Dat vond ik ook al opvallend. Zal wel met de windrichting te maken hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:57 schreef koosfransoos het volgende:
Ik vind die -8 opvallend. Is dat meer ernaast groot genoeg om met aanllandige wind de temperatuur zo'n stuk omhoog te gooien?
En ik had het vannacht al koud.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:51 schreef Dven het volgende:
Meetstation Habardino in Jakoetsie gaf een -40.7 afgelopen nacht.
Gewoon een fles vodka dicht tegen je lijf aan dragen. Alles komt goedquote:
En gaat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 10 november 2015 07:50 schreef Dven het volgende:
Mensen die in NL graag -45 zien zijn niet goed snik. Dat gaat toch nooit goedkome man?
Jaaaa maaarrrrrrr ijstijd, dit, dat.....quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:48 schreef aloa het volgende:
[..]
En gaat ook niet gebeuren.![]()
-20 wordt hier al amper gehaald.
Een paar dagen onder de -40 in de nacht en overdag rond de -35 in Nederland en heel veel cv's leggen het loodje, met alle gevolgen van dien.
Ik snap dat het niet gaat gebeuren. En dst is voor NL maar goed ook. Ik snap enkel de wens van bepaalde mensen niet. Dat is even absurd als zeggen dat je in Nederland wel eens +50 mee wil maken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:48 schreef aloa het volgende:
[..]
En gaat ook niet gebeuren.![]()
-20 wordt hier al amper gehaald.
Een paar dagen onder de -40 in de nacht en overdag rond de -35 in Nederland en heel veel cv's leggen het loodje, met alle gevolgen van dien.
Dat moet je niet willen idd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet gaat gebeuren. En dst is voor NL maar goed ook. Ik snap enkel de wens van bepaalde mensen niet. Dat is even absurd als zeggen dat je in Nederland wel eens +50 mee wil maken.
Maar wel nog steeds dagtemperaturen boven 0quote:Op maandag 19 september 2016 20:32 schreef aloa het volgende:
De dag en nachttemperatuur van het koudste plekje van het noordelijk halfrond. Eind van de week strenge vorst voor Oymyakon.
[ afbeelding ]
nog welquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar wel nog steeds dagtemperaturen boven 0
Dit is wel normaal voor de tweede helft van september. Gemiddelde is 2 graden (zie kaartje in de OP).quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:27 schreef dick_laurent het volgende:
Is dat btw normaal? Ik weet nmlk niet wat de gemiddelden zijn in Siberiski.... maar is het normaal dat het in de 3e decade van September al overdag vriest daar op sommige plekken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |