Dat je dat kan vaststellen in 1 minuut! Knap hoor!quote:
Je hebt hem al eerder gepost poppedopquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je dat kan vaststellen in 1 minuut! Knap hoor!
Aha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt hem al eerder gepost poppedop
Wat post je anders de laatste tijd trouwens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je dat kan vaststellen in 1 minuut! Knap hoor!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat post je anders de laatste tijd trouwens.
Zo ... arrogant of uit de hoogte.
Oeh!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:36 schreef dawg het volgende:
ang3l, het is een unauthorized biography. er zit zelfs een miniposter bij!
Ze moet gewoon weer eens flink op de grond gaan liggen zodat ik er overh........... o nee wacht ruk, het was andersomquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof ik anders niet arrogant of uit de hoogte post!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moet gewoon weer eens flink op de grond gaan liggen zodat ik er overh........... o nee wacht ruk, het was andersomNever mind!
Wat een klotebaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
Ik zit foto's van balzakken te zoeken voor mijn werk.
Holland's best balzak?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
Ik zit foto's van balzakken te zoeken voor mijn werk.
Maar maar.. als we dat erbij zouden zeggen, dan klopte de grap niet meerquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
Alsof ik anders niet arrogant of uit de hoogte post!
De helft vat de grap toch niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. als we dat erbij zouden zeggen, dan klopte de grap niet meer
Het klinkt SBS6.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het klinkt alsof het een kutprogramma wordt.
Tragediequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Appie had geen sonnema-cola meer in blikNou moet ik of niet drinken in de trein, of bier drinken.
typisch ambtenaren...zelfs zelfmoord lukt ze niet...of je verdrinkt jezelf, of je gooit jezelf voor de trein.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TragedieMaar ach, ik heb wel eens naast een vent gezeten, zo´n typisch ambtenaartje, dat een fles vodka inclusief glas uit zijn aktentasje haalde. Proost, in Amersfoort was hij al op de helft.
Ik denk dan ook niet dat ik ga kijken.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
typisch ambtenaren...zelfs zelfmoord lukt ze niet...of je verdrinkt jezelf, of je gooit jezelf voor de trein.
Jezelf verdrinken met wodka ín de trein werkt niet
Ik zeg altijd maar zo, mannen zijn nou eenmaal aantrekkelijker met een boxer aan dan helemaal naakt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat ik ga kijken.
SBS trekt me niet, TV eigenlijk al niet... en balzakken ook niet.
Dan zijn me toch lachwekkende rimpel-frommel-dingetjes
En vrouwen met een burka, zeg ik er dan altijd achteraanquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, mannen zijn nou eenmaal aantrekkelijker met een boxer aan dan helemaal naakt.
ik moest lachen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vrouwen met een burka, zeg ik er dan altijd achteraan
Dus Beet heeft alleen ondergoed met open kruis?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, mannen zijn nou eenmaal aantrekkelijker met een boxer aan dan helemaal naakt.
Hoezo, dus?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus Beet heeft alleen ondergoed met open kruis?
Maar Kluts, dat kan toch maar het enige gevolg zijn?quote:
Ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar Kluts, dat kan toch maar het enige gevolg zijn?
Dat komt omdat jij die niet aantrekkelijk vind, dus zit er een broek omheenquote:
Je Versace legging?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Kan m'n H&M-pakketje ophalen bij Kiala
Oh, die kleding is echt te lelijk.quote:
Willen we het weten?quote:
Willen we dàt weten?quote:
Nu ja. Ik weet niet of jij wel eens kanker hebt gehad waaraan je binnen 9 uur stierf...maar ik niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Kankerlang? Ik dacht dat dat af en toe verrassend snel afgelopen kon zijn
Wel in stokjes?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:16 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht.. niet als in.. geintresseerd in kaneel
Dus...quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
cue kennende is ze daar niet vies van.
Beetje ziek zijn en een beetje werken. Jij?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef Cue_ het volgende:
En hebben jullie beetje plannen voor t weekend?
Hey Cue_ Nou... ik wilde vanavond heel graag gaan dansen, maar ja... vrouwelijke perikelen. Verder: morgenochtend lekker 2 uur het s-woord, daarna komt koper langs, daarna shoppen met maatje van me. Rest van de avond weet ik nog niet. Zondagmorgen opnieuw s-ten en dan heb ik de rest van de zondag lekker NIKS geplandquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef Cue_ het volgende:
En hebben jullie beetje plannen voor t weekend?
www.lexa.nlquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
En, zijn hier nog leuke single dames?
Nee, maar volgend weekend!! Ga ik lekker naar Utrecht, uit met vrienden en daar heb ik pas echt zin in. Rustig weekend is af en toe ook wel eens lekker heur. Bovendien, als ik sport (baby is nu niet in de buurt, dus kan het nu hardop zeggen) heb ik echt wel "the time of my live!"quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt allemaal niet super jongens.
Ik vanavond de kroeg in en morgen naar t westen naar vriendinnetje
Da's toch niet hier.quote:
Enne... weet je al wat je aantrekt? Altijd belangrijk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt lekker MNR! Mooie plannen jammer van t dansen
Ik ga rond half 11 denk kk
Yeah right.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:44 schreef MNR het volgende:
Nee, maar dit is toch ook geen datingtopic
spijkerbroek.tshirt... Hah tis maar een rockcafe.. houden ze niet van poespas :pquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Enne... weet je al wat je aantrekt? Altijd belangrijk!
Nou en? De spijkerbroek is ook belangrijk. Hoe de zakken zitten, hoe je kont uitkomt. Maar ja... rockcafe idd... al zou je daar in je fleece trui staan, dan nogquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
spijkerbroek.tshirt... Hah tis maar een rockcafe.. houden ze niet van poespas :p
ik heb alleen maar slechte spijkerbroeken :pquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou en? De spijkerbroek is ook belangrijk. Hoe de zakken zitten, hoe je kont uitkomt. Maar ja... rockcafe idd... al zou je daar in je fleece trui staan, dan nog
Ik ook atm, alhoewel... eentje kijk ik toch graag naar mijn kontjequote:Op vrijdag 18 november 2011 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb alleen maar slechte spijkerbroeken :p
Daarom alles is goed, heerlijk!
oeh lekker!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ook atm, alhoewel... eentje kijk ik toch graag naar mijn kontje
Anyways... kabel gefixed: time for movie!! Bye hun'. Veel plezier vanavond!
Een hele week naar uit gekekenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Hele week? Nee zo'n bloedhekel heb ik niet aan mijn werk
Picsquote:
Ja nu wel goed. Maar damn, ik trok het slecht vandaag.quote:
vermoeidheid van stress wellicht?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nu wel goed. Maar damn, ik trok het slecht vandaag.
Ik denk het ja. Maar het deed gewoon zo veel pijn dat ik het na 2,5 uur niet meer trok.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vermoeidheid van stress wellicht?
stress> slecht kunnen slapen> vermoeidheid> lagere pijngrensquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Maar het deed gewoon zo veel pijn dat ik het na 2,5 uur niet meer trok.
sessie afgekapt of wel deze sessie afgemaakt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Maar het deed gewoon zo veel pijn dat ik het na 2,5 uur niet meer trok.
korte uitleg: vrouwquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
stress> slecht kunnen slapen> vermoeidheid> lagere pijngrens
is niet zo gek
Nee niks, vorige keer trok ik het veel beter!quote:
We wilden eigenlijk zijn broekje nog inkleuren, maar die zit net op mijn ruggengraat, dat trok ik echt niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sessie afgekapt of wel deze sessie afgemaakt?
Werkte dat maar vaker hequote:
maar het is wel mega mooi geworden!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We wilden eigenlijk zijn broekje nog inkleuren, maar die zit net op mijn ruggengraat, dat trok ik echt niet.
Ik baal gewoon van mijn eigen pijngrensquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef progje het volgende:
[..]
maar het is wel mega mooi geworden!
quote:
snap ik, maar volgende keer beter! Komt vast goed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik baal gewoon van mijn eigen pijngrens
hoe vaak mag je nog?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We wilden eigenlijk zijn broekje nog inkleuren, maar die zit net op mijn ruggengraat, dat trok ik echt niet.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef progje het volgende:
[..]
snap ik, maar volgende keer beter! Komt vast goed.
niet meer stressen dus en goed slapenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik baal gewoon van mijn eigen pijngrens
Nou, iig nog een keer dus. Maar het was gewoon niet te doen en dat had ik niet verwacht, na de vorige keer enzo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe vaak mag je nog?
cliche: wie mooi wil zijn....moet pijn lijden
is kleuren niet sowieso pijnlijker dan de lijnen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, iig nog een keer dus. Maar het was gewoon niet te doen en dat had ik niet verwacht, na de vorige keer enzo.
I hope so!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet meer stressen dus en goed slapen
I would say YESquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is kleuren niet sowieso pijnlijker dan de lijnen?
slijmbalquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
Die gozer zei zelf ook dat hij kon voelen dat er geheel geen vet zat, dus allemaal bot.
quote:
je bent ook ultiem dun, dus dat kan niet anders dan mega veel pijn doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
Die gozer zei zelf ook dat hij kon voelen dat er geheel geen vet zat, dus allemaal bot.
Dat nou ook weer niet, maar daar zit weinig vleesquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef progje het volgende:
[..]
je bent ook ultiem dun, dus dat kan niet anders dan mega veel pijn doen.
is allemaal jaloezie hequote:
join the club...het schijnt in te zijnquote:
Blijf in paradiso dan maar ver uit mijn buurt!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:59 schreef CherryLips het volgende:
De mouw van m'n jas zit ook helemaal onder het snot ja.
huh?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:59 schreef CherryLips het volgende:
De mouw van m'n jas zit ook helemaal onder het snot ja.
ik wilde al zeggenquote:
Die verdomde treinen ook altijdquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde al zeggengister had ik nml nog nergens last van
vanochtend in de trein *poef verstopte neus*
Die was op een vorig station uitgestapt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Airco'sik stapte een keer de trein uit en toen was ik m'n stem kwijt.
nee hoor, bij mij ging er met gemak 16 in een week afquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:10 schreef dawg het volgende:
[..]
goed bezig!
misschien kunnen sommige vrouwen nog wat van je leren. heh evie?
Zoveel hoeft er nu ook weer niet afquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:13 schreef Evie het volgende:
[..]
nee hoor, bij mij ging er met gemak 16 in een week af
thnx! O je bedoelt bij jezelf?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoveel hoeft er nu ook weer niet af
jaja. nog een biertje?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:13 schreef Evie het volgende:
[..]
nee hoor, bij mij ging er met gemak 16 in een week af
Mweh.. en serieus.. hield door pillen nogal veel vocht vast.. en toen was er zoveel af binnen een week... mijn jurkje dat aan het begin van de week strak zat was er een geworden waar ik 2 maal in paste..quote:
Thnx I guessquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:57 schreef dawg het volgende:
oh, missb haar tattoo is al een beetje ingekleurd. loeren op fobo's.
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet dus kan er eigenlijk niet zoveel over zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Mweh.. en serieus.. hield door pillen nogal veel vocht vast.. en toen was er zoveel af binnen een week... mijn jurkje dat aan het begin van de week strak zat was er een geworden waar ik 2 maal in paste..
[..]
Thnx I guess
Als een zeekoe van 150 kilo!quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet dus kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen
Ik ben zo wakkerquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet dus kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen
Je spreekt met een dialect wat ik niet kenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:26 schreef Evie het volgende:
[..]
En dan zeg je dat het toffe dieren zijn, spreek je de taal nieteens
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je spreekt met een dialect wat ik niet ken
Helder is iets anders dan wakkerquote:
wodka?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helder is iets anders dan wakker
ik ben 3 dingen tegelijk aan het doen
well done?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:33 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb zulke lekkere entrecote gehadMet aardappeltjes met knoflook. En verse knoflooksaus. Ik stink
Nee natuurlijk niet, gekquote:
Preciesquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:43 schreef Evie het volgende:
[..]mishandeling van het vlees is alleen toegestaan in een andere setting
Nee man, bloody as hellquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kijk naar een babyneushoorntje
Joah, ze is niet alleen lekker, ze kan ook nog eens lekkere dingen maken, die Poolse collega van mequote:
Extra info?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joah, ze is niet alleen lekker, ze kan ook nog eens lekkere dingen maken, die Poolse collega van me
Over haar of over de cheesecake?quote:
Ik denk die cheesecakequote:Op zaterdag 19 november 2011 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over haar of over de cheesecake?
Je weet t niet, je weet t nietquote:
Ik dacht Krakauw, of hoe je dat ook speltquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:03 schreef ArTiC het volgende:
hij wil weten of ze van de noordpool komt of de zuidpool
als je dat op zijn brabants uitspreekt is het er erg koud iigquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht Krakauw, of hoe je dat ook spelt
Vandaag is zo'n dag voor mijquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Middag
Het leven kan soms best mooi zijn ja
The Entity was raar. Niet eng, gewoon raarquote:
Ook maar weer eens een keer een horror avond houdenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
The Entity was raar. Niet eng, gewoon raar
Zet zo The Changeling aan, ook een horror blijkbaar (niet die met Angelina).
Heb laatst ook Grave Encounters gekeken, die begon leuk maat stortte een beetje in.
Paranormal Entity 2 (Entity ja) was gewoon ruk.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je dat op zijn brabants uitspreekt is het er erg koud iig
quote:Per 1 januari 2012 worden de tarieven voor verschillende diensten van UPC aangepast. Voor u betekent dit dat het maandelijkse tarief van UPC Kabel TV en Radio en UPC Digitale TV samen met ¤ 0,05 wordt verlaagd.
Mja mijn lijstje met UPC klachten is onderhand langer dan het gemiddelde Sinterklaas lijstjequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ziggo![]()
KPN![]()
Tele2![]()
etc![]()
Kan je bij al die bedrijven doen.
Minder krijgen voor meer geldquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Ziggo zal wel een tientje duurder worden en dat ze er dan een paar zenders uit flikkeren.
Bij mij werkt het altijd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja mijn lijstje met UPC klachten is onderhand langer dan het gemiddelde Sinterklaas lijstje
Bij mij werkte het altijd. Sinds anderhalf jaar maken ze fout op fout en werkt alles maar matig.quote:
Toch vervelend als je geen zonnetje wilt maar gewoon televisiequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:59 schreef ArTiC het volgende:
Niks te klagen over UPC, alles werkt als een zonnetje.
Ik ben wel het hele jaar goed bruinquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toch vervelend als je geen zonnetje wilt maar gewoon televisie
Niggah pleasequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben wel het hele jaar goed bruin
Nope, ik ben er namelijk nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:05 schreef Nouk84 het volgende:
Vanavond maar eens kijken of het uitgaansleven van Eindhoven leuk is....
Ze noemen me Stanley weetjequote:
Ongezellig!quote:
Bespaar je de moeite, het is kut want Brabant.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:05 schreef Nouk84 het volgende:
BRABANTSE NACHTEN ZIJN LANG! :-)quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, het is kut want Brabant.
Nee, ze lijken lang omdat ze zo kut zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
BRABANTSE NACHTEN ZIJN LANG! :-)
Hoeveel leuke single vrouwen heb je bij?quote:
vooral heel erg jong en agressief volk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:05 schreef Nouk84 het volgende:
RUZIE!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
vooral heel erg jong en agressief volk.
Die vallen op een spraakgebrek.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoeveel leuke single vrouwen heb je bij?
Ja! Gewoon ja!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:05 schreef Nouk84 het volgende:
kan best leuk zijn jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:05 schreef Nouk84 het volgende:
ik welquote:
tis wat je er zelf van maakt hequote:
1tjequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:52 schreef ArTiC het volgende:
Hoeveel leuke single vrouwen heb je bij?
Heb al het eea zien lopen idd.. We zien het wel!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:53 schreef dawg het volgende:
vooral heel erg jong en agressief volk.
Niet verdwalen in de mistquote:Op zondag 20 november 2011 09:21 schreef MNR het volgende:
Zondagmorgen, heerlijk rustig buiten... mmmmmm![]()
Over een uurtje lekker sporten
Het is iets na 2a.m. dat is toch echt wel nacht hoorquote:
Ik ben in de ruime week dat ik hier nu ben, verliefd geworden op de stad, ik heb veel met local opgetrokken en zoveel mogelijk gedaan zoals zij dat doen (en dus lijkt op mijn leven in Dublin). Dat was echt geweldig, San Francisco is zo'n fijne stad, compact, maar alles is er. Het enige nadeel is, na NY is het de duurste stad van Amerika (dankzij Silicon Valley). Toch zou ik meteen ja zeggen als ze mij zouden vragen om hierheen te gaan.quote:
Zelfs hier is het mistigquote:
ipv dat je op m'n andere post reageerdquote:
Ik vond het heel erg meevallen, het is echt te verwaarlozen met de wind in Dublin. Ze liepen hier de hele week te klagen hoe slecht het weer was, terwijl ik het in verhouding tot Dublin echt super is/was.quote:
Sorry, zit mobiel, had m even gemistquote:Op zondag 20 november 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ipv dat je op m'n andere post reageerden jij bent in de war met Seatle denk ik (hoewel het daar altijd regent en waait). SF schijnt normaal alleen de zon.
Waarom moet zij daar op reageren? Misschien boeit het haar wel nietquote:Op zondag 20 november 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ipv dat je op m'n andere post reageerden jij bent in de war met Seatle denk ik (hoewel het daar altijd regent en waait). SF schijnt normaal alleen de zon.
Omdat ik ernaar vroegquote:Op zondag 20 november 2011 11:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom moet zij daar op reageren? Misschien boeit het haar wel niet
Wat ik hoorde is dat het vrij uitzonderlijk is, het schijnt hier ruim 300 dagen per jaar zonnig te zijn, we hadden vandaag regen overdag en dat was ook bijzonder ofso (ik voelde me er nog meer thuis doorquote:Op zondag 20 november 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, zit mobiel, had m even gemistmaar ik dacht dat het veel mist in SF vanwege de zee en de baai en weet ik veel wat.
hmm, morgen die vriend van m'n collega dat maar eens voorleggen, mij een beetje vertellen dat er hier bijna geen mist isquote:Op zondag 20 november 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Kijk, Wikipedia geeft me gelijk over de mist.
Was er een reden om er wel te gaan wonen dan?quote:Op zondag 20 november 2011 11:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog een reden om er niet te gaan wonen
Niet dat ik weetquote:Op zondag 20 november 2011 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was er een reden om er wel te gaan wonen dan?
Ik ben weer eens wrong time, wrong place.quote:Op zondag 20 november 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Nu kan ik wel halfnaakt door het huis lopen zonder dat iedereen me kan zien.
Hier is genoeg mist!quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef MNR het volgende:
Happy
Mist?? Waar?Hier alleen maar een schitterend zonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |