waarom is dat geen bug? als je 2 gravel hebt gaan ze wel stukquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:26 schreef Jajong het volgende:
Dat is geen bug. En er zijn betere manieren om te minen, maar die kosten iets meer tijd qua voorbereiding. Ik doe ´t meestal ook op deze manier..
dus het werkt alleen maar als je die torch er zo snel onder ramt dat de gravel niet de tijd heeft om te vallen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef Jajong het volgende:
Nee, dan gaan ze ook niet stuk. Alleen als je de torch er zo snel onder zet dat de gravel nog aan ´t vallen is. Dan gaat alles wat op de torch landt stuk ja, mooi truukje om snel sand of gravel te minen.
Het heeft met timing te maken. Maar je kan gewoon een blok gravel bovenop een torch plaatsen. Of aan de zijkant.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus het werkt alleen maar als je die torch er zo snel onder ramt dat de gravel niet de tijd heeft om te vallen?
betere manieren, hoe?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:26 schreef Jajong het volgende:
Dat is geen bug. En er zijn betere manieren om te minen, maar die kosten iets meer tijd qua voorbereiding. Ik doe ´t meestal ook op deze manier..
dat wist ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het heeft met timing te maken. Maar je kan gewoon een blok gravel bovenop een torch plaatsen. Of aan de zijkant.
Je moet ´t wel precies doen, aangezien een torch een hele kleine hitbox heeft...quote:
Check de MC wikiquote:
dat wist ik welquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet ´t wel precies doen, aangezien een torch een hele kleine hitbox heeft...
[..]
Check de MC wiki
Ik zei dat alquote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef gogosweden het volgende:
rond een uur of 22 zal het uitkomen hier
ik kan niet via internet bestellen enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jonge koop gewoon The Game en ga het lezen, problem solved. Als je dan nog geen skills hebt dan weet ik het ook niet meer.
Check SimplePickup op youtube.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:53 schreef Jajong het volgende:
http://www.puanederland.nl/ http://www.pick-up-artist-forum.com/
Corny shit maar werkt wel. Hangt er wel een beetje vanaf hoe oud je bent btw. Als je 14 bent, raad ik je aan om gewoon een paar jaar geduld te hebben
Heb 't zelf niet meer nodig, woon al een tijdje samen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check SimplePickup op youtube.
Niet daarom maar puur vanwege de hilariteit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb 't zelf niet meer nodig, woon al een tijdje samen.
Aight, zal zo es checken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet daarom maar puur vanwege de hilariteit.
Whehe..quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga allemaal lava traps rond jullie constructies bouwen.
De 3 fags
/home gaat uit in survival..quote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
altijd al gedaan, ook op de oude map. Gewoon omdat we de anderen niet in de weg zitten terwijl wij een groot complex opbouwen, we zijn ook vaak in de stad tevinden hoor. Zeker met die /home en /spawn commands valt de afstand eigenlijk wel mee en is het dus alleen maar voordelig voor ons.
Maarja ga je ergens tussenin dood moet je ver lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |