quote:Hallo allen,
het leek mij een goed idee om een geheime dienst op te richten binnen FOK! (voor dit subforum en misschien ook KLB). Er lopen namelijk heel wat duistere types rond in deze subforums en we moeten leren op een effectieve manier ze te onderscheppen en onderscheiden.
De dienst heet de FOK! Geheime Dienst (FGD). Zo ziet de infrastructuur van de organisatie eruit:
Opperleider van de organisatie zijn natuurlijk de oprichters/leiders van heel FOK! (Danny en de admins).
Leider van de FGD: Computerprobleem
1 onderbaas
maximaal 8 werknemers
Totaal dus 10 mensen die dienst maken van de FGD.
---
Taken van de FOK! Geheime Dienst:
- Kuttopics identificeren en deze uitmaken voor 'officieel kuttopic'
- Vermeende kloons schaduwen en hun posthistorie in de gaten houden
- Wanneer een kloon geïdentificeerd is, hem/haar een PM sturen en om opheldering vragen voor zijn/haar gedrag
Solliciteer hier voor de FGD.
Ja. Jij mag je aansluiten bij de FGD.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Meld zich!!!
Misschien herkent u me nog van de RCD?
Jij word de ondervrager. Je moet wel kennis hebben van gedrag van mensen en leugenaars enzo herkennen. Heb je ervaring bij soortgelijke organisaties?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:04 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil wel gevangenen ondervragen
Ja, ik ben de president van de FGD.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:06 schreef Qwea het volgende:
ben je dan de president? HIHIHIHIHIHHIHIHIHIHI
U bent weer welkom in dit topic.quote:
Ik ben werkzaam geweest als ondervrager bij Quantanamo Bay waar ik informatie uit terroristen moest krijgen d.m.v. waterboarding. Ik laat me niet snel bedonderen en tevens is het lastig om mij op het verkeerde pad te sturen. Hiermee denk ik wel aan alle eisen te voldoen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij word de ondervrager. Je moet wel kennis hebben van gedrag van mensen en leugenaars enzo herkennen. Heb je ervaring bij soortgelijke organisaties?
Zo ja, dan mag je je aansluiten en heeft de FGD weer een nieuw lid, lang leve de FGD!
Nick horbny gelezen hebben is vereistequote:Op vrijdag 18 november 2011 16:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben werkzaam geweest als ondervrager bij Quantanamo Bay waar ik informatie uit terroristen moest krijgen d.m.v. waterboarding. Ik laat me niet snel bedonderen en tevens is het lastig om mij op het verkeerde pad te sturen. Hiermee denk ik wel aan alle eisen te voldoen.
Op welk ritme moeten we gaan klappen? Misschien kun je het even voordoen want ik ben nogal erg blank en heb dus geen ritme gevoel. Misschien een youtube filmpje van het juiste applausritme?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:07 schreef computerprobleem het volgende:
Dan is dat een teken dat ik als een eckte baas met mijn maffia jas en hoed de kamer binnenstorm en dan moeten jullie allemaal staan en applaudisseren (op zo'n ritme, dus niet als een stel autisten gaan slaan en doen).
Ik heb ff snel zijn wikipedia pagina doorgenomen, zal wel goed zitten dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nick horbny gelezen hebben is vereiste
Succesvol topic is succesvol.quote:
Je bent aangenomen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb ff snel zijn wikipedia pagina doorgenomen, zal wel goed zitten dus
Wat de neuk lul jij nou dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vertaling:
Oh ah ooh ja ga door ja, jizz op topic.
Gewoon niet te snel, allemaal tegelijk klappen dus. Dus 'standaard klappen'. En op de achtergrond draait dan de muziek van de FGD en wanneer ik tussen mijn aanhang heen loop en bijna bij het einde kom, staat daar mijn persoonlijke lijfwacht en die salueren en brengen hun geweren in positie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Op welk ritme moeten we gaan klappen? Misschien kun je het even voordoen want ik ben nogal erg blank en heb dus geen ritme gevoel. Misschien een youtube filmpje van het juiste applausritme?
Vergeef hem, hij probeert garpig te doen.quote:
Ik ben meer het opstandige type, die toch goed zijn werk doet. Hierdoor ontstaan vaak conflicten tussen mij en de leidinggevenden. Ik neem het daarom niet zo nauw met dit protocol maar zal toch een van de beste ondervragers zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent aangenomen.
Zeg het volgende:
Lang leve de FGD en zijn dappere leider en oprichter, computerprobleem!
Dan ben je namelijk een volwaardig lid en weet ik dat je trouw bent aan de FGD.
Sorry, dan ben ik genoodzaakt je te ontslaan. Ik neem alleen mensen aan die trouw zijn aan deze dappere en mooie organisatie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben meer het opstandige type, die toch goed zijn werk doet. Hierdoor ontstaan vaak conflicten tussen mij en de leidinggevenden. Ik neem het daarom niet zo nauw met dit protocol maar zal toch een van de beste ondervragers zijn.
Leugens. Mensen die mij belachelijk maken zullen deze met licht uit de hemel overgoten organisatie nooit mogen betreden. Pas wanneer je de eed aflegt, mag je bij de FGD. Anders niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik hebt tenminste een vaste baan in de FGD.
Volgens mij moet je eerst werknemers werven. Dus ga nou niet te hogen eisen stellen! Een betere ondervrager als ik is er niet en ik ga echt niet slijmenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Sorry, dan ben ik genoodzaakt je te ontslaan. Ik neem alleen mensen aan die trouw zijn aan deze dappere en mooie organisatie.
Neem eens een voorbeeld aan AlDieWillenteKaaprenVaren. Door zijn goede gedrag, trouw en kwaliteiten is hij onderbaas geworden. Je hebt nog een kans, meer kan het niet worden helaas.
En staatsvijand dan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Leugens. Mensen die mij belachelijk maken zullen deze met licht uit de hemel overgoten organisatie nooit mogen betreden. Pas wanneer je de eed aflegt, mag je bij de FGD. Anders niet.
Helaas voor jou. Je moet je ervan bewust zijn dat lidmaatschap van de FGD zeer exclusief is, omdat het een clubje is van zéér intelligente, dappere en sterke users. Er zijn al veel leden, er is zelfs een onderbaas.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst werknemers werven. Dus ga nou niet te hogen eisen stellen! Een betere ondervrager als ik is er niet en ik ga echt niet slijmen
Ja, je bent staatsvijand van De Republiek van RCD (Revolutionaire Computerprobleem Democraten).quote:
Why don't you take a seat, right over there?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Helaas voor jou. Je moet je ervan bewust zijn dat lidmaatschap van de FGD zeer exclusief is, omdat het een clubje is van zéér intelligente, dappere en sterke users. Er zijn al veel leden, er is zelfs een onderbaas.
Je moet echt de eed afleggen, anders mag je niet bij deze met licht uit de hemel overgoten club.
Dit zie ik als belediging. Vanaf nu ben jij een vijand van de FGD.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Why don't you take a seat, right over there?
Maakt niet uit, heb toch al een mannetje on the insidequote:Op vrijdag 18 november 2011 16:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dit zie ik als belediging. Vanaf nu ben jij een vijand van de FGD.
Geen enkele eed die dit ongedaan maken!
En ik ga nu eten.
IK DACHT DAT WE IETS HADDEN WAAROM GA JE VREEMD MET DANNY!!!!!!!!!!!quote:
Ik lekker ook in de RCDquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik hebt tenminste een vaste baan in de FGD.
Met kopkaas, dan is het een smurf, net als jouw verstandelijk niveau.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kakpizza, ga je lul blauw schilderen. Jouw soort bagger hoeven we hier niet.
Gast, wat doe je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Meld zich!!!
Misschien herkent u me nog van de RCD?
Ik zit niet bij de FGD, maar ik denk dat ik er een gevonden heb.quote:Taken van de FOK! Geheime Dienst:
- Kuttopics identificeren en deze uitmaken voor 'officieel kuttopic'
Hierbij flikker ik jou uit de FGD.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met kopkaas, dan is het een smurf, net als jouw verstandelijk niveau.
Je bent vast een zeer goede edelachtbare die trouw is aan de FGD en hoge straffen geeft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef vieze_freddie het volgende:
Door mijn geweldige optreden in de FOK rechtbank ben ik ervan overtuigd dat ik een plek in de geheime dienst verdien
En hij krijgt gratijs pijpbeurtjes van AlDieWillenteKaaprenVaren in ruil voor al dat geslijm?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:09 schreef Fopje het volgende:
Ik en computerprobleem hebben wederom anale sex gehad. Was weer waanzinnig!
HAHAHA ECHT GARPIG HOOR!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:19 schreef dikkebroekzak het volgende:
Uit eerbied voor onze HoofdTroll Personage in HoogstPersoon beschrijf ik het volgende stuk levensgeschiedenis van hem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let wel dat dit alleen maar een specifieke levensdeel bevat. Er worden andere levensdelen weergegeven zodra ze beschikbaar worden
Boh, ik slijm niet, ik ben alleen eerlijk als ik genialiteit tegen kom. Niks van gelogen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:21 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
En hij krijgt gratijs pijpbeurtjes van AlDieWillenteKaaprenVaren in ruil voor al dat geslijm?
Als jij zo doorgaat word je reet opengescheurd en krijg je aids in je kont. No homo hoor, maar je hebt het best vaak over anale seks e.d. met mannen. Misschien houd je daar wel van.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:21 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
En hij krijgt gratijs pijpbeurtjes van AlDieWillenteKaaprenVaren in ruil voor al dat geslijm?
NEEEEEEEE WACHT SMEGMANUS.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:23 schreef smegmanus het volgende:
Dit gaat 'm niet worden ben ik bang.
En dan hypocriet een TR plaatsen maar zelf ook zo reageren, raar hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat word je reet opengescheurd en krijg je aids in je kont. No homo hoor, maar je hebt het best vaak over anale seks e.d. met mannen. Misschien houd je daar wel van.
Hij daagt me uitquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En dan hypocriet een TR plaatsen maar zelf ook zo reageren, raar hoor
VERNIETIG DE DOCUMENTEN VOORDAT DE RUSSEN KOMEN SNEL!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |