Oke, ik vorige verkiezingen CDA (shame on me) neig nu naar D66.quote:
VVD.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:09 schreef Sayex het volgende:
Ik vraag me af he, waar stemmen jullie op?
Wat is mis met D66?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
VVD.
Bij gebrek aan beter/alternatief.
En kom niet met D66 aankakken.
Hoewel ik wel graag een coalitie D66/VVD zie
Jonge mensen die CDA stemmen , wist niet dat dat nog bestondquote:Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef Sayex het volgende:
[..]
Oke, ik vorige verkiezingen CDA (shame on me) neig nu naar D66.
Destijds meer om mn stufi veilig te stellen, de rest kon me op dat moment gestolen wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jonge mensen die CDA stemmen , wist niet dat dat nog bestond
An sich niet zoveel. Alleen té pro - Europa en dat zelfverklaarde sociaal - liberaal geneuzel irriteert. Plus ik kan die Pechtold niet uitstaan.quote:
Fair enoughquote:Op donderdag 17 november 2011 17:13 schreef Sayex het volgende:
[..]
Destijds meer om mn stufi veilig te stellen, de rest kon me op dat moment gestolen worden
VVD: dé partij voor Succesvol Nederland.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:09 schreef Sayex het volgende:
Ik vraag me af he, waar stemmen jullie op?
Fair enoughquote:Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
VVD: dé partij voor Succesvol Nederland.
In een groot en almachtig Europa?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:15 schreef Picchia het volgende:
D66, om Nederland zo spoedig mogelijk op te heffen.
Ze moeten daar is een charismatische kerel aannemen idd.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
An sich niet zoveel. Alleen té pro - Europa en dat zelfverklaarde sociaal - liberaal geneuzel irriteert. Plus ik kan die Pechtold niet uitstaan.
SP zo snel mogelijk de 99% 100% maken.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef De_Nuance het volgende:
PVV om zo spoedig mogelijk Nederland de afgrond in te werken.
Ik mag die Boris van der Ham wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef Sayex het volgende:
[..]
Ze moeten daar is een charismatische kerel aannemen idd.
Voor de rest is mijn keuze voor D66 bij gebrek aan beter.
Maakt niet uit. Een Groot Afrika is ook goed.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In een groot en almachtig Europa?
Dat is die kale toch? Dat vind ik ook een prima vent.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik mag die Boris van der Ham wel.
Ik ook niet. Alleen al vanwege de associaties : Geert Wilders, Ayaan Hirsi Ali en Rita Verdonk. En dan heb ik het nog niet gehad over Fred Teeven en Ome Rosenthal.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:17 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zal nooit VVD stemmen denk ik, maar dat heeft met mijn persoonlijkheid te maken.
Ik ook welquote:Op donderdag 17 november 2011 17:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik mag die Boris van der Ham wel.
Die kale inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef Sayex het volgende:
[..]
Dat is die kale toch? Dat vind ik ook een prima vent.
Te associaal in jouw ogen?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:17 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zal nooit VVD stemmen denk ik, maar dat heeft met mijn persoonlijkheid te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |