Concreet kan de ledenraad stemmen over het wel of niet wegsturen van de RvC. Al komt vervolgens deze stemming bij het bestuur (Coronel, Aat en Slop) die dit wel of niet goedkeuren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die organisatiestructuur is zo ondoorzichtig imo (meer een gebrek aan interesse).
Maar waar gaan ze dan concreet over beslissen?
Liegen is een groot woord. Maar er is wel achterbaks gehandeld, dat is gewoon toegegeven door de RvC, die erkennen dat ze dit (benoeming van Gaal) hebben gedaan achter Cruijffs rug om. Ze hebben hem er expres buitengehouden. Dat doe je gewoon niet, je zit met 5 man in de RvC, dan moet je bij dit soort beslissingen ook iedereen betrekken. Wat Cruijff verder allemaal doet of zegt, daar heb ik het niet eens over. Ik heb het over wat er door de RvC-leden zelf naar buiten is gebracht. En dat alleen al is ongepast, onbeschoft, onfatsoenlijk en achterbaks.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat de bewering van Johan alweer totaal haaks staat op eerdere berichten die in de media werden geslingerd. Ik kan me gewoon nauwelijks voorstellen dat iedereen liegt behalve Johan en zijn paar maten. Was 4 maanden geleden ook al zo
Davidsquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit zijn de 4 ratten van de RvC:
[ afbeelding ]
Dat is de enige manier om het te voorkomen, omdat die 4 zonder iemand in te lichten zo de nieuwe directie heeft benoemd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het bij ons ernstig was![]()
Maar die gaan dus alle 4 pleite als er niet voor Van Gaal gekozen wordt?
Dus eigenlijk gaat deze soap nog wel een paar maanden door?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Concreet kan de ledenraad stemmen over het wel of niet wegsturen van de RvC. Al komt vervolgens deze stemming bij het bestuur (Coronel, Aat en Slop) die dit wel of niet goedkeuren.
Het probleem is dat Coronel etc. in kamp 'Ten Have/van Gaal' zit.
Ja schandalig inderdaad maar denken wij nu echt dat die 4 dissidenten anti Johan zijn en dat dit nergens op gebaseerd is en deze vier totaal krankjorum zijn? Dit willen wij maar al te graag geloven maar er lijkt toch wel een ander probleem te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het gaat niet om blind vertrouwen. Het gaat erom dat er ooit voor een weg is gekozen met Cruyff en er broedermoord word gepleegd door het RvC. Achterbaks gedrag, dat wil je niet binnen je club.
1 op 1 ruzies uitvechten prima! een mes in iemand rug steken, not OK in my eyes. Nergens niet.
Ik denk het niet, het bestuur zal wel meestemmen met de ledenraad als het grootste gedeelte daarvan voor Cruijff is, omdat ook het bestuur weet dat je weinig kan doen als de ledenraad zich tegen je keert. Het is dan ook in niemands belang om een ''oorlog'' tegen de ledenraad te beginnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat deze soap nog wel een paar maanden door?
Ja maargoed. Die gasten in de RVC hebben zich behoorlijk onmogelijk gemaakt. Ook al stemmen zij straks in met kamp Cruijff blijf je toch altijd scheve gezichten houden. Niet echt een lekker werkbare situatie lijkt me zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het bestuur zal wel meestemmen met de ledenraad als het grootste gedeelte daarvan voor Cruijff is, omdat ook het bestuur weet dat je weinig kan doen als de ledenraad zich tegen je keert. Het is dan ook in niemands belang om een ''oorlog'' tegen de ledenraad te beginnen.
Ik bedoel dus dat als 90% van de ledenraad wilt dat de overige 4 RVC-leden opstappen, het bestuur daar wel aan zal meewerken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maargoed. Die gasten in de RVC hebben zich behoorlijk onmogelijk gemaakt. Ook al stemmen zij straks in met kamp Cruijff blijf je toch altijd scheve gezichten houden. Niet echt een lekker werkbare situatie lijkt me zo.
Dus als Cruijff 'wint' gaat de ledenraad die 4 RVC leden eruit gooien, 4 nieuwe benoemen en die gaan dan weer een nieuwe directie samenstellen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Oud plaatje maar zo zit het in elkaar:
[ afbeelding ]
Dan kunnen we weer opnieuw beginnen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als Cruijff 'wint' gaat de ledenraad die 4 RVC leden eruit gooien, 4 nieuwe benoemen en die gaan dan weer een nieuwe directie samenstellen?
Lekker zooitje ja. Wat doet eigenlijk het bestuur dan bij jullie? Hoop kapiteins op 1 schip lijkt het wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer opnieuw beginnen inderdaad.
zo'n systeem ontstaat natuurlijk om te zorgen dat de macht niet teveel bij 1 persoon ligt. Helaas gaat het mis als de meeste kapiteins geen verstand van voetbal hebben en een achterbaks spelletje spelen samen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker zooitje ja. Wat doet eigenlijk het bestuur dan bij jullie? Hoop kapiteins op 1 schip lijkt het wel.
Nouja. Het is toch ook vooral ontstaan doordat Ajax de beurs op ging?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
zo'n systeem ontstaat natuurlijk om te zorgen dat de macht niet teveel bij 1 persoon ligt. Helaas gaat het mis als de meeste kapiteins geen verstand van voetbal hebben en een achterbaks spelletje spelen samen.
Van wat ik begrijp spreekt hij namens de trainers en niet zozeer op persoonlijke titel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik kan alleen niet helemaal duiden waarom Wim Jonk opeens de spotlights opzoekt en flinke woorden uitspreekt. Lijkt me dat een gewezen PSV´er met een baantje als jeudtrainer iets meer bescheidenheid past. Alsof het relevant is of hij wel of niet op zou stapppen als Van Gaal komt. Voor Wim Jonk tien anderen.
Je hebt het over de hoofd jeugdopleiding, niet over zomaar een jeugd trainer. Wim Jonk brengt een paar interessante zaken aan het ligt en spreekt namens de gehele jeugdopleiding. Jonk is geen PSV'er. Als Jonk al iets is, is het een Volendammer. Niet interessant voor de discussie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik kan alleen niet helemaal duiden waarom Wim Jonk opeens de spotlights opzoekt en flinke woorden uitspreekt. Lijkt me dat een gewezen PSV´er met een baantje als jeudtrainer iets meer bescheidenheid past. Alsof het relevant is of hij wel of niet op zou stapppen als Van Gaal komt. Voor Wim Jonk tien anderen.
Cruijff en 'zijn mensen' zijn denk ik goud waard voor Ajax. Het zou doodzonde zijn wanneer de andere commissarissen winnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit zijn de 4 ratten van de RvC:
[ afbeelding ]
Onzin.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |