tis geen obsessie hoor. Een tattoo zal ik nooit aanschaffen ofzo. Maar ik heb wel een kleine collectie aan spulletjes, zoals jij ook van u2 hebt. Zo'n shirt vind ik gewoon leuk om erbij te hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef CoExist het volgende:
Coldplay met Nick & Simon vergelijken...![]()
Natuurlijk tourt Coldplay minder! Ze moeten nl. de studio in om een album op te nemen, en de maanden er voor zijn ze bezig die liedjes te schrijven. Nick & Simon zingen gewoon wat anderen voor hun schrijven/componeren. Ik vind het dan ook geen artiesten maar meer entertainers. Maar hey, da's een hele andere discussie.
Als jij er lol in beleefd om in een bandshirt naar een concert te gaan, by my guest. Ik associeer het alleen met obsessies. Iets wat je vooral bij U2 fans ziet. Die lopen serieus met tattoeages van The Joshua Tree, Bono, het Elevation Tour koffertje, lyrics van "One". Ik vind dat gewoon griezelig. Het draait uiteindelijk alleen maar om de muziek.
Voor de laatste keer dan maar....quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:25 schreef Twest1 het volgende:
ok moet er maar moeite voor doen wil jullie ook alleen maar helpen maar goed laatste poging: zie je de overeenkomsten?
awakenings kaartje (wel bewijs dat dit sowieso een oplichter is) esmee_loenhout@hotmail.com
[..]
Coldplay:
linda.veerkamp@hotmail.com
[..]
ohja allebei geen naam op MP + geen tel nummer. Net actief op MP. En ook geen tel nummer willen geven
Hoe moet je anders etickets kopen via internet?quote:Op maandag 12 december 2011 15:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan maar....
De overeenkomsten? Zo schrijft 90% van de mensen op Marktplaats![]()
Je overeenkomsten slaan dan ook kant nog wal.
Je bent sowieso naïef of hebt een blok beton voor je kop als je op die manier een e-ticket op MP gaat kopen van iemand met zulk taalgebruik.
Ik geef trouwens ook mijn telefoonnummer niet op Marktplaats, hoogstens die van een prepaid nummer wat ik heb. Te vaak gehad dat vriendelijke 'medelanders' een blok aan je been worden.
Goed dat je waarschuwt (ook al zal een weldenkend mens nooit op die manier een kaartje kopen) maar iemand zonder overtuigend bewijs zwart maken op internet is echt not done!
Coldplay met Nick en Simon vergelijken slaat natuurlijk nergens op maar om onzin te gaan lopen spuien slaat ook nergens op. Nick en Simon schrijven gewoon zelf hun muziek, je kunt het misschien niks vinden maar ga dan niet zomaar iets lopen roepen waar je niks van weet. Het punt was juist dat Coldplay WEL veel tourt dus je slaat de plank ook nog eens mis met je opmerkingquote:Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef CoExist het volgende:
Coldplay met Nick & Simon vergelijken...![]()
Natuurlijk tourt Coldplay minder! Ze moeten nl. de studio in om een album op te nemen, en de maanden er voor zijn ze bezig die liedjes te schrijven. Nick & Simon zingen gewoon wat anderen voor hun schrijven/componeren. Ik vind het dan ook geen artiesten maar meer entertainers. Maar hey, da's een hele andere discussie.
Als jij er lol in beleefd om in een bandshirt naar een concert te gaan, by my guest. Ik associeer het alleen met obsessies. Iets wat je vooral bij U2 fans ziet. Die lopen serieus met tattoeages van The Joshua Tree, Bono, het Elevation Tour koffertje, lyrics van "One". Ik vind dat gewoon griezelig. Het draait uiteindelijk alleen maar om de muziek.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef MaJo het volgende:
je kunt zal als je niet doof bent het misschien niks vinden
Maar zoals gezegd: je hoeft er toch niet heen te gaan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coldplay met Nick en Simon vergelijken slaat natuurlijk nergens op maar om onzin te gaan lopen spuien slaat ook nergens op. Nick en Simon schrijven gewoon zelf hun muziek, je kunt het misschien niks vinden maar ga dan niet zomaar iets lopen roepen waar je niks van weet. Het punt was juist dat Coldplay WEL veel tourt dus je slaat de plank ook nog eens mis met je opmerking
Ik vind het ook een beetje sell out als een band te vaak langskomt, ik hou zelf van wat meer exclusiviteit zoals bijvoorbeeld Radiohead. Maar voor de diehard Coldplay fans is het natuurlijk hartstikke tof, ik zeg alleen dat het van mij niet zo hoeft
DIt was dus tegen het zere been aan van een Nick & Simon fan... Je hebt gelijk! Ik weet er inderdaad niets van. We laten de disccusie rusten en gaan weer on-topic!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coldplay met Nick en Simon vergelijken slaat natuurlijk nergens op maar om onzin te gaan lopen spuien slaat ook nergens op. Nick en Simon schrijven gewoon zelf hun muziek, je kunt het misschien niks vinden maar ga dan niet zomaar iets lopen roepen waar je niks van weet. Het punt was juist dat Coldplay WEL veel tourt dus je slaat de plank ook nog eens mis met je opmerking
Ik vind het ook een beetje sell out als een band te vaak langskomt, ik hou zelf van wat meer exclusiviteit zoals bijvoorbeeld Radiohead. Maar voor de diehard Coldplay fans is het natuurlijk hartstikke tof, ik zeg alleen dat het van mij niet zo hoeft
Setlist van de 10dequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Twest1 het volgende:
Ik heb niks gelezen over setlists van andere concerten, wil het ook niet weten. Maar is het voor anderen ook een verassing of spelen ze telkens hetzelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ik ben verre van Nick en Simon fanquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef CoExist het volgende:
[..]
DIt was dus tegen het zere been aan van een Nick & Simon fan... Je hebt gelijk! Ik weet er inderdaad niets van. We laten de disccusie rusten en gaan weer on-topic!
Dat is dus het punt wat ik de hele tijd wil makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Arn0 het volgende:
Ja, het is een beetje een ongeschreven regel om niet een t-shirt van de artiest in kwestie aan te doen (zelfs als het van een andere tour is). Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk.
Volgens mij spelen ze altijd vrijwel dezelfde set. Die van Werchter 2009 was identiek aan het Goffertpark. Hierdoor wist ik steeds precies welk nummer er kwamquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Twest1 het volgende:
Ik heb niks gelezen over setlists van andere concerten, wil het ook niet weten. Maar is het voor anderen ook een verassing of spelen ze telkens hetzelfde?
tis een X&Y shirt. Het album dat de meeste fans als lelijkste beschouwen. Echter het is mijn favoriet. Jammer wel dat ze waarschijnlijk maar 1 nr van dat album spelen (heb de setlist expres niet bekeken).quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus het punt wat ik de hele tijd wil makenNiet dat het mij wat boeit maar dat is inderdaad de ongeschreven regel. Ik doe zelf wel eens een shirtje aan van een andere tour, dat vind ik dan wel weer kunnen
Zonder wat te spoilen kan ik best zeggen dat ze deze december tour al een paar verrassingtjes hebben gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Twest1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. spelen zaterdag
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:07 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Zonder wat te spoilen kan ik best zeggen dat ze deze december tour al een paar verrassingtjes hebben gedaan.
Ik hoop nog steeds keihard dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. spelen zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Ik. Drie stuks zelfs...quote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Justef het volgende:
Wie in Nederland heeft er nu American Express kaart pfff drama
Lijkt een van de vele resellers. Probeer het morgen eerst bij de gewone kaartverkoop via Livenation. Bij die andere ticketbureaus betaal je altijd meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef poiuytr het volgende:
http://www.ticketloket.com/welkom
Is deze site te vertrouwen?
Ahoy Rotterdam is erg goed te bereiken met het OV voor zover ik weetquote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, iemand eerder naar een concert daar gegaan? Heb er niet echt ervaring mee? Auto valt zeker af te raden? We willen met de trein gaan om ongeveer 10 uur sochtends om echt vroeg daar te staan, deuren gaan half 6 open toch?
Oke, wij zijn er dan ook rond half 1 denk ik, stonden er toen veel mensen al vorige keer?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ahoy Rotterdam is erg goed te bereiken met het OV voor zover ik weetBen er 2 jaar geleden geweest voor een concert en was toen ook met de trein gegaan. Is stukje lopen van het station maar wel goed te vinden!
Wij rijden hier rond 12:00 smiddags aan, gaan gewoon met de auto
Mwah viel mee..er stonden al wel wat mensen, maar niet dat je zegt al loeidruk hoor..het was prima te doenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oke, wij zijn er dan ook rond half 1 denk ik, stonden er toen veel mensen al vorige keer?
Wij hebben op zich nog 2 plekken over, maar we moeten vanuit Brabant komen..dus dat wordt helaas moeilijkquote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef Young_David het volgende:
Nog op zoek naar vervoer terug. Met trein wordt lastig naar Zwolle zo laat in de nacht. Iemand toevallig nog 2 plekjes over naar het oosten?
en deuren gaan half 6 open toch? voorprogramma fedde le grand en?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mwah viel mee..er stonden al wel wat mensen, maar niet dat je zegt al loeidruk hoor..het was prima te doen
Fedde le Grand ? Daar weet ik niks vanquote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
en deuren gaan half 6 open toch? voorprogramma fedde le grand en?
ja dacht dat omdat die wel in voorpgramma van milaan stond (:quote:Op donderdag 15 december 2011 22:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Fedde le Grand ? Daar weet ik niks vanVoor zover ik weet alleen Emeli Sandé
Je gaat 5 uur voor de deur staan ?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oke, wij zijn er dan ook rond half 1 denk ik, stonden er toen veel mensen al vorige keer?
Desondanks zijn het er 3. Voor mij, een tweede kaart voor mij voor zakelijke uitgaven en een kaart voor mijn vrouw. En dan mag ik er zonder meerkosten (ergens is dat lachwekkend, aangezien zo'n Platinum membership niet echt heel goedkoop is, dus die meerkosten zijn eigenlijk gewoon standaard kosten) nog 4 goldcards erbij krijgen voor eventuele kinderen. Maar goed, die hebben we niet, dus moeten we het bij die drie laten.quote:
Voor mij precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Superlang voor de deur staan is niet chill, zeker als het weer van morgen doorzet tot zaterdag
Wij zullen tussen 4 en 5 in Rotterdam zijn.
In Nijmegen wat dat toen zoooo chill, lekker in het gras zitten met je biertje en je broodje kroketIk weet het nog goed, was sowieso mijn eerste echte concert.
Maar dit wordt m'n eerste echte indoor concert
Iemand?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef Young_David het volgende:
Nog op zoek naar vervoer terug. Met trein wordt lastig naar Zwolle zo laat in de nacht. Iemand toevallig nog 2 plekjes over naar het oosten?
Voor mij niet.. Denk er zelfs over om op de fiets te gaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:28 schreef DS4 het volgende:
Ja, eigenlijk is het ook een kutlocatie...
Niet onaardig, maar eigenlijk vind ik Coldplay meer voor de Ahoy dan zulke grote optredens.quote:
Ja oke, maar ik zie wat mensen op Facebook berichten plaatsen dat ze 'gelukkig nog' kaarten konden krijgen, en hier wat berichten over echt in die Ticketmaster digitale wachtrij staan, terwijl ik uren later gewoon even 4 kaarten kon bestellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
joh dat verkoopt toch niet gelijk uit, kunnen minstens 40.000 mensen op dat veld
Dit dus. Heb om 2 uur nog easy peasy kaarten kunnen bestellen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zie wat mensen op Facebook berichten plaatsen dat ze 'gelukkig nog' kaarten konden krijgen, en hier wat berichten over echt in die Ticketmaster digitale wachtrij staan, terwijl ik uren later gewoon even 4 kaarten kon bestellen
Ja same herequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zie wat mensen op Facebook berichten plaatsen dat ze 'gelukkig nog' kaarten konden krijgen, en hier wat berichten over echt in die Ticketmaster digitale wachtrij staan, terwijl ik uren later gewoon even 4 kaarten kon bestellen
Nice!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:00 schreef Young_David het volgende:
Zo, vervoer terug is geregeld. Nu nog afstemmen hoelaat we hier vertrekken en dan zie ik jullie morgen in Ahoy
Hahaha prachtig ditquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben extra voor coldplay gestopt met uitgaan in eindhoven en zat de trein in gegaan zodat ik morgen vanuit Heerlen met vrienden naar Rotterdam kon vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |