abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104644127
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een kutdag. Weinig last gehad van de mist (hoewel het soms behoorlijk dicht was, maar kon gewoon doorrijden). Wat ik trouwens helemaal niet snap is dat er ook mensen zijn die met helemaal GEEN verlichting rijden in dit weer :{

Dat zijn mensen die de automatische verlichting aan hebben staan. De sensor meet genoeg licht dus doet alleen de dagrijverlichting voor aan. Dus achter zelfs helemaal geen licht. Zet dus handmatig je licht aan!
pi_104644180
Had vandaag ongeveer hetzelfde als Irritatie, CP niet aanwezig en had verder niets geregeld. Sleutels werden niet door de receptie aangenomen :'). Na tig telefoontjes konden ze ineens toch iemand vinden die de sleutels in ontvangst nam. Uiteindelijk een uur gewacht maar goed ik zat warm en er was koffie.
pi_104644206
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:46 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die de automatische verlichting aan hebben staan. De sensor meet genoeg licht dus doet alleen de dagrijverlichting voor aan. Dus achter zelfs helemaal geen licht. Zet dus handmatig je licht aan!
Ik heb ook gewoon oude auto's zonder licht gezien die dus helemaal niks hadden :P En die dan nog zwart zijn ook :(
Bij de verkeersinfo op Radio 538 werd ook de hele tijd geroepen: zet je lichten aan, want we krijgen allemaal smsjes van vrachtwagenchauffeurs die daarover klagen :P
pi_104644337
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef enpe het volgende:
Had vandaag ongeveer hetzelfde als Irritatie, CP niet aanwezig en had verder niets geregeld. Sleutels werden niet door de receptie aangenomen :'). Na tig telefoontjes konden ze ineens toch iemand vinden die de sleutels in ontvangst nam. Uiteindelijk een uur gewacht maar goed ik zat warm en er was koffie.
Heerlijk altijd ja....
Bij mij was er dus helemaal niemand die de sleutels wilde, moest hem uiteindelijk bij een dealer neerzetten een halve kilometer verderop die eigenlijk al dicht was maar waar toevallig net nog 1 iemand aanwezig was..
pi_104647575
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon oude auto's zonder licht gezien die dus helemaal niks hadden :P En die dan nog zwart zijn ook :(
Bij de verkeersinfo op Radio 538 werd ook de hele tijd geroepen: zet je lichten aan, want we krijgen allemaal smsjes van vrachtwagenchauffeurs die daarover klagen :P
Dan ben je gewoon gek of te dom om een rijbewijs te bezitten :P
  maandag 21 november 2011 @ 20:41:22 #96
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_104647813
Dat was mijn buschauffeur vandaag ook. Zeg het tegen hem, zegt ie weet ik.
Dan ben je het niet waard om op een bus te rijden.
pi_104648509
Morgen ook nog een ritje van 7.5 km, dat is wat minder. Maargoed, goed voor de uurtjes :P

Ik ben trouwens waarschijnlijk 1400 al klaar. Kan ik dan het beste even naar EW bellen of ze nog wat hebben, of is dat ongebruikelijk?
gewillig
  maandag 21 november 2011 @ 21:26:51 #98
182073 invine
blablabla etc.
pi_104651496
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een kutdag. Weinig last gehad van de mist (hoewel het soms behoorlijk dicht was, maar kon gewoon doorrijden). Wat ik trouwens helemaal niet snap is dat er ook mensen zijn die met helemaal GEEN verlichting rijden in dit weer :{

Maar goed, laatste auto moest ik om 4 uur afleveren bij een bedrijf in Zaandam, vanuit Houten. Ik reed het terrein op, belt om 5 over 4 EW. Zeggen ze: ja, we hebben A aan de lijn en die vragen zich af waarom je er nog niet bent. (geen idee hoe ze dat weten trouwens...)
Dus ik zeg: nou, ik had net m'n telefoon in m'n hand, want as we speak sta ik bij de receptie en ze hebben geen flauw idee wie er hier een Volvo V60 van A verwacht en aangezien ik ook geen CP in m'n ritinfo heb staan vroeg ik me af of jullie het weten.

Nou ja, dan weet je hoe het gaat, dan zeggen ze dat ze A gaan bellen voor je en sta je een half uur te wachten. Dit keer waren het maar 20 minuten, toen kreeg ik een naam door. Dus ik weer naar de receptie met die naam. Zij in het systeem kijken wat ze daar hadden, waren er 5 mensen met die naam :') Of ik een voorletter had. Ik EW weer bellen voor een voorletter, die kreeg ik meteen, dus weer terug naar de receptie. Receptie: degene met die voorletter/achternaam die we in ons systeem hebben staan is de hele dag al niet aanwezig en we hebben er geen telefoonnummer van....
Weer EW gebeld of ze misschien een telefoonnummer hadden, hadden ze niet, dus ik moest weer een half uur gaan wachten tot ze A weer gebeld hadden. Uiteindelijk mocht ik de sleutels bij de receptie afgeven, alleen die zeiden dat ze dat niet doen.... Voor de zoveelste keer EW gebeld en toen moest ik uiteindelijk de auto neerzetten bij een Opel-dealer een halve kilometer verderop.

Al met al anderhalf uur bij die receptie gestaan en net pas thuis :')
Je wordt toch betaald, so who cares... ben zelf niet anders gewend als ik een transport doe, 9 van de 10 keer gezeik!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  maandag 21 november 2011 @ 21:27:21 #99
182073 invine
blablabla etc.
pi_104651522
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Riddah het volgende:
Morgen ook nog een ritje van 7.5 km, dat is wat minder. Maargoed, goed voor de uurtjes :P

Ik ben trouwens waarschijnlijk 1400 al klaar. Kan ik dan het beste even naar EW bellen of ze nog wat hebben, of is dat ongebruikelijk?
Ze bellen jou als ze wat hebben.
pi_104655324
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:41 schreef ajaxcruijff het volgende:
Dat was mijn buschauffeur vandaag ook. Zeg het tegen hem, zegt ie weet ik.
Dan ben je het niet waard om op een bus te rijden.
Nee, inderdaad :{
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef invine het volgende:

[..]

Je wordt toch betaald, so who cares... ben zelf niet anders gewend als ik een transport doe, 9 van de 10 keer gezeik!
Bij mij valt het meestal mee. Die anderhalf uur wachten vandaag is in ieder geval m'n record :P
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Riddah het volgende:

Nee, je kan wel even bellen. Doe ik ook als ik vroeg klaar ben. Heb het idee dat ze anders denken dat je nog bezig bent en ze je niet zullen bellen voor spoedjes.
pi_104655387
Morgen een ritje Rotterdam - Breda, vroeg klaar dus.
  maandag 21 november 2011 @ 22:37:18 #102
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104656347
Ik moet morgen weer naar hetzelfde bedrijf als waar het een tijdje terug ook mis ging. Is een autodealer die ook de auto's voor FP in zijn beheer heeft. Toen moest ik daar om 8u ophalen volgens de ritinfo, maar kwam de man met de kluissleutels pas om 9u aanzetten. Morgen precies hetzelfde recept, wederom om 8u ophalen. Hopelijk is die man er nu eerder anders ga ik maar eens EW bellen dat ze met dat bedrijf betere afspraken maken. Ik vind een uur wachten niet erg, maar als ik er ook een uur eerder mijn bed voor uit moet vind ik het zonde.
#26 || Luciano da Silva
pi_104657192
Was trouwens voor het eerst sinds heel lang weer in Houten, station is wel prima geworden :Y (laatste keer dat ik er was, was het station nog volop in verbouwing). Je hoeft in ieder geval niet meer dat hele eind door dat winkelcentrum te lopen om bij de bussen te komen
pi_104657829
Maar Irritatie moest jij nu bij het hoofdkantoor zijn in Houten of bij de parkeergarage vestiging? Want ik moet altijd naar de laatste en nog nooit wat over mijn kleding gehoord.
pi_104658115
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Panthera. het volgende:
Maar Irritatie moest jij nu bij het hoofdkantoor zijn in Houten of bij de parkeergarage vestiging? Want ik moet altijd naar de laatste en nog nooit wat over mijn kleding gehoord.
Hoofdkantoor. Ik ook niet hoor, sprak alleen een hiker die dat wel heeft gehad, dus nam maar het zekere voor het onzekere..
  dinsdag 22 november 2011 @ 06:49:05 #106
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104664203
Toen ik in Houten was, tekende die jongen mijn formulieren. Ik zeg: ik ga nog even naar het toilet hoor. Zegt die: ja, van hetzelfde, en hij kroop weer achter zijn computer. Duurde heel even; toen ging het: sorry, ik dacht dat je fijne dag zei. 8)7
#26 || Luciano da Silva
pi_104666223
Ben net aangekomen bij m'n afhaaladres, vestiging van de oranje in Rotterdam, alleen de auto is kwijt. Hoop dat ik zo wat anders krijg anders ben ik voor niks vroeg opgestaan...
pi_104666398
Die in R'dam NW?
pi_104666439
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Die in R'dam NW?
Jups
pi_104666894
Mijn auto is ook kwijt. Staat niet in Utrecht, maar bij een garage in Loosdrecht. Bovendien blijkt het een auto van een gehandicapte man te zijn met handmatige bediening ipv met je voeten :')
pi_104667824
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:58 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Jups
Daar werk ik vaak op locatie. Als ik dan kom om 'los' een auto op te halen, gaat het altijd van: ok, je weet de sleutels zelf wel te vinden, hier zijn de papieren, ik teken gelijk het formulier wel, ik vertrouw je wel met de schadenotatie _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Mijn auto is ook kwijt. Staat niet in Utrecht, maar bij een garage in Loosdrecht. Bovendien blijkt het een auto van een gehandicapte man te zijn met handmatige bediening ipv met je voeten :')
Handig :') Wat nu? Een gehandicapte hiker sturen? :P
pi_104669233
Nog een derde ritje gekregen. Leeuwarden - Groningen met een 3008.
pi_104669771
Kreeg een algemeen hikermailtje van EW.

Eerste regel:

quote:
Beste collega,

Je hebt nog niet gewerkt voor ons, maar we willen je toch alvast informeren over bepaalde zaken die spelen onder de huidige chauffeurs.

Hoezo, nog niet voor hen gewerkt? Inmiddels al bijna een jaar in dienst. :')
Hebben jullie die ook gehad?
pi_104669883
Ja :D
pi_104669920
...dan heb je waarschijnlijk nu weer een mailtje met rectificatie :D
pi_104670018
Ook ja :P
pi_104670464
Heb uiteindelijk een andere auto meegekregen, een fiesta ook naar Breda, gelukkig niet voor niets opgestaan.
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:20:18 #118
182073 invine
blablabla etc.
pi_104672428
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, inderdaad :{

[..]

Bij mij valt het meestal mee. Die anderhalf uur wachten vandaag is in ieder geval m'n record :P

[..]

Nee, je kan wel even bellen. Doe ik ook als ik vroeg klaar ben. Heb het idee dat ze anders denken dat je nog bezig bent en ze je niet zullen bellen voor spoedjes.
Ik weet niet of je interesse hebt om door te gaan als privé chauffeur? Dan is ander half uur wachten niks ;) natuurlijk hou je er wel rekening mee dat je moet wachten.

Mijn record met hiken is 2 uur, ze hadden het verkeerde adres bij de verkeerde auto.. op locatie bestond het bedrijf niet en de auto was ook niet bij de vestiging in dezelfde stad..
pi_104673258
Niks van dat bij mij. 2 ritten, 4 uur. Daar worden we niet rijk van.
pi_104673376
Nou, hopen dat ze voor morgen bellen! Had gister nog gebeld voor vandaag maar ze hadden niks voor me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')