SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Nee man, we raken elkaar niet aan. We kijken alleen naar elkaar vanaf de andere kant van de kamer.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hebben jullie niet eens geknuffeld
Ik moest al huilen, mijn hele mascara uitgelopen, om niks dus. Schadepostje hoor.quote:
Gurl ik voel je pijn! Kom laat ik je even knuffelen!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik moest al huilen, mijn hele mascara uitgelopen, om niks dus. Schadepostje hoor..
Waterproof mascara kopen danquote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik moest al huilen, mijn hele mascara uitgelopen, om niks dus. Schadepostje hoor..
Uit mijn buurt jij, straks komt Patrick weer boos achter me aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gurl ik voel je pijn! Kom laat ik je even knuffelen!
Gurl, Take Your Pills!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ach.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Uit mijn buurt jij, straks komt Patrick weer boos achter me aan.
Is er Extreme Volume Waterproof dan? Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waterproof mascara kopen danJankerd.
Overdosis zeker.quote:
Weet ik veel, ik koop gewoon altijd bruine en hoop dat ie werkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is er Extreme Volume Waterproof dan? Nee.
[..]
Overdosis zeker.
Triotje is wel okquote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Uit mijn buurt jij, straks komt Patrick weer boos achter me aan.
Oeiquote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef Patje1987 het volgende:
Alles is goed met mijn haar, nog altijd zacht en gisteren bijgewerkt. Jwz
Jullie willen ook met iedereen trio's en kwartetjes zeg. Jeetje.quote:
Nee hoor, alleen met Cosquote:Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jullie willen ook met iedereen trio's en kwartetjes zeg. Jeetje.
Hij is zo'n gladjakker geworden.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Getsie!!!
Nou...
Geert Hoes
Ach
Laatst ook nog met Klips en broertje.quote:
Nou enquote:Op donderdag 17 november 2011 19:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hij is zo'n gladjakker geworden.
Das geen trioquote:Op donderdag 17 november 2011 19:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Laatst ook nog met Klips en broertje.
Heb ik alquote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik kom er net achter dat ik ook een cocktail boekje voor mijn verjaardag hb gekregen
Ja jeeeeetje, ik noemde de kwartetjes toch ook man.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Das geen triodat zijn kwartetjes en quantetjes!
Wou Patrick een triootje met Klips en broertje?!!!!!!!1111onequote:Op donderdag 17 november 2011 19:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Laatst ook nog met Klips en broertje.
En jou. Daar was je bij, oen, toen op msn.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wou Patrick een triootje met Klips en broertje?!!!!!!!1111one
Jan is meer mijn dingquote:Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En jou. Daar was je bij, oen, toen op msn.
Oh oke. Doe jij Jan tochquote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jan is meer mijn dingLekker ruigch
Heeftie al wel schaamhaar?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Doe jij Jan tochCosmo heeft ook een baard zag ik gister. En Klips ook. Broertje niet, die heeft nog niet zoveel baardgroei
Broertje? Vast wel, weet ik veelquote:
Ik heb helemaal geen baard.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Doe jij Jan tochCosmo heeft ook een baard zag ik gister. En Klips ook. Broertje niet, die heeft nog niet zoveel baardgroei
En dat neem je al helemaal terug.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Welwaar. Ik zag m. Hij is rood.
Roodquote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En dat neem je al helemaal terug..
Neequote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En dat neem je al helemaal terug..
Nou, het moet niet te lang worden hoorquote:
Prikt en is ruw bij zoentjes gevenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, het moet niet te lang worden hoor
En snor is naar
Dat inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2011 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prikt en is ruw bij zoentjes geven
Moet je eens iemand zoenen met een snor, piep je wel andersquote:Op donderdag 17 november 2011 20:00 schreef JanPiraat het volgende:
niks mis met een ruwe baard en snor hoor
Watsup?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
#%#!!?//6$##&@#%%&*¡][^>}:P:);):):(:$:P:o:o
Omg hij doet het weerquote:Op donderdag 17 november 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kon de hele tijd niks posten enzo.
Oh hemeltjennnquote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dit roept om een ordinaire tinychat sessie.
Ordinair ?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dit roept om een ordinaire tinychat sessie.
Zeker.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ordinair ?moet ik een BH van mn moeder aantrekken en de cam aanzetten ja ?
Later okequote:
kom je zaterdag mee? schminken we je en allesquote:Op donderdag 17 november 2011 20:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik voel me weer het 87e wiel aan de wagen..
Ik heb voorrang hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 20:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik voel me weer het 87e wiel aan de wagen..
Oeiii donderdagavond rollenspelavond bij jullie ?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Even mijn panty afpassen en mn pruik fatsoeneren
Nee..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii donderdagavond rollenspelavond bij jullie ?
Wijf.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja... dus beetje olie in den pruik voor wat glans, wat lak voor versteviging.. beetje mooi in model..!
Die van mij is puur natuur hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarr.. ik heb wel een grotere afro dan Jan
Maar niet fijne krulquote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die van mij is puur natuur hoor
expeditie robbinsonquote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Wil ik tegen je praten op MSN, ga je weg
Ach.. zorg ervoor dat het noodweer isquote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
Is het ook verboden om iemand te vermoorden als diegene echt heul heul dom is?
Hmm? In je moeders bh ook dan ja?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hopelijk wen je snel en is ie een stuk sneller voor die hete camsessies van 12 uur lang![]()
nee hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef Beach het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als een patat met zonder
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
of hij zit nu nog met de auto login van fok
prop je wangen maar volquote:Op donderdag 17 november 2011 21:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat ik graag een hamster zou willen zijn.
Maar jullie hebben toch al een hond?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
Nu ga ik een hamster voor sinterklaas vragen, mijn zusjes wilden een hond, ik wil een hamster of een parkiet
Ja klopt, ik wil een beetje compensatie omdat ik dat beest niet wilde en ik hoop dat ik een parkiet of een hamster krijg.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch al een hond?
Allemaal liefquote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt, ik wil een beetje compensatie omdat ik dat beest niet wilde en ik hoop dat ik een parkiet of een hamster krijg.
Maar mijn hondje is wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dan gewoon naaktquote:Op donderdag 17 november 2011 21:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm? In je moeders bh ook dan ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nog nietquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nee grapje ik ga wel in hoekje zitten mezelf uitlachen..
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je zou maar wakker worden en dan die zien staan
Ik heb nog wel een parkiet voor je. Hebben?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt, ik wil een beetje compensatie omdat ik dat beest niet wilde en ik hoop dat ik een parkiet of een hamster krijg.
Maar mijn hondje is wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sneeuw is walgelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:12 schreef Furdinand het volgende:
Wanneer gaat het nou eens sneeuwen... Sneeuw is tof.
Arme jij komende maanden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sneeuw is walgelijkkoud
en glad
![]()
Nee, sneeuw is mooi en leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sneeuw is walgelijkkoud
en glad
![]()
Dit gebeurt echt elke ochtend bij mijquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik rekte me zostraks nog een keertje uit, waren er 30 minuten verdwenen van de klok. Hoe kan dit?.
Tot de treinen niet meer rijden ja. Genot hoor, sneeuw.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:12 schreef Furdinand het volgende:
Wanneer gaat het nou eens sneeuwen... Sneeuw is tof.
Niet de schuld van de sneeuw maar van de nsquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tot de treinen niet meer rijden ja. Genot hoor, sneeuw.
Je mag wel wat van mij overkopenquote:
Scheer je weg, ik wilde net zeggen dat jij de beste cadeautjesgever ooit bent, maar als je dat hoort word je zo arrogantquote:
dikkerdjequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:26 schreef Bloempje. het volgende:
Wisten jullie dat er ook repen van bros zijn? Ik niet. Nu wel/vreetzak.
Tofquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:43 schreef Renesite het volgende:
Zo. Nieuw bed gekocht. Kan ik als werkende lekker slapen straks op 1,80.
Een goede nachtrust is belangrijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:43 schreef Renesite het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Scheer je weg, ik wilde net zeggen dat jij de beste cadeautjesgever ooit bent, maar als je dat hoort word je zo arrogant
Kunnen we nog wildere spelletjes doen !quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:43 schreef Renesite het volgende:
hihiquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kunnen we nog wildere spelletjes doen !
Alsof dat in een kleiner bed niet kan joh. Of bedoel je twister? Dat wordt wat lastig op een klein bed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kunnen we nog wildere spelletjes doen !
Gewoon wat ruiger met elkaar gooien enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alsof dat in een kleiner bed niet kan joh. Of bedoel je twister? Dat wordt wat lastig op een klein bed.
Jeetje. Ik gooi nooit met Klips hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon wat ruiger met elkaar gooien enzo
Jeetje, toch eens doen dan!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jeetje. Ik gooi nooit met Klips hoor
Waar sta je nog meer voor open danquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wil jij een keertje me gooien dan?
Oke, als ie terug is zal ik met m gooien.quote:
Wat leuk, film hetquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihi.. Over een half uurtje kan ik weer slow motion rennend in de armen van rene vallen!
*kots*quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihi.. Over een half uurtje kan ik weer slow motion rennend in de armen van rene vallen!
haha! Ik begin er niet eens aan. Mijn buurman doet t altijd! En als mijn fiets in Groningen een lekker band heeft laat ik m op t station plakkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:47 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb toch zo'n hekel aan banden plakken![]()
![]()
![]()
Vandaag 3 keer moeten doen, uiteindelijk maar een nieuwe band gekocht
hahahaa. Alsof we op de webcam zo schattig lijken te zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:50 schreef Bloempje. het volgende:
Jeetje, jullie doen mij denken dat jullie helemaal schattig en romantisch zijn. En nou verpest je dat beeld zomaar boem opeens
Ja jeetje, op de webcam zie ik toch niet hoe jullie samen zijn, vlegel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
hahahaa. Alsof we op de webcam zo schattig lijken te zijn
Oooooow!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja jeetje, op de webcam zie ik toch niet hoe jullie samen zijn, vlegel.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Daar kunnen we vanavond wel verandering in brengen!
Jeetje dat wordt lastig zegquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef Bloempje. het volgende:
Moet het wel voor 8 uur hoorIk heb dit weekend een sociaal leven namelijk
Ow jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, ze moeten inloggen op miojn betaalwebsite!
Grapjasquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, ze moeten inloggen op miojn betaalwebsite!
Normaal gaat het wel goed, nu had ik alleen 2 lekke banden, en bij 1 band ging ook nog eens tot een oud plakkertje los. dat gat daarna weer geplakt, alles goed, dus ik band er weer op leggen en oppompen, hoor ik in eens weer gesis, is het plakkertje weer losquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha! Ik begin er niet eens aan. Mijn buurman doet t altijd! En als mijn fiets in Groningen een lekker band heeft laat ik m op t station plakken
irritantttttt!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Normaal gaat het wel goed, nu had ik alleen 2 lekke banden, en bij 1 band ging ook nog eens tot een oud plakkertje los. dat gat daarna weer geplakt, alles goed, dus ik band er weer op leggen en oppompen, hoor ik in eens weer gesis, is het plakkertje weer los
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ze worden altijd heel lelijk bij mij.
Ja, weet niet. Ik zie altijd onwijs mooie plaatjes waar ze plat zijn van boven, zegmaar. En dan mooi gedecoreerd met marsepein en weet ik veel wat. Bij mij wordt het meer een balletje en ik heb nooit het geduld om ze zo mooi te maken. Ze zijn toch zo op.quote:
Moet je minder beslag in je vormpjes doenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ik zie altijd onwijs mooie plaatjes waar ze plat zijn van boven, zegmaar. En dan mooi gedecoreerd met marsepein en weet ik veel wat. Bij mij wordt het meer een balletje en ik heb nooit het geduld om ze zo mooi te maken. Ze zijn toch zo op.
Dat maakt niet echt uit, heb ik al geprobeerd. Ik doe gewoon iets fout, volgens mij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet je minder beslag in je vormpjes doen
Doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bloem.. eigenlijk wil ik nu op facebook zeggen tegen dyl dan het de omgekeerde wereld is en wij nu maar moeten daten..
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een mist.. Mannetje rijdt goed..
Dit moest ik van rene zeggen
Somsquote:
Eeuwingquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben eeuwing single, dus ja en nee.
Jij moet naakt op de vleugel van Wibi liggen en druiven etenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ja zo erg is het.quote:
Jan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij moet naakt op de vleugel van Wibi liggen en druiven eten
Trouwen? , ik ben ook eeuwig single.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
He bah, meisje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Trouwen? , ik ben ook eeuwig single.
Waarom bahquote:
Dan gun ik Cosje ook wat hebben we ondanks onze trouwstatus een openrelatiequote:Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
Maar dan moeten jullie niet gaan trouwen hoor anders zijn jullie geen single meer
Hoi Rene whatsup ?
Seks hebben met fietsen is strafbaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef dralion13 het volgende:
Wat een beroerde middag gehad zeg
Alles waar ik vertraging had kunnen hebben had ik vertraging en alles wat ik had kunnen missen heb ik gemist, en ook nog uren met mn fiets bezig geweest
Bevestig het even.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom bah
[..]
Dan gun ik Cosje ook wat hebben we ondanks onze trouwstatus een openrelatie
Echt hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Seks hebben met fietsen is strafbaar
Wanneer mag ik je haar knippenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
Maar dan moeten jullie niet gaan trouwen hoor anders zijn jullie geen single meer
Hoi Rene whatsup ?
Er is 27 november een trouwbeurs in Wageningen!quote:
Voor muizen of ander ongedierte?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Er is 27 november een trouwbeurs in Wageningen!
Serieus?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Er is 27 november een trouwbeurs in Wageningen!
Wie?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef Renesite het volgende:
HAHAHAHA
Patrick zijn gaydar faalde![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/rodneyelzer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |