De met de Wii meegeleverde kabel is toch juist geen component kabel?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:42 schreef Diamond3d het volgende:
Maar is het ook kartelig bij jullie? Alsof bij een pc spel van 10 jaar geleden AA uit staat.
En nee het ligt niet aan me tv. Eerder aan de standaard component kabels die zijn meegeleverd maar vraag me af of andere kabels veel verschil maken.
Http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=244454
Hier een foto.. Moet even zo want zit via mobiel.
Composiet kabel idd, wordt vaak verward.quote:Op zondag 20 november 2011 00:16 schreef Yachiru het volgende:
[..]
De met de Wii meegeleverde kabel is toch juist geen component kabel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgen.
Hahaha!quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 november 2011 04:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
Bij een game als zelda komt gameplay natuurlijk op de eerste plek, niet de graphics. Toch vraag ik me af hoe vet het wel niet zou zijn als je zelda had op bv ps3, top notch graphics. Moet je voorstellen om dan door hyrule te gaan.
Dat is een beetje het nadeel van de wii, dat hij grafisch gezien echt achterloopt. Vooral met al dat HD geweld van de laatste tijd zoals crisis, battlefield, god of war en uncharted. Dan lijkt de wii net van een generatie ervoor, terwijl de wii dat feitelijk niet is.
Maar toch heb ik de wii en mario kart blijft fun, en twilight princess blijft geniaal, ook met mindere graphics. Jammer genoeg zijn er maar weinig echt goede titels voor de wii, waardoor je als gamer toch vaak tekort komt. Ik heb een ps3 ernaast en ik gebruik de wii eigenlijk nauwelijks nog.
Ik ga denk ik Skyward Sword ook halen als ie wordt afgeprijsd. Dan mag de wii weer voor even zijn lampjes laten branden.
Blijft een SD-resolutiespel. Hangt ook van de TV af hoe goed die schaalt.quote:Op zondag 20 november 2011 07:58 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Bij deze de afbeelding op een 91 cm plasma tv...
[ link | afbeelding ]
Kijk die mouwen en de randen van de kast...
Zo erg heb ik het nog nooit gezien bij een Wii spel.
Ja, heel erg op mijn 23 inch full HD. Beneden, op de 40 inch FullHD tv heb ik er geen last van. En ik gebruik een component op beide tvs.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Diamond3d het volgende:
Even een serieuze vraag: Is het spel bij jullie ook kartelig? Die mouwen van Link en de kast in zijn kamer in het begin zien er bijv niet uit. Ik weet dat het de Wii is maar had toch wel meer verwacht of ligt het aan mij?
Dit was mijn eerste Zelda en het kan me niet schelen wat anderen zeggen, ik was meteen verkocht. Ik vind dat de beste Zelda die er is.quote:Op zondag 20 november 2011 00:15 schreef TheFastOne het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de Twilight Princess?
Hoe groot is die wel niet?quote:Op zondag 20 november 2011 09:28 schreef Aether het volgende:
Speel zelf op een HD CRT TV en daar is het veel minder storend.
Er bestaat geen HDMI kabel voor de Wii, omdat de console het niet ondersteunt. Ik gebruik zelf een originele Nintendo component kabel en dat verschil zie je wel met de composiet kabel die bij de Wii geleverd word. Maar goed, het was te verwachten dat dit grafisch niet geweldig is. Heb laatst nog ff TLOZ - TP opgestart en ik moest ook bijna huilen om de graphics. Daarna ff TLOZ: Windwaker er in gedaan en dat toverde toch weer een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zondag 20 november 2011 10:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik moet ook component of HDMI halen voor de Wii, irriteer ik me al tijden aan. De Wii is van vriendin maar die gaf nooit echt wat om de graphics, ik stoor me er wel aan
Is het trouwens mogelijk om de map linksonder permanent in beeld te hebben?
Minder dan WW alhoewel ik het verzamelen van Tears leuker vond dan die achterlijke triforce huntquote:Op zondag 20 november 2011 00:15 schreef TheFastOne het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de Twilight Princess?
Zet even voor je spoiler hoe ver je ongeveer bent, anders zal het gros van de mensen niet eens kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 12:19 schreef houdjemond het volgende:
Niemand een antwoord op mijn vraag?
als ie grijs is heb je die kubus nog niet gehad, dan was het een andere. kunnen er meerdere op 1 eiland zitten;)quote:Op zondag 20 november 2011 12:19 schreef houdjemond het volgende:
Niemand een antwoord op mijn vraag?
Ik wist het niet eens dat er geen HDMI kabel beschikbaar was, dan maar component inderdaad. Het is zelfs noodzakelijk want er wordt hier wel eens Monopoly Streets gespeeld en de tekst is bijna niet te lezen door dat geblur van die composite kabel.quote:Op zondag 20 november 2011 12:05 schreef CoExist het volgende:
[..]
Er bestaat geen HDMI kabel voor de Wii, omdat de console het niet ondersteunt. Ik gebruik zelf een originele Nintendo component kabel en dat verschil zie je wel met de composiet kabel die bij de Wii geleverd word. Maar goed, het was te verwachten dat dit grafisch niet geweldig is. Heb laatst nog ff TLOZ - TP opgestart en ik moest ook bijna huilen om de graphics. Daarna ff TLOZ: Windwaker er in gedaan en dat toverde toch weer een glimlach op mijn gezicht.
Heb gisteravond ook mijn deluxe exemplaar opgehaald voor E65,- goede deal vind ik. Nu ff wachten tot medio december of begin januari, dan heb ik pas echt tijd om er ff goed voor te gaan zitten. Maar het kriebelt al wel om alles lekker te verkennen, alle sidequests halen enzo. Man oh man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |