Dat was idd heel erg sneu jaquote:Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Weer een 'subtiel' reclame momentje in GTST.
[ afbeelding ]
Krijg geen zin in Breaker, maar wel in iets heel anders.
Wat een trieste scène.
Daar hoorden juist rollen Pringles te liggen, omdat ze daar maanden niet meer geweest warenquote:Op zondag 20 november 2011 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was idd heel erg sneu jaOok toen in dat vakantiehuisje, wat lag er nog in de koelkast? Natuurlijk 2 breakers
!!
Ik vind overigens dat Sjors dat kind "Insuline-Meneer-Heeze" moet noemen ter ere van haar moeder.quote:Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef Frey het volgende:
Bronkhorst is echt geweldig.
En daar was hij dan:
[ afbeelding ]
Insuline meneer Heeze?
![]()
![]()
![]()
Ik zou het niet eens gek vinden als ze na "Wiet" ook met "Insuline" aan komen zetten.quote:Op zondag 20 november 2011 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind overigens dat Sjors dat kind "Insuline-Meneer-Heeze" moet noemen ter ere van haar moeder.![]()
Hoogstwaarschijnlijk dinsdag alquote:Op zondag 20 november 2011 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij mij woensdag pas op de mat ligt
Ja idd.. wat een fale!quote:Op zondag 20 november 2011 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was idd heel erg sneu jaOok toen in dat vakantiehuisje, wat lag er nog in de koelkast? Natuurlijk 2 breakers
!!
Allebei de kinderen zijn volgens mij verstandelijk beperkt ... zo komen ze in ieder geval wel over.quote:Op zondag 20 november 2011 12:20 schreef Frey het volgende:
Het zijn trouwens 2 kinderen, een tweeling.
Dit inderdaad, mogelijk moet die acteur achter Valentijn een kind neerzetten van een paar jaar jonger dan hijzelf en zulke kleine kinderen die mogen vaak inderdaad een paar woordjes of hooguit een zinnetje opdreunen, heel natuurlijk gaat dat er nooit uitzien.quote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef PeterKelder het volgende:
Mensen, kap eens met dat gezeur over of die jochies nou wel of niet een verstandelijke beperking hebben.
Hoogstwaarschijnlijk zijn ze niet eens verstandelijk beperkt, maar omdat ze in jullie ogen "vreemd" doen krijgen ze meteen een label opgeplakt. En weten jullie waarom ze waarschijnlijk zo "vreemd" doen? Ze MOGEN daar niets op die set, behalve zich stil houden, zich aan de regeltjes houden en aan de tekst houden. Dus voor die kinderen is het echt géén pretje.
En áls ze het al zijn: wat dan nog? Ze zullen niet voor niets zijn uitgekozen om Valentijn te vertolken.
Werkelijk? De vorige bereikte de box me een dag na de releasedatum op bol.com, ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik hou rekening met woensdagquote:Op zondag 20 november 2011 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk dinsdag al
De vorige keer was-ie er ook op de dag van release (27 september), dus ga ik er dit keer ook van uit. Al kan het mij vrij weinig schelen of het nou dinsdag of woensdag wordt, ik heb er op het moment toch nauwelijks de tijd voor en het mag een wonder heten als ik, als die dinsdag/woensdag binnenkomt, diezelfde dag al begin met kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Werkelijk? De vorige bereikte de box me een dag na de releasedatum op bol.com, ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik hou rekening met woensdag
Omdat die kiddo's in Amerika vanaf het moment dat ze uit de buik van de moeder komen al gedrilt worden dmv reclamespotjes, fotoshoots e.d. Godzijdank is die cultuur hier in Nederland nog niet zo doorgedrongenquote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef loezzzje het volgende:
[...] en dan denk waarom kan een kind van 5 in amerika wel een hoofdrol op zich nemen en komen kinderen van 5 hier als debielen over als ze acteren?
Het zou in ieder geval héél vreemd zijn wanneer de release bij bol.com opeens wordt uitgesteld, aangezien die al in de winkels schijnt te liggenquote:Op zondag 20 november 2011 19:26 schreef LetsGame het volgende:
Ik denk dat de box dinsdag in huis is aangezien de box technisch gezien al uit is en dit niet het geval was bij seizoen 3 en 4.
Ja inderdaad en als dat zo is dan bekijkt bol.com het ook maar gewoonquote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval héél vreemd zijn wanneer de release bij bol.com opeens wordt uitgesteld, aangezien die al in de winkels schijnt te liggen
Voor mij blijft het toch meneer Harmsen hoorquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Frey het volgende:
Met de komst van Jessica is het eindelijk Oom Govert.
Klopt, dit is ook wel een geniaal seizoen voor Harmsen, zijn verliefdheid op Janine komt hier aan te orde en ook zijn carrièreswitch van AA&F naar hotet Dendermonde met alle hilariteit van dien.quote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef Frey het volgende:
Met de komst van Jessica is het eindelijk Oom Govert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou toch op!quote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Frey het volgende:
Vanavond inderdaad weer Sanders.![]()
Op de box het huis van Jef en Sylvia.
Vreselijk om te bedenken dat Barbara het later inpiktequote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Frey het volgende:
Vanavond inderdaad weer Sanders.![]()
Op de box het huis van Jef en Sylvia.
bij mij morgen al, volgens BOL.comquote:Op zondag 20 november 2011 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind overigens dat Sjors dat kind "Insuline-Meneer-Heeze" moet noemen ter ere van haar moeder.![]()
Je hebt het hem weer geflikt Frey, nu seizoen 5 al in huis![]()
Ik denk dat ie bij mij woensdag pas op de mat ligt
Inderdaad, morgen in huis. Hoop dat ik eens wat tijd krijg om 'm ook te kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
bij mij morgen al, volgens BOL.com
Had ik dat maar. Ik kom om in het werk momenteel.quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef LetsGame het volgende:
Mocht ik het geluk hebben niets buiten schooltijd te doen hebben, omdat al mijn leerlingen volgende week een toetsweek hebben.
mijn opmerking was ook niet serieus bedoeld hoor. Mijn excuses. Enne, ik keek al ruim VOOR Lucas erin kwam naar GST hoor, dus die opmerking raakt kant, nog walquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar mensen zijn die het niet (willen) snappen; dat was een sarcastische opmerking.
Ik ben seizoen 4 weer verderkijken.
Tja, Geschiedenis, volgens mij moet je dan ook veel SE's geven en nakijken in de toetsweken. In periode 1 geeft Engels alleen maar VTs leesvaardigheid en dit jaar geef ik 1 2vwo klas les die geen toetsweek heeft en de andere klassen die ik heb zijn 3havo, 4havo en 4vwo en die hebben wel toetsweek. Al heeft 3havo natuurlijk gewoon repetitiesquote:Op maandag 21 november 2011 19:18 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Had ik dat maar. Ik kom om in het werk momenteel.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
Daar ben ik nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat is geen toeval neem ik aan toch?quote:Op maandag 21 november 2011 20:03 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
bij deze scène nu valt mij weer op:
of Ludo is ontzettend lang of Nick echt heel klein?
wel weer net die toevalstreffers dat net weer Maxime om het hoekje staat.
Al die haribo drop bedoel jequote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Bisolvon doet wonderen, vast.
Ferenc Imre (Ferri) Somogyi (Hilversum, 3 juni 1973)quote:
Als Ludo een dubbelspel zou spelen, dan acteert hij dus dat hij acteert dat hij acteert.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Ferenc Imre (Ferri) Somogyi (Hilversum, 3 juni 1973)
De arme vent is net 38 geworden.
Nee want Ludo acteert niet. Erik acteert.quote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Als Ludo een dubbelspel zou spelen, dan acteert hij dus dat hij acteert dat hij acteert.
I'm not hating that ideaquote:Op maandag 21 november 2011 20:10 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Ze neigen een beetje de richting te nemen van de film 'De Gelukkige Huisvrouw', zoals Rikki zich gedraagt.
Het was een beetje alsof ze een product in een winkel kochtenquote:Op maandag 21 november 2011 20:26 schreef amaranta het volgende:
Moet er geen instantie bij komen ofzo?
en ook iets van 'bedankt voor je kind?'
Met extra korting, want echt veel moeite om te zoeken hebben ze niet hoeven doenquote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was een beetje alsof ze een product in een winkel kochten
Consumentenkoop lijkt het welquote:Op maandag 21 november 2011 20:26 schreef amaranta het volgende:
Moet er geen instantie bij komen ofzo?
en ook iets van 'bedankt voor je kind?'
het ging heel makkelijk jaquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Met extra korting, want echt veel moeite om te zoeken hebben ze niet hoeven doen![]()
En idd arme Sjoerd
Moest dat niet dan? Het gaat tenslotte om pleegouderschap. Neem aan dat het kind dan gewoon de naam van de vader krijgt?quote:Op maandag 21 november 2011 20:30 schreef James1988 het volgende:
Sjoerd die de aangifte doet, go Sjoerd!
In de vorige aflevering was ie nog aan het zeiken over z'n vader, en nu krijgt de baby ineens wel z'n naam?quote:
Ik had verwacht dat Bing de aangifte zou doen. Misselijkmakend stuk vreten dat het isquote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest dat niet dan? Het gaat tenslotte om pleegouderschap. Neem aan dat het kind dan gewoon de naam van de vader krijgt?
Naam van de moeder eigenlijk, want ze zijn niet getrouwd en volgens mij heeft sjoerd niet erkend.quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest dat niet dan? Het gaat tenslotte om pleegouderschap. Neem aan dat het kind dan gewoon de naam van de vader krijgt?
inclusief winkelmandjequote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was een beetje alsof ze een product in een winkel kochten
Dat moet gewoon!quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Blossom86 het volgende:
Rikkie en Sjoerd krijgen de baby wel terug denk ik. Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |