ja hoor, kom maar gezellig langs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Best wel. Maar ook omdat je hem vrij vaak moet raken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:30 schreef Chav het volgende:
Ben ik nou zo'n debiel of is de Forrest Temple baas best wel pittig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:15 schreef Jesse_ het volgende:
Eerste tempel uitgespeeld
ik vind die eindbaas best tricky, maar mijn zwaardskills zijn dan ook behoorlijk brakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
De speeltijd staat bij mij nu op 17 uur, tussen dungeon 3 en 4. Ik denk dat ik op dit moment ook eerder een 9,5 zou geven dan een 10. De game is geweldig, dungeons zijn tof, controls werken goed, maar het is niet zo overweldigend als OoT in 1998 was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef Yachiru het volgende:
[N]GAMER geeft een 9,5 en Power Unlimited een 95.
Ik had toch wel een 100 van Jurjen verwacht eerlijk gezegd!
Kan nog steeds niet spelen, wat een timing om last van m'n schouder/ nek te hebben zeg
Ik had een lamme arm na die baasquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vind die eindbaas best tricky, maar mijn zwaardskills zijn dan ook behoorlijk brak
Waarom vergelijk je het met hoe Ocarina of Time was in plaats van hoe het spel is? Er zijn zoveel verbeteringen ten opzichte van Ocarina of Time, maar sommige mensen beoordelen alleen maar op de vernieuwing. Een grotere impact dan de verandering van 2D naar 3D komt niet. Stel dat Ocarina of Time een nieuw spel was, dan zou Skyward Sword absoluut hogere ratings ontvangen dan Ocarina of Time.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:28 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De speeltijd staat bij mij nu op 17 uur, tussen dungeon 3 en 4. Ik denk dat ik op dit moment ook eerder een 9,5 zou geven dan een 10. De game is geweldig, dungeons zijn tof, controls werken goed, maar het is niet zo overweldigend als OoT in 1998 was.
Ja dat klopt, maar anders heb je toch geen vergelijking? Skyward Sword doet heel veel dingen beter, maar er is nu ook veel meer concurrentie die ook met de tijd is meegegaan. Het is misschien wel de beste game van het jaar, misschien wel de beste Zelda ooit, maar de game is niet zo perfect als OoT destijds aandeed en dat is lang niet alleen omdat het de eerste 3D Zelda was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je het met hoe Ocarina of Time was in plaats van hoe het spel is? Er zijn zoveel verbeteringen ten opzichte van Ocarina of Time, maar sommige mensen beoordelen alleen maar op de vernieuwing. Een grotere impact dan de verandering van 2D naar 3D komt niet. Stel dat Ocarina of Time een nieuw spel was, dan zou Skyward Sword absoluut hogere ratings ontvangen dan Ocarina of Time.
Het is entertainment, niet een stuk gereedschap. Zoiets heeft relevantie binnen een bepaalde tijd en context. Als OoT een grotere indruk maakte, is het de betere game.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je het met hoe Ocarina of Time was in plaats van hoe het spel is? Er zijn zoveel verbeteringen ten opzichte van Ocarina of Time, maar sommige mensen beoordelen alleen maar op de vernieuwing. Een grotere impact dan de verandering van 2D naar 3D komt niet. Stel dat Ocarina of Time een nieuw spel was, dan zou Skyward Sword absoluut hogere ratings ontvangen dan Ocarina of Time.
Ligt aan je tv.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Diamond3d het volgende:
Even een serieuze vraag: Is het spel bij jullie ook kartelig? Die mouwen van Link en de kast in zijn kamer in het begin zien er bijv niet uit. Ik weet dat het de Wii is maar had toch wel meer verwacht of ligt het aan mij?
Hier hetzelfde, speel weliswaar op een 23" dus het valt een stuk minder op. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om het op een 50" ofzo te spelen, denk dat dat een behoorlijke deceptie is. Dat gezegd hebbende, vind ik de kleurrijke schilderstijl wel erg tof. Beter dan de grauwe TPquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:42 schreef Diamond3d het volgende:
Maar is het ook kartelig bij jullie? Alsof bij een pc spel van 10 jaar geleden AA uit staat.
En nee het ligt niet aan me tv. Eerder aan de standaard component kabels die zijn meegeleverd maar vraag me af of andere kabels veel verschil maken.
Http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=244454
Hier een foto.. Moet even zo want zit via mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |