Ik ga em bijhouden, deze maanden kan ik best veel werken, dus ik gok dat ie zo vol zit. Winter en NS gaan niet hand in hand.quote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef Franknfurter het volgende:
Haha, wedstrijdje wie het eerst die bingo-kaart vol heeft?
quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef Jorian29 het volgende:
Ik mag dan ook al aanrijding met persoon invullen, net als de blanko: Aangevaren spoorbrug
Beide dingen die je zegt, zelf ook meegemaaktquote:Op zondag 27 november 2011 23:36 schreef Fleauris het volgende:
De aangevaren spoorbrug heb ik ook nog meegemaakt
Ik hoop die bingokaart zo leeg mogelijk te laten! En qua fooien is het vrij zeldzaam als hiker denk ik, 1x gehad bij iemand die blij was met zn nieuwe auto, bracht mij naar het busstation en stopte me nog een tientje toe.
Hij is destijds speciaal voor mij gemaaktquote:Op maandag 28 november 2011 08:03 schreef joppie_saus het volgende:
Handig, met hetzelfde plaatje als Fleauris
Maar ja, dat één dag per week beschikbaar is een vereiste. Hoeft niet elke week dezelfde dag te zijn, als je maar minimaal één dag per week beschikbaar bent.
Oh, en die liften. Soms krijg je ze, soms krijg je ze niet. In de Randstad krijg ik ze vrijwel nooit, in Twente en het Noorden dan weer wel.
Gewoon even RDW kentekencheck doen, die is altijd het meest nauwkeurig.quote:Op maandag 28 november 2011 10:27 schreef Franknfurter het volgende:
En ik heb voor vanmiddag nog een spoedje te pakkenNieuwegein - Arnhem voor 16:30 afleveren. Prima ritje dus. Al staat er in de ritinfo dat het een ibiza is en autoweek gilt dat het een peugeot 5008 is. Hopen dat autoweek gelijk heeft
zo, begint de maandwissel-drukte weer?quote:Op maandag 28 november 2011 12:08 schreef BAC92 het volgende:
Net al gebeld voor morgen. Haastrecht - Barneveld en Hilversum - Delfgauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |