SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
Pat is natuurlijk wel een haantje maar niet op een hinderlijke manier, vind ik.
Laura doet het zeker goed, pittige meid zonder poeha.Nee Pat is (nog) niet echt storend al heeft ie wel een bepaalde arrogantie over zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oww jammer dat die weg is... ik heb wel om d'r moeten lachen._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Die zijn natuurlijk wel allemaal gekweekt. Maar al dat ongedierte wat ontsnapt. Brrrr. Het hele kamp zou onder de kakkerlakken moeten zitten. Of zou zoiets gekweekt kunnen worden op dat het snel dood gaat oid?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik zou ook wel eens een kijkje achter de schermen willen... Die moeten daar toch een halve dierentuin verzameld hebben...
Met gigantische bakken vol kakkerlakken, krekels en wormen...
Ik denk niet dat je dat kan kweken om snel dood te gaan... Maar daar in die jungle zijn er heel veel vogels, kikkers, knaagdieren etc. die daar wel bij willen helpen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk wel allemaal gekweekt. Maar al dat ongedierte wat ontsnapt. Brrrr. Het hele kamp zou onder de kakkerlakken moeten zitten. Of zou zoiets gekweekt kunnen worden op dat het snel dood gaat oid?
Dat snap ik ook niet... Stefanie werd als eerste weggestemd, toch altijd pijnlijk, maar dan zoveel vuurwerk... Maar ja, het was misschien ook wel wat heldhaftig voor een vrouw van haar leeftijd om aan zo'n programma mee te doen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:20 schreef akveor het volgende:
Dat vuurwerk wanneer een celeb uit de jungle vertrekt blijf ik ook maar vreemd vinden.
Brrrr, ik kreeg er echt de rillingen van en daarna nog 30 seconden stilstaan. Chapeau Fatima.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef akveor het volgende:
Fakking hell... die helmopdracht waar die kakkerlak in Fatima's neus kroop...
Fatima: it's pleased it got out.
Daarna mocht Pat..... woooow
Dat vind ik dus ook heel raar en totaal overbodig. Dat ze dat bij de winnaar doen ok, maar dagelijks.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Snap ook niet waarom ze daar toestemming voor hebben gekregen, dat lijkt me toch een natuurgebied... Daar mag je toch niet zomaar vuurwerk afsteken...
Een "hustling hussy"??? Nou,nou...quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:26 schreef akveor het volgende:
Ben ik BB UK 9 aan het terugkijken en wie komt daar in Big Mouth voorbij schuiven:
[ afbeelding ]
Hussling hussy slaap op dat programma wat ze deed/doet. In Nederland zendt Veronica het uit onder de naam 'Oplichters ontmaskert" http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Real_Hustlequote:Op woensdag 30 november 2011 01:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Een "hustling hussy"??? Nou,nou...![]()
Misschien doet ze ook nog wel een keer mee met CBB...
Het zal er wel weer om spannen.... de tiener meisjes voor Dougie of Mark.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar ik heb geen idee wie dit gaat winnen... Dat ligt er waarschijnlijk aan wie er in de UK het populairst is en daar heb ik mij al vaker in vergist...
Ik hoop wel iemand die een paar opdrachten, met succes, heeft volbracht... Een echte "survivor", niet iemand die het te makkelijk heeft gehad...
Oh, komt dat daar vandaan, ik had er zelf iets anders bij bedacht...quote:Op woensdag 30 november 2011 02:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Hussling hussy slaap op dat programma wat ze deed/doet. In Nederland zendt Veronica het uit onder de naam 'Oplichters ontmaskert" http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Real_Hustle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |