Voor mij als student is die huurtoeslag meer dan welkom, daardoor kan ik nog eten ook nog.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo op instrumenten die de woningmarkt verstoren. Huurtoeslag is bijvoorbeeld ook niet mijn ding.
Huurtoeslag houdt de prijzen echter kunstmatig hoog.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:36 schreef Sayex het volgende:
[..]
Voor mij als student is die huurtoeslag meer dan welkom, daardoor kan ik nog eten ook nog.
Tsk wie heeft er nou eten nodig, verwend rotjoch.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:36 schreef Sayex het volgende:
[..]
Voor mij als student is die huurtoeslag meer dan welkom, daardoor kan ik nog eten ook nog.
Eerst drank. Eten komt daarna wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk wie heeft er nou eten nodig, verwend rotjoch.
Of neutraal. Jij trekt daar een conclusie uit dat de beste man in de war is. Dan rest de vraag aan jou: Bedoel jij hier indirect met deze post dat de Pers links is?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat ie in de war is dat De Pers rechts is? Kweenie, maar kan het moeilijker beter omschrijven.
Exact, en bier vult toch.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst drank. Eten komt daarna wel.
Staat dat er dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Of neutraal. Jij trekt daar een conclusie uit dat de beste man in de war is. Dan rest de vraag aan jou: Bedoel jij hier indirect met deze post dat de Pers links is?
Of je laat het gecontroleerd barsten. Waardoor je niet in een puinhoop terecht komt als de bubbel barst.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dan schaf je de HRA af en klapt die bubbel ook, linksom of rechtsom is het een puinzooi.
Geef mij dan maar de status quo en een zandbak waar ik m'n hoofd in kan steken.
1 flesje bier staat gelijk aan 2 bruineboterhammen met kaas.quote:
Hm, hoeveel Afrikaanse dorpelingen hadden we kunnen redden met onze rekening van bijna 100 bier.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:39 schreef Sayex het volgende:
[..]
1 flesje bier staat gelijk aan 2 bruineboterhammen met kaas.
Maar ook de kwaliteit?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Huurtoeslag houdt de prijzen echter kunstmatig hoog.
Dat staat er ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Staat dat er dan?
Sorry bet, je poging faalt.
. Verder nog geen antwoord op mijn vraag.quote:Rechts of hooguit neutraal
Precies, doe maar niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Of je laat het gecontroleerd barsten. Waardoor je niet in een puinhoop terecht komt als de bubbel barst.
Maar daar kan je geen goede VVD verkiezingsspot van maken dus doen we het niet.
Wat? Bedoel je te zeggen dat de huurtoeslag de kwaliteit van de woningen waarborgt?quote:
Om het ze later weer terug te laten kopen in de vorm van bierboterhammen met kaas.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
Zie, we helpen de derde wereld mooi van hun graanoverschot af.
Neejoh, dan kopen we namens de VN gewoon de schuren in Oost-Afrika leeg om het vervolgens terug te verkopen aan diezelfde regeringen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Om het ze later weer terug te laten kopen in de vorm van bierboterhammen met kaas.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neejoh, dan kopen we namens de VN gewoon de schuren in Oost-Afrika leeg om het vervolgens terug te verkopen aan diezelfde regeringen.
So nice.
Het is meer een halve vraag. Hoe wordt de kwaliteit dan gewaarborgd? als je de markt vrijhoud krijg ik voor de prijs die ik nu betaal echt niet het zelfde terug.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat? Bedoel je te zeggen dat de huurtoeslag de kwaliteit van de woningen waarborgt?
Dat noemt men "spiegeleffect".quote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef De_Nuance het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik me opwind over mensen die 'wrong' zijn op het internet
Je hebt wel je soulmate gevonden zie ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neejoh, dan kopen we namens de VN gewoon de schuren in Oost-Afrika leeg om het vervolgens terug te verkopen aan diezelfde regeringen.
So nice.
Je bent zelf een spiegeleffectquote:
De meesten weten niet eens meer wat dag licht is.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef De_Nuance het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik me opwind over mensen die 'wrong' zijn op het internet
Wel interessant eigenlijk, was laatst een documentaire op. Indiase/Europese/Amerikaanse grootgrondbezitters verkopen al het graan uit Oost-Afrika aan de groothandels en speculanten, waardoor de Afrikanen zelf in hongersnood zitten en bij de bosjes sterven, om vervolgens het graan dat niemand wil veel te laat maar te "doneren" als voedselhulp met mondjesmaat.quote:
Ja, en? Waarom moeten mensen die niet kapitaalkrachtig genoeg zijn in een huis van de hoogste kwaliteit wonen? Je geeft uitkeringstrekkers toch ook geen auto van 50k cadeau, enkel om hun comfort te vergroten?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef Sayex het volgende:
[..]
Het is meer een halve vraag. Hoe wordt de kwaliteit dan gewaarborgd? als je de markt vrijhoud krijg ik voor de prijs die ik nu betaal echt niet het zelfde terug.
Kijk, dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 17 november 2011 15:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je bent zelf een spiegeleffect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |