nouquote:
precies daarom vind ik je een baasquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
nou
Ik moet vanaf Heerlen een uur naar mn huis lopen want er rijden geen bussen meer
geen cashquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
precies daarom vind ik je een baasmet je zatte bakkes naar huis lopen, en dat terwijl je dan nog een uur moet lopen.
kan je geen taxi bestellen ?
Ahahahahquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
geen cashliep tijdens het typen van dit bericht bijna vol tegen een paal aan.. nog 3 km
alles voor coldplay
mag bestquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
AhahahahOuch
![]()
Zal ik je voor de fop maar even vragen of je een kater hebt nu ?
Nog niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is Malieveld al uitverkocht? Kom niet in de wachtrij
Yaay !quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:08 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik zit al in de trein richting Rotterdam!
Heb je nou ondertussen nog kaartjes kunnen bestellen ?? Heb de mijne gisteravond rond 18:00 besteldquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Nog steeds niet uitverkocht, ik denk dat we daar zeker wel met 50.000 man gaan staan...
Ahwww balenquote:
Grmbl...vriendjelief maakt er niet zo'n haast meequote:Op zaterdag 17 december 2011 12:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik sta nu in de rij, zijn denk ik 20 mensen
Mochten net twaalf mensen Naar binnen om te helpen sjouwenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Grmbl...vriendjelief maakt er niet zo'n haast meeWeet uit ervaring dat het snel vol gaat lopen..en hij moet nu nog aanrijden naar mij..
Tegen de tijd dat ie hier is zijn we al weer een uur verder
In de kou, ik moet er niet aan denken... Ik vond het gisteravond bij DJVT al kut om een kwartier in de kou te moeten wachten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik sta nu in de rij, zijn denk ik 20 mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor eenieder die vanavond of een andere keer gaat: heel veel plezier. Geniet ervan en het is zeker de moeite waard!
Idd heeft er volgens mij al 2 verkocht met dr bierie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:20 schreef Duuc-nl het volgende:
Staat zon wijf kaarten te verkopen voor 150 eurowss nep
Haha ja ze heeft er nog 1quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:33 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Idd heeft er volgens mij al 2 verkocht met dr bierie.
Haha ja en nu staat ze te dansen/zingen met random mensenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Hahaha wtf volgens mij is de laatste ook weg
hahahaha heb al 3filmpjes. Wat een walgelijke mensen:pquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Haha ja en nu staat ze te dansen/zingen met random mensenmoet opgenomen worden
Sta je naast de vlag? Helemaal vooraan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Haha ja en nu staat ze te dansen/zingen met random mensenmoet opgenomen worden
Niet naast wel in de buurtquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Sta je naast de vlag? Helemaal vooraan?
Hahahahquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Ik sta achter dat zingende tuig
Heb je muts op?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Ik sta achter dat zingende tuig
Ja idd, heb net pizza besteldquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sta nu in de rij, valt echt reuze mee qua drukte!
Tis wel gruwelijk koud
Hahahaquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Ik schiet straks die roodharige hond voor me af
whaha ja new york pizzaquote:
Weer niet, ik schuil onder een vuilnisbakquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
whaha ja new york pizzawaarom moestenwe zojuist een meter achteruit?
En neeeeeeeee regen
Haha ja, er stond ook een FOK!ker rechts van mij ja. Was jij die gast die z'n roze bandje wilde ruilen met een chick en werd afgewezen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Er stond een fokker naast me![]()
weet niet wie maar zag dat ie voor t voorprogramma op fok surfte op zn foon lol
Maar godverdomme wat een supervette show was dit! Kippenvel!
Hoe de hele zaal chris martins gek maakte tijdens Us against the world
whehe ja dat klopt helemaalquote:Op zondag 18 december 2011 00:42 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Haha ja, er stond ook een FOK!ker rechts van mij ja. Was jij die gast die z'n roze bandje wilde ruilen met een chick en werd afgewezen?
Ah ik heb dat helaas moeten missen omdat ik bier ging halen.quote:Op zondag 18 december 2011 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
whehe ja dat klopt helemaalmaar dat was meer voor de grap omdat zij ook al over hun bandjes aant praten waren
jij had trouwens ook een roze whehe
Heerlijke uitvoering.quote:Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef BobW het volgende:
God Put A Smile Upon Your Face
Damn, die was lekker zeg
was jij die wat ernaast stond?quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Lexis het volgende:
[..]
Ah ik heb dat helaas moeten missen omdat ik bier ging halen.
Show was echt te vet trouwens. Heb nog een paar prachtige plaatjes geschoten.. (ik post er wel 1 binnen 20 minuten). Supertof begin ook, gelijk alles uit de kast en knallen!
quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Lexis het volgende:
Check deze:
[ afbeelding ]
Edit: ja dat ben ik :-)
Jij lijkt ook sprekend op Chris Martin zeg...quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Lexis het volgende:
Check deze:
[ afbeelding ]
Is dat links of rechts van dat podium? Ik stond daar ook ongeveer aan de linkerkant.quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Lexis het volgende:
Check deze:
[ afbeelding ]
wow!quote:Op zondag 18 december 2011 01:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even onder een linkje, maar ik ben er ook mee bezig
Ja ik rekende ook een beetje op Shiver, What If, Daylight of Christmas Lights, want ik wist ook dat ze die eerder hadden gespeeld...quote:Op zondag 18 december 2011 01:19 schreef F_JD het volgende:
Was een gave show, leuke liedjes volgden elkaar op en de glowbands waren zwaar briljant! Hadden een mooi plekje en konden alles goed zien
Minpuntje is de duur van het concert en dan blijkt dat voorkennis een bitch kan zijn (qua setlist etc.) In deze tour hebben ze standaard minimaal twee nummers meer gespeeld (bv. Shiver, What If, Daylight), maar nu werden die geskipt (niet vervangen) en krijg je een set van 1 uur en 20 minuten, nog korter dan Glastonbury of zelfs pinkpop. En dat is toch een beetje karig...!
Maar wat er wel te zien en te horen was, dat was tof, eerlijk waar!
Dat vind ik wel belachelijk kort eerlijk gezegd...quote:Op zondag 18 december 2011 01:19 schreef F_JD het volgende:
en krijg je een set van 1 uur en 20 minuten,
Idd, wat een concertquote:Op zondag 18 december 2011 01:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mijn hemel mensen wat een energie straalde hier vanaf. Werkelijk schitterend. Favorietje van de avond was toch GPASUYF
Blijft één van de mooiste climax nummersquote:Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
Enige minpuntje voor mij: Clocks vond ik wat gezapig qua special light effects, jammer. Want het is zo'n energiek nummer.quote:Op zondag 18 december 2011 02:15 schreef Twest1 het volgende:
Heerlijk genoten. Zat in een kut vak 2e ring maar gewoon naar de eerste ring gelopen en daar vooraan gaan staanpolitik en gpasuyf waren heel vet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |