Dat je dat kan vaststellen in 1 minuut! Knap hoor!quote:
Je hebt hem al eerder gepost poppedopquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je dat kan vaststellen in 1 minuut! Knap hoor!
Aha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt hem al eerder gepost poppedop
Wat post je anders de laatste tijd trouwens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je dat kan vaststellen in 1 minuut! Knap hoor!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat post je anders de laatste tijd trouwens.
Zo ... arrogant of uit de hoogte.
Oeh!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:36 schreef dawg het volgende:
ang3l, het is een unauthorized biography. er zit zelfs een miniposter bij!
Ze moet gewoon weer eens flink op de grond gaan liggen zodat ik er overh........... o nee wacht ruk, het was andersomquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof ik anders niet arrogant of uit de hoogte post!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moet gewoon weer eens flink op de grond gaan liggen zodat ik er overh........... o nee wacht ruk, het was andersomNever mind!
Wat een klotebaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
Ik zit foto's van balzakken te zoeken voor mijn werk.
Holland's best balzak?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
Ik zit foto's van balzakken te zoeken voor mijn werk.
Maar maar.. als we dat erbij zouden zeggen, dan klopte de grap niet meerquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
Alsof ik anders niet arrogant of uit de hoogte post!
De helft vat de grap toch niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. als we dat erbij zouden zeggen, dan klopte de grap niet meer
Het klinkt SBS6.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het klinkt alsof het een kutprogramma wordt.
Tragediequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Appie had geen sonnema-cola meer in blikNou moet ik of niet drinken in de trein, of bier drinken.
typisch ambtenaren...zelfs zelfmoord lukt ze niet...of je verdrinkt jezelf, of je gooit jezelf voor de trein.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TragedieMaar ach, ik heb wel eens naast een vent gezeten, zo´n typisch ambtenaartje, dat een fles vodka inclusief glas uit zijn aktentasje haalde. Proost, in Amersfoort was hij al op de helft.
Ik denk dan ook niet dat ik ga kijken.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
typisch ambtenaren...zelfs zelfmoord lukt ze niet...of je verdrinkt jezelf, of je gooit jezelf voor de trein.
Jezelf verdrinken met wodka ín de trein werkt niet
Ik zeg altijd maar zo, mannen zijn nou eenmaal aantrekkelijker met een boxer aan dan helemaal naakt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat ik ga kijken.
SBS trekt me niet, TV eigenlijk al niet... en balzakken ook niet.
Dan zijn me toch lachwekkende rimpel-frommel-dingetjes
En vrouwen met een burka, zeg ik er dan altijd achteraanquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, mannen zijn nou eenmaal aantrekkelijker met een boxer aan dan helemaal naakt.
ik moest lachen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vrouwen met een burka, zeg ik er dan altijd achteraan
Dus Beet heeft alleen ondergoed met open kruis?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, mannen zijn nou eenmaal aantrekkelijker met een boxer aan dan helemaal naakt.
Hoezo, dus?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus Beet heeft alleen ondergoed met open kruis?
Maar Kluts, dat kan toch maar het enige gevolg zijn?quote:
Ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar Kluts, dat kan toch maar het enige gevolg zijn?
Dat komt omdat jij die niet aantrekkelijk vind, dus zit er een broek omheenquote:
Je Versace legging?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Kan m'n H&M-pakketje ophalen bij Kiala
Oh, die kleding is echt te lelijk.quote:
Willen we het weten?quote:
Willen we dàt weten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |