abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104634604
Ook weer ritten morgen. Eerste naar Zwolle in een 308 en daarna Emmen - Wieuwerd in een Dodge Caliber.
pi_104634987
Morgen een Mercedes CLK 350 met 225 paardjes :D
Helaas is het alleen maar Utrecht - Meerkerk :(
  maandag 21 november 2011 @ 17:31:01 #78
182073 invine
blablabla etc.
pi_104637011
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgen een Mercedes CLK 350 met 225 paardjes :D
Helaas is het alleen maar Utrecht - Meerkerk :(
Werkt die chagrijnige turk daar nog steeds? Weet wel dat ik daar voor het eerst kwam met een afgetrapte vito.. ding had een rare startonderbreking en die begaf het op het moment dat ik dat hok daar neerzette, alleen had ik hem bij de buren neergezet.. ik mocht niet weg totdat die het weer deed.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_104637406
ik morgen ook 3 ritjes. En aangezien ze in houten dus blijkbaar nogal streng zijn zal ik mn mooie kleertje aantrekken O-)
gewillig
pi_104637496
Vandaag 3 ritten, waaronder een energiebedrijf busje die helemaal naar de tering was gereden. Kom ik bij Almere, zie ik dat ik niet de enige was die zo'n busje had. En ohja, nederlanders, het nieuws en mist. Manman, gans Nederland met mistlichten aan terwijl het zicht gegarandeerd meer dan 250 meter is. Aanstellers, ze hebben weer een reden om die leuke lampjes aan te zetten. :r
pi_104638536
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:31 schreef invine het volgende:

[..]

Werkt die chagrijnige turk daar nog steeds? Weet wel dat ik daar voor het eerst kwam met een afgetrapte vito.. ding had een rare startonderbreking en die begaf het op het moment dat ik dat hok daar neerzette, alleen had ik hem bij de buren neergezet.. ik mocht niet weg totdat die het weer deed.
Er zijn 2 locaties in Meekerk hè. Ik denk dat jij de snelweglocatie bedoelt. Ik moet naar de Steenstraat en daar zat de vorige keer een aardige gast :)
pi_104639000
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Er zijn 2 locaties in Meekerk hè. Ik denk dat jij de snelweglocatie bedoelt. Ik moet naar de Steenstraat en daar zat de vorige keer een aardige gast :)
snelweglocatie zijn goede gasten vind ik, zijn altijd relax en nemen de tijd.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_104640778
Niet gebeld voor morgen. Komt wss door dat stomme uurtje uni. In ieder geval wel andere dingen kunnen plannen en hopen op een mooie rit woensdag. Wil wel weer eens een goede, lange dag maken als het even kan :)
pi_104641922
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef RTS91 het volgende:
Ook weer ritten morgen. Eerste naar Zwolle in een 308 en daarna Emmen - Wieuwerd in een Dodge Caliber.
Die heb ik voor je geregeld, die laatste ;)

Ik moest hem ophalen in Drachten, maar ze zeiden daar dat hij nog in Emmen stond en morgen pas naar Wieuwerd ging. Dus kreeg ik een huurauto mee en die heb ik naar Emmen gebracht ;)
pi_104642229
Morgen helaas maar een ritje.
Utrecht - Zaandam in een Renault Grand Scenic 1.4TCE. Nog nooit gereden, dus ben benieuwd. Klein turbo motortje voor een vrij grote wagen.
.
pi_104642392
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef roflkartoffel het volgende:

[..]

Die heb ik voor je geregeld, die laatste ;)

Ik moest hem ophalen in Drachten, maar ze zeiden daar dat hij nog in Emmen stond en morgen pas naar Wieuwerd ging. Dus kreeg ik een huurauto mee en die heb ik naar Emmen gebracht ;)
Als het een zwarte is met dikke 20" jetsers eronder heb ik hem ook gereden :P Die ging vaker naar wieuwerd vertelden ze mij :P
pi_104643370
Wat een kutdag. Weinig last gehad van de mist (hoewel het soms behoorlijk dicht was, maar kon gewoon doorrijden). Wat ik trouwens helemaal niet snap is dat er ook mensen zijn die met helemaal GEEN verlichting rijden in dit weer :{

Maar goed, laatste auto moest ik om 4 uur afleveren bij een bedrijf in Zaandam, vanuit Houten. Ik reed het terrein op, belt om 5 over 4 EW. Zeggen ze: ja, we hebben A aan de lijn en die vragen zich af waarom je er nog niet bent. (geen idee hoe ze dat weten trouwens...)
Dus ik zeg: nou, ik had net m'n telefoon in m'n hand, want as we speak sta ik bij de receptie en ze hebben geen flauw idee wie er hier een Volvo V60 van A verwacht en aangezien ik ook geen CP in m'n ritinfo heb staan vroeg ik me af of jullie het weten.

Nou ja, dan weet je hoe het gaat, dan zeggen ze dat ze A gaan bellen voor je en sta je een half uur te wachten. Dit keer waren het maar 20 minuten, toen kreeg ik een naam door. Dus ik weer naar de receptie met die naam. Zij in het systeem kijken wat ze daar hadden, waren er 5 mensen met die naam :') Of ik een voorletter had. Ik EW weer bellen voor een voorletter, die kreeg ik meteen, dus weer terug naar de receptie. Receptie: degene met die voorletter/achternaam die we in ons systeem hebben staan is de hele dag al niet aanwezig en we hebben er geen telefoonnummer van....
Weer EW gebeld of ze misschien een telefoonnummer hadden, hadden ze niet, dus ik moest weer een half uur gaan wachten tot ze A weer gebeld hadden. Uiteindelijk mocht ik de sleutels bij de receptie afgeven, alleen die zeiden dat ze dat niet doen.... Voor de zoveelste keer EW gebeld en toen moest ik uiteindelijk de auto neerzetten bij een Opel-dealer een halve kilometer verderop.

Al met al anderhalf uur bij die receptie gestaan en net pas thuis :')
pi_104643549
Ik moest toch ook wel een beetje lachen. Prachtig stukje communicatie weer.

En hoe buigen we ieder slecht punt ook al weer om in een goede?? Owja...

Goed voor de uren :)
pi_104643657
Dat dan weer wel en zo'n V60 D3 is heerlijk :9
  maandag 21 november 2011 @ 19:43:39 #90
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_104643931
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:37 schreef BetweenTheRays het volgende:
Ik moest toch ook wel een beetje lachen. Prachtig stukje communicatie weer.
En hoe buigen we ieder slecht punt ook al weer om in een goede?? Owja...
Goed voor de uren :)
Hoe komt mij dat o zo bekend voor van sommige ritten.

Morgen zelf ook weer ritten, van Hoofddorp naar Haarlem, Haarlem-Rotje knor en terug. Eerst een mazda 6, daarna een polo bm en de terug rit weet ik nog niet. In ieder geval weer eens werken sinds lange tijd voor EW naast een andere baan.
pi_104644127
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een kutdag. Weinig last gehad van de mist (hoewel het soms behoorlijk dicht was, maar kon gewoon doorrijden). Wat ik trouwens helemaal niet snap is dat er ook mensen zijn die met helemaal GEEN verlichting rijden in dit weer :{

Dat zijn mensen die de automatische verlichting aan hebben staan. De sensor meet genoeg licht dus doet alleen de dagrijverlichting voor aan. Dus achter zelfs helemaal geen licht. Zet dus handmatig je licht aan!
pi_104644180
Had vandaag ongeveer hetzelfde als Irritatie, CP niet aanwezig en had verder niets geregeld. Sleutels werden niet door de receptie aangenomen :'). Na tig telefoontjes konden ze ineens toch iemand vinden die de sleutels in ontvangst nam. Uiteindelijk een uur gewacht maar goed ik zat warm en er was koffie.
pi_104644206
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:46 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die de automatische verlichting aan hebben staan. De sensor meet genoeg licht dus doet alleen de dagrijverlichting voor aan. Dus achter zelfs helemaal geen licht. Zet dus handmatig je licht aan!
Ik heb ook gewoon oude auto's zonder licht gezien die dus helemaal niks hadden :P En die dan nog zwart zijn ook :(
Bij de verkeersinfo op Radio 538 werd ook de hele tijd geroepen: zet je lichten aan, want we krijgen allemaal smsjes van vrachtwagenchauffeurs die daarover klagen :P
pi_104644337
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef enpe het volgende:
Had vandaag ongeveer hetzelfde als Irritatie, CP niet aanwezig en had verder niets geregeld. Sleutels werden niet door de receptie aangenomen :'). Na tig telefoontjes konden ze ineens toch iemand vinden die de sleutels in ontvangst nam. Uiteindelijk een uur gewacht maar goed ik zat warm en er was koffie.
Heerlijk altijd ja....
Bij mij was er dus helemaal niemand die de sleutels wilde, moest hem uiteindelijk bij een dealer neerzetten een halve kilometer verderop die eigenlijk al dicht was maar waar toevallig net nog 1 iemand aanwezig was..
pi_104647575
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon oude auto's zonder licht gezien die dus helemaal niks hadden :P En die dan nog zwart zijn ook :(
Bij de verkeersinfo op Radio 538 werd ook de hele tijd geroepen: zet je lichten aan, want we krijgen allemaal smsjes van vrachtwagenchauffeurs die daarover klagen :P
Dan ben je gewoon gek of te dom om een rijbewijs te bezitten :P
  maandag 21 november 2011 @ 20:41:22 #96
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_104647813
Dat was mijn buschauffeur vandaag ook. Zeg het tegen hem, zegt ie weet ik.
Dan ben je het niet waard om op een bus te rijden.
pi_104648509
Morgen ook nog een ritje van 7.5 km, dat is wat minder. Maargoed, goed voor de uurtjes :P

Ik ben trouwens waarschijnlijk 1400 al klaar. Kan ik dan het beste even naar EW bellen of ze nog wat hebben, of is dat ongebruikelijk?
gewillig
  maandag 21 november 2011 @ 21:26:51 #98
182073 invine
blablabla etc.
pi_104651496
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:

Maar goed, laatste auto moest ik om 4 uur afleveren bij een bedrijf in Zaandam, vanuit Houten. Ik reed het terrein op, belt om 5 over 4 EW. Zeggen ze: ja, we hebben A aan de lijn en die vragen zich af waarom je er nog niet bent. (geen idee hoe ze dat weten trouwens...)
Dus ik zeg: nou, ik had net m'n telefoon in m'n hand, want as we speak sta ik bij de receptie en ze hebben geen flauw idee wie er hier een Volvo V60 van A verwacht en aangezien ik ook geen CP in m'n ritinfo heb staan vroeg ik me af of jullie het weten.

Nou ja, dan weet je hoe het gaat, dan zeggen ze dat ze A gaan bellen voor je en sta je een half uur te wachten. Dit keer waren het maar 20 minuten, toen kreeg ik een naam door. Dus ik weer naar de receptie met die naam. Zij in het systeem kijken wat ze daar hadden, waren er 5 mensen met die naam :') Of ik een voorletter had. Ik EW weer bellen voor een voorletter, die kreeg ik meteen, dus weer terug naar de receptie. Receptie: degene met die voorletter/achternaam die we in ons systeem hebben staan is de hele dag al niet aanwezig en we hebben er geen telefoonnummer van....
Weer EW gebeld of ze misschien een telefoonnummer hadden, hadden ze niet, dus ik moest weer een half uur gaan wachten tot ze A weer gebeld hadden. Uiteindelijk mocht ik de sleutels bij de receptie afgeven, alleen die zeiden dat ze dat niet doen.... Voor de zoveelste keer EW gebeld en toen moest ik uiteindelijk de auto neerzetten bij een Opel-dealer een halve kilometer verderop.

Al met al anderhalf uur bij die receptie gestaan en net pas thuis :')
Je wordt toch betaald, so who cares... ben zelf niet anders gewend als ik een transport doe, 9 van de 10 keer gezeik!
  maandag 21 november 2011 @ 21:27:21 #99
182073 invine
blablabla etc.
pi_104651522
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Riddah het volgende:
Morgen ook nog een ritje van 7.5 km, dat is wat minder. Maargoed, goed voor de uurtjes :P

Ik ben trouwens waarschijnlijk 1400 al klaar. Kan ik dan het beste even naar EW bellen of ze nog wat hebben, of is dat ongebruikelijk?
Ze bellen jou als ze wat hebben.
pi_104655324
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:41 schreef ajaxcruijff het volgende:
Dat was mijn buschauffeur vandaag ook. Zeg het tegen hem, zegt ie weet ik.
Dan ben je het niet waard om op een bus te rijden.
Nee, inderdaad :{
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef invine het volgende:

[..]

Je wordt toch betaald, so who cares... ben zelf niet anders gewend als ik een transport doe, 9 van de 10 keer gezeik!
Bij mij valt het meestal mee. Die anderhalf uur wachten vandaag is in ieder geval m'n record :P
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Riddah het volgende:

Nee, je kan wel even bellen. Doe ik ook als ik vroeg klaar ben. Heb het idee dat ze anders denken dat je nog bezig bent en ze je niet zullen bellen voor spoedjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')