Overuren worden niet uitbetaald, tijd voor tijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah, was ook korter dan 12 uur, en ik denk dat ik liever de overuren heb dan de oefentoelage
Mijn overuren worden wel gewoon uitbetaald hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:36 schreef AchJa het volgende:
En verder...
[..]
Overuren worden niet uitbetaald, tijd voor tijd.
Die van mij ookquote:Op donderdag 17 november 2011 20:15 schreef Lightning_NL het volgende:
Mijn overuren worden wel gewoon uitbetaald hoor.
Ola! Weer lekker boven Nederland gevlogen de laatste weken? Of was jij dat niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:15 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Mijn overuren worden wel gewoon uitbetaald hoor.
Niet helemaal waar maar ik binnenslaper wat voor mij betekend dat ieder uurtje dat ik extra werk gedurende ''binnenslaap uren'' betekend dat ik extra tijd met familie en vrienden kan doorbrengen zonder daar salaris voor te hoeven inleverenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:36 schreef AchJa het volgende:
En verder...
Overuren worden niet uitbetaald, tijd voor tijd.
Correct.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niet helemaal waar maar ik binnenslaper wat voor mij betekend dat ieder uurtje dat ik extra werk gedurende ''binnenslaap uren'' betekend dat ik extra tijd met familie en vrienden kan doorbrengen zonder daar salaris voor te hoeven inleveren
Maar dan moet je geen verlof aanvragen in de meetperiode (3 maanden is geen standaard, kan ook maar zo een half jaar zijn). En in het slechtste geval kunnen ze je verplichten om die uren op te nemen.quote:Tevens worden overuren na drie maanden gewoon uitbetaald, hoeveelheid hangt af van weekend/nacht/dag
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef Nibb-it het volgende:
http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/ Hehe
Die petten ook altijdquote:Op donderdag 17 november 2011 20:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die cadet schijt m ook in 7 kleuren denk ik
Dat houd het land draaiende.... Kindje maakt pet>leger meneertje blij> pet kapot>leger meneertje boos en wil een nieuwe pet> kindje maakt met>etc>etc>etcquote:Op donderdag 17 november 2011 20:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nog een keer zo'n ding gehad, kwaliteit is ontzettend slecht.
ow, wist ik niet, achja, thx for the info !quote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef AchJa het volgende:
Maar dan moet je geen verlof aanvragen in de meetperiode (3 maanden is geen standaard, kan ook maar zo een half jaar zijn). En in het slechtste geval kunnen ze je verplichten om die uren op te nemen.
quote:
Minder uren draaien vanwege jaloerse collega'squote:
Optie 1.... Je stompt ze allemaal op hun grote bolle neuzen ! ! !quote:Op donderdag 17 november 2011 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Minder uren draaien vanwege jaloerse collega's
Optie 2 is ander werk zoeken?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Optie 1.... Je stompt ze allemaal op hun grote bolle neuzen ! ! !
Eigenlijk was dat een mes op de keel van de roostermaker zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |