quote:Op donderdag 17 november 2011 11:18 schreef stefabulous het volgende:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben op zoek naar een mooi nummer dat ik kan opnemen in een studio voor mijn ongeneeslijk zieke tante.
Ik zou erg graag een nummer speciaal voor haar zingen maar ik vind het zo moeilijk om een nummer te vinden wat geen rare tekst heeft.
Ze heeft nog een paar weken te leven door de vreselijke sloper die kanker heet.
Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen met goede ideeën voor een mooi en positief liedje
Boudewijn de groot - ik geloofquote:Op donderdag 17 november 2011 13:02 schreef Rucky het volgende:
Het is idd moeilijk te zeggen als je die persoon niet kent. Maar ik vind dat Herman van Veen en Boudewijn de groot en zelfs Urbanus hele mooie liedjes hebben gemaakt die misschien toepasselijk zijn.
In ieder geval veel succes en sterkte.
' Avond ' bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Boudewijn de groot - ik geloof
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
' Avond ' bedoel je denk ik?
zat ik ook aan te denken maar die tekst is opzichts best wel heeeel erg verliefderig..quote:Op donderdag 17 november 2011 15:11 schreef Mirjam het volgende:
is 'ik heb je lief' van paul de leeuw een raar idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Je kan ook je eigen post bewerken als je opquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef Yarole het volgende:
Ik schreef: je zus, maar het moet natuurlijk "zijn of haar zus", dus jouw tante!
Het moest een mooi lied zijn niet eentje die bekend is.quote:Als ik de muziekkeuze hier zo zie, vrees ik dat ze heel veel niet zal kennen. Imagine van Lennon en Herbert Gronemeyer zal ze waarschijnlijk wel kennen. Hierbij nog wat tips uit de oude doos...
Ja je hebt gelijk, dat was wat kort door de bocht, en ik heb natuurlijk ook geen idee wat zij kent of niet. En m'n eigen post bewerken lukte aanvankelijk niet omdat ik adblock aan had staan...quote:Je kan ook je eigen post bewerken als je op [ afbeelding ] in je post klikt.
Het moest een mooi lied zijn niet eentje die bekend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |