ow ik meende dat je dat zelf moest veranderen... Dus ik dacht dat de vorige 13 was...quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef BobW het volgende:
Dit is nummer #13, vergissing of erg bijgelovig?
Haha ja over Snow Patrol gesproken, ik vind deze van Neophyte ook echt geweldig:quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef the85mc het volgende:
Nieuwe album van snow patrol is ook erg goed. Ik vind dit een erg goed nummer van de cd:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
De 3e single van wat?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:45 schreef Apotheose het volgende:
rumour has it dat Charlie Brown de 3e single wordt: http://www.3fm.nl/artiest/13/Coldplay/song/63681/Charlie-Brown .
Op Coldplaying.com hadden ze zelfs al de cover van die single opgesnort:
[ afbeelding ]
Link voor kaartjes:twitter:LiveNation_nl twitterde op donderdag 01-12-2011 om 14:39:07Extra standing + seated tickets available for the previously sold out @Coldplay show in Ahoy on Dec 17. Check: http://t.co/E4pCOYJF reageer retweet
Waarom post die dat dan, album is allang uit?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
UUUUUUUUUUUUUUUUHM, HMM GOKJE HOOR... Mylo Xyloto?
Naja, als een single uitkomt dan wordt dat een bekend nummer in de hitlijsten.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Waarom post die dat dan, album is allang uit?
ow sorry. Wist niet dat, zodra het album uit is, je niets meer mag roepen over de singles die daarvan uitkomen. Excuus.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Waarom post die dat dan, album is allang uit?
Hij vraagt het maar hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 20:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow sorry. Wist niet dat, zodra het album uit is, je niets meer mag roepen over de singles die daarvan uitkomen. Excuus.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
17e december aanwezig in Ahoy, staanplaatsen
Deze mensen verdienen 't.quote:Op maandag 5 december 2011 14:55 schreef Twest1 het volgende:
Weer een oplichter op marktplaats, linda veerkamp, zag het al aan de eerste email
ohja ff rekening nummer voor google en jullie:
sns 96 53 13 239
965313239
(ik weet niet zeker of ik dat mag posten, haal anders maar weg)
Als je iemand van oplichting beschuldigt en met naam en rekening (voor google) hier neerzet, wees dan ook zo netjes om de bewijslast te plaatsen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:55 schreef Twest1 het volgende:
Weer een oplichter op marktplaats, linda veerkamp, zag het al aan de eerste email
ohja ff rekening nummer voor google en jullie:
sns 96 53 13 239
965313239
(ik weet niet zeker of ik dat mag posten, haal anders maar weg)
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:40 schreef Prospekt het volgende:
Iedereen krijgt lichtgevende armbanden die licht geven op de maat van de muziek, hoe vet![]()
En: www.myloxyloto.com
Ik heb geen concreet bewijs, laat ik het dan zo zeggen, controleer dubbel als je met diegene handeld met dit rekening nummer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:26 schreef Young_David het volgende:
[..]
Als je iemand van oplichting beschuldigt en met naam en rekening (voor google) hier neerzet, wees dan ook zo netjes om de bewijslast te plaatsen.
was dat niet van de site Coldplaying.com? Die armbandjes. Daar had ik er iets over gelezenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:40 schreef Prospekt het volgende:
Iedereen krijgt lichtgevende armbanden die licht geven op de maat van de muziek, hoe vet![]()
En: www.myloxyloto.com
Dan nog is dit zeker niet netjes. Op die manier kan je iedereen wel zwart maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:11 schreef Twest1 het volgende:
[..]
Ik heb geen concreet bewijs, laat ik het dan zo zeggen, controleer dubbel als je met diegene handeld met dit rekening nummer.
Ik kan het pas bewijzen als ik er ook echt ben ingetrapt. Hoezo is dit niet netjes, ik heb een vermoeden, dan mag ik mensen wel waarschuwen?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:03 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dan nog is dit zeker niet netjes. Op die manier kan je iedereen wel zwart maken.
Waarschuwen is natuurlijk wel iets anders dan gewoon naam en rekeningnummer plaatsen. Vooral als je niet kunt uitleggen waarom je dat vermoeden hebt is het nogal asociaal om meteen gegevens te plaatsen vind ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:53 schreef Twest1 het volgende:
[..]
Ik kan het pas bewijzen als ik er ook echt ben ingetrapt. Hoezo is dit niet netjes, ik heb een vermoeden, dan mag ik mensen wel waarschuwen?
http://coldplay.fanfire.c(...)mpaign=officialstorequote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef DjinN het volgende:
Kan iemand van jullie me vertellen waar ik een mooi shirt van Coldplay kan bestellen? Bij voorkeur eentje met opdruk van MXEn eentje die ik dan voor 17 dec binnen heb
Zolang het geen creditcardbetaling is vind ik het primaquote:Op donderdag 8 december 2011 19:59 schreef BobW het volgende:
[..]
http://coldplay.fanfire.c(...)mpaign=officialstore
Ik heb er echt zin in, bijna
Aldus http://www.livenation.nl/artist/coldplay-ticketsquote:Van maandag 12 december 10.00u tot vrijdag 16 december 9.00u vindt een presale plaats exclusief voor American Express kaarthouders. De reguliere kaartverkoop voor dit concert start vrijdag 16 december om 10.00u.
Ergens richting de 40.000, afhankelijk van hoe ze het terrein volzetten met food/drinks, en hoe vol ze het toelaten. Althans, dat meen ik me te herinneren. Klinkt wel veel...quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:08 schreef Reilian het volgende:
Hoeveel mensen gaan er eigenlijk op het Malieveld?
dat is net zoveel als HEEL Pinkpop... Zoveel waren er toen echt niet hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:56 schreef F_JD het volgende:
In 2009 was het 2x 65.000 in Goffertpark, dus dit is eigenlijk 'klein'. Zie er zo nog een extra dag bijkomen.
Het ging over het terrein op zich, dat was veel groter en toen stonden ze er al 2 dagen. Al was Coldplay in 2009 wel dichtbij helemaal vol hoor. Gok dat er over twee dagen toch zo'n 120.000 kaarten van de 130.000 verkocht waren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
dat is net zoveel als HEEL Pinkpop... Zoveel waren er toen echt niet hoor
Mwah ik heb de massa mensen gezien in het Goffertpark met Coldplay op 10 sept 2009 (de 2e en drukste dag) en ben inmiddels 4 keer op Pinkpop geweest... Pinkpop is wel echt véél drukker. Ik gok dat er in het goffertpark zo'n 40.000 mensen waren. Afgaande op mijn inschattingsvermogenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:56 schreef F_JD het volgende:
[..]
Het ging over het terrein op zich, dat was veel groter en toen stonden ze er al 2 dagen. Al was Coldplay in 2009 wel dichtbij helemaal vol hoor. Gok dat er over twee dagen toch zo'n 120.000 kaarten van de 130.000 verkocht waren.
Wat een wazig verhaal zeg, dus jij zet rustig iemand's naam en rekeningnummer op internet op basis van wat vage vermoedens en flinterdunne bewijzen van oplichting? Als je dit bij mij zou flikken zou ik direct stappen ondernemen.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:33 schreef Twest1 het volgende:
Het vermoeden kreeg ik al na 1 email dat bedoelde ik. Natuurlijk nog ff doorgegaan.
Ten eerste het waren 2 staanplekken voor 120 euro. Niet op FB te vinden hoewel ze wel als een 20er emailt.
Daarna wilt 'zij' dat ik eerst het geld overmaak. Als ik vraag om een ID scan heeft ze geen scanner bij de hand en stuurt ze die bij de kaartjes als ik het geld heb over gemaakt.
Daarbij komt nog eens dat ik door dezelfde ben opgelicht met awakenings kaartjes waar ik wel concreet bewijs heb (flagged rek. nummer ben er toen ook niet ingetrapt)
Ik denk dat het delzefde is omdat ze precies hetzelfde typt (3 korte zinnen telkens, 'hoe wil je het afhandelen') zo'n standaart vrouwen naam + email adres niet te vinden op FB of hyves. Dus hele grote kans dat dit hetzelde is.
Veel te vaag verhaal. Je kan niets aantonen en hebt alleen maar een vermoeden. Op vermoedens gaan we mensen niet zwart maken, dus haal alsjeblieft die persoonlijke gegevens weg.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:33 schreef Twest1 het volgende:
Het vermoeden kreeg ik al na 1 email dat bedoelde ik. Natuurlijk nog ff doorgegaan.
Ten eerste het waren 2 staanplekken voor 120 euro. Niet op FB te vinden hoewel ze wel als een 20er emailt.
Daarna wilt 'zij' dat ik eerst het geld overmaak. Als ik vraag om een ID scan heeft ze geen scanner bij de hand en stuurt ze die bij de kaartjes als ik het geld heb over gemaakt.
Daarbij komt nog eens dat ik door dezelfde ben opgelicht met awakenings kaartjes waar ik wel concreet bewijs heb (flagged rek. nummer ben er toen ook niet ingetrapt)
Ik denk dat het delzefde is omdat ze precies hetzelfde typt (3 korte zinnen telkens, 'hoe wil je het afhandelen') zo'n standaart vrouwen naam + email adres niet te vinden op FB of hyves. Dus hele grote kans dat dit hetzelde is.
Coldplay:quote:hallo!
ja die is nog te koop
hoe wilde je het afhandelen?
mvg
het is indd een e-ticket;)
mvg
ik kan er kopie id bijdoen indd en aankoopbewijs dan weet je zeker dat ik hem alleen aan jou verkoop maar dat stuur ik allemaal tegelijk wil wel eerst gewoon het geld is ook vertrouwen voor mij ga niet zomaar naar vreemd iemand me id sturen! Mvg
ohja allebei geen naam op MP + geen tel nummer. Net actief op MP. En ook geen tel nummer willen gevenquote:heey
ja dat kan
zeg maar hoe je het verder wilt afhandelen
ik kan ze opsturen of door mailen..
mvg
ja die stuur ik gelijk met de kaartjes mee! en aankoopbewijs ook als je wilt.
ik kan hem nu niet sturen ik moet hem inscannen en die heb ik hier niet dus die wilde ik mee sturen met de kaartjes als je het niet erg vind?
link!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
mijn verhaaltje is in The Oracle gekomen!
Tis wel een zielig verhaal helaas, maar het voelt toch goed om steun te krijgen via deze manier.
Het is openlucht, vlakbij Den Haag CS. Er worden niet héél vaak concerten gegeven, maar tis best groot, dus als je achteraan staat wordt het misschien wat lastig zienquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:12 schreef Peter88Online het volgende:
Ik ga volgende week naar Ahoy, maar twijfel nog voor volgend jaar voor Malieveld. Ik ben daar nooit eerder geweest. Iemand daar ervaring met concerten daar?
dit is het ENIGE kerstliedje dat ik ook nog wel es opzet in de zomer , bijv.quote:
Omg echt he! Ik heb exact hetzelfde!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dit is het ENIGE kerstliedje dat ik ook nog wel es opzet in de zomer , bijv.
http://coldplay.com/oracle.php#!prettyPhoto/14/quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
link!
of ist anoniem :p Wel tof trouwens!
Zou wel relaxed wezen... U2 live in Paradiso.quote:Op zondag 11 december 2011 11:00 schreef Operc het volgende:
Klopt, die slaan de kleine tour gewoon over
hehe ja tis ergens ook wel slim maar voor de fan idd vervelend. Kost al heel wat knaken om daar aanwezig te kunnen zijn... Maar misschien is Ahoy wel beter qua zicht ofzo... ?quote:Op zondag 11 december 2011 10:21 schreef CoExist het volgende:
Vervelend trucje van Coldplay... eerst een kleine arena tour doen om vervolgens groots uit te pakken met een outdoor tour. Flikten ze in 2008/2009 ook al.
Je weet dat het eigenlijk not done is om een bandshirt aan te doen van de band waar je heen gaat? Tenzij het van een andere tour is. Niet dat het mij boeit maar dat is officieel de regelquote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef DjinN het volgende:
Kan iemand van jullie me vertellen waar ik een mooi shirt van Coldplay kan bestellen? Bij voorkeur eentje met opdruk van MXEn eentje die ik dan voor 17 dec binnen heb
Ik herken je gevoel en ik heb dit dus ook een beetje. Het is gewoon teveel en te vaak en niet meer exclusief.quote:Op zondag 11 december 2011 11:24 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie trouwens ook niet dat Coldplay te vaak naar Nederland komt? Dat klinkt misschien raar maar als je een band in 3 jaar tijd 5x kan zien dan vind ik dat zelf een beetje een afknapper ofzoIk weet niet hoe ik het uit moet leggen, het maakt het minder bijzonder. Bovendien zijn alle shows altijd hetzelfde. Heel tof dat wel, maar na ze 3x in 2 jaar gezien te hebben ben ik wel even Coldplay (live) moe
Het is niet mijn favo band. Maar ik vind het gewoon te veel van het goede.quote:Op zondag 11 december 2011 11:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Omg dit is toch het toppunt van klagen
Klagen over je favo band dat ze TE VAAK naar NL komenman o man, alsof je met het mes op de keel gedwongen wordt...
Ik snap ook wel dat het een rare 'klacht' isquote:Op zondag 11 december 2011 11:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Omg dit is toch het toppunt van klagen
Klagen over je favo band dat ze TE VAAK naar NL komenman o man, alsof je met het mes op de keel gedwongen wordt...
bron?quote:Op zondag 11 december 2011 11:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je weet dat het eigenlijk not done is om een bandshirt aan te doen van de band waar je heen gaat? Tenzij het van een andere tour is. Niet dat het mij boeit maar dat is officieel de regel
Veel naar concerten gaan en daardoor de etiquette kennenquote:
Ik heb er niet zo problemen mee maar vind het eigenlijk ook not done om een nieuw shirt aan te hebben bij concerten, alsof je het gekocht hebt en meteen aangetrokkenquote:Op zondag 11 december 2011 11:56 schreef CoExist het volgende:
Ik vind bandshirts soberso not done! Heb er paar liggen van U2 omdat ik deze ooit gekregen heb via hun website enzo. Maar ze liggen ongedragen ergens weg gemoffeld in mijn kledingkast.
Het is bijna net zo kansloos als het maanden blijven dragen van een PinkPop/Lowlands/Rock Werchter bandje.
Het boeit me ook niet heel erg maar ik geef alleen weer hoe er algemeen over gedacht wordtquote:Op zondag 11 december 2011 19:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh man wat een gezeik om niksje HOEFT niet te gaan.
En het boeit me geen zak, maar ik doe een bandshirt aan.
Etikettenman ik heb zelden zoiets raars gezien als wat ik hier lees. Erg vreemd
hahahahaha dat staat lekker heel groot op mn shirtquote:Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef Apotheose het volgende:
een bandshirt waar met koeieletters: COLDPLAY op staat - hoeft van mij ook niet. Maar deze vind ik dan wel weer stoer. Weet niet wat er op de achterkant staat, though
Wees er lekker blij mee jongenquote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
hahahahaha dat staat lekker heel groot op mn shirt![]()
tis geen obsessie hoor. Een tattoo zal ik nooit aanschaffen ofzo. Maar ik heb wel een kleine collectie aan spulletjes, zoals jij ook van u2 hebt. Zo'n shirt vind ik gewoon leuk om erbij te hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef CoExist het volgende:
Coldplay met Nick & Simon vergelijken...![]()
Natuurlijk tourt Coldplay minder! Ze moeten nl. de studio in om een album op te nemen, en de maanden er voor zijn ze bezig die liedjes te schrijven. Nick & Simon zingen gewoon wat anderen voor hun schrijven/componeren. Ik vind het dan ook geen artiesten maar meer entertainers. Maar hey, da's een hele andere discussie.
Als jij er lol in beleefd om in een bandshirt naar een concert te gaan, by my guest. Ik associeer het alleen met obsessies. Iets wat je vooral bij U2 fans ziet. Die lopen serieus met tattoeages van The Joshua Tree, Bono, het Elevation Tour koffertje, lyrics van "One". Ik vind dat gewoon griezelig. Het draait uiteindelijk alleen maar om de muziek.
Voor de laatste keer dan maar....quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:25 schreef Twest1 het volgende:
ok moet er maar moeite voor doen wil jullie ook alleen maar helpen maar goed laatste poging: zie je de overeenkomsten?
awakenings kaartje (wel bewijs dat dit sowieso een oplichter is) esmee_loenhout@hotmail.com
[..]
Coldplay:
linda.veerkamp@hotmail.com
[..]
ohja allebei geen naam op MP + geen tel nummer. Net actief op MP. En ook geen tel nummer willen geven
Hoe moet je anders etickets kopen via internet?quote:Op maandag 12 december 2011 15:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan maar....
De overeenkomsten? Zo schrijft 90% van de mensen op Marktplaats![]()
Je overeenkomsten slaan dan ook kant nog wal.
Je bent sowieso naïef of hebt een blok beton voor je kop als je op die manier een e-ticket op MP gaat kopen van iemand met zulk taalgebruik.
Ik geef trouwens ook mijn telefoonnummer niet op Marktplaats, hoogstens die van een prepaid nummer wat ik heb. Te vaak gehad dat vriendelijke 'medelanders' een blok aan je been worden.
Goed dat je waarschuwt (ook al zal een weldenkend mens nooit op die manier een kaartje kopen) maar iemand zonder overtuigend bewijs zwart maken op internet is echt not done!
Coldplay met Nick en Simon vergelijken slaat natuurlijk nergens op maar om onzin te gaan lopen spuien slaat ook nergens op. Nick en Simon schrijven gewoon zelf hun muziek, je kunt het misschien niks vinden maar ga dan niet zomaar iets lopen roepen waar je niks van weet. Het punt was juist dat Coldplay WEL veel tourt dus je slaat de plank ook nog eens mis met je opmerkingquote:Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef CoExist het volgende:
Coldplay met Nick & Simon vergelijken...![]()
Natuurlijk tourt Coldplay minder! Ze moeten nl. de studio in om een album op te nemen, en de maanden er voor zijn ze bezig die liedjes te schrijven. Nick & Simon zingen gewoon wat anderen voor hun schrijven/componeren. Ik vind het dan ook geen artiesten maar meer entertainers. Maar hey, da's een hele andere discussie.
Als jij er lol in beleefd om in een bandshirt naar een concert te gaan, by my guest. Ik associeer het alleen met obsessies. Iets wat je vooral bij U2 fans ziet. Die lopen serieus met tattoeages van The Joshua Tree, Bono, het Elevation Tour koffertje, lyrics van "One". Ik vind dat gewoon griezelig. Het draait uiteindelijk alleen maar om de muziek.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef MaJo het volgende:
je kunt zal als je niet doof bent het misschien niks vinden
Maar zoals gezegd: je hoeft er toch niet heen te gaan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coldplay met Nick en Simon vergelijken slaat natuurlijk nergens op maar om onzin te gaan lopen spuien slaat ook nergens op. Nick en Simon schrijven gewoon zelf hun muziek, je kunt het misschien niks vinden maar ga dan niet zomaar iets lopen roepen waar je niks van weet. Het punt was juist dat Coldplay WEL veel tourt dus je slaat de plank ook nog eens mis met je opmerking
Ik vind het ook een beetje sell out als een band te vaak langskomt, ik hou zelf van wat meer exclusiviteit zoals bijvoorbeeld Radiohead. Maar voor de diehard Coldplay fans is het natuurlijk hartstikke tof, ik zeg alleen dat het van mij niet zo hoeft
DIt was dus tegen het zere been aan van een Nick & Simon fan... Je hebt gelijk! Ik weet er inderdaad niets van. We laten de disccusie rusten en gaan weer on-topic!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coldplay met Nick en Simon vergelijken slaat natuurlijk nergens op maar om onzin te gaan lopen spuien slaat ook nergens op. Nick en Simon schrijven gewoon zelf hun muziek, je kunt het misschien niks vinden maar ga dan niet zomaar iets lopen roepen waar je niks van weet. Het punt was juist dat Coldplay WEL veel tourt dus je slaat de plank ook nog eens mis met je opmerking
Ik vind het ook een beetje sell out als een band te vaak langskomt, ik hou zelf van wat meer exclusiviteit zoals bijvoorbeeld Radiohead. Maar voor de diehard Coldplay fans is het natuurlijk hartstikke tof, ik zeg alleen dat het van mij niet zo hoeft
Setlist van de 10dequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Twest1 het volgende:
Ik heb niks gelezen over setlists van andere concerten, wil het ook niet weten. Maar is het voor anderen ook een verassing of spelen ze telkens hetzelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ik ben verre van Nick en Simon fanquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef CoExist het volgende:
[..]
DIt was dus tegen het zere been aan van een Nick & Simon fan... Je hebt gelijk! Ik weet er inderdaad niets van. We laten de disccusie rusten en gaan weer on-topic!
Dat is dus het punt wat ik de hele tijd wil makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Arn0 het volgende:
Ja, het is een beetje een ongeschreven regel om niet een t-shirt van de artiest in kwestie aan te doen (zelfs als het van een andere tour is). Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk.
Volgens mij spelen ze altijd vrijwel dezelfde set. Die van Werchter 2009 was identiek aan het Goffertpark. Hierdoor wist ik steeds precies welk nummer er kwamquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Twest1 het volgende:
Ik heb niks gelezen over setlists van andere concerten, wil het ook niet weten. Maar is het voor anderen ook een verassing of spelen ze telkens hetzelfde?
tis een X&Y shirt. Het album dat de meeste fans als lelijkste beschouwen. Echter het is mijn favoriet. Jammer wel dat ze waarschijnlijk maar 1 nr van dat album spelen (heb de setlist expres niet bekeken).quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus het punt wat ik de hele tijd wil makenNiet dat het mij wat boeit maar dat is inderdaad de ongeschreven regel. Ik doe zelf wel eens een shirtje aan van een andere tour, dat vind ik dan wel weer kunnen
Zonder wat te spoilen kan ik best zeggen dat ze deze december tour al een paar verrassingtjes hebben gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Twest1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. spelen zaterdag
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:07 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Zonder wat te spoilen kan ik best zeggen dat ze deze december tour al een paar verrassingtjes hebben gedaan.
Ik hoop nog steeds keihard dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. spelen zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Ik. Drie stuks zelfs...quote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Justef het volgende:
Wie in Nederland heeft er nu American Express kaart pfff drama
Lijkt een van de vele resellers. Probeer het morgen eerst bij de gewone kaartverkoop via Livenation. Bij die andere ticketbureaus betaal je altijd meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef poiuytr het volgende:
http://www.ticketloket.com/welkom
Is deze site te vertrouwen?
Ahoy Rotterdam is erg goed te bereiken met het OV voor zover ik weetquote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, iemand eerder naar een concert daar gegaan? Heb er niet echt ervaring mee? Auto valt zeker af te raden? We willen met de trein gaan om ongeveer 10 uur sochtends om echt vroeg daar te staan, deuren gaan half 6 open toch?
Oke, wij zijn er dan ook rond half 1 denk ik, stonden er toen veel mensen al vorige keer?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ahoy Rotterdam is erg goed te bereiken met het OV voor zover ik weetBen er 2 jaar geleden geweest voor een concert en was toen ook met de trein gegaan. Is stukje lopen van het station maar wel goed te vinden!
Wij rijden hier rond 12:00 smiddags aan, gaan gewoon met de auto
Mwah viel mee..er stonden al wel wat mensen, maar niet dat je zegt al loeidruk hoor..het was prima te doenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oke, wij zijn er dan ook rond half 1 denk ik, stonden er toen veel mensen al vorige keer?
Wij hebben op zich nog 2 plekken over, maar we moeten vanuit Brabant komen..dus dat wordt helaas moeilijkquote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef Young_David het volgende:
Nog op zoek naar vervoer terug. Met trein wordt lastig naar Zwolle zo laat in de nacht. Iemand toevallig nog 2 plekjes over naar het oosten?
en deuren gaan half 6 open toch? voorprogramma fedde le grand en?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mwah viel mee..er stonden al wel wat mensen, maar niet dat je zegt al loeidruk hoor..het was prima te doen
Fedde le Grand ? Daar weet ik niks vanquote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
en deuren gaan half 6 open toch? voorprogramma fedde le grand en?
ja dacht dat omdat die wel in voorpgramma van milaan stond (:quote:Op donderdag 15 december 2011 22:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Fedde le Grand ? Daar weet ik niks vanVoor zover ik weet alleen Emeli Sandé
Je gaat 5 uur voor de deur staan ?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oke, wij zijn er dan ook rond half 1 denk ik, stonden er toen veel mensen al vorige keer?
Desondanks zijn het er 3. Voor mij, een tweede kaart voor mij voor zakelijke uitgaven en een kaart voor mijn vrouw. En dan mag ik er zonder meerkosten (ergens is dat lachwekkend, aangezien zo'n Platinum membership niet echt heel goedkoop is, dus die meerkosten zijn eigenlijk gewoon standaard kosten) nog 4 goldcards erbij krijgen voor eventuele kinderen. Maar goed, die hebben we niet, dus moeten we het bij die drie laten.quote:
Voor mij precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Superlang voor de deur staan is niet chill, zeker als het weer van morgen doorzet tot zaterdag
Wij zullen tussen 4 en 5 in Rotterdam zijn.
In Nijmegen wat dat toen zoooo chill, lekker in het gras zitten met je biertje en je broodje kroketIk weet het nog goed, was sowieso mijn eerste echte concert.
Maar dit wordt m'n eerste echte indoor concert
Iemand?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef Young_David het volgende:
Nog op zoek naar vervoer terug. Met trein wordt lastig naar Zwolle zo laat in de nacht. Iemand toevallig nog 2 plekjes over naar het oosten?
Voor mij niet.. Denk er zelfs over om op de fiets te gaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:28 schreef DS4 het volgende:
Ja, eigenlijk is het ook een kutlocatie...
Niet onaardig, maar eigenlijk vind ik Coldplay meer voor de Ahoy dan zulke grote optredens.quote:
Ja oke, maar ik zie wat mensen op Facebook berichten plaatsen dat ze 'gelukkig nog' kaarten konden krijgen, en hier wat berichten over echt in die Ticketmaster digitale wachtrij staan, terwijl ik uren later gewoon even 4 kaarten kon bestellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
joh dat verkoopt toch niet gelijk uit, kunnen minstens 40.000 mensen op dat veld
Dit dus. Heb om 2 uur nog easy peasy kaarten kunnen bestellen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zie wat mensen op Facebook berichten plaatsen dat ze 'gelukkig nog' kaarten konden krijgen, en hier wat berichten over echt in die Ticketmaster digitale wachtrij staan, terwijl ik uren later gewoon even 4 kaarten kon bestellen
Ja same herequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zie wat mensen op Facebook berichten plaatsen dat ze 'gelukkig nog' kaarten konden krijgen, en hier wat berichten over echt in die Ticketmaster digitale wachtrij staan, terwijl ik uren later gewoon even 4 kaarten kon bestellen
Nice!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:00 schreef Young_David het volgende:
Zo, vervoer terug is geregeld. Nu nog afstemmen hoelaat we hier vertrekken en dan zie ik jullie morgen in Ahoy
Hahaha prachtig ditquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben extra voor coldplay gestopt met uitgaan in eindhoven en zat de trein in gegaan zodat ik morgen vanuit Heerlen met vrienden naar Rotterdam kon vertrekken
nouquote:
precies daarom vind ik je een baasquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
nou
Ik moet vanaf Heerlen een uur naar mn huis lopen want er rijden geen bussen meer
geen cashquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
precies daarom vind ik je een baasmet je zatte bakkes naar huis lopen, en dat terwijl je dan nog een uur moet lopen.
kan je geen taxi bestellen ?
Ahahahahquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
geen cashliep tijdens het typen van dit bericht bijna vol tegen een paal aan.. nog 3 km
alles voor coldplay
mag bestquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
AhahahahOuch
![]()
Zal ik je voor de fop maar even vragen of je een kater hebt nu ?
Nog niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is Malieveld al uitverkocht? Kom niet in de wachtrij
Yaay !quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:08 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik zit al in de trein richting Rotterdam!
Heb je nou ondertussen nog kaartjes kunnen bestellen ?? Heb de mijne gisteravond rond 18:00 besteldquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Nog steeds niet uitverkocht, ik denk dat we daar zeker wel met 50.000 man gaan staan...
Ahwww balenquote:
Grmbl...vriendjelief maakt er niet zo'n haast meequote:Op zaterdag 17 december 2011 12:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik sta nu in de rij, zijn denk ik 20 mensen
Mochten net twaalf mensen Naar binnen om te helpen sjouwenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Grmbl...vriendjelief maakt er niet zo'n haast meeWeet uit ervaring dat het snel vol gaat lopen..en hij moet nu nog aanrijden naar mij..
Tegen de tijd dat ie hier is zijn we al weer een uur verder
In de kou, ik moet er niet aan denken... Ik vond het gisteravond bij DJVT al kut om een kwartier in de kou te moeten wachten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik sta nu in de rij, zijn denk ik 20 mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor eenieder die vanavond of een andere keer gaat: heel veel plezier. Geniet ervan en het is zeker de moeite waard!
Idd heeft er volgens mij al 2 verkocht met dr bierie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:20 schreef Duuc-nl het volgende:
Staat zon wijf kaarten te verkopen voor 150 eurowss nep
Haha ja ze heeft er nog 1quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:33 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Idd heeft er volgens mij al 2 verkocht met dr bierie.
Haha ja en nu staat ze te dansen/zingen met random mensenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:48 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Hahaha wtf volgens mij is de laatste ook weg
hahahaha heb al 3filmpjes. Wat een walgelijke mensen:pquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Haha ja en nu staat ze te dansen/zingen met random mensenmoet opgenomen worden
Sta je naast de vlag? Helemaal vooraan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Haha ja en nu staat ze te dansen/zingen met random mensenmoet opgenomen worden
Niet naast wel in de buurtquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Sta je naast de vlag? Helemaal vooraan?
Hahahahquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Ik sta achter dat zingende tuig
Heb je muts op?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Ik sta achter dat zingende tuig
Ja idd, heb net pizza besteldquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sta nu in de rij, valt echt reuze mee qua drukte!
Tis wel gruwelijk koud
Hahahaquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Ik schiet straks die roodharige hond voor me af
whaha ja new york pizzaquote:
Weer niet, ik schuil onder een vuilnisbakquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
whaha ja new york pizzawaarom moestenwe zojuist een meter achteruit?
En neeeeeeeee regen
Haha ja, er stond ook een FOK!ker rechts van mij ja. Was jij die gast die z'n roze bandje wilde ruilen met een chick en werd afgewezen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Er stond een fokker naast me![]()
weet niet wie maar zag dat ie voor t voorprogramma op fok surfte op zn foon lol
Maar godverdomme wat een supervette show was dit! Kippenvel!
Hoe de hele zaal chris martins gek maakte tijdens Us against the world
whehe ja dat klopt helemaalquote:Op zondag 18 december 2011 00:42 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Haha ja, er stond ook een FOK!ker rechts van mij ja. Was jij die gast die z'n roze bandje wilde ruilen met een chick en werd afgewezen?
Ah ik heb dat helaas moeten missen omdat ik bier ging halen.quote:Op zondag 18 december 2011 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
whehe ja dat klopt helemaalmaar dat was meer voor de grap omdat zij ook al over hun bandjes aant praten waren
jij had trouwens ook een roze whehe
Heerlijke uitvoering.quote:Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef BobW het volgende:
God Put A Smile Upon Your Face
Damn, die was lekker zeg
was jij die wat ernaast stond?quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Lexis het volgende:
[..]
Ah ik heb dat helaas moeten missen omdat ik bier ging halen.
Show was echt te vet trouwens. Heb nog een paar prachtige plaatjes geschoten.. (ik post er wel 1 binnen 20 minuten). Supertof begin ook, gelijk alles uit de kast en knallen!
quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Lexis het volgende:
Check deze:
[ afbeelding ]
Edit: ja dat ben ik :-)
Jij lijkt ook sprekend op Chris Martin zeg...quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Lexis het volgende:
Check deze:
[ afbeelding ]
Is dat links of rechts van dat podium? Ik stond daar ook ongeveer aan de linkerkant.quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Lexis het volgende:
Check deze:
[ afbeelding ]
wow!quote:Op zondag 18 december 2011 01:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even onder een linkje, maar ik ben er ook mee bezig
Ja ik rekende ook een beetje op Shiver, What If, Daylight of Christmas Lights, want ik wist ook dat ze die eerder hadden gespeeld...quote:Op zondag 18 december 2011 01:19 schreef F_JD het volgende:
Was een gave show, leuke liedjes volgden elkaar op en de glowbands waren zwaar briljant! Hadden een mooi plekje en konden alles goed zien
Minpuntje is de duur van het concert en dan blijkt dat voorkennis een bitch kan zijn (qua setlist etc.) In deze tour hebben ze standaard minimaal twee nummers meer gespeeld (bv. Shiver, What If, Daylight), maar nu werden die geskipt (niet vervangen) en krijg je een set van 1 uur en 20 minuten, nog korter dan Glastonbury of zelfs pinkpop. En dat is toch een beetje karig...!
Maar wat er wel te zien en te horen was, dat was tof, eerlijk waar!
Dat vind ik wel belachelijk kort eerlijk gezegd...quote:Op zondag 18 december 2011 01:19 schreef F_JD het volgende:
en krijg je een set van 1 uur en 20 minuten,
Idd, wat een concertquote:Op zondag 18 december 2011 01:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mijn hemel mensen wat een energie straalde hier vanaf. Werkelijk schitterend. Favorietje van de avond was toch GPASUYF
Blijft één van de mooiste climax nummersquote:Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
Enige minpuntje voor mij: Clocks vond ik wat gezapig qua special light effects, jammer. Want het is zo'n energiek nummer.quote:Op zondag 18 december 2011 02:15 schreef Twest1 het volgende:
Heerlijk genoten. Zat in een kut vak 2e ring maar gewoon naar de eerste ring gelopen en daar vooraan gaan staanpolitik en gpasuyf waren heel vet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |