De zwarte medemens ziet dat over het algemeen niet zitten.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Een Groot Afrika is ook goed.
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen al vanwege de associaties : Geert Wilders, Ayaan Hirsi Ali en Rita Verdonk. En dan heb ik het nog niet gehad over Fred Teeven en Ome Rosenthal.
Ik kan het niet over mn hart verkrijgen om pvda te stemmen zelfde geldt voor pvv. Dat heeft deels met inhoud te maken en deels met de vieze smaak die ik in mijn mond krijg als ik het uitspreek.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:17 schreef remlof het volgende:
PvdA, maar GL of D66 is ook een optie.
Leuk toch zo'n Europees-Afrikaanse mengelmoes?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Een Groot Afrika is ook goed.
Yes.quote:
Waarom zo een hekel aan de PvdA?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:19 schreef Sayex het volgende:
[..]
Ik kan het niet over mn hart verkrijgen om pvda te stemmen zelfde geldt voor pvv. Dat heeft deels met inhoud te maken en deels met de vieze smaak die ik in mijn mond krijg als ik het uitspreek.
PvdA vertroeltelt de allochtonen; PVV de autochtonen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:19 schreef Sayex het volgende:
[..]
Ik kan het niet over mn hart verkrijgen om pvda te stemmen zelfde geldt voor pvv. Dat heeft deels met inhoud te maken en deels met de vieze smaak die ik in mijn mond krijg als ik het uitspreek.
Niet waarquote:Op donderdag 17 november 2011 17:21 schreef Sayex het volgende:
overigens vind ik dat GL en D66 hetzelfde zijn. Vanwegen het continue konten kussen tussen de twee.
Niet waarquote:Op donderdag 17 november 2011 17:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
PvdA vertroeltelt de allochtonen
Geen idee, Ik heb niet zoveel met de inhoud.. maar er is ook iets aan cohen wat me irriteerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom zo een hekel aan de PvdA?
Na vijf niet-bindende referendums bedenken ze zich misschien wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De zwarte medemens ziet dat over het algemeen niet zitten.
In al die jaren PvdA heb ik dat nooit gemerkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
PvdA vertroeltelt de allochtonen; PVV de autochtonen.
Beide onwenselijk.
Welke inhoud specifiek ?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:22 schreef Sayex het volgende:
[..]
Geen idee, Ik heb niet zoveel met de inhoud.. maar er is ook iets aan cohen wat me irriteerd.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In al die jaren PvdA heb ik dat nooit gemerkt.
Zal ook wel niet, maar het valt me op dat ze zoveel met elkaar overeens zijn. maar goed, zeg ook niet dat het slecht is. ik zou GL en D66 best in de regering willen zien.quote:
Naar mijn mening heeft het gewoon met een principe te maken: je werkt ergens voor, dan wil je ook beloond worden. We hebben één van de hoogste belastingtarieven ter wereld en zijn in een van de meest genivelleerde landen. Het is naar mijn mening onzin dat er in ons land weinig aan de zwakkeren wordt gedacht, óók met een VVD in de regering.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Yes.
De koers van nu vind ik sowieso fout (heulen met PVV en SGP) maar stel hypothetisch in de toekomst , vind ik de grondslag iets te selfish.
Dan liever sociaal liberaal.
Opmerkelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In al die jaren PvdA heb ik dat nooit gemerkt.
Zou zo maar kunnen, maar ik ben ook niet echt links georienteerd. Ik kan nu helaas de standpunten van de PvdA niet openen anders had ik graag antwoord gegeven op je vraag.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke inhoud specifiek ?
PvdA haten is hip dus wellicht puur beeldvorming denk ik.
Niet echt. Aangezien geen enkele allochtoon in mijn omgeving iets van die zogenaamde knuffeling heeft gemerkt.quote:
Dat je (foutloos) Nederlands kunt diskwalificeert je al voor het geknuffel.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt. Aangezien geen enkele allochtoon in mijn omgeving iets van die zogenaamde knuffeling heeft gemerkt.
Het aardig kunnen uithouden? De minima leeft in een paradijs. Laagopgeleid of werkloos, maar je kan je wel zowat alles veroorloven.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:25 schreef De_Nuance het volgende:
Het is ondanks de VVD dat mensen waar het slecht mee gaat het aardig kunnen uithouden, niet dankzij.
Ja, en de linkervleugel heeft een andere interpretratie van het woord proportie dan rechtsquote:Verder ben ik het eens met het beloningsprincipe. Maar alles in proportie graag.
Oke , dan praten we hier een andere keer over verderquote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef Sayex het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, maar ik ben ook niet echt links georienteerd. Ik kan nu helaas de standpunten van de PvdA niet openen anders had ik graag antwoord gegeven op je vraag.
In jouw omgeving wellicht niet nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt. Aangezien geen enkele allochtoon in mijn omgeving iets van die zogenaamde knuffeling heeft gemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |