In the UK zijn ze wereldberoemd hoor....quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Celebrities? Ik ken er nul, ligt dat aan mij?
Dit had ik ook ja, precies nul.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Pat Sharp ken ik nog wel van heeeel vroegâh (80's presentator van een muziekprogramma, als ik het goed herinner)quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
In de begin dagen van MTV toch? Toen was het nog een heel jong ventje...quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef EdRendum het volgende:
[..]
Pat Sharp ken ik nog wel van heeeel vroegâh (80's presentator van een muziekprogramma, als ik het goed herinner)
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Roevka. Ik heb deel 3 al gekeken maar ik zeg niks.![]()
Is het handig om de afleveringen hier gewoon neer te zetten?
Ook handig om te volgen op Twitter is @Ermmmmmmm die doet veel aan RLS-en.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef beequeen het volgende:
Ok dan.
Deel1.
Deel2.
Deel3.
Ik vind die Fatima maar een kutventwijf.Sfeerverpester.
Dankjewel, I'm a follower.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef akveor het volgende:
Ook handig om te volgen op Twitter is @Ermmmmmmm die doet veel aan RLS-en.
Ben nog maar bij dag 2... dus ik weet nog niet wat ik van Fatima moet denken
Ze had vast last van PMS.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef beequeen het volgende:
Ok dan.
Deel1.
Deel2.
Deel3.
Ik vind die Fatima maar een kutventwijf.Sfeerverpester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef beequeen het volgende:
Deel 4 staat inmiddels ook online.Kijk je die andere show ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Hoe laat wordt die andere show uitgezonden? Die wil ik ook wel een keertje bekijken...quote:
Ja, dat met die bodem die onder haar vandaan valt was wel wat... Als je dat niet verwacht gaat je hart wel even sneller kloppen...quote:Op zondag 20 november 2011 01:06 schreef akveor het volgende:
Sinitta....
There is nothing alive in that box.... na 5 minuten....
Die green ants zullen ook wel weer vaker komen... moeten nogal bijtgrage tering beestje zijn.
Fakkin hell die bodem die onder haar vandaan gaat.
Leuke hysterische opdracht.![]()
Bij mij ook, wat een irritantio.quote:Op zondag 20 november 2011 01:50 schreef akveor het volgende:
Russel Kane is voor mij echt een fast forward,![]()
Ik kijk altijd de volgende dag via de Tweets van https://twitter.com/#!/Ermmmmmmm.quote:Op zondag 20 november 2011 00:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hoe laat wordt die andere show uitgezonden? Die wil ik ook wel een keertje bekijken...
En dat is te zien op die justin.tv link uit de OP?
Yup en voor wie straks live wil kijken: http://www.justin.tv/vip_tv_magic/quote:Op zondag 20 november 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij ook, wat een irritantio.
[..]
Ik kijk altijd de volgende dag via de Tweets van https://twitter.com/#!/Ermmmmmmm.![]()
Vandaag dus de busch tucker trail live met Sinitta. Dat is wrs na 10 minuten GET ME OUT OF
HERE.![]()
Ik ben blij dat het eens een keer een andere is, dat gegil van Sinitta steeds...quote:Op woensdag 23 november 2011 00:44 schreef akveor het volgende:
Sinitta... it might be you.....![]()
Ah Pat mag zich bewijzen in the head trip trial. Ook goed.
Ik vind het wel grappig dat ze weinig te eten hebben. Zijn de mensen echt aardig of komt hun ware aard naar boven? Het is waar het programma om draait. Nu mag Pat zich bewijzen na al zijn kritiek op Sinitta. En eigenlijk hoop ik dat ie natuurlijk faalt.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het eens een keer een andere is, dat gegil van Sinitta steeds...![]()
Van mij mogen ze allemaal wel een keer iets doen. Door dit systeem met publieks-stemmen kunnen sommigen het hele programma uitzitten zonder ook zelf een pittige opdracht gedaan te hebben... Dat zou toch jammer zijn...
als ik celebs denk dat denk ik aan echte celebsquote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Hallo BQ, long time no see...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
Heb je al gekeken Roevka? Ik wil niks verraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
Pat is natuurlijk wel een haantje maar niet op een hinderlijke manier, vind ik.
Laura doet het zeker goed, pittige meid zonder poeha.Nee Pat is (nog) niet echt storend al heeft ie wel een bepaalde arrogantie over zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oww jammer dat die weg is... ik heb wel om d'r moeten lachen._____________________
Die zijn natuurlijk wel allemaal gekweekt. Maar al dat ongedierte wat ontsnapt. Brrrr. Het hele kamp zou onder de kakkerlakken moeten zitten. Of zou zoiets gekweekt kunnen worden op dat het snel dood gaat oid?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik zou ook wel eens een kijkje achter de schermen willen... Die moeten daar toch een halve dierentuin verzameld hebben...
Met gigantische bakken vol kakkerlakken, krekels en wormen...
Ik denk niet dat je dat kan kweken om snel dood te gaan... Maar daar in die jungle zijn er heel veel vogels, kikkers, knaagdieren etc. die daar wel bij willen helpen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk wel allemaal gekweekt. Maar al dat ongedierte wat ontsnapt. Brrrr. Het hele kamp zou onder de kakkerlakken moeten zitten. Of zou zoiets gekweekt kunnen worden op dat het snel dood gaat oid?
Dat snap ik ook niet... Stefanie werd als eerste weggestemd, toch altijd pijnlijk, maar dan zoveel vuurwerk... Maar ja, het was misschien ook wel wat heldhaftig voor een vrouw van haar leeftijd om aan zo'n programma mee te doen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:20 schreef akveor het volgende:
Dat vuurwerk wanneer een celeb uit de jungle vertrekt blijf ik ook maar vreemd vinden.
Brrrr, ik kreeg er echt de rillingen van en daarna nog 30 seconden stilstaan. Chapeau Fatima.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef akveor het volgende:
Fakking hell... die helmopdracht waar die kakkerlak in Fatima's neus kroop...
Fatima: it's pleased it got out.
Daarna mocht Pat..... woooow
Dat vind ik dus ook heel raar en totaal overbodig. Dat ze dat bij de winnaar doen ok, maar dagelijks.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Snap ook niet waarom ze daar toestemming voor hebben gekregen, dat lijkt me toch een natuurgebied... Daar mag je toch niet zomaar vuurwerk afsteken...
Een "hustling hussy"??? Nou,nou...quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:26 schreef akveor het volgende:
Ben ik BB UK 9 aan het terugkijken en wie komt daar in Big Mouth voorbij schuiven:
[ afbeelding ]
Hussling hussy slaap op dat programma wat ze deed/doet. In Nederland zendt Veronica het uit onder de naam 'Oplichters ontmaskert" http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Real_Hustlequote:Op woensdag 30 november 2011 01:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Een "hustling hussy"??? Nou,nou...![]()
Misschien doet ze ook nog wel een keer mee met CBB...
Het zal er wel weer om spannen.... de tiener meisjes voor Dougie of Mark.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar ik heb geen idee wie dit gaat winnen... Dat ligt er waarschijnlijk aan wie er in de UK het populairst is en daar heb ik mij al vaker in vergist...
Ik hoop wel iemand die een paar opdrachten, met succes, heeft volbracht... Een echte "survivor", niet iemand die het te makkelijk heeft gehad...
Oh, komt dat daar vandaan, ik had er zelf iets anders bij bedacht...quote:Op woensdag 30 november 2011 02:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Hussling hussy slaap op dat programma wat ze deed/doet. In Nederland zendt Veronica het uit onder de naam 'Oplichters ontmaskert" http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Real_Hustle
Ik lig ook in een deuk om die 2, hilarisch.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:35 schreef akveor het volgende:
Ik lach me helemaal de tering om Ant en Dec... zo flauw dat het weer super grappig is.
― Mark Twain
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig ook in een deuk om die 2, hilarisch.![]()
Jeeeeez, wat is die Willie een flauw mannetje om zo kwaad te worden op Antony en Dougie. Het is maar een spelletje man.
Tja of hij reageerde zich of omdat Chrissie het opgaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oww lekker als ik een reply doe dan laat ie zien wat er tussen de spoiler tags staat.
Weer wat geleerd.
Ik snap werkelijk niet waarom Jessica en Emily er voor Chrissie is weggestemd._____________________
Nee, hij reageerde direct zo irri. Hij moet toch weten dat dit een opdracht is?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:52 schreef akveor het volgende:
Tja of hij reageerde zich of omdat Chrissie het opgaf.
Sorry.quote:Oww lekker als ik een reply doe dan laat ie zien wat er tussen de spoiler tags staat.
Weer wat geleerd.
Ik ook niet, stemmen er geen mannen?quote:Ik snap werkelijk niet waarom Jessica en Emily er voor Chrissie is weggestemd.
Hij had ook wel een beetje gelijk... ze hadden de sterren voor de maaltijden verdiend en mochten niet mee eten. Kregen ze überhaupt wel iets te eten voor ze die grot in moesten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, hij reageerde direct zo irri. Hij moet toch weten dat dit een opdracht is?
[..]
Sorry.
[..]
Ik ook niet, stemmen er geen mannen?
Dat was het zeker en een geweldige challenge.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wow, dat was een pittige trial!!! "The celebrity cyclone"... Eén van de beste challenges die ik ooit heb gezien...![]()
Mmm, en Fatima ga ik dus niet missen...
Ik mocht Fatima voor geen meter, competatief is ok, maar dit gedrag was zo overdreven.
Wat jij eerder aangaf had ik ook, niet een echte favo. Toch leuk voor de winnaar, ik gun het hem wel.quote:Op zondag 4 december 2011 04:26 schreef akveor het volgende:
En the winner is....
Pfff die eetproef was ook weer disgusting...
Maandag is er nog een extra show.
Nee hoor ligt aan de onzin die dit soort programma's ventileren.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |