweld van de laatste tijd zoals crisis, battlefield, god of war en uncharted. Dan lijkt de wii net van een generatie ervoor, terwijl de wii dat feitelijk niet is.
Maar toch heb ik de wii en mario kart blijft fun, en twilight princess blijft geniaal, ook met mindere graphics. Jammer genoeg zijn er maar weinig echt goede titels voor de wii, waardoor je als gamer toch vaak tekort komt. Ik heb een ps3 ernaast en ik gebruik de wii eigenlijk nauwelijks nog.

Ik ga denk ik Skyward Sword ook halen als ie wordt afgeprijsd. Dan mag de wii weer voor even zijn lampjes laten branden.
Helemaal mee eens.

Bij deze de afbeelding op een 91 cm plasma tv...

Kijk die mouwen en de randen van de kast... :(

Zo erg heb ik het nog nooit gezien bij een Wii spel.
  zondag 20 november 2011 @ 08:55:41 #86
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_104576994
Haha, had gisteren hetzelfde: vol verwachting game gestart, maar wat een kutgraphics op 47". Iets verder weg zitten maakt het wel beter, maar op een gegeven moment zit je tegen de muur en kan je niet verder. Dus dat gaat m niet worden.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_104577226
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 07:58 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Bij deze de afbeelding op een 91 cm plasma tv...

[ link | afbeelding ]

Kijk die mouwen en de randen van de kast... :(

Zo erg heb ik het nog nooit gezien bij een Wii spel.
Blijft een SD-resolutiespel. Hangt ook van de TV af hoe goed die schaalt.
Speel zelf op een HD CRT TV en daar is het veel minder storend.

Gebruik je wel componentkabels?

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 20 november 2011 @ 09:34:43 #88
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_104577278
Ik heb component & de graphics zijn echt wel goed te noemen.
Het haalt het natuurlijk niet bij PS3, maar op die manier vergelijken zou oneerlijk zijn.
Muziek is trouwens mooi :)
kloep kloep
pi_104577798
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Diamond3d het volgende:
Even een serieuze vraag: Is het spel bij jullie ook kartelig? Die mouwen van Link en de kast in zijn kamer in het begin zien er bijv niet uit. Ik weet dat het de Wii is maar had toch wel meer verwacht of ligt het aan mij?
Ja, heel erg op mijn 23 inch full HD. Beneden, op de 40 inch FullHD tv heb ik er geen last van. En ik gebruik een component op beide tvs.

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 00:15 schreef TheFastOne het volgende:
Dit was mijn eerste Zelda en het kan me niet schelen wat anderen zeggen, ik was meteen verkocht. Ik vind dat de beste Zelda die er is.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_104577849
Ik moet ook component of HDMI halen voor de Wii, irriteer ik me al tijden aan. De Wii is van vriendin maar die gaf nooit echt wat om de graphics, ik stoor me er wel aan :')

Is het trouwens mogelijk om de map linksonder permanent in beeld te hebben?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_104578500
Ik speel het nog op zo'n oude beeldbuis... De zwarte blokjes knipperen af en toe door het beeld :')

Ik heb me voorgenomen om me er niet over op te winden, maar das nog best lastig :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_104579064
Zwarte blokjes? Wat bedoel je daarmee? ( ik speel ook op beeldbuis en wil hem misschien ook gaan halen)
  zondag 20 november 2011 @ 11:34:39 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_104579190
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 09:28 schreef Aether het volgende:

Speel zelf op een HD CRT TV en daar is het veel minder storend.

Hoe groot is die wel niet? :o

Waarom is 480p eigenlijk beter dan 576i? M.a.w. zouden de kartels minder worden als ik hem op 480i en 60hz zet?
(moet nog component kabels kopen maar vind het zo'n ripoff, daarentegen duurt DealExtreme eeuwen).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_104580367
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 10:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik moet ook component of HDMI halen voor de Wii, irriteer ik me al tijden aan. De Wii is van vriendin maar die gaf nooit echt wat om de graphics, ik stoor me er wel aan :')

Is het trouwens mogelijk om de map linksonder permanent in beeld te hebben?
Er bestaat geen HDMI kabel voor de Wii, omdat de console het niet ondersteunt. Ik gebruik zelf een originele Nintendo component kabel en dat verschil zie je wel met de composiet kabel die bij de Wii geleverd word. Maar goed, het was te verwachten dat dit grafisch niet geweldig is. Heb laatst nog ff TLOZ - TP opgestart en ik moest ook bijna huilen om de graphics. Daarna ff TLOZ: Windwaker er in gedaan en dat toverde toch weer een glimlach op mijn gezicht.

Heb gisteravond ook mijn deluxe exemplaar opgehaald voor E65,- goede deal vind ik. Nu ff wachten tot medio december of begin januari, dan heb ik pas echt tijd om er ff goed voor te gaan zitten. Maar het kriebelt al wel om alles lekker te verkennen, alle sidequests halen enzo. Man oh man!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 20 november 2011 @ 12:19:47 #95
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_104580872
Niemand een antwoord op mijn vraag? :o
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zondag 20 november 2011 @ 12:21:23 #96
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_104580931
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 00:15 schreef TheFastOne het volgende:
Minder dan WW alhoewel ik het verzamelen van Tears leuker vond dan die achterlijke triforce hunt :P
  zondag 20 november 2011 @ 12:22:06 #97
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_104580960
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 12:19 schreef houdjemond het volgende:
Zet even voor je spoiler hoe ver je ongeveer bent, anders zal het gros van de mensen niet eens kijken.
pi_104582020
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 12:19 schreef houdjemond het volgende:
als ie grijs is heb je die kubus nog niet gehad, dan was het een andere. kunnen er meerdere op 1 eiland zitten;)

Toch ook maar een component kabel gehaald... ik heb mijn led tv uitgekozen om op te gamen en dus 1tje uitgezocht met een lage responstijd en hoge contrastratio en resolutie. gevolg is wel dat dingen van de Wii er zo een stuk minder uitzien.

[ Bericht 16% gewijzigd door Donderkonijn op 20-11-2011 12:58:25 ]
pi_104582173
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 12:05 schreef CoExist het volgende:

[..]

Er bestaat geen HDMI kabel voor de Wii, omdat de console het niet ondersteunt. Ik gebruik zelf een originele Nintendo component kabel en dat verschil zie je wel met de composiet kabel die bij de Wii geleverd word. Maar goed, het was te verwachten dat dit grafisch niet geweldig is. Heb laatst nog ff TLOZ - TP opgestart en ik moest ook bijna huilen om de graphics. Daarna ff TLOZ: Windwaker er in gedaan en dat toverde toch weer een glimlach op mijn gezicht.

Heb gisteravond ook mijn deluxe exemplaar opgehaald voor E65,- goede deal vind ik. Nu ff wachten tot medio december of begin januari, dan heb ik pas echt tijd om er ff goed voor te gaan zitten. Maar het kriebelt al wel om alles lekker te verkennen, alle sidequests halen enzo. Man oh man!
Ik wist het niet eens dat er geen HDMI kabel beschikbaar was, dan maar component inderdaad. Het is zelfs noodzakelijk want er wordt hier wel eens Monopoly Streets gespeeld en de tekst is bijna niet te lezen door dat geblur van die composite kabel.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_104582190
Voor mensen met vragen: Er is een Gossip Stone vlakbij het gebouw waar je je eerste zwaard kreeg. Handig als je vast zit of iets niet weet te vinden.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')