SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Don't be a drag, just be a queen!
Ik kom er anders dagelijksquote:
Waar heb jij last van, aan de andere kant van de bankquote:
Macbook u zegt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet omgaan met deze laptop, halp!?!
Oh jee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom eraanquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga eens vlot naar TVOH kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb René al uitgewoond, dus das lekker makkelijk voor je beach! Is al lekker opgerekt!
Bookmarks? Zorrry?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mn bookmarks wel weer iig! Ik autist kan hier gewoon niet mee omgaan, van jarenlang vista naar windows 7 sjongejonge
ik heb mijn bookmarks en alles gewoon in cloud lekker makkelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mn bookmarks wel weer iig! Ik autist kan hier gewoon niet mee omgaan, van jarenlang vista naar windows 7 sjongejonge
Ja jeeetje jeetje dat is net als van de Middeleeuwen naar 2011quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, maar dat kan van twee kanten ge-enter-preteerd worden!quote:
die snap ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan van twee kanten ge-enter-preteerd worden!
Dat hoor ik al jaren van iemandquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij zou een slechte homo zijn..
Diegene bedoelt het altijd als grapje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus jij bent niet zo van de mannen?
Giechelen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Diegene bedoelt het altijd als grapje.
H.Hilton is gierig meisjeeeequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als iemand met mij meereist met studentenOV, betaalt diegene dan ook een kaartje van 40% korting?
meestal gebruik ik olijfolie, dan bakt de rijst niet aan is mijn ervaringquote:
Fappen aan ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:53 schreef Beach het volgende:
ogen vallen dicht film uit fok uit pc uit
VEEL PLEZIER!quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Naar du open dag in/op de hu. Huhuhu
Vroege Jan is vroegquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:08 schreef JanPiraat het volgende:
In de bus op naar de open dag van de HU.. goedemorgennn
met zusterlief mee en jan sleep ik meequote:Op zaterdag 19 november 2011 09:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
VEEL PLEZIER!
Je zit toch al op schooool?
Ahaaa!quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met zusterlief mee en jan sleep ik mee
HIGHSCHOOL UTREK!quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
HIGHSCHOOL UTREK!
Daar ga jij over 2 jaar ook studeren als we gaan verhuizen
Ja. Ik moest een plasje netquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Verstandig, weet je hoe koud het is buiten de dekens.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef PatriQue89 het volgende:
HAAAAAAAA RENÉ HEB GEEN BOSTHAAR MEEHR!
Neenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:05 schreef Beach het volgende:
help me over mijn midlifecrisis heen te geraken
stort op giro666
jammer dat je je niet over mij ontfermt ik zou graag je twee sterke armen om me heen hebben nuquote:
oke wanneer sta je hier aan de deur met anti wallen cremequote:
Als ik wist waar je woonde z.s.m.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
oke wanneer sta je hier aan de deur met anti wallen creme
maar dat weet je tochquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als ik wist waar je woonde z.s.m..
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar ik moet zo werken.. Ik heb maandag wel tijd.
.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar ik moet zo werken.. Ik heb maandag wel tijd.
.
Hoe kan dat nou hij is hier ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:50 schreef dralion13 het volgende:
Sint is nu bezig groningen onveilig te maken.
En ik moet zo nog naar de stad, al die mensen, al die drukte
daar zijn programma's voor (niet dat ik die gebruik)quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ondertussen mijn muziekjes maar weer eens autistisch netjes taggen etc. Achterstallig onderhoud.
Ja maar die hebben her en der nog al moeite met Faeröerse namen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
daar zijn programma's voor (niet dat ik die gebruik)
Niet eens Noorse metal maar Faroer? Hardcore hoor. kutnaam trouwensquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja maar die hebben her en der nog al moeite met Faeröerse namen..
Pure volksliederen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet eens Noorse metal maar Faroer? Hardcore hoor. kutnaam trouwens
OMG OMG OMG HEB IK HEM OMG OMG OMG NIET GELIKT?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar is de like dan????JE VINDT HEM HELEMAAL NIET TOF.
![]()
hhehehehequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
OMG OMG OMG HEB IK HEM OMG OMG OMG NIET GELIKT?
Ja, had ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
RENERENEREN HEB JIJ GEEN PHOTOSHOP OID?
Helaarsquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh jmr ik heb iemand nodig die de achtergrond van een paar afbeeldingkjes transparant wil/kan maken.
photoshopper tot u dienstquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
RENERENEREN HEB JIJ GEEN PHOTOSHOP OID?
Idemquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik ben werk aan het zoeken!
ik heb 5-6 plaatjes en die achtergrond moet transparant worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb 5-6 plaatjes en die achtergrond moet transparant worden.
kiek deze:Bij die laatste kan ik de animatie van de wangetjes er niet in houden ben ik bang, ik weet niet hoe dat moet. Daarvoor moet je bij HaJee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hai!Waarom niet?
Dan heb jij vast niks te doen enzo...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb 5-6 plaatjes en die achtergrond moet transparant worden.
kiek deze:OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:33 schreef HappyBob het volgende:
Hier alvast de eerste 4:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg bedankt Boboo.
Dat is niet zo erg, beter dan dat het in een wit vierkantje zitquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:40 schreef HappyBob het volgende:
Ik zie dat deze niet helemaal goed is gegaan![]()
[ afbeelding ]
Er zit nog een wit randje omheen.
Ik probeerde het nu op een manier waarbij het wel goed zou moeten zijn, maar ook daar zit een klein wit randje omheenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, beter dan dat het in een wit vierkantje zitSuper.
ImageReady.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:44 schreef dralion13 het volgende:
Hoe doe je die animatie überhaupt eigenlijk?
Je kan de online versie van Photoshop proberenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is er niet een of ander gratis programma waarmee ik dat kan doen? Vroegahhh, echt heel lang geleden had ik een programma daarvoor.
Van koekjes word ik nog dikkerquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is al goed, kom maar.
* Klinkerbotsing reikt koekje toe.
Hey youquote:
Morgen weer even een wedstrijdje winnenquote:
Ik ga zo een café inquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Morgen weer even een wedstrijdje winnenVanavond dus mooi eens op tijd naar bed. Jij nog iets doen?
Helemaal losgaan of rustig drankje doen? Eind van de middag, maar ik moet nog ruim een uur reizen voordat ik er ben. En half uur tot uur van tevoren aanwezig zijn. Moet dus om kwart over 8 van huis wegquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga zo een café inHoelaat heb jij je wedstrijd dan? En succes alvast
Helemaal losgaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Helemaal losgaan of rustig drankje doen? Eind van de middag, maar ik moet nog ruim een uur reizen voordat ik er ben. En half uur tot uur van tevoren aanwezig zijn. Moet dus om kwart over 8 van huis weg
Of gewoon weer lekker in slaap vallenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helemaal losgaan![]()
Jeeetje das vroeg. Gelukkig kan je in de trein dan je muziek aanzetten en lekker rustig wakker worden.
Staat er al een tijdje hoor. Al ruim 24uurquote:
En dat kan natuurlijk ook, ik vind het soms best fijn om te slapen in de treinquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of gewoon weer lekker in slaap vallenDenk dat ik nu maar alvast m'n wekker ga zetten voor in de trein. Straks mis ik m'n station
[..]
Staat er al een tijdje hoor. Al ruim 24uur
hihi
2x 35 minuten. En dan nog de derde helft natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja jeetje ik let er nooit op ofzo
Hoe lang duurt zo'n wedstrijd Bobje?
Of ik het fijn vind of niet.. het overkomt me gewoonquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat kan natuurlijk ook, ik vind het soms best fijn om te slapen in de treinWat verstandig ben je ook
Ahh okequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
2x 35 minuten. En dan nog de derde helft natuurlijkMaar die kan 30 minuten tot 18 uur duren.
Maar als je vroeg moet spelen, kan je makkelijk om 1 uur al klaar zijn. Daarna wat biertjes doen in de kantine, wat kan worden gevolgd door een wilde avond in de stadquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke
Wow 18 uur is wel lang, vind je ook niet?
quote:Op zondag 20 november 2011 09:30 schreef Renesite het volgende:
Ik wil niet met een homo!
Kerstmuziek
Gisteren lag ik in bed tot half 2/2uur?quote:Op zondag 20 november 2011 09:34 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi Klinks! Nee, grapje tochh.Ik sta zo heus wel te wachten, moet eerst nog mijn bed uit rollen. Daar heb ik altijd best veel moeite mee, vooral op zondag.
Ik ook zoiets gister ja.quote:Op zondag 20 november 2011 09:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gisteren lag ik in bed tot half 2/2uur?
Nu tot 9:00
De wetenschap is ver gevorderd. Jij kan ook vast vader worden.quote:Op zondag 20 november 2011 10:11 schreef Renesite het volgende:
Ah, weer een oud klasgenoot die vader is geworden. Whehe
Ah, moeten we op kraamvisite?quote:Op zondag 20 november 2011 10:11 schreef Renesite het volgende:
Ah, weer een oud klasgenoot die vader is geworden. Whehe
Mooi hequote:Op zondag 20 november 2011 10:04 schreef Furdinand het volgende:
Allemaal mooie kerst lampjes op Utrecht centraal
Moooooi he? Wij zagen ze vrijdag en gisteren ook!quote:Op zondag 20 november 2011 10:04 schreef Furdinand het volgende:
Allemaal mooie kerst lampjes op Utrecht centraal
quote:Op zondag 20 november 2011 10:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moooooi he? Wij zagen ze vrijdag en gisteren ook!
Stel wijven.quote:Op zondag 20 november 2011 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje op hetzelfde tijdstip hetzelfde posten! Belhamel! Vlegel! Schavuit!
*slik.quote:Beste René,
Bedankt voor de interesse die je in onze organisatie hebt getoond.
quote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zegt degene met zn emotieloze hoofd.
Zulks een wel emotietonende guitige jongen moet gewoon een chick naast zich.quote:
Meisje doe niet zo ja ik breek je nek hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 12:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zulks een wel emotietonende guitige jongen moet gewoon een chick naast zich.
Ik ben lelijk. Jij doet lelijk. Laten we samen ben en jerry's eten.quote:
Dat zijn er best wel veul zegquote:Op zondag 20 november 2011 13:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, afgelopen dagen 26 sollicitaties eruit gedaan..
nix.quote:
Ik ook niet, en ben ook best hard op zoek naar werkquote:
Ligt er ook aan in wat voor branche je zoekt natuurlijk..quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ben ook best hard op zoek naar werk
neequote:Op zondag 20 november 2011 13:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Enigszins kunnen genieten van de nacht?
quote:Op zondag 20 november 2011 17:01 schreef Renesite het volgende:
Patrick: 'en toch heb ik liever dat je je besnijdt'
What
The
Fack...
werk!quote:Op maandag 21 november 2011 07:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo wat ben jij vroeg renesite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |