quote:
We laten Vic wel een plekkie zoeken, ik ga op tijd tukken, morgen vroeg mijn bed uit om te werken en kom rond een uur of 12 's middags wel online.quote:
Ah handigquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:44 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.timeanddate.co(...)min=45&sec=00&p0=137
plex laat me ook al zittenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:51 schreef TJV het volgende:
[..]
We laten Vic wel een plekkie zoeken, ik ga op tijd tukken, morgen vroeg mijn bed uit om te werken en kom rond een uur of 12 's middags wel online.
Ik moet om 6 uur op, ga niet tot 2 uur 's nachts gamen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
plex laat me ook al zitten
lekker dan
is al goed man..quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik moet om 6 uur op, ga niet tot 2 uur 's nachts gamen.Morgen ben ik er.
Ja sorry man, Ik heb ook aankomende week PWW.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
plex laat me ook al zitten
lekker dan
Geef het gewoon op joh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef maurisioo het volgende:
Nou zeg wat een enthousiasme over mijn map
De 2 minuten voor dat mijn laptop er geen zin meer had waren goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef maurisioo het volgende:
Nou zeg wat een enthousiasme over mijn map
nee hij is al meer dan 20 keer gedownloadquote:
mooiquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:04 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
De 2 minuten voor dat mijn laptop er geen zin meer had waren goed
It appears that the live stream may not start at 10 AM simultaneously with MineCon.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doet hij het bij jullie?
http://www.ign.com/events/minecon
Maar niemand wil hem bekijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:22 schreef TJV het volgende:
Eens in de zoveel tijd post maurice het topic weer vol met zijn maps.
Ik zag de fout ook... maar jij moet weer gelijk posten voordat ik kan editen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
testbeeld. http://www.spatiegebruik.nl
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:43 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik zag de fout ook... maar jij moet weer gelijk posten voordat ik kan editen.
waar in?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:47 schreef RickoKun het volgende:
ik zie jullie wel als jullie daar zijn
16, lekkere moshpits tussen het bruggerveld altijdquote:
Moshpits vieze gore metalist neckbeard ik spuug op jou en je soortquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
16, lekkere moshpits tussen het bruggerveld altijd
Wijven worden met 't jaar geiler gek. Ik ben echt 10 jaar te vroeg geboren. Als ik nu 15/16 zou zijn zou ik godverdomme elke dag een ander sletje knallen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik zat bitches te schuren op de scholenfeestjes en zoveel mogelijk tietjes en bipsjes aan te raken. TOEN waren de meisjes nog zo geil als een radijsje (een sappig radijsje)
Dat is zo jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wijven worden met 't jaar geiler gek. Ik ben echt 10 jaar te vroeg geboren. Als ik nu 15/16 zou zijn zou ik godverdomme elke dag een ander sletje knallen.
Wat een kanker is dat, vindt je het lekker om tegen andere mannen aan rijgen ofzo..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
16, lekkere moshpits tussen het bruggerveld altijd
Een keer op een festival in een moshpit gedoken en minstens 5 altos een elleboog op hun smoel gegeven. Zat onder 't bloed toen ik eruit kwamquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een kanker is dat, vindt je het lekker om tegen andere mannen aan rijgen ofzo..
Mensen in mosh-pits moet je gewoon kkhard hoeken op die face.
Harde shit is dat, of gewoon keihard die lange haren vast pakken en die koppen tegen de tafels raggen en shit. Heerlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een keer op een festival in een moshpit gedoken en minstens 5 altos een elleboog op hun smoel gegeven. Zat onder 't bloed toen ik eruit kwam!
drumpie.nl is van mij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:40 schreef knappert_ het volgende:
Heee fokes,
Berend zn server offline?
IP is toch gewoon drumpie.nl?
Ik vind wageningen ook echt een leuke stad inderdaad. Ga morgen met een vriend naar de open dag van de uni daar, grote kans dat dat wel iets voor mij is.quote:
ik las voorhuidquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef RickoKun het volgende:
Hey mesne heb die huisee gegrieved bij spawn gr gr ricko
Aaah, okequote:Op vrijdag 18 november 2011 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
drumpie.nl is van mij.Berend heeft een Engelse server.
Vanavond gok ik komt de officiële release van MC 1.0 en daarna Bukkit en daarna is de server weer back.
Hier zit wat achter!twitter:mollstam twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 21:37:02Login servers seem to have gone sad, impeccable timing! : D reageer retweet
Pics?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef cool15 het volgende:
heb teminste nog tijd om mn zeppelin af te maken
Relevant dat je dual screen hebtquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef cool15 het volgende:
ik heb dual screen en het is nog steeds niet begonnen
trouwens mn zeppelin is ook af
Iemand die dit weet?..quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:58 schreef vaagjunior het volgende:
Vraagje he, als we moeten wachten op de bukkit update's van plugins + server updates.. update je minecraft niet automatisch zodra je m op start dan?
Bukkit is een gemodde versie van de multiplayer software van Minecraft. Die moet dus eerst geüpdate worden door het Bukkit team. Tot die tijd draait drumpie.nl op de officiële (vanilla) server software.quote:
Okee, maar wij hebben al een bukkit server en die willen we graag updatén zonder dus eerst terug te moeten naar een andere server ivm multiworld,rechtenplugin en dat soort dingen, kunnen we dan nog wel met de beta spelen en pas minecraft1.9 downloaden als er ook een bukkit update is?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Bukkit is een multiplayer "mod" voor Minecraft, die moet dus eerst geüpdate worden door het Bukkit team. Tot die tijd draaien we op de "officiële" (vanilla) minecraft multiplayer.
Ja, tenzij Mojang Minecraft 1.0 verplicht stelt om in te loggen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Okee, maar wij hebben al een bukkit server en die willen we graag updatén zonder dus eerst terug te moeten naar een andere server ivm multiworld,rechtenplugin en dat soort dingen, kunnen we dan nog wel met de beta spelen en pas minecraft1.9 downloaden als er ook een bukkit update is?
Ik heb volgens mij een tweet gezien dat het niet meer hoeft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja, tenzij Mojang Minecraft 1.0 verplicht stelt om in te loggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |