Had ik gedaan, en je bent een uitzondering op de regel.quote:
quote:
Ja, goed idee. Laten we elkaars posts lezen...quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:33 schreef Scribent het volgende:
[..]
Had ik gedaan, en je bent een uitzondering op de regel.
Of het helemaal klopt is een ander verhaal. Zie daarvoor mijn andere posts
http://www.at5.nl/artikel(...)-bemiddelen-bij-ajaxquote:vrijdag 18 november 2011 18:42
Burgemeester wil bemiddelen bij Ajax
De crisis bij Ajax is slecht voor de stad, dat zegt burgemeester Eberhard van der Laan tegen AT5. Z'n vingers jeuken om als mediator te bemiddelen in het conflict tussen Cruijff en Van Gaal.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef Stiggie het volgende:
Wim Jonk heeft Edgar Davids, de Ajax-commissaris die namens de club de eerste contacten legde met Louis van Gaal, per mail laten weten dat zijn stageperiode op De Toekomst per direct is beëindigd.
Dat vertelt Jonk, hoofd opleidingen bij Ajax, vanavond in een tv-interview dat wordt uitgezonden in het programma Voetbal International, vanaf 20.30 uur te zien op RTL7. Johan Cruijff hekelt de rol van Edgar Davids, het enige andere RvC-lid met een voetbalachtergrond.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)s-op-De-Toekomst.htm
Ach, we weten toch wel dat het zondag nóg erger gaat wordenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:46 schreef The_Groove het volgende:
Nu is het dus officieel oorlog...Ik hoop dat de ledenraad de juiste beslissing neemt zondag.
Of eigenlijk hoeft het van mij niet eens de juiste te zijn, als ze maar een einde aan deze situatie maken, dit gaat nog zoveel meer escaleren anders.
let wel dat hij is ze allemaal voorgedragen heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:51 schreef Gwunnik het volgende:
Ben benieuwd wat Keje vanavond bij VI zegt... is toch wel degene van het 'Cruyff-kamp' die verbaal het beste is. Hoop van harte dat hij met mooie woorden de rest van de rvc keihard te kijk zet... argumenten gister bij P&W waren ook weer om te huilen
Wat zondag? Ledenbijeenkomst?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach, we weten toch wel dat het zondag nóg erger gaat worden
Leuk spelletje wordt het. Lekker elkaar trollen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef Stiggie het volgende:
Wim Jonk heeft Edgar Davids, de Ajax-commissaris die namens de club de eerste contacten legde met Louis van Gaal, per mail laten weten dat zijn stageperiode op De Toekomst per direct is beëindigd.
Dat vertelt Jonk, hoofd opleidingen bij Ajax, vanavond in een tv-interview dat wordt uitgezonden in het programma Voetbal International, vanaf 20.30 uur te zien op RTL7. Johan Cruijff hekelt de rol van Edgar Davids, het enige andere RvC-lid met een voetbalachtergrond.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)s-op-De-Toekomst.htm
Als de soap ten einde is, Dan zal er vast een heel chronologisch verhaaltje van de NOS komenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt deze soap ook nog op uitzendinggemist.nl?
2 extra lange trilogien ala LotR... met 1 x directors commentary van Louis, en 1x van Johanquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt deze soap ook nog op uitzendinggemist.nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |