Huidige metacritic score: 98twitter:TronKnotts twitterde op zondag 06-11-2011 om 02:58:33i think it's safe to say that so far, Skyward Sword is to Ocarina as Mario Galaxy was to Mario 64. reageer retweet
En de overworld. Die is nu zelf een half soort dungeon, waarbij diepte en het herbezoeken van plekken die ineens volkomen anders zijn centraal staan. Uit Iwata Asks:quote:I had concerns that carefully plotting my attacks for every swing would get boring or frustrating, but the opposite was true. I’ve never felt as engaged or interested in the combat portion of a Zelda game as with Skyward Sword. If you run into a group of enemies waggling the Wii remote like a madman, you will be torn to shreds. Success in swordplay depends on studying opponents’ moves and attacking at the right time and from the right angle. When the correct method to defeat each foe finally clicked, I felt a sense of satisfaction that repeatedly tapping the A button never provided.
This impressive combat system leads to some of the most interesting boss battles in the series’ history. Whether you’re fighting a giant scorpion or a sword-swinging robot, Skyward Sword rarely falls back on the formula of using a tool to knock out the boss and then attacking it three times in a row. You need to be much smarter and much more persistent to best these bad guys. In fact, the last two boss encounters are the most difficult fights in any Zelda game thus far.
(gameinformer: 10/10)
Edge zegt hierover:quote:Ito: I think that feeling of density is connected to how you go to the same game field multiple times, but it feels fresh each time. In the series so far, you went to a dungeon once, and that was the end. Iwata: That's right. No matter how big and complicated it was, if you beat the boss deep inside, you never went there a second time. Ito: Uh-huh. But in this game, once you take down a dungeon, you may have occasion to visit it again. You may think that the second time will be easy because you've already beaten it, but there may be new challenges.
In that way, you visit the same place over and over, but it's made to continue being enjoyable. What's more, there are plenty of rewards here and there, which I think gives rise to that feeling of density.
Trailerquote:Review van Edge
Having broken moulds, Skyward Sword refuses to set others. No two hours are the same. Pirate ship chases become mine-cart rollercoasters become stronghold raids all in the course of one afternoon. Elsewhere, in a beautiful nod to Zelda’s dual-world tradition, one new gimmick causes two worlds to collide in a single space. When later acts see entire regions double back on themselves – either reinvented as terrifying stealth scrambles or disrupted by illtempered deities – you wonder if Nintendo has found the secret to infinite level design. Cézanne inspired the style, but it’s Magic Eye stereograms these levels within levels most resemble.
[..]
Firstparty experiments have tested Wii’s boundaries, deducing what does and doesn’t work. Their findings resonate throughout Skyward Sword. In Wii Sports-powered bomb bowling. In skydiving and swordplay learnt on a Wuhu holiday. In the surreal beauty and orchestral bombast beamed down from Super Mario Galaxy. In the metallic Metroid chu-chunk of a door lock. Even the opinion-dividing Wii Music is vindicated in subtle moments of auto-tuning cleverness. How apt that this ultimate tale of heromaking should see Nintendo’s hardware become the console it was always meant to be. [10]
Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:23 schreef cherrycoke het volgende:
kan je het ook zonder die achterlijke Wii Remote Controller spelen?
dan weet ik al dat de besturing kut is, helaas met de review van gamespot, weet ik dat ik deze game links ga laten liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door cherrycoke op 18-11-2011 23:39:26 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Niet gewoon Z? Of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:53 schreef Chav het volgende:
Ik sta nu al vast in de Forrest Temple XD
(en hoe selecteer ik in godsnaam m'n schild?)
Bedoel iets anders, m'n schild is kapot gegaan dus heb een nieuwe welke in m'n pouch zit. Ik krijg 'm niet uit m'n pouch naar m'n outfit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Niet gewoon Z? Of bedoel je wat anders?
duizelig maken met je zwaard..quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:08 schreef Thanatos45 het volgende:
Ok, ik zit dus nu al vastHoe kom ik in vredesnaam langs dat kut sentry oog in de eerste dungeon?
Had ik al geprobeerd maar werkte niet... poging 2 dan maar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
duizelig maken met je zwaard..
haha, nee je moet ze echt een compleet rondje laten volgen/ maken, dan zijn ze zo wegquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:34 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Had ik al geprobeerd maar werkte niet... poging 2 dan maar.
edit: geluktMoet je wel lang doen zeg voordat het werkt... naja, thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:54 schreef nomar83 het volgende:
Oke, 3 keer Game Over bij de baas van dungeon 2, zie ik pas na afloop dat er een bloemenveld vol hartjes was.![]()
Ik zit nu in dejij vliegt ook door dat spel heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
De adviesprijs van een Wii Remote is ¤55 en die van de Zelda LE ¤70. Valt dus op zich mee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 06:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik ben nu echt aan het twijfelen of ik dit wel ga kopen, ben zelda liefhebber en heb ook een wii (twilight princess was ook meesterlijk) maar om 50,- voor het spel te dokken en dan nog eens 20,- voor zo'n motion plus... wordt wel dure grap.
lol, die kop erbij, schitterend.quote:
Heb je 'm gesynchroniseerd met de Wii?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:22 schreef IncredibleMe het volgende:
Ik heb een probleem. M'n gouden Wii-mote maakt geen verbinding.
M'n oude wel (zonder wii-motion plus), maar die nieuwe blijft knipperen en gaat vervolgens weer uit.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen??
Ik wil spelen
Je moet het rode knopje naast de batterijen van je Wii Mote en het rode knopje op je Wii Console tegelijk indrukken. Dat al geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:22 schreef IncredibleMe het volgende:
Ik heb een probleem. M'n gouden Wii-mote maakt geen verbinding.
M'n oude wel (zonder wii-motion plus), maar die nieuwe blijft knipperen en gaat vervolgens weer uit.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen??
Ik wil spelen
Hoeft niet exact tegelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:26 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je moet het rode knopje naast de batterijen van je Wii Mote en het rode knopje op je Wii Console tegelijk indrukken. Dat al geprobeerd?
Tadaaaa!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan verwachten we wel een foto natuurlijk
- inhouden, op gaan staan, releasequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:53 schreef Chav het volgende:
Haha, kom er net dus zelf achter maar bedankt!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
- inhouden, op gaan staan, release
Even wat anders: ik woon dus boven een winkelcentrum, en ze hebben daar nu sinterklaas... die CD is op dit moment even een godsgeschenk
probleem had ik ook, ff op het rode knopje op de wii-mote en dan snel erna op de Wii ook op het rode knopje drukken, werkte bij mij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grmbl. Ik krijg die wiimote niet zo ver dat hij connect met de Wii
Ik druk me suf!
Dank, had ik al een aantal keer gedaan, maar blijkbaar helpt erbij vloekenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:10 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
probleem had ik ook, ff op het rode knopje op de wii-mote en dan snel erna op de Wii ook op het rode knopje drukken, werkte bij mij.
ben ik blij met m'n 42" plasmaquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dank, had ik al een aantal keer gedaan, maar blijkbaar helpt erbij vloeken
Godsamme, ik baal niet vaak van mijn veel te kleine tv, maar vandaag toch weer wel
Volgens mij moest je de Wii 1x drukken en dan de Wimote ingedrukt houden tot het blauwe lampje niet meer knippert.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:10 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
probleem had ik ook, ff op het rode knopje op de wii-mote en dan snel erna op de Wii ook op het rode knopje drukken, werkte bij mij.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:27 schreef MikeyMo het volgende:
Godver de godver, ben bij zo'n klote spin in de forest temple. Die hangt voor een tablet waar wat geneuzeld over een emerald. Ik heb het vermoeden dat ik hem perse moet verslaan want elder kom ik niet in deze temple, maar ik krijg dat klote beest maar niet verslagen. Flikker telkens in het water en als zijn borstkas naar me toe hangt raak ik amper dat gloeigat
ja hoor, kom maar gezellig langs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Best wel. Maar ook omdat je hem vrij vaak moet raken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:30 schreef Chav het volgende:
Ben ik nou zo'n debiel of is de Forrest Temple baas best wel pittig?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:15 schreef Jesse_ het volgende:
Eerste tempel uitgespeeld
ik vind die eindbaas best tricky, maar mijn zwaardskills zijn dan ook behoorlijk brakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
De speeltijd staat bij mij nu op 17 uur, tussen dungeon 3 en 4. Ik denk dat ik op dit moment ook eerder een 9,5 zou geven dan een 10. De game is geweldig, dungeons zijn tof, controls werken goed, maar het is niet zo overweldigend als OoT in 1998 was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef Yachiru het volgende:
[N]GAMER geeft een 9,5 en Power Unlimited een 95.
Ik had toch wel een 100 van Jurjen verwacht eerlijk gezegd!
Kan nog steeds niet spelen, wat een timing om last van m'n schouder/ nek te hebben zeg
Ik had een lamme arm na die baasquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vind die eindbaas best tricky, maar mijn zwaardskills zijn dan ook behoorlijk brak
Waarom vergelijk je het met hoe Ocarina of Time was in plaats van hoe het spel is? Er zijn zoveel verbeteringen ten opzichte van Ocarina of Time, maar sommige mensen beoordelen alleen maar op de vernieuwing. Een grotere impact dan de verandering van 2D naar 3D komt niet. Stel dat Ocarina of Time een nieuw spel was, dan zou Skyward Sword absoluut hogere ratings ontvangen dan Ocarina of Time.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:28 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De speeltijd staat bij mij nu op 17 uur, tussen dungeon 3 en 4. Ik denk dat ik op dit moment ook eerder een 9,5 zou geven dan een 10. De game is geweldig, dungeons zijn tof, controls werken goed, maar het is niet zo overweldigend als OoT in 1998 was.
Ja dat klopt, maar anders heb je toch geen vergelijking? Skyward Sword doet heel veel dingen beter, maar er is nu ook veel meer concurrentie die ook met de tijd is meegegaan. Het is misschien wel de beste game van het jaar, misschien wel de beste Zelda ooit, maar de game is niet zo perfect als OoT destijds aandeed en dat is lang niet alleen omdat het de eerste 3D Zelda was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je het met hoe Ocarina of Time was in plaats van hoe het spel is? Er zijn zoveel verbeteringen ten opzichte van Ocarina of Time, maar sommige mensen beoordelen alleen maar op de vernieuwing. Een grotere impact dan de verandering van 2D naar 3D komt niet. Stel dat Ocarina of Time een nieuw spel was, dan zou Skyward Sword absoluut hogere ratings ontvangen dan Ocarina of Time.
Het is entertainment, niet een stuk gereedschap. Zoiets heeft relevantie binnen een bepaalde tijd en context. Als OoT een grotere indruk maakte, is het de betere game.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je het met hoe Ocarina of Time was in plaats van hoe het spel is? Er zijn zoveel verbeteringen ten opzichte van Ocarina of Time, maar sommige mensen beoordelen alleen maar op de vernieuwing. Een grotere impact dan de verandering van 2D naar 3D komt niet. Stel dat Ocarina of Time een nieuw spel was, dan zou Skyward Sword absoluut hogere ratings ontvangen dan Ocarina of Time.
Ligt aan je tv.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Diamond3d het volgende:
Even een serieuze vraag: Is het spel bij jullie ook kartelig? Die mouwen van Link en de kast in zijn kamer in het begin zien er bijv niet uit. Ik weet dat het de Wii is maar had toch wel meer verwacht of ligt het aan mij?
Hier hetzelfde, speel weliswaar op een 23" dus het valt een stuk minder op. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om het op een 50" ofzo te spelen, denk dat dat een behoorlijke deceptie is. Dat gezegd hebbende, vind ik de kleurrijke schilderstijl wel erg tof. Beter dan de grauwe TPquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:42 schreef Diamond3d het volgende:
Maar is het ook kartelig bij jullie? Alsof bij een pc spel van 10 jaar geleden AA uit staat.
En nee het ligt niet aan me tv. Eerder aan de standaard component kabels die zijn meegeleverd maar vraag me af of andere kabels veel verschil maken.
Http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=244454
Hier een foto.. Moet even zo want zit via mobiel.
De met de Wii meegeleverde kabel is toch juist geen component kabel?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:42 schreef Diamond3d het volgende:
Maar is het ook kartelig bij jullie? Alsof bij een pc spel van 10 jaar geleden AA uit staat.
En nee het ligt niet aan me tv. Eerder aan de standaard component kabels die zijn meegeleverd maar vraag me af of andere kabels veel verschil maken.
Http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=244454
Hier een foto.. Moet even zo want zit via mobiel.
Composiet kabel idd, wordt vaak verward.quote:Op zondag 20 november 2011 00:16 schreef Yachiru het volgende:
[..]
De met de Wii meegeleverde kabel is toch juist geen component kabel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgen.
Hahaha!quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 november 2011 04:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
Bij een game als zelda komt gameplay natuurlijk op de eerste plek, niet de graphics. Toch vraag ik me af hoe vet het wel niet zou zijn als je zelda had op bv ps3, top notch graphics. Moet je voorstellen om dan door hyrule te gaan.
Dat is een beetje het nadeel van de wii, dat hij grafisch gezien echt achterloopt. Vooral met al dat HD geweld van de laatste tijd zoals crisis, battlefield, god of war en uncharted. Dan lijkt de wii net van een generatie ervoor, terwijl de wii dat feitelijk niet is.
Maar toch heb ik de wii en mario kart blijft fun, en twilight princess blijft geniaal, ook met mindere graphics. Jammer genoeg zijn er maar weinig echt goede titels voor de wii, waardoor je als gamer toch vaak tekort komt. Ik heb een ps3 ernaast en ik gebruik de wii eigenlijk nauwelijks nog.
Ik ga denk ik Skyward Sword ook halen als ie wordt afgeprijsd. Dan mag de wii weer voor even zijn lampjes laten branden.
Blijft een SD-resolutiespel. Hangt ook van de TV af hoe goed die schaalt.quote:Op zondag 20 november 2011 07:58 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Bij deze de afbeelding op een 91 cm plasma tv...
[ link | afbeelding ]
Kijk die mouwen en de randen van de kast...
Zo erg heb ik het nog nooit gezien bij een Wii spel.
Ja, heel erg op mijn 23 inch full HD. Beneden, op de 40 inch FullHD tv heb ik er geen last van. En ik gebruik een component op beide tvs.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Diamond3d het volgende:
Even een serieuze vraag: Is het spel bij jullie ook kartelig? Die mouwen van Link en de kast in zijn kamer in het begin zien er bijv niet uit. Ik weet dat het de Wii is maar had toch wel meer verwacht of ligt het aan mij?
Dit was mijn eerste Zelda en het kan me niet schelen wat anderen zeggen, ik was meteen verkocht. Ik vind dat de beste Zelda die er is.quote:Op zondag 20 november 2011 00:15 schreef TheFastOne het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de Twilight Princess?
Hoe groot is die wel niet?quote:Op zondag 20 november 2011 09:28 schreef Aether het volgende:
Speel zelf op een HD CRT TV en daar is het veel minder storend.
Er bestaat geen HDMI kabel voor de Wii, omdat de console het niet ondersteunt. Ik gebruik zelf een originele Nintendo component kabel en dat verschil zie je wel met de composiet kabel die bij de Wii geleverd word. Maar goed, het was te verwachten dat dit grafisch niet geweldig is. Heb laatst nog ff TLOZ - TP opgestart en ik moest ook bijna huilen om de graphics. Daarna ff TLOZ: Windwaker er in gedaan en dat toverde toch weer een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zondag 20 november 2011 10:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik moet ook component of HDMI halen voor de Wii, irriteer ik me al tijden aan. De Wii is van vriendin maar die gaf nooit echt wat om de graphics, ik stoor me er wel aan
Is het trouwens mogelijk om de map linksonder permanent in beeld te hebben?
Minder dan WW alhoewel ik het verzamelen van Tears leuker vond dan die achterlijke triforce huntquote:Op zondag 20 november 2011 00:15 schreef TheFastOne het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de Twilight Princess?
Zet even voor je spoiler hoe ver je ongeveer bent, anders zal het gros van de mensen niet eens kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 12:19 schreef houdjemond het volgende:
Niemand een antwoord op mijn vraag?
als ie grijs is heb je die kubus nog niet gehad, dan was het een andere. kunnen er meerdere op 1 eiland zitten;)quote:Op zondag 20 november 2011 12:19 schreef houdjemond het volgende:
Niemand een antwoord op mijn vraag?
Ik wist het niet eens dat er geen HDMI kabel beschikbaar was, dan maar component inderdaad. Het is zelfs noodzakelijk want er wordt hier wel eens Monopoly Streets gespeeld en de tekst is bijna niet te lezen door dat geblur van die composite kabel.quote:Op zondag 20 november 2011 12:05 schreef CoExist het volgende:
[..]
Er bestaat geen HDMI kabel voor de Wii, omdat de console het niet ondersteunt. Ik gebruik zelf een originele Nintendo component kabel en dat verschil zie je wel met de composiet kabel die bij de Wii geleverd word. Maar goed, het was te verwachten dat dit grafisch niet geweldig is. Heb laatst nog ff TLOZ - TP opgestart en ik moest ook bijna huilen om de graphics. Daarna ff TLOZ: Windwaker er in gedaan en dat toverde toch weer een glimlach op mijn gezicht.
Heb gisteravond ook mijn deluxe exemplaar opgehaald voor E65,- goede deal vind ik. Nu ff wachten tot medio december of begin januari, dan heb ik pas echt tijd om er ff goed voor te gaan zitten. Maar het kriebelt al wel om alles lekker te verkennen, alle sidequests halen enzo. Man oh man!
Met de onofficiële www.hdmi-key.nl kun je HDMI aansluiten. Bronsignaal blijft natuurlijk SD.quote:Op zondag 20 november 2011 12:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik wist het niet eens dat er geen HDMI kabel beschikbaar was, dan maar component inderdaad. Het is zelfs noodzakelijk want er wordt hier wel eens Monopoly Streets gespeeld en de tekst is bijna niet te lezen door dat geblur van die composite kabel.
quote:Op zondag 20 november 2011 00:24 schreef houdjemond het volgende:
Vraagje :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Er staat een hintstone vlak bij geloof ik en anders weet Fi ook wel wat. Maar de oplossing:quote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef replay11nl het volgende:
Hoe kom ik verder in de forest temple bij dat oog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
quote:Op zondag 20 november 2011 13:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Er staat een hintstone vlak bij geloof ik en anders weet Fi ook wel wat. Maar de oplossing:Thanks, wat Fi en die hintstone zeiden werd ik niet erg wijs van, maar ik ben nu verder bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel veel beter dan Twilight Princess dus? Ik speel op een 50" plasma en ik moet inderdaad wel een stukje er vanaf gaan anders word je niet goedquote:Op zondag 20 november 2011 07:58 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Bij deze de afbeelding op een 91 cm plasma tv...
[ link | afbeelding ]
Kijk die mouwen en de randen van de kast...
Zo erg heb ik het nog nooit gezien bij een Wii spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Waarschijnlijk ben je er al, maar - vasthouden en dan het schild selecteren (niet in het gear menu doen, maar gewoon in het spel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:53 schreef Chav het volgende:
Weet het al, ik deed het idd eerst in het gear menu xDquote:Op zondag 20 november 2011 14:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je er al, maar - vasthouden en dan het schild selecteren (niet in het gear menu doen, maar gewoon in het spel.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef MaximusTG het volgende:
Dowsen valt toch wel mee, vind het juist makkelijk. Je moet alleen wel rekening mee houden dat je soms om dingen heen moet lopen he:P. Wat ook een handige techniek is; als je een ding moet zoeken, en je hebt toegang tot meerdere bird statues:
Ga naar eentje, en dowse tot je recht naar het te vinden object kijkt. Onthoud de denkbeeldige lijn recht van Link naar het object. Herhaal dit vanaf een ander statue, en je hebt een snijpunt.De dowser wilt er soms nogal eens naast zitten :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu in de Earth Temple, ik zie ze vanzelf wel verschijnen!In me Burberry......
Je hebt wél een uitgelezen kans gehad!quote:Op zondag 20 november 2011 13:39 schreef speknek het volgende:
Nu is Zelda weg en ik heb haar niet eens kunnen kussen.
herkenbaar..quote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef Chav het volgende:
Ik moet echt ophouden met mezelf te bombarderen) Druk steeds A in ipv de gooibeweging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen.
Vet spel, alleen het begin is zo traag, pas na de 3de tempel begon ik er een beetje in te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:03 schreef cherrycoke het volgende:
hoe krijg je de hylian shield iemand een idee ? kan hem niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Lees de hintstone of vraag Fi.quote:Op zondag 20 november 2011 18:00 schreef Diamond3d het volgende:
Wtf zit nu al vast bij skyview temple. Dat oog sluit zich steeds als ik met me slingshotje komt.. Iemand? Met me zwaard krijg ik hem niet geraakt
Dat mannetje wat constant je zwaard vast pakt en die projectielen op je afschoot? Moet zeggen dat ik die niet heel moeilijk vond. De geluidseffecten van het goed raken met zwaard zijn wel geweldig, alleen daarom al was ik er op gebrand hem te verslaanquote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef MikeyMo het volgende:
Dat lava wereldje was goed te doen, zelfs de eindbaas was weer eens ouderwets uitdagend, maar niet onmogelijk... itt de eerste die echt te moeilijk was voor een eerste baas
Garahim is dan ook de villain hierin, zou niet goed zijn als ie gelijk superzwak was.quote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat mannetje wat constant je zwaard vast pakt en die projectielen op je afschoot? Moet zeggen dat ik die niet heel moeilijk vond. De geluidseffecten van het goed raken met zwaard zijn wel geweldig, alleen daarom al was ik er op gebrand hem te verslaan
ja maar vond hem irritantquote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat mannetje wat constant je zwaard vast pakt en die projectielen op je afschoot? Moet zeggen dat ik die niet heel moeilijk vond. De geluidseffecten van het goed raken met zwaard zijn wel geweldig, alleen daarom al was ik er op gebrand hem te verslaan
quote:Op zondag 20 november 2011 13:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]Goed punt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Net toen ik de vraag stelde op het forum las ik de tip van die Stone en begreep ik de hint van Fi :-)quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lees de hintstone of vraag Fi.
En als dat allemaal niet lukt kan je naar boven scrollen.
Ja op dat eilandje... Bamboo Island? Daar moet je in een bepaald aantal seconden zoveel mogelijk bamboe stukken "slices."quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef nomar83 het volgende:
Bamboe snijden? Ik heb al die eilandjes nog helemaal niet verkent eerlijk gezegd, ben gewoon bezig met de main quest. Nu bij dungeon 52.
Wowquote:
Muziek was altijd al dik in orde bij Zelda natuurlijk maar dat het nu door een echt orkest is ingespeeld maakt het helemaalquote:Op zondag 20 november 2011 21:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WowHoe vaker ik de Main-theme hoor, hoe beter in hem vind
![]()
Over de game: Wat een genotWat een muziek
Wat een sfeer
Zelden zo met een game meegeleefd en beleefd als deze Zelda. Komt door de characters en de levende wereld. En ook door Zelda
zelf. En dat terwijl ik nu pas net van Skyloft af ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
quote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik zit nu al vast. Begin van de Forest Temple:
Kijk op je kaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef Chav het volgende:
NEEEEEEEE!!! Lege batterijen!!!!
2 accus FTW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spin moet je flippen, dan is hij zo dood.quote:Op maandag 21 november 2011 00:02 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik snap ook iets niet. dr zit 1 zo'n vijand in waar ik nog wel eens dik moeite mee heb, en mn batle prowess staat volgens Fi op strong, en die spin ram ik altijd in1 keer neer en staat op zwak... zal wel weer.
Omdat je zo vast zit in het stramien van oude games, daar moest je met je slingshot iedereen in z'n oog schieten.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch grappig dat iedereen al bij de eerste tempel op z'n bek gaat bij dat oog.
Slingshot gebruiken en proberen dat oog te meppen, door hele tijd spastisch te springen..
Ik deed dat ook..
Laat ik thuis nou ook nog een wielren-wiel hebben liggen, ook maar eens proberenquote:Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja op dat eilandje... Bamboo Island? Daar moet je in een bepaald aantal seconden zoveel mogelijk bamboe stukken "slices."
O shit:
(Ik vind het geen spoiler tag, het is humor)
quote:Op maandag 21 november 2011 07:14 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
Omdat je zo vast zit in het stramien van oude games, daar moest je met je slingshot iedereen in z'n oog schieten.
Ik vind het een geweldige game, net de eerste tempel gedaan en 2x dat ik even hulp nodig had, idd met het eerste oog en daarna met die 4 planten aan het plafond. Wist ik veel dat die kever dat konoh kan die kever ze afmaken? Ik heb gewoon aan he draadje gehangen en dan kunnen ze net niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
[..]Meen je dat nou? Ik zou zeggen lees even op de "poster"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik pis hier zojuist in mijn broekquote:Op maandag 21 november 2011 07:22 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
Laat ik thuis nou ook nog een wielren-wiel hebben liggen, ook maar eens proberen
[..]
Omdat je zo vast zit in het stramien van oude games, daar moest je met je slingshot iedereen in z'n oog schieten.
Ik vind het een geweldige game, net de eerste tempel gedaan en 2x dat ik even hulp nodig had, idd met het eerste oog en daarna met die 4 planten aan het plafond. Wist ik veel dat die kever dat konJa, dat was ook mijn eerste idee. Gelukkig herinnerde ik me toen de ogen uit Super Mario 64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik moest er trouwens wel een officiele MotionPlus accessoire voor kopen. Had eentje van Dealextreme.com gekocht, deed het op zich prima, maar net niet nauwkeurig genoeg. Kon geen rondje maken met het zwaard
.
Ik hoef nog maar 5 Gratitude Crystals!Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Terwijl het op filmpjes al 100x is voor gedaan hoe zo'n oog te verslaan, maar dat heeft niemand hier dus gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch grappig dat iedereen al bij de eerste tempel op z'n bek gaat bij dat oog.
Slingshot gebruiken en proberen dat oog te meppen, door hele tijd spastisch te springen..
Ik deed dat ook..
Heel pittig, zelfs als je weet wat je moet doen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef Donderkonijn het volgende:
damn zeg, die 4 e eindbaas is pittig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Over 5 minuten nog een keer proberenquote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef Chav het volgende:
Is er de mogelijkheid om de conversatie nog een keer terug te lezen? Fi zegt niks en nog een keer met de persoon praten helpt ook niet. Bijvoorbeeld met die pompoensoep brengen weet ik echt niet meer hoe de beste man (wie de soep wilt hebben) heet.
quote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef Chav het volgende:
Is er de mogelijkheid om de conversatie nog een keer terug te lezen? Fi zegt niks en nog een keer met de persoon praten helpt ook niet. Bijvoorbeeld met die pompoensoep brengen weet ik echt niet meer hoe de beste man (wie de soep wilt hebben) heet.
Aha, ik heb een idee.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 08:44 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste idee. Gelukkig herinnerde ik me toen de ogen uit Super Mario 64. Ik moest er trouwens wel een officiele MotionPlus accessoire voor kopen. Had eentje van Dealextreme.com gekocht, deed het op zich prima, maar net niet nauwkeurig genoeg. Kon geen rondje maken met het zwaard
.
Ik hoef nog maar 5 Gratitude Crystals!
Na-aperquote:Op maandag 21 november 2011 09:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Aha, ik heb een idee.
Trouwens, dat oog herkende ik nog uit Mario 64, dacht meteen al dat het te maken zou hebben met de 'nieuwe' besturing.
Ha, ik zag deze hele pagina niet eens. Stomme mobiele browser. Maar leuk dat Nintendo zulke elementen terugbrengt.quote:
Als je lief bent ga ik het nog filmen ook.quote:Op maandag 21 november 2011 08:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik pis hier zojuist in mijn broek
32" (of bedoel je dat niet?)quote:
Beeld is wat rustiger.quote:Waarom is 480p eigenlijk beter dan 576i? M.a.w. zouden de kartels minder worden als ik hem op 480i en 60hz zet?
(moet nog component kabels kopen maar vind het zo'n ripoff, daarentegen duurt DealExtreme eeuwen).
Ik wil ook een lege flesquote:Op maandag 21 november 2011 09:48 schreef MikeyMo het volgende:
Oh ja, ik heb een lege fles, kan ook wel even de soep gaan brengen
Ik vind 576i qua beeld beter ogen heb ik het idee.quote:Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef Aether het volgende:
Wat spelen sommigen snel! Heb maar vijf uur de tijd gehad het weekend...
[..]
32" (of bedoel je dat niet?)
[..]
Beeld is wat rustiger.
Moet nog testen maar lijkt er wel op dat 480p weer geen echte 480p is maar een soort opgeschaalde 480i. PAL Twilight Princess had o.a. hetzelfde probleem...
Is waarschijnlijk ook het geval; toch 20% ‘extra’ lijnenquote:Op maandag 21 november 2011 11:42 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik vind 576i qua beeld beter ogen heb ik het idee.
"Heb ik het idee" zeg ik bewust, want het verschil is nihil.
Speel overigens met een component kabel op een plasma tv (91 cm)
Naja, echt knipperen kun je het niet noemen denk ik.. Het is meer alsof er van die balken door heen rollen, zoals je vroeger zag als je iets van tv opnam met een camera, alleen dan in veel mindere mate.quote:Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef speknek het volgende:
Geen idee, maar als textuurvlakken in de game wereld knipperen, dan lijkt me dat niet aan je tv te liggen, maar ligt het toch of aan je wii, of aan de kabel.
Hehe, same here!quote:Op maandag 21 november 2011 12:46 schreef IncredibleMe het volgende:
Ik ben helaas niet zo technisch met tv's, dus kan jullie niet helpen.
Ik kan me trouwens prima vermaken met een half uur lang boompjes aan stukjes hakken
Heb je dit ook met de meegeleverde kabels?quote:Op maandag 21 november 2011 13:58 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Naja, echt knipperen kun je het niet noemen denk ik.. Het is meer alsof er van die balken door heen rollen, zoals je vroeger zag als je iets van tv opnam met een camera, alleen dan in veel mindere mate.
Moet zeggen dat het bij SS eigenlijk best meevalt, bij AC heb ik er meer last van.. Misschien valt het nu gewoon niet zo op omdat ik het spel ingezogen word
Ik heb een partij lopen vloeken op die besturing/camerapositie, niet gewoon meer.quote:Op maandag 21 november 2011 13:58 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Naja, echt knipperen kun je het niet noemen denk ik.. Het is meer alsof er van die balken door heen rollen, zoals je vroeger zag als je iets van tv opnam met een camera, alleen dan in veel mindere mate.
Moet zeggen dat het bij SS eigenlijk best meevalt, bij AC heb ik er meer last van.. Misschien valt het nu gewoon niet zo op omdat ik het spel ingezogen word
Ben nu al helemaal verliefd op deze Zelda! De kleuren, de muziek, de besturing!
Dat heb ik nog niet eens geprobeerd.. misschien dat eerst maar eens doen, hehe..quote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb je dit ook met de meegeleverde kabels?
B loslaten boven het item dat je wil gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2011 14:20 schreef Borizzz het volgende:
Het selecteren van items via de - en de B-knop vind ik erg vaag.
Ik heb nu bijvoorbeeld het muskietennet en het slingshot.
Maar ik kan niet wisselen, wat ik ook doe ik kan alleen maar met dat netje zwaaien.
Als ik via de 1 naar dat selectieding ga, en met B ingedrukt wijs ik het slingshot aan en dan volgt er alleen maar informatie over het slingshot. Maar ik blijf alleen maar het muskietennet gereed houden
Ik weet niet wie dit bedacht heeft, maar het is te stom voor woorden.
Zo kom ik geneens verder.
Altijd lastig de oorzaak te vinden. Makkelijkste is als je op een andere TV kunt testen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eens geprobeerd.. misschien dat eerst maar eens doen, hehe..
Oh en, IncredibleMe, ssst! Daar ben ik nog niet eens!
Had het intuïtiever gevonden als je met B kon kiezen, B kon schieten en A opbergenquote:Op maandag 21 november 2011 14:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
B loslaten boven het item dat je wil gebruiken.
Een van de snelste, makkelijkste en intuïtiefste menu's ooit en toch zijn er weer mensen die het niet snappen en te lui zijn om de handleiding te pakken
Het is niet echt een spoiler hoor, gewoon rete irritant, maar je ziet ze gelijkquote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eens geprobeerd.. misschien dat eerst maar eens doen, hehe..
Oh en, IncredibleMe, ssst! Daar ben ik nog niet eens!
quote:Op maandag 21 november 2011 09:12 schreef MaximusTG het volgende:
@Mr.Noodle:Ah, dat werkte beter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Dat weet ik. dat is mijn punt juist, ik sloop dat ding altijd in 1 keer, battle prowess zwak. Die Moblin met schild moet ik 100.000 keer raken en mijn battle prowess staat op strong? zal wel aan mij liggen maar het is dus andersom...quote:Op maandag 21 november 2011 00:05 schreef Chav het volgende:
[..]
Die spin moet je flippen, dan is hij zo dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[
Ja he? Heb je ze allemaal gevonden?quote:Op maandag 21 november 2011 16:53 schreef Yachiru het volgende:
Aaaawwww die Kikwi's zijn echt keischattig!![]()
![]()
Yep! Vanmiddag alquote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ja he? Heb je ze allemaal gevonden?
Ik ben nu in de Skyview Temple
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef MaximusTG het volgende:
@houdjemondOMG, ik voel me heel erg dom nu.. Thanks voor de tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Maar ze zijn in principe redelijk makkelijk te verslaan:quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Maar ze zijn in principe redelijk makkelijk te verslaan:Ik weet het, zie nu ook een vliegende bol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik echt de kutse vijand van alle Zelda spellen.In me Burberry......
ik had hem dus geupgradequote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef replay11nl het volgende:
ffs ben ik net die Earth Temple uit, ga ik een nieuw schild kopen, die Iron, kom ik in de desert. En ja hoor, elektriciteit attacks
quote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef MaximusTG het volgende:
Wat, die vliegende bol?Zo ver was ik nog niet, VI op tv.... Maar daar was ik denk ik wel opgekomen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
Voor Stalfos heb je geen schild nodigquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Yachiru het volgende:
Dat stomme houten schild gaat wel heel snel stuk zeg, zelfs met upgrade.. Ik miste steeds 1 item dat nodig was voor de eerste upgrade, dropte het eindelijk van een monster, ik even terug naar Skyloft om het schild te upgraden, ga ik verder in de Skyview Temple, moet ik tegen Stalfos vechten, BAM! Schild met upgrade kapot.. Heel fijn!
Doe ik soms iets verkeerd of zo? Fi zegt dat ik hem moet shield bashen, dus dan doe ik dat maar gewoon..
Ik ook! In de mijn...quote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef cherrycoke het volgende:
en ik zit vast in die klote desert
quote:Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef MaximusTG het volgende:
@houdjemondlukt nog niet :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
ik ben al een stukje verder in de lanayra desert, geen idee waar ik heen moet.quote:
Ik ken hetquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef cherrycoke het volgende:
leuk geweest voor vanavond morgen weer verder
Balanceren over een touw: Wiimote rechtop houden, als je naar rechts dreigt te vallen naar links bewegen en vica versa.quote:Op maandag 21 november 2011 23:24 schreef Orania het volgende:
Ik ben ondertussen in de woestijn, maar heb een aantal grote problemen met de controls.
Het is me nog nooit gelukt over een touw te lopen. Hoe balanceer je in godesnaam daarmee? Wat ik ook doe, ik val altijd.
Andere mensen ook problemen met bugs vangen, Target met Z, erheen sluipen en in 99 van de 100 gevallen mis je als je met je net schept.
Daarnaast heb ik 2 uur nodig gehad om in dat platform te landen nadat jij je sailcloth gehad hebt. Qua besturing de slechtste van alle Zelda's die ik gespeeld heb.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik was even aan het spelen en ontedkte onder Skyloft zo'n vreemd huisje ergens. Je vogel kan er niet landen en je ziet een ladder ergens heen leiden. Ik heb met m'n zusje zo'n uur gezocht en gedaan maar kon niks vinden. Geen idee hoe je daar komt.
Bij Zelda is het vaak zo simpel dat ik het gewoon over het hoofd ziequote:Op dinsdag 22 november 2011 09:53 schreef MikeyMo het volgende:
hebben jullei dat ook altijd, dat je in ene vast zit, de boel uitzet en dan bijvoorbeeld in bed in ene denkt; oooh dat moet ik proberen.
Haha, ik ookquote:
Wat betreft dingen zoeken om dungeons in te kunnen ben ik het wel met je eens ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:12 schreef user_friendly het volgende:
Ik ben nu bijna bij de 3e dungeon maar ik vind dit toch 1 van de saaiste zelda's ooit. Op een of andere manier heb ik bij dit spel geen drang om door te spelen. Soms zit ik er lekker in en dan mag ik weer voor de 3e keer allerlei dingen gaan zoeken om in een dungeon te komen. Ik las hier dat dit na de 3e dungeon beter wordt maar voor nu is dit tot nu toe de minste van alle 3d zelda's. Ook speelt hierbij mee dat de graphics echt afschuwelijk kartelig zijn op mijn tv, terwijl bijv een super mario galaxy er prachtig uitziet (voor sd dan). De motion controls vind ik overigens wel fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder vind ik het een erg leuk spel. Zwiepzwaardvechten FTWEn eindelijk eens een 3D Zelda die echt pittig is. WW en TP waren veel te simpel.
Klopt, maar die zit achter tralies, weet niet hoe ik er bij kom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef MaximusTG het volgende:
Dan moet er wel ergens een timeshift stone verstopt zitten.
rots er naast oplopen en een bom aan de bovenkant er in gooienquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef Chav het volgende:
[..]
Klopt, maar die zit achter tralies, weet niet hoe ik er bij kom.
Zit geen rots naast..... En alles zit dicht en heb nog maar 1 bom....quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
rots er naast oplopen en een bom aan de bovenkant er in gooien
Hmmmm laat maar, ik kon de switch met een nootje raken haha. Soms denk ik zo moeilijk.....quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:25 schreef Chav het volgende:
Ik zit weer eens vast in de 3e temple, kan niet terug ook, deur zit op slot.
Ik zie alleen maar een versteende beamos!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Orania het volgende:
[..]Verkeerde kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was een versteende armos trouwens. Ik zit nu weer vast voor de einddeur om het karretje rond te laten gaan.In me Burberry......
Je hebt helemaal gelijk, thanks! En zonder is het nog makkelijker ook! Meteen advies vragen aan Fi bij een nieuw soort vijand doe ik dus ook niet meer..quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor Stalfos heb je geen schild nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo... heb m eindelijk neer.
en ik vond die in dungeon 4 al heel vetquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef nomar83 het volgende:
De baas van dungeon 5 is de meest epische baas ooit in een Zelda-game!
4 is heel vet, 5 is heel episch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
en ik vond die in dungeon 4 al heel vet
Met je kata erop schieten. hielp bij mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Chav het volgende:
Note to self: niet zo hard roepen dat je vast zit en verder kijken dan je neus lang is.
Had m al doorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef Orania het volgende:
[..]
Met je kata erop schieten. hielp bij mij
Hmhm, ik draag het schild wel de hele tijd hoor, maar dat shield bashen laat ik dus maar gewoon even voor wat het is met die zwakke schildjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef MaximusTG het volgende:
Ik heb het hele schild ook nauwelijks gebruikt. Je bent inderdaad beperkt in wat je kan doen met je zwaard als je je schild uithebt, maar aan de andere kant krijg je vaak geen schade als je je schild uithebt. Zelfs niet als je de shield bash niet goed timed. Dan krijgt je schild schade. Maar als je eenmaal het zelfhelende schild - of beter, het hylian shield - hebt dan is dat geen probleem meer. Goed met je schild omgaan maakt sommige vijanden ook wel makkelijker. Deku Baba's bv.
Vooral bij de op een na laatste baas is goed met je schild omgaan wel handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Yachiru: ik ook hoor, klote draadje
Draadloze nunchukquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef Yachiru het volgende:
Ik ben trouwens veel te enthousiast met de Remote en Nunchuk, krijg de helft van de tijd het kabeltje dat er tussen in zit in m'n gezicht..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef IncredibleMe het volgende:
Zo m'n eerste full out rage-quit. Ben er ff helemaal klaar mee.Je kan ook overdrijven hoor, hoe kan je dat nou verschrikkelijk vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
te veel pc spelen en zo goed als geen consoles. Controls is dus enorm wennen. M'n schild ging meerdere malen in vlammen op, had het een beetje gehad. ff frustratie weg schieten met Battlefieldquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hoor, hoe kan je dat nou verschrikkelijk vinden?
Ik wil alleen maar échte Nintendo controllers, en zo'n los ding lijkt me sowieso niet erg veilig. Niet i.v.m. agressief gedrag hoorquote:
Die haal ik er altijd af, verschrikkelijk irritant. Ik zal straks eens kijken of ik de draadloze nunchuk van m'n broer kan pikken, vond dat echt een verademing bij Okami, eindelijk die stomme draad weg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:37 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar échte Nintendo controllers, en zo'n los ding lijkt me sowieso niet erg veilig. Niet i.v.m. agressief gedrag hoorMaar gewoon omdat ik er zo enthousiast mee in de rondte zwaai.. En er zit ook niet voor niets een polsbandje aan de Remote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest best giechelen, toen ik dat grote ding zag, in the sacred ring thingy. lukte me ruim binnen de tijd. ik moet nu weer terug naar skyloft, het voelt nu pas alsof ik de echt ben begonnen. net als in ooth.
morgen weer verder"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
zo 3rde tempel gedaan, klote eindbaas dat steken lukte me niet erg goed. ging 3 keer dood en had me save op de verkeerde plek [en haat aan beamos klote dingen]... kon ik weer een rondje lopen.
ik zag veel zand bij de eindbaas, moest gelijk denken aanCool, we zijn even ver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest best giechelen, toen ik dat grote ding zag, in the sacred ring thingy. lukte me ruim binnen de tijd. ik moet nu weer terug naar skyloft, het voelt nu pas alsof ik de echt ben begonnen. net als in ooth.
morgen weer verder
@houdjemond Ahhhh arme Navi :pIn me Burberry......
Spoiler!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kut ik moet opschieten, anders verspoileren jullie alles voor me...![]()
Ik zit nu ook in de Lanayru Desert..
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:25 schreef GGMM het volgende:
Overigens is hij wel verschrikkelijk makkelijk qua eindbazen. Ook deze weer in één keer gehaald. Wel jammer.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:25 schreef GGMM het volgende:
3de tempel inmiddels uitgespeeld. Nu op zoek naar de 4de. Moet in de Sealed temple zijn oid, maar heb geen idee waar dat ligt.
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd of je dat ook nog zegt na 4 en 5.
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:55 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha my thoughts exactly.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
lol, ik denk dat ik alles aan gort maai in m'n woonkamer.
Wat heb ik lopen falen bij een van die generatoren zeg.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:16 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben nog in de desert. Gizteraaf de drie generatoren aangegooid die de opening naar de 3e tempel moet openen
Ik heb een vraag daarover want ik ben ook ongeveer daar.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:38 schreef MaximusTG het volgende:
Zoooo, alle Gratitude Crystals gehaald, en het Hylian Shield!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het een topgame. Ik heb al evenveel tijd zitten in de sidequests, minigames en godessess cubes zoeken als in het verhaal zelf zo ongeveer.De dungeons zijn wel iets te lineair vind ik, behalve de derde dan.
Something for your mind, your body and your soul.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:38 schreef MaximusTG het volgende:
Zoooo, alle Gratitude Crystals gehaald, en het Hylian Shield!Holy... en dat allemaal voor het Hylian Shield? In OoT kon je dat nog gewoon onder een grafsteen vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:25 schreef MaximusTG het volgende:
@Freezor:Clever! En jammer dat ik dat niet zelf verzonnen heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nevermind
that took forever
[ Bericht 18% gewijzigd door DancingPhoebe op 23-11-2011 20:31:01 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |