Hierbij flikker ik jou uit de FGD.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met kopkaas, dan is het een smurf, net als jouw verstandelijk niveau.
Je bent vast een zeer goede edelachtbare die trouw is aan de FGD en hoge straffen geeft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef vieze_freddie het volgende:
Door mijn geweldige optreden in de FOK rechtbank ben ik ervan overtuigd dat ik een plek in de geheime dienst verdien
En hij krijgt gratijs pijpbeurtjes van AlDieWillenteKaaprenVaren in ruil voor al dat geslijm?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:09 schreef Fopje het volgende:
Ik en computerprobleem hebben wederom anale sex gehad. Was weer waanzinnig!
HAHAHA ECHT GARPIG HOOR!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:19 schreef dikkebroekzak het volgende:
Uit eerbied voor onze HoofdTroll Personage in HoogstPersoon beschrijf ik het volgende stuk levensgeschiedenis van hem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let wel dat dit alleen maar een specifieke levensdeel bevat. Er worden andere levensdelen weergegeven zodra ze beschikbaar worden
Boh, ik slijm niet, ik ben alleen eerlijk als ik genialiteit tegen kom. Niks van gelogen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:21 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
En hij krijgt gratijs pijpbeurtjes van AlDieWillenteKaaprenVaren in ruil voor al dat geslijm?
Als jij zo doorgaat word je reet opengescheurd en krijg je aids in je kont. No homo hoor, maar je hebt het best vaak over anale seks e.d. met mannen. Misschien houd je daar wel van.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:21 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
En hij krijgt gratijs pijpbeurtjes van AlDieWillenteKaaprenVaren in ruil voor al dat geslijm?
NEEEEEEEE WACHT SMEGMANUS.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:23 schreef smegmanus het volgende:
Dit gaat 'm niet worden ben ik bang.
En dan hypocriet een TR plaatsen maar zelf ook zo reageren, raar hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat word je reet opengescheurd en krijg je aids in je kont. No homo hoor, maar je hebt het best vaak over anale seks e.d. met mannen. Misschien houd je daar wel van.
Hij daagt me uitquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En dan hypocriet een TR plaatsen maar zelf ook zo reageren, raar hoor
VERNIETIG DE DOCUMENTEN VOORDAT DE RUSSEN KOMEN SNEL!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |