Ja, maar hij is briljant want hij past echt overal tussenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef Ynske het volgende:
tis wel even wennen, soms rijd ik als een tractor doordat je de breedte nog niet helemaal in kunt schatten
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is goed uit de operatie gekomen. En nu denkt hij dat hij morgen al naar huis mag.
En ik moet morgen werken de hele dag. Heeft er iemand luciferstokjes voor mij?
Duct tape op je oogleden werkt ookquote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is goed uit de operatie gekomen. En nu denkt hij dat hij morgen al naar huis mag.
En ik moet morgen werken de hele dag. Heeft er iemand luciferstokjes voor mij?
Super; toch altijd weer een opluchting, hèquote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik moet morgen werken de hele dag.
Pas een heel artikel over gelezen. Hebben ze slim gedaan; de voor- en achterzijde zijn verschillend en van binnen zijn ze iets verschillend uitgerust. Briljantquote:Op donderdag 17 november 2011 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
is samen met nog een merk idd allemaal dezelfde auto's met alleen een ander logo
Nu hopelijk snel algeheel herstel!quote:
is idd een heel slimme actiequote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas een heel artikel over gelezen. Hebben ze slim gedaan; de voor- en achterzijde zijn verschillend en van binnen zijn ze iets verschillend uitgerust. Briljant
Opel en Suzuki doen dat ook met enkele modellen. Mijn Agila is hetzelfde als de Suzuki Wagon. En de nieuwe Agila is gelijk aan de Suzuki Splash.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef ElisaB het volgende:
Pas een heel artikel over gelezen. Hebben ze slim gedaan; de voor- en achterzijde zijn verschillend en van binnen zijn ze iets verschillend uitgerust. Briljant
Voorzijdequote:Op donderdag 17 november 2011 18:51 schreef Ynske het volgende:
is idd een heel slimme actie
maar veel verschil is er niet, stond vandaag naast de c1, t was dat de kleur verschilde van achter
'quote:Op donderdag 17 november 2011 18:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Opel en Suzuki doen dat ook met enkele modellen. Mijn Agila is hetzelfde als de Suzuki Wagon. En de nieuwe Agila is gelijk aan de Suzuki Splash.
Dag snolliequote:Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehehe Qwea
Zo, mn boodschappen zijn binnen, hoppakee!
nu alquote:Op donderdag 17 november 2011 20:38 schreef Barbaaf het volgende:
Net mezelf getrakteerd op een winterjas
ooh ahi!quote:
Ja maar dat was omdat ik nog 300 andere pms moest doorzoeken voor de tijd en ik heb het nog niet gevondenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ahi!
Ik heb jou een pm gedaan met de tijd zaterdagik heb niks terug gehad
Mag ik in jouw IT clubje?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:56 schreef Barbaaf het volgende:
In de weekends ben ik nog wel wat wezen toeren, de herfst was beter dan de zomer qua weerMaar niet veel nee, bij elkaar net over de 1000 km. Sneeuwcruisen lijkt me dan weer niks, met gladheid is het me wat te link.
Mijn steunfonds bedoel je? Tuurlijk, maar je moet zelf minstens 10 donateurs aanbrengenquote:
En daarna een feestje voor mezelf geven?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mijn steunfonds bedoel je? Tuurlijk, maar je moet zelf minstens 10 donateurs aanbrengen
Ik dacht zelfs bij de eerste blik dat het Biet was, tot ik zag dat Muis de foto gepost hadquote:Op donderdag 17 november 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahaha die tweede foto, we hebben de moeder van Beatle gevonden, dat kan niet anders
samequote:Op donderdag 17 november 2011 21:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs bij de eerste blik dat het Biet was, tot ik zag dat Muis de foto gepost had
Hahaquote:Op donderdag 17 november 2011 21:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs bij de eerste blik dat het Biet was, tot ik zag dat Muis de foto gepost had
Ik ookquote:
Ring ring ring ring ring ring ring ringggggggggg bananaphoooooooonequote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit een teliefoon uit te zoeken
ow, ja, zo kan je het ook opvattenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan ook nog op FOK! te posten
Ja, ik doe gek vandaagquote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan ook nog op FOK! te posten
Die ken ik niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ring ring ring ring ring ring ring ringggggggggg bananaphoooooooone
Welk?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit een teliefoon uit te zoeken
waarom niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kijk 'm maar niet, want ik kan toch wel met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik geen bananentelefoon neem
Dat liedje word ik echt elke keer weer melig vanquote:
Jaren geleden met een vriendin toen een road trip gemaakt door Zuid-Frankrijk en we hebben onderweg wel honderd keer dat liedje zitten luisteren en dan nog in een snellere versiequote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, niet doen![]()
![]()
![]()
Dat deuntje.....lalala lalala bananaphoooone
aahw men, samsung? die nexus is wel oke, maar samsung?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu deze denk ik
En als ik eind februari mag verlengen deze
Of iets van HTC als ze dan wat leuks hebben. Zag wel wat gave aankondigingen, quadcores enzo.
Oh en DVM heeft een Desire S besteld
Is ook gewoon een Nexusquote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
aahw men, samsung? die nexus is wel oke, maar samsung?
Tegenwoordig ziettie er heul netjes uitquote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Jammer van dat sikje, verder was ie best om aan te zien
ja maar, ja maar, gewoon een telefoon waar uberhaupt het merk samsung op staat? Nou, het zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een NexusAlleen nu brengen ze hem schijnbaar onder eigen branding uit, maar is de Nexus 3 zeg maar. Geen Samsung meuk er verder op, intro toestel voor Android 4.0
Ja, maar ook oudquote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziettie er heul netjes uit
weet je wat je mee moet nemen zaterdagquote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg spontaan weer zin in Guitar Hero door dat nummer
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziettie er heul netjes uit
Hihihihiquote:
Ik denk niet dat ik PS3 mee magquote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
weet je wat je mee moet nemen zaterdag![]()
Nexus S is ook gemaakt door Samsung, alleen de eerste Nexus was gemaakt door HTC. Samsung is echt best wel lekker bezig, die Galaxy S en S2 zijn ook geen slechte dingen volgens mij. En ze hebben eens geleerd hun apparaten ook nog te ondersteunen nádat ze de winkel hebben verlatenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, gewoon een telefoon waar uberhaupt het merk samsung op staat? Nou, het zal wel aan mij liggen4.0 = icecream toch?
Elies heb PS3 hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik PS3 mee mag
Nou ja, ik ben echt geen samsung fan. Htcquote:Op donderdag 17 november 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nexus S is ook gemaakt door Samsung, alleen de eerste Nexus was gemaakt door HTC. Samsung is echt best wel lekker bezig, die Galaxy S en S2 zijn ook geen slechte dingen volgens mij. En ze hebben eens geleerd hun apparaten ook nog te ondersteunen nádat ze de winkel hebben verlaten
Ja 4.0 is ICS
Uhu. Dat Pmde ze me, want daar kijkt ze ook dr series opquote:
onderaanquote:Op donderdag 17 november 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Psst Q,
Kijk wat er op de achterkant van de Nexus S staat
[ afbeelding ]
Da's best balen iddquote:Op donderdag 17 november 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
The awkward moment when your friend's fat arm makes you look naked
![]()
![]()
omgquote:Op donderdag 17 november 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
The awkward moment when your friend's fat arm makes you look naked
![]()
![]()
Ik was het ook echt nooit hoor, die eerste Galaxy S was ondanks zn succes eerst ook nog een onwijs buggy apparaat. Maar die S2 blijft echt wel een mooi apparaat. Beetje rondkijken kan geen kwaad. Vorige keer dat ik kon verlengen had HTC net ff niks lekkers op de markt, hopelijk nu welquote:Op donderdag 17 november 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben echt geen samsung fan. Htc![]()
Ik moet mijn foon nog steeds rooten/lui
LGquote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was het ook echt nooit hoor, die eerste Galaxy S was ondanks zn succes eerst ook nog een onwijs buggy apparaat. Maar die S2 blijft echt wel een mooi apparaat. Beetje rondkijken kan geen kwaad. Vorige keer dat ik kon verlengen had HTC net ff niks lekkers op de markt, hopelijk nu welBen daar toch nog het meest over te spreken. LG was leuk voor even maar blijft ook gewoon een merk wat (qua telefoons iig) niet aan te raden is
Nexus-lijn was ik altijd al benieuwd naar, dus die maar eens even testen. Die Nexus S is nu los best betaalbaar, en dan zie ik eind februari wel wat dan goed te doen is bij verlengen.
Iphone is kut, ik heb nu een ipad, echt leuk spul hoor, maar snap nog steeds niet wat er nou zo onwijs fantastisch aan is. Overpriced meuk waar je dan vervolgens minder mee kan onder het mom van user-friendliness.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
LGWat kost die nexus los?
Ik twijfel tussen sensation of Iphone. Ws wacht ik nog maar ff
Die koppen van die beestenquote:
Nou ja, ben ik niet helemaaaal met je eens.... althans niet voor wat de Macbook pro betreft. Ja, tyfus belachelijk duur, maar zoveel fijner in gebruik. Iphone en ipad heb ik geen ervaring mee, maar ik kan idd wel erin komen dat dat bij een telefoon totaal anders ligt dan bij een notebook. Plus dat ik eigenlijk best htc geil ben en zij ook onwijs klantvriendelijk zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iphone is kut, ik heb nu een ipad, echt leuk spul hoor, maar snap nog steeds niet wat er nou zo onwijs fantastisch aan is. Overpriced meuk waar je dan vervolgens minder mee kan onder het mom van user-friendliness.
Nexus S is nu 250, die nieuwe Nexus rond de 560 ofzo
"Kijk mam! Ik sta op de foto!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
Mehehe vroeger had je die onschuldige disco foto's, dat je moest oppassen of je niet stiekem net met iemand danste of zoende, want dan stond dat de volgende week op zo'n scherm in de disco, of op een website. Tegenwoordig hebben die disco's natuurlijk ook een facebook pagina, en dus kwam ik vandaag dit tegen
[ afbeelding ]
Gaat tegenwoordig gewoon zo als je 13 bent
Met recht zadeltassenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Die buikkwabben die over haar heup hangen
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Die buikkwabben die over haar heup hangen![]()
quote:
laptops zou ik niet weten. Maar je bent gewoon best beperkt vind ik, apps zijn er zat, maar vrijwel alles betaald OF nog meer reclame dan in de Android versie. Je kan niet rooten, je moet jailbreaken wil je standaard dingen kunnen als screenshot makenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ben ik niet helemaaaal met je eens.... althans niet voor wat de Macbook pro betreft. Ja, tyfus belachelijk duur, maar zoveel fijner in gebruik. Iphone en ipad heb ik geen ervaring mee, maar ik kan idd wel erin komen dat dat bij een telefoon totaal anders ligt dan bij een notebook. Plus dat ik eigenlijk best htc geil ben en zij ook onwijs klantvriendelijk zijn.
Nexus S valt mee, die nieuwe nexus ook wel trouwens. Mijn moeder mag verlengen op in mei... en ze hoeft geen foon... eens zien wat er dan is voor me. Mijn desire doet in principe nog prima
Ja, klopt ben ik met je eens. Dat is ook gewoon echt kut. En dat is ook 1 van de redenen waarom ik zou enorm twijfel. Het design is wel onwijs strak, maar goed, daar heb je geen fuck aan natuurlijk als je er wat meer mee wilt.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
laptops zou ik niet weten. Maar je bent gewoon best beperkt vind ik, apps zijn er zat, maar vrijwel alles betaald OF nog meer reclame dan in de Android versie. Je kan niet rooten, je moet jailbreaken wil je standaard dingen kunnen als screenshot makenJe kan geen ander toetsenbord instellen of bv. andere default apps voor berichten oid.
Jup, klopt. Plus dat ik het onwijs naaierig vind dat Apple 1 jaar garantie geeft. En android draait gewoon ook onwijs lekker.quote:En het gros van de mensen WIL dat waarschijnlijk ook niet hoor, maar als je gewoon wat meer dan 'standaard' met je telefoon wil denk ik dat je bij iphone al heel snel tegen muren oploopt
Je moet eens wat Ice Cream Sandwich filmpjes kijken dan, vrijwel alles is compleet gerestyled, dus het ziet er ook allemaal een stuk gelikter uit, en in meer en meer dingen (browser bv.) hardware acceleratie, dus voor zover er al benchmarks van de 4s vs. Galaxy Nexus waren werd de 4s toch wel geownedquote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, klopt ben ik met je eens. Dat is ook gewoon echt kut. En dat is ook 1 van de redenen waarom ik zou enorm twijfel. Het design is wel onwijs strak, maar goed, daar heb je geen fuck aan natuurlijk als je er wat meer mee wilt.
[..]
Jup, klopt. Plus dat ik het onwijs naaierig vind dat Apple 1 jaar garantie geeft. En android draait gewoon ook onwijs lekker.
Heb je applanet al?
Ach mijn telefoon nu was ook niet zo goed in combinatie met verbouwingenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
De Iphone is toch ook niet goed uit tests met laten vallen enzo gekomen?
Ja, klopt. Apple is belachelijk duur voor wat je er voor krijgt, daar bestaat ook geen twijfel over.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
En dat is nog even alleen software. Op hardware en prijs gebied is het natuurlijk best om te janken. Je betaald zo 600 euro, of zelfs nog bijbetalen bij een 2 jarig duur abo, en de hardware was een jaar terug hip ofzo.
Wat zit er in die 4s, 800mhz dualcore en 512mb geheugen? Als je nu dus voor de S2 of Galaxy Note gaat zit je met 1,5 ghz dualcore en minsten 1 gig mem. En nog goedkoper ook.
Ik hoor echt van iedereen dat zodra je dat ding uit je klauwen laat flikkeren of het scherm of iets anders naar de klote is.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
De Iphone is toch ook niet goed uit tests met laten vallen enzo gekomen?
Ik zal eens kijken. Ik zal ook morgen echt eens in dat rooten en unrevoken duiken... want ik heb nog steeds froyoquote:Op donderdag 17 november 2011 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet eens wat Ice Cream Sandwich filmpjes kijken dan, vrijwel alles is compleet gerestyled, dus het ziet er ook allemaal een stuk gelikter uit, en in meer en meer dingen (browser bv.) hardware acceleratie, dus voor zover er al benchmarks van de 4s vs. Galaxy Nexus waren werd de 4s toch wel geowned
Das wel waar ja, collega van me liet hem ook van z'n bureau glijden, met zo'n gel-hoesje er om, toch een scheur in de achterkant. Ding is natuurlijk rondom een soort glas ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoor echt van iedereen dat zodra je dat ding uit je klauwen laat flikkeren of het scherm of iets anders naar de klote is.
Mijn desire heeft is meerdere keren van de trap gestuiterd, niks aan de hand.
Als ik aan die roadtrip denk hoor ik altijd ditquote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaren geleden met een vriendin toen een road trip gemaakt door Zuid-Frankrijk en we hebben onderweg wel honderd keer dat liedje zitten luisteren en dan nog in een snellere versie
Ik heb al een eeuwigheid Cyanogen draaien op mn LG, echt relaxed, zit nu op 2.3.7, terwijl je LG officieel ook nog op 2.2.1 had gezeten ofzoquote:Op donderdag 17 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Ik zal ook morgen echt eens in dat rooten en unrevoken duiken... want ik heb nog steeds froyo
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
En de iCloud storage is ook vol, nu ze Steve er geupload hebben
Ja, dat is hoerig van je LG... maar goed, het werkt nog. Serieus, ik had mijn desire 2 dagen, hoppa, uit mijn klauwen in de plas op de tegelsquote:Op donderdag 17 november 2011 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel waar ja, collega van me liet hem ook van z'n bureau glijden, met zo'n gel-hoesje er om, toch een scheur in de achterkant. Ding is natuurlijk rondom een soort glas ofzo.
Mijn LG heeft ook wel redelijk wat gestuiterd, tot de laatste keer net ff met het display ergens op landde. Maar goed, het display ZELF werkt nog, de glasplaat daar over is gescheurd. Touch werkt ook nog, maar is toch ff wat minder aangezien je de scheuren wel voelt
Het enige waar ik huiverig voor ben is dat ik hem niet meer in normale stand terug krijg, ik heb nog garantiequote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb al een eeuwigheid Cyanogen draaien op mn LG, echt relaxed, zit nu op 2.3.7, terwijl je LG officieel ook nog op 2.2.1 had gezeten ofzoEn al die bloatware van de fabrikant er af, die 'leuke' extra apps, en 'kekke' widgets of homescreen die de boel alleen maar laggy maken
Neuh, je kan eigenlijk altijd je bootloader nog wel in, en de officiele ROMs zijn ook zo te vinden. Gewoon die er weer op knallen als je hem terug moet sturen ofzo. Tegenwoordig zijn ze bij HTC trouwens ook niet zo moeilijk meer met rooten en kan je bij die nieuwe modellen gewoon tooltjes downloaden om je bootloader te unlockenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het enige waar ik huiverig voor ben is dat ik hem niet meer in normale stand terug krijg, ik heb nog garantie
Zwab draait ook Cyanogen dacht ik.. dus ik zal er ook echt eens induiken, want idd, die bloatwaretyfus.
Zal ik jouw bootloader eens unlockenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, laten we het niet over die bloatware hebben zeg
Ligt eraan hoe groot een fragmentje is he, en hoe je het overdraagt (wifi of bedraad)quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik probeer de WW-film van de netwerkschijf op m'n eigen schijf te krijgen, maar als ie er per fragment 18 uur over gaat doen, klopt er volgens mij iets niet
ooh, nicequote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, je kan eigenlijk altijd je bootloader nog wel in, en de officiele ROMs zijn ook zo te vinden. Gewoon die er weer op knallen als je hem terug moet sturen ofzo. Tegenwoordig zijn ze bij HTC trouwens ook niet zo moeilijk meer met rooten en kan je bij die nieuwe modellen gewoon tooltjes downloaden om je bootloader te unlocken
Wifi of utp?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik probeer de WW-film van de netwerkschijf op m'n eigen schijf te krijgen, maar als ie er per fragment 18 uur over gaat doen, klopt er volgens mij iets niet
Oh jaaaaaaaaaaaa, die stond op dezelfde CDquote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Als ik aan die roadtrip denk hoor ik altijd dit![]()
En ik was niet eens mee
Draadloos en 111mbquote:Op donderdag 17 november 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot een fragmentje is he, en hoe je het overdraagt (wifi of bedraad)
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Wie ging er ook alweer graag naar de sauna?
Probeer utp eens?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Draadloos en 111mb![]()
Volgens meneer I. is de netwerkschijf niet helemaal zuiver meer.
Binnenkort toch maar es dat online storage van Bullguard kopen, voordat alles pleitos is.
Ja das wel handig, dan kan je die in een keer er weer op mikken als je je telefoon op zou moeten sturen ofzoquote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh, niceIk zal sowieso eerst maar een backup maken
dat wil ik nog wel eens vergeten
morgen maar eens induiken dan, want ik ben wel klaar met froyo. Het is allemaal trage poep.
Tuurlijk heb ik die video gezien, ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen en dat verhaal van Luxenburgquote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaaaaa, die stond op dezelfde CD
Je hebt de video van die vakantie ook wel gezien toch? Dat we op dit nummer stonden te dansen op de parkeerplaats? Net als op hoofd, schouders knie en teen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer even 'Dr. T and the women' kijken![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer even 'Dr. T and the women' kijken![]()
Er staan hier iets van 11 externe schijven aangesloten op een netwerkpc.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Probeer utp eens?Wil nog wel eens helpen. En waarom online? Niet een nieuwe schijf?
Oh jaquote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die video gezien, ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen en dat verhaal van Luxenburg![]()
![]()
Echt ik zit hier weer hardop te lachenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja![]()
![]()
![]()
Uhoh... Luxemburg op het bord, bedoelen ze daarmee het LAND of de STAD???![]()
En er dan nooit meer uit komen, uit die stad
Ohhhh kijk, autres directionssss, daar móet onze direcsjonnnnn ook wel bij zitten dan!
Ik weet alleen bij god niet meer waar die film gebleven isquote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die video gezien, ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen en dat verhaal van Luxenburg![]()
![]()
Ja, true, maar dat is in principe met alles zo. Dan moet je ook je testament ect in principe online backuppen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er staan hier iets van 11 externe schijven aangesloten op een netwerkpc.
Als de bende hier in de hens zou fikken ben je alsnog alles kwijt.
Hij is verdwenen?? Wat zondequote:Op donderdag 17 november 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet alleen bij god niet meer waar die film gebleven is
Bas zou ze geloof ik op dvd zetten maar ik had maar 2 van de 3 bandjes ofzo en Sam zou de derde nog zoeken en dat is nooit meer gelukt. Zoiets?
quote:
dat bruggetjequote:
Ja, maar je hoort ons dus op die vakantiefilm tijdens het rijden steeds mompelen 'Oh, daar is het station wéér.....'.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou ja, Luxemboursjjjj is op zich wel een hele mooie stad![]()
Ja vastquote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kon trouwens toch ook alleen via Belgique a France?
Oeh! Op dat station heb ik ooit es zitten kijken naar een naakte vent die dreigde van z'n hotelbalkon af te springenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar je hoort ons dus op die vakantiefilm tijdens het rijden steeds mompelen 'Oh, daar is het station wéér.....'.
Mental imagequote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
En dat was ook de vakantie dat we van een parkeerplaats langs de snelweg in Frankrijk weg reden en vonden dat iedereen zo vrolijk naar ons zwaaide en dat toen bleek dat er nog een fles cola op het dak stond
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
En dat was ook de vakantie dat we van een parkeerplaats langs de snelweg in Frankrijk weg reden en vonden dat iedereen zo vrolijk naar ons zwaaide en dat toen bleek dat er nog een fles cola op het dak stond
whut?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh! Op dat station heb ik ooit es zitten kijken naar een naakte vent die dreigde van z'n hotelbalkon af te springen
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach ja, een colafles of een ijzerzaag, wat maakt het uit
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Zo ben ik es vanaf Assen naar Appelscha gereden met de kofferbak helemaal open.
Was een 306 waarbij de hele achterkant klep was zeg maar.
We zagen het pas bij de stoplichten toen mensen zwaaiden en toeterden en wezen.
25 km snelweg en 15km 100km weg gereden zo
Whehehehehehehehequote:Op donderdag 17 november 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Of toen ik net m'n rijbewijs en m'n Panda had, me maar afvragen wat dat rode lampje met dat uitroepteken toch was
De kleding die Zusje en ik hadden gekochtquote:Op donderdag 17 november 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lag er veel in?
Ik kreeg toen echt een hartverzakking dat ik dat ding zag liggen
Nou dat wilde ik zeggen. Zou ze ze hebben laten lichten ofzo? Ze staan nog fier overeind anders na 2 kotersquote:
Echt he, dan is het al voorbij en schrik je je alsnog doodquote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De kleding die Zusje en ik hadden gekocht![]()
Was op zich wel lullig dat ik het pas door had toen het stoplicht op groen ging, want ik stapte natuurlijk direct uit.
En toen ik er doorging was ie oranje![]()
Ik kreeg ook een hartverzakking idd
of kipfiletjes of wonderbra?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik zeggen. Zou ze ze hebben laten lichten ofzo? Ze staan nog fier overeind anders na 2 kotersZe is ook geen 22 meer toch
Je kan niet echt veel BH aan onder zo'n jurkje lijkt me?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of kipfiletjes of wonderbra?
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
Beppie Smit op de achtergrond die zegt 'meid, trek toch een vestje aan, je vat nog kou!'
Ik was gelukkig niet alleen, dus wij hebben de rest van de rit brullend van het lachen in de auto gezetenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he, dan is het al voorbij en schrik je je alsnog dood![]()
![]()
Nou ja, die wijven halen het bij elkaar qua IQ nog niet verder dan Jantjes schoenmaatquote:Op donderdag 17 november 2011 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
Die Jantje die lacht ook op iedere foto de ballen uit z'n broek. Maarja, geef 'm eens ongelijk. Ellemieke Vermolen, toen Yolanthe, toen dat blondje van Djumbo of K*s of hoe heet die pauper nep-K3, en toen je ff laten afsoppen door Liza op het toilet van de plaatselijke kroeg
Je hebt heel veel verschillende soorten hoor!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan niet echt veel BH aan onder zo'n jurkje lijkt me?
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt heel veel verschillende soorten hoor!
Wat is dat voor martelwerktuig?quote:
Ik heb mn moeder opgebeld en gegild "wat denk je dat er nog op het dak van mn auto ligt!!!!"quote:Op donderdag 17 november 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was gelukkig niet alleen, dus wij hebben de rest van de rit brullend van het lachen in de auto gezeten
Een diep-decolletee-bhquote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is dat voor martelwerktuig?
Klopt, maar ik denk ook dat dat niet een van Jan z'n criteria isquote:Op donderdag 17 november 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, die wijven halen het bij elkaar qua IQ nog niet verder dan Jantjes schoenmaat
die moet ik hebbenquote:
Oei, istie heel erg?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:02 schreef Maes het volgende:
Ik post de foto van Greys maar niet, zal ze niet op prijs stellen.
Wut, dat ding bedekt toch juist heel je decolletee en NIET je borstenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Een anti-rimpel-decolletee-bh![]()
Ohhhhhh ja, wel eens gezien ja, voor tijdens het slapen toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Een anti-rimpel-decolletee-bh![]()
Geen flauw benulquote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut, dat ding bedekt toch juist heel je decolletee en NIET je borsten
Als je op je zij slaapt, vallen je borsten ietwat naar de zijkant.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen flauw benul
Niet echt een bh nee
wel bij fervente zonnersquote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
En das zoinderdaad zo'n gerimpeld decolletee. Nou zie je het gelukkig bij weinig vrouwen <40, maar toch
Gezelligquote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia en ik zijn lekker uit eten geweest vanavondchocolade brownie hadden we toe
Oh, ik draai mn halve bed door dus denk niet dat het zou blijven zittenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je op je zij slaapt, vallen je borsten ietwat naar de zijkant.
En dat veroorzaakt de rimpels in het decolletaaaaaaage
Met zo'n ding niet, kennelijk.
Dan ist toch wel handig om wat kleiner uitgevallen te zijn; voordat ik daar rimpels ga krijgenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je op je zij slaapt, vallen je borsten ietwat naar de zijkant.
En dat veroorzaakt de rimpels in het decolletaaaaaaage
Met zo'n ding niet, kennelijk.
+1quote:Op donderdag 17 november 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik draai mn halve bed door dus denk niet dat het zou blijven zitten
Ik heb zo'n tante (die is dan ook al in de 60), maar die draagt altijd nog graag iets met veel decolletee, maar heeft echt zo'n perkamenten huid van het zonnen, en dan ook gewoon serieus groeven ipv rimpelsquote:
Ik zou sowieso kriegel worden ervan denk ik, zo'n ding aanquote:
Ik heb het ook, maar dan alleen idd na een dag zonnen op vakantie en dan dus een beetje verbranden en dán de volgende ochtend. Godzijdank trekken ze bij mij nog steeds na een half uur weg danquote:Op donderdag 17 november 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ist toch wel handig om wat kleiner uitgevallen te zijn; voordat ik daar rimpels ga krijgen
collega van mij heeft het ook erg, die is eind 30quote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tante (die is dan ook al in de 60), maar die draagt altijd nog graag iets met veel decolletee, maar heeft echt zo'n perkamenten huid van het zonnen, en dan ook gewoon serieus groeven ipv rimpels
Ik vind het echt zo niet mooiquote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
collega van mij heeft het ook erg, die is eind 30
Je doet er weinig aan vrees ikquote:Op donderdag 17 november 2011 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo niet mooi![]()
Rimpels okee, maar dáár
Volgens mij versneld overmatig zonnen het wel echt hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je doet er weinig aan vrees ikJa, zo'n bh en niet zonnen dan
Ik heb toch maar even naar beneden gekeken en ik heb het nu niet
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je doet er weinig aan vrees ikJa, zo'n bh en niet zonnen dan
Ik heb toch maar even naar beneden gekeken en ik heb het nu niet
Ja, dat zeg ik, niet zonnen helpt het voorkomenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij versneld overmatig zonnen het wel echt hoorMaar inderdaad, de een wordt vroeg kaal of grijs, de ander heeft zoiets.
Dat zonnen, oke. Maar zo'n ding aan tijdens de nachtquote:Op donderdag 17 november 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Je doet er weinig aan vrees ikJa, zo'n bh en niet zonnen dan..
Nee, zo'n gerimpelde ouwe zak, da's lekkerquote:Op donderdag 17 november 2011 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo niet mooi![]()
Rimpels okee, maar dáár
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:59 schreef Greys het volgende:
MogguhRewimo, de levende krabpaal
Gaat het lukken, negen uur de deur uit?
Die staat in elkaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Greys, hoe is het met je schoenenkastje eigenlijk?
Je was zeker naar huis aan het lopen toen?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
WD40 en klappen in de categorie 'dan gaat het maar stuk, rammen met die handel'.
uhu, ik haat gamen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe en hij was ook bedoeld voor Mo, toch? Dat zou weer een beetje schelen
En gaat dat lukken f_r, of is het een eigenwijze?
Nu alweer thuis! Zo! Hij zou toch een paar dagen moeten blijven was gezegd toch? Hopelijk is je vader nu minder eigenwijs... Zou toch jammer zijn als ie weer geopereerd moet worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is al weer thuis.
Maar hij moet zich wel strikt aan de regels houden anders is hij binnen 6mnd weer terug
Hij moet het zelf weten. Hij ging volgende week nog niet werken. Nou ja thuiswerken wel dacht hij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu alweer thuis! Zo! Hij zou toch een paar dagen moeten blijven was gezegd toch? Hopelijk is je vader nu minder eigenwijs... Zou toch jammer zijn als ie weer geopereerd moet worden.
Duurt een paar jaar maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Zijn we weer, met een hele bende bomen
We hadden eerst bij de grotere bomen gekeken, van rond de 20/30 euro. Komen we erachter dat de kleine versies van diezelfde (en duurdere) bomen voor tussen de 1,25 en 2,75 verkrijgbaar warenDriemaal raden waar onze auto vol mee zat op de terugweg. We leken wel een rijdende kas en ik heb een zere nek omdat ik de hele weg met een stel boomtoppen in mijn nek zat
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:22 schreef Oognip het volgende:
Luna is nooit zo gek op kittens, maar op Evi is ze helemaal verliefd![]()
[ afbeelding ]
Welja, in de grond ermee en groeien maarquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Barbaaf het volgende:
Duurt een paar jaar maar dan heb je ook wat
Ahwquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:22 schreef Oognip het volgende:
Luna is nooit zo gek op kittens, maar op Evi is ze helemaal verliefd![]()
[ afbeelding ]
Wat voor bomen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef Rewimo het volgende:
We hadden eerst bij de grotere bomen gekeken, van rond de 20/30 euro. Komen we erachter dat de kleine versies van diezelfde (en duurdere) bomen voor tussen de 1,25 en 2,75 verkrijgbaar warenDriemaal raden waar onze auto vol mee zat op de terugweg. We leken wel een rijdende kas en ik heb een zere nek omdat ik de hele weg met een stel boomtoppen in mijn nek zat
Ken je die aflevering van Hyacinth waar ze een outdoors indoors bbq houdt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Nope![]()
Pakketpost is volgens mij ook al geweest vandaag.
Zolang je het maar mee naar huis neemt vandaag wegens houdbaarheidquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Als ze het nou gewoon ff gezegd had had ik het na de pauze mee naar boven kunnen nemen, nu weet ik niet of ik tijd heb om het te gaan halen tussendoor...
Ja sorry tijdens je pauze stond er nog geen afgeleverd op track&trace.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Nu ben ik echt echt heeeeeeeel nieuwschierig verdulleme
Tssssss moet je horen wie het zegt!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |