Dat je dat kan vaststellen in 1 minuut! Knap hoor!quote:
Je hebt hem al eerder gepost poppedopquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je dat kan vaststellen in 1 minuut! Knap hoor!
Aha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt hem al eerder gepost poppedop
Wat post je anders de laatste tijd trouwens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je dat kan vaststellen in 1 minuut! Knap hoor!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat post je anders de laatste tijd trouwens.
Zo ... arrogant of uit de hoogte.
Oeh!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:36 schreef dawg het volgende:
ang3l, het is een unauthorized biography. er zit zelfs een miniposter bij!
Ze moet gewoon weer eens flink op de grond gaan liggen zodat ik er overh........... o nee wacht ruk, het was andersomquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof ik anders niet arrogant of uit de hoogte post!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moet gewoon weer eens flink op de grond gaan liggen zodat ik er overh........... o nee wacht ruk, het was andersomNever mind!
Wat een klotebaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
Ik zit foto's van balzakken te zoeken voor mijn werk.
Holland's best balzak?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
Ik zit foto's van balzakken te zoeken voor mijn werk.
Maar maar.. als we dat erbij zouden zeggen, dan klopte de grap niet meerquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
Alsof ik anders niet arrogant of uit de hoogte post!
De helft vat de grap toch niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. als we dat erbij zouden zeggen, dan klopte de grap niet meer
Het klinkt SBS6.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het klinkt alsof het een kutprogramma wordt.
Tragediequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Appie had geen sonnema-cola meer in blikNou moet ik of niet drinken in de trein, of bier drinken.
typisch ambtenaren...zelfs zelfmoord lukt ze niet...of je verdrinkt jezelf, of je gooit jezelf voor de trein.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TragedieMaar ach, ik heb wel eens naast een vent gezeten, zo´n typisch ambtenaartje, dat een fles vodka inclusief glas uit zijn aktentasje haalde. Proost, in Amersfoort was hij al op de helft.
Ik denk dan ook niet dat ik ga kijken.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
typisch ambtenaren...zelfs zelfmoord lukt ze niet...of je verdrinkt jezelf, of je gooit jezelf voor de trein.
Jezelf verdrinken met wodka ín de trein werkt niet
Ik zeg altijd maar zo, mannen zijn nou eenmaal aantrekkelijker met een boxer aan dan helemaal naakt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat ik ga kijken.
SBS trekt me niet, TV eigenlijk al niet... en balzakken ook niet.
Dan zijn me toch lachwekkende rimpel-frommel-dingetjes
En vrouwen met een burka, zeg ik er dan altijd achteraanquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, mannen zijn nou eenmaal aantrekkelijker met een boxer aan dan helemaal naakt.
ik moest lachen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vrouwen met een burka, zeg ik er dan altijd achteraan
Dus Beet heeft alleen ondergoed met open kruis?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, mannen zijn nou eenmaal aantrekkelijker met een boxer aan dan helemaal naakt.
Hoezo, dus?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus Beet heeft alleen ondergoed met open kruis?
Maar Kluts, dat kan toch maar het enige gevolg zijn?quote:
Ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar Kluts, dat kan toch maar het enige gevolg zijn?
Dat komt omdat jij die niet aantrekkelijk vind, dus zit er een broek omheenquote:
Je Versace legging?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Kan m'n H&M-pakketje ophalen bij Kiala
Oh, die kleding is echt te lelijk.quote:
Willen we het weten?quote:
Willen we dàt weten?quote:
Nu ja. Ik weet niet of jij wel eens kanker hebt gehad waaraan je binnen 9 uur stierf...maar ik niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Kankerlang? Ik dacht dat dat af en toe verrassend snel afgelopen kon zijn
Wel in stokjes?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:16 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht.. niet als in.. geintresseerd in kaneel
Dus...quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
cue kennende is ze daar niet vies van.
Beetje ziek zijn en een beetje werken. Jij?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef Cue_ het volgende:
En hebben jullie beetje plannen voor t weekend?
Hey Cue_ Nou... ik wilde vanavond heel graag gaan dansen, maar ja... vrouwelijke perikelen. Verder: morgenochtend lekker 2 uur het s-woord, daarna komt koper langs, daarna shoppen met maatje van me. Rest van de avond weet ik nog niet. Zondagmorgen opnieuw s-ten en dan heb ik de rest van de zondag lekker NIKS geplandquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef Cue_ het volgende:
En hebben jullie beetje plannen voor t weekend?
www.lexa.nlquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
En, zijn hier nog leuke single dames?
Nee, maar volgend weekend!! Ga ik lekker naar Utrecht, uit met vrienden en daar heb ik pas echt zin in. Rustig weekend is af en toe ook wel eens lekker heur. Bovendien, als ik sport (baby is nu niet in de buurt, dus kan het nu hardop zeggen) heb ik echt wel "the time of my live!"quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt allemaal niet super jongens.
Ik vanavond de kroeg in en morgen naar t westen naar vriendinnetje
Da's toch niet hier.quote:
Enne... weet je al wat je aantrekt? Altijd belangrijk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt lekker MNR! Mooie plannen jammer van t dansen
Ik ga rond half 11 denk kk
Yeah right.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:44 schreef MNR het volgende:
Nee, maar dit is toch ook geen datingtopic
spijkerbroek.tshirt... Hah tis maar een rockcafe.. houden ze niet van poespas :pquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Enne... weet je al wat je aantrekt? Altijd belangrijk!
Nou en? De spijkerbroek is ook belangrijk. Hoe de zakken zitten, hoe je kont uitkomt. Maar ja... rockcafe idd... al zou je daar in je fleece trui staan, dan nogquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
spijkerbroek.tshirt... Hah tis maar een rockcafe.. houden ze niet van poespas :p
ik heb alleen maar slechte spijkerbroeken :pquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou en? De spijkerbroek is ook belangrijk. Hoe de zakken zitten, hoe je kont uitkomt. Maar ja... rockcafe idd... al zou je daar in je fleece trui staan, dan nog
Ik ook atm, alhoewel... eentje kijk ik toch graag naar mijn kontjequote:Op vrijdag 18 november 2011 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb alleen maar slechte spijkerbroeken :p
Daarom alles is goed, heerlijk!
oeh lekker!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ook atm, alhoewel... eentje kijk ik toch graag naar mijn kontje
Anyways... kabel gefixed: time for movie!! Bye hun'. Veel plezier vanavond!
Een hele week naar uit gekekenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Hele week? Nee zo'n bloedhekel heb ik niet aan mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |