quote:Op donderdag 17 november 2011 15:35 schreef Triggershot het volgende:
Bind haar dan vast.
Prima dat je er issues mee hebt en dat je tijd nodig hebt om het te verwerken, maar wat ga je roekeloos zitten rijden in een omgeving waar anderen er niets mee te maken hebben.
Omdat ik machteloos ben, ik kan niks aan de situatie veranderen.. Dus uit ik het zo, heel verkeerd maar op zo'n moment heb ik zo'n woede, ik denk de hele dag aan haar..quote:Op donderdag 17 november 2011 15:35 schreef Triggershot het volgende:
Bind haar dan vast.
Prima dat je er issues mee hebt en dat je tijd nodig hebt om het te verwerken, maar wat ga je roekeloos zitten rijden in een omgeving waar anderen er niets mee te maken hebben.
Was jij die klootzak?! Gore hufter, bijna een ongeluk gehad door joui, met mijn vrouw en kinderen in de auto!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:34 schreef Iran03 het volgende:
Ik reed de snelweg op richting Rotterdam vanuit Den Haag en opeens kreeg ik zo'n woede van binnen dat ik bij Delft iedereen heb afgesneden en reed expres lang links zonder met de rest mee te komen dat iedereen rechts ging inhalen, ik dacht op dat moment als iemand maar een iets doet sleur ik hem de auto uit......
Ben jij niet de TS van iemand die een relatie was begonnen met een meisje dat 13 was, terwijl je zelf 18 was? Zo ja, zelfde issue als vorige keer dus.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:37 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Omdat ik machteloos ben, ik kan niks aan de situatie veranderen.. Dus uit ik het zo, heel verkeerd maar op zo'n moment heb ik zo'n woede, ik denk de hele dag aan haar..
Thanks, alleen het ergste wat ik aan sociale momenten vind, is dat als je weer thuis komt.. het stil en leeg is...quote:Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef BorusBulldog het volgende:
1. Ze is niet meer je vriendin, dus begin met haar je ex te noemen.
2. Verwijder gewoon haar foto's enz of stop ze in een doos als je denk dat je er op je 60e nog een keer naar zou willen kijken (denk ik niet)
3. Je ligt in je vrije tijd de hele tijd gebroken op bed, ga iets doen! Afleiding e.d ga op stap met vrienden, ga naar de sportschool iig iets dat je bezig houdt.
4. Nooit meer jezelf als een mongool gedragen op de weg, enige wat je daarmee kan bereiken is dat je iemand dood rijdt.
Was, inmiddels 17, nuchter geworden enzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieus gast, doe normaalze is 13, ze zal er nog wel veel meer verslijten.
17 bedoel je.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:39 schreef error_404 het volgende:
[..]
Was jij die klootzak?! Gore hufter, bijna een ongeluk gehad door joui, met mijn vrouw en kinderen in de auto!
Ik hoop dat je ex die gozer helemaal suf neukt en jou de foto's ervan opstuurd. Gore hond.
[/q[quote]Op donderdag 17 november 2011 15:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieus gast, doe normaalze is 13, ze zal er nog wel veel meer verslijten.
Ik kom dus echt nooit met mijn leed naar jou toe.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:42 schreef MouzurX het volgende:
Tis altijd moeilijk, weten dat je nooit meer zo'n lekker strak jong kutje zal neuken.
Komt wel goed, ik probeer contact weer te zoeken steeds, alleen dan krijg ik weer een klap.. bewijzen van spreken, ik ga proberen haar te negeren.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:41 schreef Killaht het volgende:
You win some, you lose some..
Je komt er wel overheen.
Dat is een behoorlijke stemmingswisseling binnen 6 minuten... vaker last van?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik probeer contact weer te zoeken steeds, alleen dan krijg ik weer een klap.. bewijzen van spreken, ik ga proberen haar te negeren.
Of met rust laten
Aha, kijk tuurlijk is het kut allemaal en ziet je toekomst er nu niet uit maar zo in zelfmedelijden hangen gaat je echt niet helpen. Haar besluit staat blijkbaar vast en het enige wat je kan doen is dat accepteren en proberen verder te gaan. Ga stappen met je vrienden, verzet je gedachten. Geef het een paar maanden waarin je je eigen leven opbouwt en dingen met vrienden doet en je verdriet is al onwijs gedaald.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:42 schreef Iran03 het volgende:
[..]
17 bedoel je.
het punt is dat ik haar niet los wil laten, maar ik ga echt me best doen.![]()
Ik had afgelopen zondag een gesprek met een meisje op msn, ik vertelde me wat me overkomen was.. Maar ik durf het nog niet echt aan omdat ik niet nog is zo'n klap wil maken, ik ben echt in 22 jaar nog nooit zo ongelukkig als op dit moment geweest....quote:Op donderdag 17 november 2011 15:44 schreef johnykamau het volgende:
Dude, dit gedrag wordt niemand vrolijk van inclusief jij zelf niet!! Mijn advies, ga uit regel andere chicks en je bent zo over je ex heen
Niemand die jou ooit heeft verteld, gezien, gedacht dat er een moment komt dat het stopt?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:47 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zondag een gesprek met een meisje op msn, ik vertelde me wat me overkomen was.. Maar ik durf het nog niet echt aan omdat ik niet nog is zo'n klap wil maken, ik ben echt in 22 jaar nog nooit zo ongelukkig als op dit moment geweest....
Liefde maakt blind, ik heb zelfs nog een aanbetaling gedaan op een ferrienhaus in de eifel gereserveerd... Alles is ook voor niks die 4 jaar.. Ik zou nog alles met haar willen doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niemand die jou ooit heeft verteld, gezien, gedacht dat er een moment komt dat het stopt?
Dankjewel!!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:49 schreef Roellie80 het volgende:
Pijnlijk gast..
heeel klote.. probeer afleiding te zoeken, is moeilijk, ik weet..
succes
Je moet er ook niet over praten met andere meisjes, denk je echt dat andere meisjes daar vrolijk van worden? Je moet juist meiden gaan versieren en jezelf niet zoveel medelijden hebben met jezelf!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:47 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zondag een gesprek met een meisje op msn, ik vertelde me wat me overkomen was.. Maar ik durf het nog niet echt aan omdat ik niet nog is zo'n klap wil maken, ik ben echt in 22 jaar nog nooit zo ongelukkig als op dit moment geweest....
Je kunt ook dankbaar zijn dat je 4 jaar hebt mogen mee maken met de voormalige liefde van je - puber - leven, cut your losses and move on?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, ik heb zelfs nog een aanbetaling gedaan op een ferrienhaus in de eifel gereserveerd... Alles is ook voor niks die 4 jaar.. Ik zou nog alles met haar willen doen.
nee : Na 4 jaar is het uit, via ping.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:10 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
nee : Na 4 jaar is het uit, via ping.
haar lield was fouradi als ik kort haar had leek ik er zogenaamd op in haar fantasie wereldquote:
Geniaal toepasselijke username in dit topicquote:Op donderdag 17 november 2011 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Je vertoont wijvengedrag TS. Beetje iedereen meetrekken in jouw ellende.
lield?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:14 schreef Iran03 het volgende:
[..]
haar lield was faroudi als ik kort haar had leek ik er zogenaamd op in haar fantasie wereld
I know, ze moet zelf uit haar zelf spijt krijgen en naar mij toe komen, als ik achter haar aan blijf lopen dan krijgt ze nooit het gevoel dat ze me terug wilt, want immers kan ze me elk moment weer krijgen..quote:Op donderdag 17 november 2011 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Je vertoont wijvengedrag TS. Beetje iedereen meetrekken in jouw ellende.
ze. wil. je. niet. meer. punt! Get over it and move on!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:15 schreef Iran03 het volgende:
[..]
I know, ze moet zelf uit haar zelf spijt krijgen en naar mij toe komen, als ik achter haar aan blijf lopen dan krijgt ze nooit het gevoel dat ze me terug wilt, want immers kan ze me elk moment weer krijgen..
Ik wil je niet ontmoedigen maar hoogstwaarschijnlijk komt ze niet terug. Ze is 17 en wil andere jongens 'uitproberen' (vaag woord). De manier hoe het uit is gegaan is heel zwak enzo maarja, ze is 17, onvolwassen en naief.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:15 schreef Iran03 het volgende:
[..]
I know, ze moet zelf uit haar zelf spijt krijgen en naar mij toe komen, als ik achter haar aan blijf lopen dan krijgt ze nooit het gevoel dat ze me terug wilt, want immers kan ze me elk moment weer krijgen..
Daar heb je een groot punt hoor, alleen ik zit nog steeds in de fase dat ik niet denk aan een toekomst zonder haar, ik blijf op facebook kijken naar haar profiel en wat die ander zegt, en kijken als ik lang geen berichtje stuurt dat ze dan mij mist,, ik vind het moeilijk om te zeggen van ja nu blok ik haar snapje wat bedoel van klaar want van mij is het niet klaar in mijn ogen..quote:Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen maar hoogstwaarschijnlijk komt ze niet terug. Ze is 17 en wil andere jongens 'uitproberen' (vaag woord). De manier hoe het uit is gegaan is heel zwak enzo maarja, ze is 17, onvolwassen en naief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |