Ja, natuurlijk, als ik het spel alleen op kon starten door op m'n hoofd te gaan staan en drie keer het wilhelmus te zingen zou ik hem daar ook voor bekritiseren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:19 schreef leeell het volgende:
àh, een spel de schuld geven van je eigen ledigheid, top
Maar wat voor alternatief zou je dan op consoles moeten hebben voor de quicksave?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, als ik het spel alleen op kon starten door op m'n hoofd te gaan staan en drie keer het wilhelmus te zingen zou ik hem daar ook voor bekritiseren.
Doch, punten voor het gebruik van het woord ledigheid.
Autosave op meer punten dan alleen wanneer je van binnen naar buiten (en vv) gaat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar wat voor alternatief zou je dan op consoles moeten hebben voor de quicksave?
Zal wel blind zijn maar ik heb hem nog niet gevondenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet maar eens die dwemer ruin onder Markarth leegroven op m'n orc, kan ik dwemer armor makenWel zonde dat steel plate armor op dit moment 20 armorpunten méér heeft dan dwemer
Bij je settings auto-save op 5min zetten en zorgen dat je af en toe je menu opent en sluitquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Autosave op meer punten dan alleen wanneer je van binnen naar buiten (en vv) gaat.
Nee autosaves mogen over zichzelf heen saven, daar zijn het autosaves voor. Manual saves zijn voor als je iets belangrijks wil doen en terug moet kunnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om vervolgens door de bomen het bos niet meer te zien als je die ene specifieke save zoekt?
Oh dit wist ik niet, eens kijken of het werktquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Bij je settings auto-save op 5min zetten en zorgen dat je af en toe je menu opent en sluit
Die laatstequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:46 schreef DeeCruise het volgende:
Voor degenen die ze nog niet kende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg herkenbaar allemaalWellicht een idee om in de OP erbij te gooien?
Ik lootte hem uit een kist in een vampire lair, ergens ten oosten van Solitudequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:30 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Zal wel blind zijn maar ik heb hem nog niet gevonden
Je bedoelt dat je weer op dat plein in die grot moet komen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:27 schreef Zolder het volgende:
Bij de thieves guild quest.. Na mn 2de quest moet ik returnen naar roglypf of zo iets. De markt bevind zich bij de hall of dead, maar ik kan hem nergens vinden, ook niet in de rat vaults..
Wat moet ik doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
veel soulgems hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan je enchanten goed trainen? Heb nu een paar iron daggers ge-enchanted met frost damage (petty souls), ze worden wel flink meer waard zo.
Weet je ook het antwoord op mijn vorige vraag?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:41 schreef leeell het volgende:
[..]
veel soulgems hebben
wat gelukkig niet zo moeilijk is
je vindt ze bij hordes , vooral mage dungeons zitten stampensvol met die dingenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet je ook het antwoord op mijn vorige vraag?
En hoe krijg je die soulgems? Kopen?
[ afbeelding ]
Giants kun je idd gewoon kiten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:40 schreef Desunoto het volgende:
Giants zijn zo moeilijk nog niet als je overgaat op "cheap tactics".
Van achter aanvallen met een dagger, extra veel damage. Wegrennen en switchen naar pijl en boog. Schiet een paar pijlen in hem totdat hij te dichtbij komt. Op het moment dat 'ie gaat slaan, sprint je weg. Als je het goed doet, mist hij en moet hij weer bijkomen en intussen kan jij van een afstandje weer pijlen schieten. Herhaal dat zo vaak als nodig en hij is dood.
Een andere betrouwbare manier heb ik nog niet gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |