Kijk eens naar deze foto van afgelopen dinsdag bij de uitvaart van Joe Frazier.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:27 schreef daftme het volgende:
Volgens een tabloit. Dus met heel wat korrels zout.
Het mooie is dat ze beiden zich verzoenden met het verleden en vrienden werden.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:37 schreef daftme het volgende:
Als het zo is heeft het ook wel weer wat moois. Hoe cru het ook klinkt.
Zelfs tot de dood streden deze legendes met elkaar.
Eén van mijn allereerste topics 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:23 schreef Leatherface het volgende:
Hij zag er ook wel afgetakeld uit bij de begrafenis van Frazier.
Dat weet je nooit. Maar destijds had je maar één bond. De wereldkampioen was ook echt de beste. En over Ali op het hoogtepunt van zijn atletische vermogen zat ie in de cel wegens ontduiking van de dienstplicht. In 1960 won ie de Olympische titel hij verwachtte een heldenthuiskomst. Maar hij werd als zwarte geweigerd in een restaurant. Hij heeft toen zijn gouden medaille in een rivier gegooid. En begon zijn strijd voor gelijkberechtiging.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:09 schreef Leatherface het volgende:
Maar om terug te komen op Ali.
Hoe meer ik lees over Ali, Frazier, Foreman en andere iconen uit het boksen, hoe meer ik het jammer vind dat ik die tijden nooit heb meegemaakt. Het zijn mythische sporters waarvan ik me soms afvraag of de impact die zij maken nog ooit geëvenaard gaat worden.
Ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:45 schreef tong80 het volgende:
The " Greatest "
Eén van mijn allereerste topics 10 jaar geleden.
Je hebt er nog in gepost Leatherface.
quote:'Muhammad Ali heeft niet lang meer te leven'
van onze redactie
AMSTERDAM - De gezondheid van Muhammad Ali gaat steeds sneller achteruit. De bokslegende zou momenteel zijn laatste ronde tegen de ziekte Parkinson aan het vechten zijn.
Muhammad Ali (69) werd op 19 november met een ambulance afgevoerd nadat zijn vrouw Yolanda in paniek het alarmnummer belde met de mededeling dat haar echtgenoot bewusteloos was geraakt. Dat schrijft het Amerikaanse tijdschirft Star. Muhammad Ali, die in het echt Cassius Marcellus Clay heet, is inmiddels weer thuis, maar volgens het blad lag hij vorige week nog in een ziekenhuisbed.
Muhammad Ali's familie vreest dat hij nog maar een aantal maanden te leven heeft. "Het gaat niet goed met hem", vertelt een bron. Zijn dochter Laila liet in een eerder interview weten: "Hij heeft goede en slechte dagen. Parkinson is een zeer progressieve ziekte en dat moeten we accepteren."
De grootste sportman ooit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snap niet dat dit topic zo leeg is.
Dat valt denk ik mee, maar de meeste leden van dit forum hebben Ali nooit bewust meegemaakt. Ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben zo'n sportliefhebber dat ik me met terugwerkende kracht in zijn glansrijke loopbaan heb verdiept.quote:
+1quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat valt denk ik mee, maar de meeste leden van dit forum hebben Ali nooit bewust meegemaakt. Ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben zo'n sportliefhebber dat ik me met terugwerkende kracht in zijn glansrijke loopbaan heb verdiept.
Tja, dochter zegt dat het nog goed gaat.:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:08 schreef Karina het volgende:
We zijn inmiddels veel verder dan 6 maanden, maar nu gaat het toch echt heel slecht met hem:
Bokslegende Muhammad Ali ligt op sterven
Cassius Marcellus Clay, beter bekend als Muhammad Ali, ligt op sterven. Volgens zijn broer Rahman Ali haalt de Amerikaanse bokslegende de zomer niet.
“Mijn broer kan niet meer praten en herkent me niet meer”, liet Rahman optekenen in de Britse krant The Sun. “Hij is echt heel erg ziek.”
De 71-jarige Muhammad Ali heeft al sinds 1984 de ziekte van Parkinson. “Misschien heeft hij nog maanden te leven, misschien nog maar enkele dagen. We hopen alleen dat hij op een vredige manier sterft.”
Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |