Omdat je de TS bentquote:Op maandag 21 november 2011 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien een idee om de TT te veranderen in een algemeen hijskraantopic?
quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat je de TS bent![]()
Wel iets algemener anders is Spro straks beledigd met zijn RupsHilti
Daarom doe ik niet aan geintjes op de werkvloer. Dat gaat altijd van kwaad tot erger en uiteindelijk loopt het een keer uit de hand. Degene die mij in december in het water mietert heeft toch echt een groot probleem.quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Spro het volgende:
[..]
Het blijft ook een geweldige sector! Vooral dat testen is leukuiteraard pakken ze de stagiairs, of nieuwe collega's. uitvoerders zijn (over het algemeen) ook mikpunt van de testne
![]()
prachtig!
Ik was met een collega in amsterdam bezig, trokken we meerpalen uit de haven; ik ging in zn bak staan, pikte een 10tons ketting aan die meerpaal vast, touwtje eraan, terug de kade op en dan die ketting aan het hijsoog van de kraan. beetje trekken en doen en er kwam 13meter paal omhoog.
Na een stuk of 20 zo gedaan te hebben, vonden ze het leuk om me in de zeik te nemen(december 2009): ipv die bak 5cm boven het water te houden, dompelde hij hem onder.... ik was doorweekt![]()
God, wat had ik een haast om me uit te kleden, en naar mn eigen kraan te sprinten. de hele dag in mn onderbroek gezeten en mn cabine niet meer uitgekomen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan geintjes op de werkvloer. Dat gaat altijd van kwaad tot erger en uiteindelijk loopt het een keer uit de hand. Degene die mij in december in het water mietert heeft toch echt een groot probleem.
Truukje van Liebherr.
quote:Top Comments
This is how Chuck Norris played in the sand when he was 4.
ultimatefang007 11 months ago 31
vrij snelle bakcilinders voor dat bakbeestquote:
Mah, kon er achteraf wel om lachen hoor, zolang het niet schadelijk/gevaarlijk is kan je bij mij vrij ver gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan geintjes op de werkvloer. Dat gaat altijd van kwaad tot erger en uiteindelijk loopt het een keer uit de hand. Degene die mij in december in het water mietert heeft toch echt een groot probleem.
Truukje van Liebherr.
Tsja, een bak fatsoenlijk vlak trekken is een vak apartquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb vorig jaar voor het eerst op een midi gravertje gerommeld, en ik moet zeggen dat het me best nog tegenviel om die extra handeling met mijn zwenkhand te doen; duurde zeker 3 dagen voordat ik een fatsoenlijk stukkie glad kon trekken
Ech wel; ik dacht dat wel effe te doen.. nah.. mooi niet dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef Spro het volgende:
Tsja, een bak fatsoenlijk vlak trekken is een vak apartzeker met een fel reagerend mini/midi gravertje...
hijsbeweging en telescoperen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ech wel; ik dacht dat wel effe te doen.. nah.. mooi niet dus![]()
Na een weekje lukte het best aardig overigens, maar toch maakte ik af en toe wel eens een foutje met rechts
Liebregts! :quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef densmee het volgende:
in Someren is Liebregts een golfbaan aan het aanleggen en daar draait hun 984, laatst wezen kijken maar dat is ook wel een mooi apparaat met een nog mooier geluid
Volvo 345quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef Spro het volgende:
[..]
hijsbeweging en telescoperen?
tsja in de gravert heb je natuurlijk rechts je bak(links/rechts) en boom(voor en achteruit) functie. in sommige shovels heb je de bediening ook met een joystick(volvo/cat(?) heeft aparte hendels die je met een enkele vinger bedient) en dan moest ik altijd een uurtje héél geconcentreerd draaien voordat ik het weer foutloos deed..
Overigens zou ik nu ook niet moeiteloos een bak helemaal vlak trekken; laatste keer dat ik in het grondwerk zat was februari/maart...
Overigens die grote liebherrs die hierboven gepost werden zou ik nóóit op willen draaien; een middagje om dat het gaaf is is het maximum... als je ff moet pissen schieten ze je al dood omdat de stilstand kosten te hoog zijn + je doet alleen maar dom werk met die grote hokken.
Mijn favoriete maat: 35-50 ton, niet groter, niet kleiner aub
[..]
Liebregts! :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's gefixed, stonden op 'n afgeschermd forum![]()
Ken net!
You sure? zo bekend ben ik met die oude machines niet ,maar ik kan niets vinden van een volvo 345, of akerman 345? Het lijkt op een Fiat-Hitachi?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef Spro het volgende:
[..]
You sure? zo bekend ben ik met die oude machines niet ,maar ik kan niets vinden van een volvo 345, of akerman 345? Het lijkt op een Fiat-Hitachi?
mja, ik weet het zeker. Volvo had namelijk net zoals Cat een compleet rechte voorruit. dit is een fiat hitachi FH, en nu moet ik gokken: een 200.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:45 schreef wormtrein het volgende:
![]()
Kan de beste gebeuren SproMaar wat betreft die graafmachien heb je vast gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |