Hij is een politieke rat omdat ie zijn eigenbelang voor alles laat gaan, zelfs zijn eigen partij.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
Je noemt Verhagen een politieke rat, maar hij helpt persoonlijk het CDA om zeep aldus jou.
Isn't that positive in your point of view mon amis?
Ten eerste gaat het over 2010, toen Cohen door links Nederland als held werd binnengehaald en de PvdA in de peilingen er heel goed voor stond.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende: [..] Kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn er genoeg 'linksen' met een hekel aan Cohen, zelfs de partijvoorzitster stak 'm een dolk in de rug.
![]()
top idee, jammer dat t weer een limburger is..quote:Op donderdag 17 november 2011 15:05 schreef De_Nuance het volgende:
Geruchten over de terugkeer van Eurlings over een paar jaar, maar dan als partijleider.
Ach dat is het CDA eigen, kijk naar Koppejan, Ferrier, Verhagen en ga zo maar door.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is een politieke rat omdat ie zijn eigenbelang voor alles laat gaan, zelfs zijn eigen partij.
Geert, Jolande en Eurlingsquote:Op donderdag 17 november 2011 15:06 schreef Sayex het volgende:
[..]
top idee, jammer dat t weer een limburger is..
Ah precies, die drie dagen oneindige roem inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het over 2010, toen Cohen door links Nederland als held werd binnengehaald en de PvdA in de peilingen er heel goed voor stond.
Die eerste twee stellen juist het belang van hun partij voorop.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach dat is het CDA eigen, kijk naar Koppejan, Ferrier, Verhagen en ga zo maar door.
Ben blij dat je op volwassen manier de discussie aangaat.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah precies, die drie dagen oneindige roem inderdaad.
Vastklingen hoor, niet loslaten!
Haha ja natuurlijk, dat stel relnichten kan niet harder zagen aan de pijlers der stabiliteit van het CDA dan dat.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die eerste twee stellen juist het belang van hun partij voorop.
Sorry, als ik Cohen hoor kan ik gewoon niet volwassen reageren.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ben blij dat je op volwassen manier de discussie aangaat.
Het gaat niet over Cohen maar over de bewering dat de Pers links is, dat is pertinent onjuist.
Met oogkleppen op zie je het verkeerd. En je hebt de laatste twee CDA partijcongressen waarschijnlijk ook niet gezien.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha ja natuurlijk, dat stel relnichten kan niet harder zagen aan de pijlers der stabiliteit van het CDA dan dat.
Echt? Waar?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
Ten tweede beweert zuurvoud dat de Pers links is, maar dat is gewoon pertinent onjuist.
Ja ze worden op handen en voeten gedragen door al dat meejankende sentiment-volk van het CDA die net het uur ervoor de kerk uit kwamen strompelen. "Ja maar Koppejan en Ferrier nemen het tenminste op voor onze zieluge neguuuhhr!" om vervolgens gewoon met het CDA mee te stemmen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Met oogkleppen op zie je het verkeerd. En je hebt de laatste twee CDA partijcongressen waarschijnlijk ook niet gezien.
Wut?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die eerste twee stellen juist het belang van hun partij voorop.
Het IMF en de Wereldbank kunnen me reet kussen, bemoeials, niks mis met ons budget dus die idioten kunnen we ook buiten de deur houden. Laat ze lekker trollen bij de PIIGS landen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:16 schreef De_Nuance het volgende:
Whatever het is gewoon triest om elke tegenspraak meteen verdacht te maken als links.
Ook het IMF en de Wereldbank hebben kritiek geuit op bijvoorbeeld in stand houden van de HRA.
En zuurvoud is sowieso triest.
Mijn punt is gemaakt .
Je bent gewoon een kleuter. Face it.quote:
Oke, nergens dus.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ben blij dat je op volwassen manier de discussie aangaat.
Die plaat voor je kop is dikker dan je uitkering, wat?quote:En zuurvoud is sowieso triest.
Mijn punt is gemaakt .
Niveautje wederom deze reactie.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het IMF en de Wereldbank kunnen me reet kussen, bemoeials, niks mis met ons budget dus die idioten kunnen we ook buiten de deur houden. Laat ze lekker trollen bij de PIIGS landen.
Maar WAAR zei ik dat volgens jou? Je gaat nu toch niet de kant van Koos op hoop ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kleuter. Face it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |