abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104468520
Ik hoef Adriaanse ook niet te zien bij onze mooie club.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_104468532
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik hoef Adriaanse ook niet te zien bij onze mooie club.
Er zijn weinig andere goede opties.
-
pi_104468533
Lekkere TT Ritmo. :D
pi_104468540
Provocerende TT
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104468546
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:11 schreef Ritmo het volgende:
Het valt me op dat vooral op FOK! de meeste Feyenoorders zo'n idiote gedachtengang hebben overigens. Helemaal in zichzelf gekeerd met de club...

Gelukkig vinden op de meeste andere sites de mensen gewoon dat Koeman op moet zouten deze zomer en dat je een kans als Adriaanse/Martin nooit aan je moet laten voorbij gaan.
Jij trekt 1 miljoen + (want over zulke bedragen hebben we het als Co moet komen) terwijl er een veredeld jeugdelftal op het veld staat en geen geld voor transfers.

Ben ik blij dat jij geen beleidsbepaler bent zeg :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104468549
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
Lekkere TT Ritmo. :D
:P
-
pi_104468557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Er zijn weinig andere goede opties.
Het is ook heel hypocriet, aangezien er 3 jaar geleden werd geroepen om Adriaanse als verlosser.
pi_104468576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jij trekt 1 miljoen + (want over zulke bedragen hebben we het als Co moet komen) terwijl er een veredeld jeugdelftal op het veld staat en geen geld voor transfers.

Ben ik blij dat jij geen beleidsbepaler bent zeg :')
Wat denk je dat Koeman gaat verdienen als je hem langer bindt? :')
-
pi_104468581
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is ook heel hypocriet, aangezien er 3 jaar geleden werd geroepen om Adriaanse als verlosser.
Er valt geen eer aan dit zooitje te halen, je bent toch niet achterlijk of wel?
Denk je nou echt dat Mokotjo en Cabral onder Co opeens de sterren van de hemel gaan spelen :X
Groetjes, Ezio.
pi_104468590
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat denk je dat Koeman gaat verdienen als je hem langer bindt? :')
Ben ik daar voorstander van dan?
Je leest niet eens man :')
Groetjes, Ezio.
pi_104468595
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:16 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Er valt geen eer aan dit zooitje te halen, je bent toch niet achterlijk of wel?
Denk je nou echt dat Mokotjo en Cabral onder Co opeens de sterren van de hemel gaan spelen :X
Dat is heel wat anders dan zeggen dat Adriaanse er geen hout van kan en een mindere trainer is dan Koeman. Dan heb je er zelf gewoon heel weinig kijk op.
pi_104468599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

3 jaar geleden wilde men nog succes hier. Nu verliest men liever hier en is de zielige underdog, dat voelt vertrouwder.
-
pi_104468609
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ben ik daar voorstander van dan?
Je leest niet eens man :')
Nee, jij wil v. Gastel slopen.
-
pi_104468622
Wat is dat ineens met die hype rond die irritante Adriaanse hier, nog liever Mario Been terug dan Adriaanse
pi_104468639
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders dan zeggen dat Adriaanse er geen hout van kan en een mindere trainer is dan Koeman. Dan heb je er zelf gewoon heel weinig kijk op.
Dit dus. Zoals ik al zei: veel Feyenoorders zijn zo in zichzelf (hun club) gekeerd geraakt. Staan totaal niet meer open voor de buitenwereld.
-
pi_104468648
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind Co geen bijzondere trainer nee. Er zijn ook geen argumenten te bedenken waar uit het tegendeel zou blijken.
Als je de prestaties van Koeman wilt bagatelliseren kun je dat met die van Co net zo doen. Nogmaals: overal waar hij iets heeft laten zien beschikte hij over prima materiaal.
Groetjes, Ezio.
pi_104468649
quote:
8s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:18 schreef Roffamannetje het volgende:
Wat is dat ineens met die hype rond die irritante Adriaanse hier, nog liever Mario Been terug dan Adriaanse
:')

Dit bedoel ik dus.
-
pi_104468660
JodenTT.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104468671
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:19 schreef Happel het volgende:
JodenTT.
Jammer dan.
-
pi_104468679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

3 jaar geleden wilde men nog succes hier. Nu verliest men liever hier en is de zielige underdog, dat voelt vertrouwder.
Precies...wat is er mis met een goede trainer van 'buiten'. Moet het altijd een ras-Feyenoorder zijn? Wat een gezeik om niks allemaal zeg. Adriaanse is gewoon een uitstekende trainer die iets op kan bouwen en een fundament kan neerzetten.
pi_104468681
quote:
8s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:18 schreef Roffamannetje het volgende:
Overdrijven is ook een vak.
Maar idd Co voegt nu niets toe. Misschien als er weer geld is, maar dan nog twijfel ik of hij past bij Feyenoord.
Groetjes, Ezio.
pi_104468697
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus.
Die man is een derderangs neus, heeft onze club al meerder keren afgewimpeld en is nu volgens jou ineens de grote redder? Waar haal je dat vandaan, waarom hij?
pi_104468699
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:19 schreef Happel het volgende:
JodenTT.
Huilen.
pi_104468704
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Precies...wat is er mis met een goede trainer van 'buiten'. Moet het altijd een ras-Feyenoorder zijn? Wat een gezeik om niks allemaal zeg. Adriaanse is gewoon een uitstekende trainer die iets op kan bouwen en een fundament kan neerzetten.
Koeman is ook geen ras-Feyenoorder. Dat is/was ook het hele argument niet.
Groetjes, Ezio.
pi_104468732
Verder moet je eens ophouden met alles zo te dramatiseren Ritmo. Bij jou is op het moment de gedachte dat de club met alle trainers behalve Adriaanse degradeert. Echt een gedachtegang van heb ik jou daar...
Elite
Tegen TTIP
pi_104468749
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Koeman is ook geen ras-Feyenoorder. Dat is/was ook het hele argument niet.
Wat is het argument dan wel? Want volgens mij was het argument voor Koeman dat er gewoon geen andere en betere trainer beschikbaar was. Dat het nog redelijk uitpakte, daar moeten we blij mee zijn, maar ga nu niet net doen alsof Koeman een betere kandidaat was dan Adriaanse.
pi_104468751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:21 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Die man is een derderangs neus, heeft onze club al meerder keren afgewimpeld en is nu volgens jou ineens de grote redder? Waar haal je dat vandaan, waarom hij?
Niet de grote redder. Eerder de gouden combinatie met onze huidige TD. Denk je dat die bij Willem 2 destijds 100 miljoen gulden hebben uitgegeven aan die goede spelers die je noemde? Nee, die hebben ze zelf goedkoop gehaald waarna het goede spelers werden. Door henzelf.

Zonder v. Geel had ik wel getwijfeld. Maar juist die combi doet het hem voor mij.
-
pi_104468794
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet de grote redder. Eerder de gouden combinatie met onze huidige TD. Denk je dat die bij Willem 2 destijds 100 miljoen gulden hebben uitgegeven aan die goede spelers die je noemde? Nee, die hebben ze zelf goedkoop gehaald waarna het goede spelers werden. Door henzelf.

Zonder v. Geel had ik wel getwijfeld. Maar juist die combi doet het hem voor mij.
Voordat we ook maar iets kunnen halen met geld zijn we weer een jaar of vijf verder.
Elite
Tegen TTIP
pi_104468804
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Voordat we ook maar iets kunnen halen met geld zijn we weer een jaar of vijf verder.
Ergo: het is beter om incapabele mensen neer te zetten?:')

Ik geloof dat Martin er redelijk hard achteraan zit om nog iets van deze club te kunnen maken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor. 2 goede spelers scouten en je staat er als club ineens heel anders voor.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 11:26:11 ]
pi_104468822
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat is het argument dan wel? Want volgens mij was het argument voor Koeman dat er gewoon geen andere en betere trainer beschikbaar was. Dat het nog redelijk uitpakte, daar moeten we blij mee zijn, maar ga nu niet net doen alsof Koeman een betere kandidaat was dan Adriaanse.
Het argument is dat deze spelersgroep hoe je het wendt of keert gewoon bijzonder pover is, en dat een trainerswissel niet gaat zorgen de door ons alleen zo gewenste omslag.
Dat laat zeker nog enkele jaren op zich wachten tot er weer geld is om e.e.a. te kopen.

Onze jeugdspelers zijn aardig ja, niet stuk voor stuk exceptioneel zoals men maar al te graag is gaan geloven de laatste jaren.
Groetjes, Ezio.
pi_104468841
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:22 schreef Happel het volgende:
Verder moet je eens ophouden met alles zo te dramatiseren Ritmo. Bij jou is op het moment de gedachte dat de club met alle trainers behalve Adriaanse degradeert. Echt een gedachtegang van heb ik jou daar...
'Dramatiseerde' jij maar eens weer wat meer. Het maakt jou allemaal niets meer uit lijkt het wel. De komende 10 jaar blijft het zwaar kut als je jou zo hoort. Beter ga je eens wat meer met oplossingen komen, ik hoor jou alleen zeggen hoe erg het allemaal is, en niet hoe het beter moet.

Feyenoord moet gewoon goede stappen zetten de komende 3 a 4 jaar. Duo Adriaanse/Geel zou de eerste hele goede stap zijn.
-
pi_104468892
Waarom reageren Ritmo en Kapiteintje niet?

Over de successen van Co Adriaanse met Porto, Salzburg, Willem 2:

quote:
En zijn laatste succes was... Hoe lang geleden?
Face it, Adriaanse heeft het niet meer.
pi_104468920
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ergo: het is beter om incapabele mensen neer te zetten?:')

Ik geloof dat Martin er redelijk hard achteraan zit om nog iets van deze club te kunnen maken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor. 2 goede spelers scouten en je staat er als club ineens heel anders voor.
Ach ja, Happel etc. zijn dezelfde figuren die vantevoren blij waren geweest als het slechts 3-0 in de Arena was geworden. Volgens mij was ik degene die zei dat we daar minimaal een punt konden pakken, waarna ik voor gek uitgemaakt werd door o.a. hem.

De mensen hier zitten helemaal vast geroest. "Het is kut, het blijft kut, en eigenlijk mag het ook best kut blijven want het went en nu weten we waar we aan toe zijn". :') Bang om vooruit te willen.
-
pi_104468977
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

'Dramatiseerde' jij maar eens weer wat meer. Het maakt jou allemaal niets meer uit lijkt het wel. De komende 10 jaar blijft het zwaar kut als je jou zo hoort. Beter ga je eens wat meer met oplossingen komen, ik hoor jou alleen zeggen hoe erg het allemaal is, en niet hoe het beter moet.

Feyenoord moet gewoon goede stappen zetten de komende 3 a 4 jaar. Duo Adriaanse/Geel zou de eerste hele goede stap zijn.
Man o man toch _O-
Je hebt met KGB nu ca 250 interlands, 3 clubmensen en een shitload aan kampioenschappen zowel als speler als als trainer op de bank zitten.
Andere clubs hebben niet eens de helft aan wat daar zit. En dan nog denk je dat die arrogante Co het beter gaat doen? Keep dreaming fool! :W
Groetjes, Ezio.
pi_104469156
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom reageren Ritmo en Kapiteintje niet?

Over de successen van Co Adriaanse met Porto, Salzburg, Willem 2:

[..]

Face it, Adriaanse heeft het niet meer.
Wat valt daar op te reageren dan? Is op een gegeven moment gewoon voor het geld tijdelijk in het Oostblok en naar zo'n zandbak-competitie gegaan. Dat hij daar geen aansprekende resultaten haalt zal me een zorg zijn.
pi_104469218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat valt daar op te reageren dan? Is op een gegeven moment gewoon voor het geld tijdelijk in het Oostblok en naar zo'n zandbak-competitie gegaan. Dat hij daar geen aansprekende resultaten haalt zal me een zorg zijn.
En nu bij Twente bakt hij er geen kloot meer van. Het is namelijk zo dat de écht goede trainer nooit naar zo'n zandbakcompetitie gaat.

Maar daarnaast; Co Adriaanse verdient 2 miljoen euro PER JAAR bij Twente.

Lijkt me nogal onverantwoord voor Feijenoord om zo kenkersveel geld aan een trainert uit te geven.
pi_104469248
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Man o man toch _O-
Je hebt met KGB nu ca 250 interlands, 3 clubmensen en een shitload aan kampioenschappen zowel als speler als als trainer op de bank zitten.
Andere clubs hebben niet eens de helft aan wat daar zit. En dan nog denk je dat die arrogante Co het beter gaat doen? Keep dreaming fool! :W
Ik zeg ook niet dat we Adriaanse per direct zouden moeten installeren als hoofdtrainer, ik wil alleen maar wat tegengas geven tegen mensen die net doen alsof Adriaanse het allerlaatste is wat Feyenoord nodig heeft en hij er niks van kan. Dat is pas arrogantie.
pi_104469265
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En nu bij Twente bakt hij er geen kloot meer van. Het is namelijk zo dat de écht goede trainer nooit naar zo'n zandbakcompetitie gaat.

Lijkt me nogal onverantwoord voor Feijenoord om zo kenkersveel geld aan een trainert uit te geven.
Guardiola naar Qatar, Guardiola geen goede trainer?
Groetjes, Ezio.
pi_104469316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat we Adriaanse per direct zouden moeten installeren als hoofdtrainer, ik wil alleen maar wat tegengas geven tegen mensen die net doen alsof Adriaanse het allerlaatste is wat Feyenoord nodig heeft en hij er niks van kan. Dat is pas arrogantie.
Kijk anders even wat we nu hebben zitten?
Ik was ook tegen de komst van Ronald, maar als je nu kijkt denk ik dit gewoon dat dit het beste is voor de club.
Koeman het uithangbord ook naar sponsors en media, V Gastel om de boel op scherp te zetten en Gio als peoplesmanager. What else...... ?
Groetjes, Ezio.
pi_104469344
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wacht even hoor...Twente verliest met Ruiz zijn beste speler en staat nu gewoon op de 2e plaats voor PSV en Ajax. Is dat zo'n wanprestatie dan?

Daarbij is je eerste punt grote onzin: Een Roberto Carlos, Eto'o, Beckham en Henry kiezen ook allemaal voor van die rare buitenlandse avonturen. Of zijn dat dan ineens ook geen echt goede spelers? Wat snap jij er niet aan dat iemand een zak met een paar miljoen voor z'n neus geduwd krijgt en vervolgens ja zegt?
  Moderator donderdag 17 november 2011 @ 11:47:14 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104469380
Het is echt een non-discussie. En hij zal nog wel verder aanwakkeren want december wordt een hele zware maand.

Ook als er weinig punten worden binnengehaald tot de winterstop:de huidige technische staf laten zitten aub en geen rare sprongen gaan maken met Co Adriaanse (zo hij dat überhaupt zou willen, dat is ook alleen maar een borreltafelgerucht uit VI).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_104469398
Co en Martin *O*
pi_104469410
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Guardiola naar Qatar, Guardiola geen goede trainer?
Dat was als voetballer paardenlul. Als Trainer heeft hij alleen Barcelona B en Barcelona gedaan.

Verder heeft deze man sinds 2006 geen normale club meer getrained:

2006-2007 Metalloerg Donetsk Oekraïne Vysjtsja Liha Trainer
2007-2008 Al-Sadd Qatar Qatari League Trainer
2008-2009 Red Bull Salzburg Oostenrijk Bundesliga Trainer
2010-2011 Olympisch elftal Qatar Qatar - Bondscoach

Ik bedoel, Salzburg. Het VVV Venlo van Oostenrijk :'). Voor de rest wat middelmaat in Oekraïne (NU met de geldinjecties een stuk beter dan toen, dat mag gezegd worden) en 2 troepgroepen uit Qatar.

Nu zit hij bij Twente en VERRASSEND.... hij doet het KUDT.

Gek he, als je sinds 2006 al niets serieus meer getrained hebt.
pi_104469428
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:47 schreef Gert het volgende:
Het is echt een non-discussie. En hij zal nog wel verder aanwakkeren want december wordt een hele zware maand.
Waarom een non-discussie? Over een maandje moet besloten worden of de club al dan niet door wil gaan met Koeman.
Adriaanse en V Geel hebben in verleden samengewerkt en ook Co heeft al laten doorschemeren niet geheel onwelwillend te staan tegenover een vertrek naar Feyenoord.
Groetjes, Ezio.
pi_104469479
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat was als voetballer paardenlul. Als Trainer heeft hij alleen Barcelona B en Barcelona gedaan.

Ik bedoel, Salzburg. Het VVV Venlo van Oostenrijk :'). Voor de rest wat middelmaat in Oekraïne (NU met de geldinjecties een stuk beter dan toen, dat mag gezegd worden) en 2 troepgroepen uit Qatar.

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)lucratief-aanbod.htm

Paardenlul _O-
Groetjes, Ezio.
pi_104469541
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Daarbij is je eerste punt grote onzin: Een Roberto Carlos, Eto'o, Beckham en Henry kiezen ook allemaal voor van die rare buitenlandse avonturen. Of zijn dat dan ineens ook geen echt goede spelers? Wat snap jij er niet aan dat iemand een zak met een paar miljoen voor z'n neus geduwd krijgt en vervolgens ja zegt?
Dat zijn spelers, iets héél anders dan trainers. Een trainer heeft namelijk pakweg 40 jaar om binnen te lopen, een speler een veel kortere periode.

Dat maakt het dan ook logisch dat het van spelers te begrijpen valt en van trainers niet.

quote:
Wacht even hoor...Twente verliest met Ruiz zijn beste speler en staat nu gewoon op de 2e plaats voor PSV en Ajax. Is dat zo'n wanprestatie dan?
Heb je gezien hóé? :') Het is niet veel beter dan Feijenoord, alleen het kwartje valt bij Twente tot noch toe de goede kant op. Daarnaast is hun materiaal veel beter dan het onze en dat van Ajax en mag je wel vérwachten dat ze tweede staan met een modale trainer (En dat is Co).

Een matige trainer (die van Groningen, naam even kwijt) zou derde staan onder PSV.
Een goede trainer zou eerste staan. Een Mourinho
Een slechte trainer zou achtste staan en zeggen "ze zijn nog jong". Een been. :')
pi_104469577
quote:
Oh heeft hij daar al een contract getekend dan?

In dat geval: waar is Vágner Love, die had ook al getekend bij Feijenoord de afgelopen 3 jaar. :')

En je hele punt is een 'moot point'. Een trainer die kiest voor zulke troepclubs en na jaren weer terugkomt bij een topclub kan niet goed presteren, is onmogelijk.

Als Guardiola 4 jaar troepslcubs gaat trainen om terug te komen bij Barcelona / Chelsea / Whatever zal hij ook de lijnen niet meer in het veld krijgen.

Daarom gaat de échte top (Hiddink, Mourinho, Guardiola (tot nu toe)) niet naar zulke teringclubs.

Je kan bij Hiddink die 'twijfel nog uitspreken' door zijn dingen met Australië / Zuid-Korea maar die man is natuurlijk een wereldtrainer met middelmaat én top. Híj kan het zich wel permitteren omdat hij daar voetbal 'leert' aan spelers.

Je gelooft toch niet serieus dat trainen in Qatar goed is voor je ontwikkeling als trainer, komop zeg. :')

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 11:56:41 ]
pi_104469579
We hebben gewoon geld nodig en dat duurt nog wel een tijdje.
pi_104469617
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zijn spelers, iets héél anders dan trainers. Een trainer heeft namelijk pakweg 40 jaar om binnen te lopen, een speler een veel kortere periode.

Dat maakt het dan ook logisch dat het van spelers te begrijpen valt en van trainers niet.

[..]

Heb je gezien hóé? :') Het is niet veel beter dan Feijenoord, alleen het kwartje valt bij Twente tot noch toe de goede kant op. Daarnaast is hun materiaal veel beter dan het onze en dat van Ajax en mag je wel vérwachten dat ze tweede staan met een modale trainer (En dat is Co).

Een matige trainer (die van Groningen, naam even kwijt) zou derde staan onder PSV.
Een goede trainer zou eerste staan. Een Mourinho
Een slechte trainer zou achtste staan en zeggen "ze zijn nog jong". Een been. :')
Het materiaal van Twente is echt niet beter dan dat van Ajax hoor. :')
pi_104469634
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Oh heeft hij daar al een contract getekend dan?

In dat geval: waar is Vágner Love, die had ook al getekend bij Feijenoord de afgelopen 3 jaar. :')
Wedden voor een krat bier dat hij wel gaat? Ik vind die argumentatie van getraind hebben in de zandbak gewoon zwak. Zoveel goede trainers vullen daar een paar jaar hun zakken, so what? Als je 30 miljoen kunt krijgen voor een jaartje luxeleven in Qatar waarom niet?
Groetjes, Ezio.
pi_104469698
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De landskampioen + bekerwinnaar is het Vvv van Oostenrijk :?. Overigens is de link tussen alle clubs een miljardair als eigenaar, tel uit je winst.
pi_104469725
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wedden voor een krat bier dat hij wel gaat? Ik vind die argumentatie van getraind hebben in de zandbak gewoon zwak. Zoveel goede trainers vullen daar een paar jaar hun zakken, so what? Als je 30 miljoen kunt krijgen voor een jaartje luxeleven in Qatar waarom niet?
Je luistert niet: mijn argument is dat de ECHTE TOPTRAINER (wat CO dus NIET is) NOOIT naar zulke zandbakpleuriszooi zal gaan. En áls ze het doen, er NOOIT beter uit zullen komen, daar hun talent verliezen door de relax-houding die ze aannemen.

Noem jij een toptrainer die het tegendeel bewijst en ik zal je gelijk geven. Maar Hiddink, Mourinho, Pep hebben dat tot noch toe niet gedaan. Gek he?

Dat een GOEDE trainer het doet, tja, leuk voor ze. Maar een GOEDE trainer hebben we al. ALS je dus al van trainer wil wisselen, moet hij ABSOLUTE TOP zijn.

En dat is Adriaanse dus niet. :)
pi_104469738
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

De landskampioen + bekerwinnaar is het Vvv van Oostenrijk :?. Overigens is de link tussen alle clubs een miljardair als eigenaar, tel uit je winst.
Ik dacht: Ik ga er niet eens op in. Toch goed dat jij het nog even rechtzet. :Y
pi_104469763
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je vervalt weer in je oude kansloze manier van 'discussiëren' :')

Met oplossingen komen? Wat voor zin heeft dat. Niemand bij Feijenoord die naar mij luistert. Enige wat ik zeg is dat Adriaanse geen oplossing is en dat het geen probleem is dat Koeman trainer is nu en in de toekomst.

De selectie moet sterk verbeterd worden de komende jaren en daarin is weinig ruimte om geld te investeren in spelers. Er worden dus transfervrije spelers gehaald. Van Geel heeft een schaduwelftal en zal naar zijn beste mogelijkheden proberen om spelers te halen. Echter heeft het gewoon concurrentie van ploegen die wel kunnen investeren. Plus het feit dat het niet meer zo vanzelfsprekend is dat spelers naar onze club komen.

Mogelijkheden om te bouwen zijn er dus nauwelijks. Ja, transfervrije spelers kunnen gehaald worden. Echter moeten dit dusdanig goede spelers zijn dat zij de basis kunnen vormen, waartussen de jeugd goed kan floreren. Nu is daar geen balans in of het is gewoon middelmaat.

En mentaal is het helemaal om te janken.

quote:
Het is een onhaalbare stap.
Elite
Tegen TTIP
pi_104469769
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je luistert niet: mijn argument is dat de ECHTE TOPTRAINER (wat CO dus NIET is) NOOIT naar zulke zandbakpleuriszooi zal gaan. En áls ze het doen, er NOOIT beter uit zullen komen, daar hun talent verliezen door de relax-houding die ze aannemen.

Noem jij een toptrainer die het tegendeel bewijst en ik zal je gelijk geven. Maar Hiddink, Mourinho, Pep hebben dat tot noch toe niet gedaan. Gek he?

Dat een GOEDE trainer het doet, tja, leuk voor ze. Maar een GOEDE trainer hebben we al. ALS je dus al van trainer wil wisselen, moet hij ABSOLUTE TOP zijn.

Dus als je je zakken vult ben je opeens spontaan een kuttrainer?
Wat denk je dat Hiddink bij Turkije heeft gedaan :D :')
Wat een gelul zeg _O-
Groetjes, Ezio.
pi_104469813
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

De reden dat ik het 'het VVV van Oostenrijk" noem is het feit dat de competitie toentertijd zwaar onder het niveau van Nederland zat. Het VVV van nu had het Salzburg van toen het knap lastig gemaakt. Het is dus niet bijzonder om zo'n middelmaat-NAC-achtig-clubje naar een landskampioenschap te loodsen met RedBull Miljarden erachter in een competitie met het niveau van de Jupiler League.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het materiaal van Twente is echt niet beter dan dat van Ajax hoor. :')
Dat is jouw mening. Ik vind het een zooitje ongeregeld met een coach die er geen kloot van kan, en spelers die totaal niet thuishoren bij een club als Ajax.
pi_104469828
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ten eerste pas je hier gewoon psychologie van de koude grond toe. Dat hebben we al eerder gezien van je toen je wel even ging vertellen hoe Feyenoord weer winst zou kunnen maken door de catering in eigen hand te nemen en de fanshop te verbeteren. Daar verzon je toen even wat miljoenen uit de losse pols bij om je betoog wat kracht bij te zetten. Hier ben je ook wederom weer met een dergelijk betoog bezig.

Ten tweede: Een echte toptrainer zal ook nooit in die teringbende gaan werken die Feyenoord heet, dus vergelijk Adriaanse daar ook maar niet mee. Dat doen we immers ook niet bij spelers die wel voor Feyenoord willen voetballen.
pi_104469867
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dus als je je zakken vult ben je opeens spontaan een kuttrainer?
Wat denk je dat Hiddink bij Turkije heeft gedaan :D :')
Wat een gelul zeg _O-
Je luistert WEER niet. Het trainen van Turkije is echt wel prestigieus hoor: jammer voor Hiddink dat die spelers totaal niet met de koppen 1 kant op kreeg (en een speler als ozïl niet kiest voor Turkije - want laten we wel wezen, het niveau van Turkije enkele jaren geleden hebben ze allang niet meer).

Dat is dus maar 'deels' zakkenvullen: Hiddink kon toentertijd immers ook Chelsea trainen, remember?
pi_104469889
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De reden dat ik het 'het VVV van Oostenrijk" noem is het feit dat de competitie toentertijd zwaar onder het niveau van Nederland zat. Het VVV van nu had het Salzburg van toen het knap lastig gemaakt. Het is dus niet bijzonder om zo'n middelmaat-NAC-achtig-clubje naar een landskampioenschap te loodsen met RedBull Miljarden erachter in een competitie met het niveau van de Jupiler League.

[..]

Dat is jouw mening. Ik vind het een zooitje ongeregeld met een coach die er geen kloot van kan, en spelers die totaal niet thuishoren bij een club als Ajax.
Dat is inderdaad mijn mening. En wat jij vind doet er in principe niet zoveel toe, zolang je ze met zwakke argumenten probeert te onderbouwen. Psycholoog van de koude grond die je me daar bent. :W
pi_104469898
Dit topic. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 17 november 2011 @ 12:04:25 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104469911
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waarom een non-discussie? Over een maandje moet besloten worden of de club al dan niet door wil gaan met Koeman.
Adriaanse en V Geel hebben in verleden samengewerkt en ook Co heeft al laten doorschemeren niet geheel onwelwillend te staan tegenover een vertrek naar Feyenoord.
Het enige dat Co volgens mij gezegd heeft is dat-ie niét naar Feyenoord wil omdat de supporters hem niet vreten.
Voor de rest is alles gebaseerd op een losse opmerking van Johan Derksen zonder bronvermelding.

De huidige technische staf krijgt wat mij betreft vertrouwen. Wel graag een eenjarige verlenging voor Koeman, niet meer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_104469923
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je luistert WEER niet. Het trainen van Turkije is echt wel prestigieus hoor: jammer voor Hiddink dat die spelers totaal niet met de koppen 1 kant op kreeg (en een speler als ozïl niet kiest voor Turkije - want laten we wel wezen, het niveau van Turkije enkele jaren geleden hebben ze allang niet meer).

Dat is dus maar 'deels' zakkenvullen: Hiddink kon toentertijd immers ook Chelsea trainen, remember?
En het trainen van Australië en Korea zeker ook? Schei nou toch uit met je drogredenen man.

Juist het toptrainerschap eist veel van een mens. Logisch dat je (tegen een zeer riante vergoeding) even gaat uitblazen in het buitenland.
Groetjes, Ezio.
pi_104469934
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Echt, ze snappen het echt niet he? In hun kleine beperkte wereldje. Gelukkig denken genoeg Feyenoorders er anders over, maar anders zou je gewoon zeggen: zoals ze hier denken, verdient Feyenoord het gewoon om 7e te staan.
-
pi_104469976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ten eerste pas je hier gewoon psychologie van de koude grond toe. Dat hebben we al eerder gezien van je toen je wel even ging vertellen hoe Feyenoord weer winst zou kunnen maken door de catering in eigen hand te nemen en de fanshop te verbeteren. Daar verzon je toen even wat miljoenen uit de losse pols bij om je betoog wat kracht bij te zetten. Hier ben je ook wederom weer met een dergelijk betoog bezig.
Ik heb mijn sporen aardig verdient op het verbeteren van omzet in een aantal bedrijven, waaronder een groot bedrijf in de Nederlandse filmindustrie. Als ik zie waar Feijenoord enorm veel geld laat liggen (vooral de fanshop, ten dele de catering). Ik weet wat er in die wereld omgaat en ik zie hoe Feijenoord het keer op keer verneukt.

Komop zeg, waarom denk je dat er ZOVEEL 'bedrijfjes' rondom Feijenoord eigen Feijenoord-achtige producten lanceren om geld aan te verdienen? Omdat de fanshop van Feijenoord alles behalve 'vervullend' is naar de wensen van de klant.

Maargoed, deze discussie ga ik niet oprakelen: Feijenoord is hier gewoon knullig bezig. Een goed beleid, goede onderhandelingsvaardigheden (munsterman-esk, onderhandelaar pur sang) en je kan zo krankzinnig veel geld extra kloppen uit sponsors, het 'overkopen' van de cateringrechten en een verbeterde merchandising, daar word je gewoon misselijk van.

quote:
Ten tweede: Een echte toptrainer zal ook nooit in die teringbende gaan werken die Feyenoord heet, dus vergelijk Adriaanse daar ook maar niet mee. Dat doen we immers ook niet bij spelers die wel voor Feyenoord willen voetballen.
Inderdaad! Dus hebben we geen Adriaanse nodig aangezien we de échte top niet kunnen krijgen, en Adriaanse het niet beter zal doen dan Koeman.

Koeman lekker laten zitten dus!
pi_104470001
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Het enige dat Co volgens mij gezegd heeft is dat-ie niét naar Feyenoord wil omdat de supporters hem niet vreten.
Voor de rest is alles gebaseerd op een losse opmerking van Johan Derksen zonder bronvermelding.

De huidige technische staf krijgt wat mij betreft vertrouwen. Wel graag een eenjarige verlenging voor Koeman, niet meer.
Eh, heeft hij dus wel gezegd hoor.
quote:
Co Adriaanse en Martin van Geel waren bij Willem II en AZ Alkmaar een dynamisch duo, dat beide clubs opstuwde in de vaart der volkeren. Willem II haalde onder de twee zelfs Champions League. Mede door het werk van Van Geel bij Feyenoord sluit de huidige trainer van FC Twente een toekomst in De Kuip niet uit.
Dat zegt de Amsterdammer vandaag tegen NUsport.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)noord-niet-uit.dhtml
Verder ben ik het met je eens dat deze staf vervangen nu geen zin heeft. De vraag is alleen tegen welke prijs Feyenoord Koeman zou moeten gaan behouden.
Groetjes, Ezio.
pi_104470010
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Helemaal mee eens en gelukkig zijn die 1-jarige contracten een positieve trend in de voetbalwereld. Hopelijk doet Feijenoord mee aan die trend.
pi_104470019
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft gezegd in de toekomst nog een keer met Van Geel te willen werken. Zonder ook maar een club te noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104470048
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik heb mijn sporen aardig verdient op het verbeteren van omzet in een aantal bedrijven, waaronder een groot bedrijf in de Nederlandse filmindustrie. Als ik zie waar Feijenoord enorm veel geld laat liggen (vooral de fanshop, ten dele de catering). Ik weet wat er in die wereld omgaat en ik zie hoe Feijenoord het keer op keer verneukt.

Komop zeg, waarom denk je dat er ZOVEEL 'bedrijfjes' rondom Feijenoord eigen Feijenoord-achtige producten lanceren om geld aan te verdienen? Omdat de fanshop van Feijenoord alles behalve 'vervullend' is naar de wensen van de klant.

Maargoed, deze discussie ga ik niet oprakelen: Feijenoord is hier gewoon knullig bezig. Een goed beleid, goede onderhandelingsvaardigheden (munsterman-esk, onderhandelaar pur sang) en je kan zo krankzinnig veel geld extra kloppen uit sponsors, het 'overkopen' van de cateringrechten en een verbeterde merchandising, daar word je gewoon misselijk van.

[..]

Inderdaad! Dus hebben we geen Adriaanse nodig aangezien we de échte top niet kunnen krijgen, en Adriaanse het niet beter zal doen dan Koeman.

Koeman lekker laten zitten dus!
Wat let je dan? Stel een plan op en stuur het op naar Feyenoord. Ze zullen gek zijn om zo'n briljant idee waar miljoenen mee gewonnen worden zomaar af te serveren!

Ik zeg ook niet dat we Adriaanse per se nodig hebben. Ik zeg alleen dat mensen hier niet moeten doen alsof Adriaanse een mindere coach is dan Koeman. 3 jaar geleden zaten we praktisch op ons knieen voor een trainer als Adriaanse en nu permitteren velen zich hier de arrogantie om te doen alsof Adriaanse niets meer zou toevoegen aan Feyenoord dan dat Koeman doet. Wat een onzin! :')

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 12:10:39 ]
pi_104470059
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd in de toekomst nog een keer met Van Geel te willen werken. Zonder ook maar een club te noemen.
Lees het artikel anders ff helemaal :')
quote:
Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst weer met hem zal werken. Bij Feyenoord? Ook dat sluit ik niet uit.' (Redactie)
Groetjes, Ezio.
  Moderator donderdag 17 november 2011 @ 12:10:25 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104470080
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[..]

Verder ben ik het met je eens dat deze staf vervangen nu geen zin heeft. De vraag is alleen tegen welke prijs Feyenoord Koeman zou moeten gaan behouden.
O, nou hij sluit het niet uit, zei hij in september.
En inderdaad, Koeman moet niet ineens anderhalf miljoen gaan vragen. Echter ik heb begrepen dat hij ruim onder zijn gebruikelijke salaris-niveau is ingestapt, met de toezegging dat dit opgeschroefd zou worden bij een eventuele verlenging.
pi_104470081
Is Koeman al ontslagen ?
pi_104470093
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar als v. Geel over op z'n vroegst een jaar of 4 vertrekt, dan is Adriaanse al 70 ofzo.
Als ie echt niet naar Feyenoord wil, dan had ie dus wel uitgesloten nog een keer met hem samen te werken.

Overigens zal ie wel in moeten leveren op salaris, 2 miljoen voor een trainer (behalve Hiddink) is echt te gek.
-
pi_104470095
quote:
15s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Echt, ze snappen het echt niet he? In hun kleine beperkte wereldje.
Eens, supporters die niet zien dat Feijenoord enorm faalt, voornamelijk op het volgende:

- Onderhandelingen met sponsors
Je bent in principe de grootste club van Nederland en je krijgt het godverdomme niet voor elkaar een nieuwe hoofdsponsor te vinden? :'). Je krijgt het niet voor elkaar om MEER te krijgen dan een fucking PSV? :r

Je laat je door PUMA in de luren leggen en hebt nu een PUMA-reclameshop in plaats van een fanshop? :r JE KRIJGT GVD MINDER GELD WEGENS DE RESULTATEN VAN PUMA? LOL!!!

Ik zie het voor me, zo'n bedrijf had ik gelijk laten opdonderen. Ik had als onderhandelaar mijn bureau omver geschopt en geroepen dat ze nooit meer terug hoeven te komen.

Vervolgens laat je de onderhandelaar naast je 'Kees, beheers je een beetje' roepen en je hebt zo een hele lucratieve deal omdat je als een kind staat te stieren.

Echt, het is zó makkelijk, waarom faalt Feijenoord dan keer op keer.
pi_104470109
quote:
6s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:10 schreef Paul-89 het volgende:
Is Koeman al ontslagen ?
Paul :W

Heb jij het AD van vandaag en een scanner? :@

Ik heb wel het AD maar geen scanner ;(
Groetjes, Ezio.
pi_104470119
Maar waarom is deze discussie opeens zo gaande hier? Er is toch de laatste dagen helemaal geen nieuwe informatie naar buiten gekomen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104470138
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:11 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Paul :W

Heb jij het AD van vandaag en een scanner? :@

Ik heb wel het AD maar geen scanner ;(
Nee ik heb geen abbo op de Mark Koevermans courant. :P
pi_104470171
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat let je dan? Stel een plan op en stuur het op naar Feyenoord. Ze zullen gek zijn om zo'n briljant idee waar miljoenen mee gewonnen worden zomaar af te serveren!
:'). Ik verdien liever mijn geld bij een bedrijf dat daar ook voor betaalt. En buiten dat: denk je serieus dat een Onno Jacobs ( :') ) de briljantie van input van anderen inziet? Als dat zo was hadden verscheidene supportersverenigingen (waar echt geen domme jongens in zitten) ze allang zover gekregen om in ieder geval wat te doen aan de klucht die de fanshop van Feijenoord heet.

Het is zó makkelijk, maak een skyline van Rotterdam, gooi er een geil tekstje onder, bam, een shirtje wat je verkoop voor 40 euro aan een mannetje of 25.000. En daar heb je weer een miljoen omzet.

En ja, ik dik dingen aan, maar daar sta ik om bekend. ;)

quote:
Ik zeg ook niet dat we Adriaanse per se nodig hebben. Ik zeg alleen dat mensen hier niet moeten doen alsof Adriaanse een mindere coach is dan Koeman.
Dat vind ik ook niet, al heeft Koeman puur op papier meer gepresteerd (en ja dat zegt niets want gespreid bedje bla bla).

quote:
3 jaar geleden zaten we praktisch op ons knieen voor een trainer als Adriaanse en nu permitteren velen zich hier de arrogantie om te doen alsof Adriaanse niets meer zou toevoegen aan Feyenoord dan dat Koeman doet. Wat een onzin! :')
Ik denk niet dat hij meer toevoegt, anders zie ik hem graag komen. Maar voor 2 miljoen per jaar zeg ik: gebruik dat miljoen om de salarissen van Vormer en Schöne te betalen en laat Koeman zitten waar hij zit voor een miljoen.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 12:14:55 ]
pi_104470200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:11 schreef Caland het volgende:
Maar waarom is deze discussie opeens zo gaande hier? Er is toch de laatste dagen helemaal geen nieuwe informatie naar buiten gekomen?
Volgens Ritmo is Co opeens onze redder in nood.
Fuck that.
Groetjes, Ezio.
pi_104470205
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Eens, supporters die niet zien dat Feijenoord enorm faalt, voornamelijk op het volgende:

- Onderhandelingen met sponsors
Je bent in principe de grootste club van Nederland en je krijgt het godverdomme niet voor elkaar een nieuwe hoofdsponsor te vinden? :'). Je krijgt het niet voor elkaar om MEER te krijgen dan een fucking PSV? :r

Je laat je door PUMA in de luren leggen en hebt nu een PUMA-reclameshop in plaats van een fanshop? :r JE KRIJGT GVD MINDER GELD WEGENS DE RESULTATEN VAN PUMA? LOL!!!

Ik zie het voor me, zo'n bedrijf had ik gelijk laten opdonderen. Ik had als onderhandelaar mijn bureau omver geschopt en geroepen dat ze nooit meer terug hoeven te komen.

Vervolgens laat je de onderhandelaar naast je 'Kees, beheers je een beetje' roepen en je hebt zo een hele lucratieve deal omdat je als een kind staat te stieren.

Echt, het is zó makkelijk, waarom faalt Feijenoord dan keer op keer.
Ik kan me idd geen enkele keer herinneren dat ik dacht: wow, dit heeft Feyenoord financieel slim utigespeeld. Op de transfers na, maar dat kwam door v. Geel natuurlijk.

Gudde kan werkelijk echt financieel alleen maar snijden, saneren en bezuinigen. Goede sponsoren binnen halen, een goede deal bij de gemeente (waar ie notabene werkte) en andere slimme manieren om geld binnen te halen hebben hij en die tiefus-Jacobs en Koevermans nog nooit gedaan. Die voeren werkelijk echt geen flikker uot.
-
pi_104470213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee ik heb geen abbo op de Mark Koevermans courant. :P
Jammer, stond een stuk in over/door onze grote held -O-
Groetjes, Ezio.
pi_104470219
WTF is dit :')

Helpmefok, stop er nou mee je maakt jezelf echt belachelijk zo.

Alsof je niet even je zakken mag vullen als je geen toptrainer bent. Wat denk je dat Mourinho verdient bij Real?
Wat denk je dat Hiddink verdiende bij Turkije, Korea, Australië?

Ze gaan daar echt niet heen om iets moois op te bouwen hoor?
Is gewoon het geld. En in het geval van Hiddink komen ze ook nog heel ver, wat natuurlijk te maken heeft met Hiddink, Een toptrainer!
pi_104470252
quote:
Klopt, maar Derksen zei maandag in VI dat ie verwacht dat Adriaanse naar Feyenoord komt.
En natuurlijk moeten we uit gaan kijken naar de opvolger van Koeman. Wellicht nog voor de zomer, als deze resultaten zo doorgaan.
-
pi_104470260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jammer, stond een stuk in over/door onze grote held -O-
Acuna ?
pi_104470310
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:16 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Acuna ?
Charisteas.
Nee wie denk je nou. Gudde natuurlijk *O*
Groetjes, Ezio.
pi_104470315
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik kan me idd geen enkele keer herinneren dat ik dacht: wow, dit heeft Feyenoord financieel slim utigespeeld. Op de transfers na, maar dat kwam door v. Geel natuurlijk.
Klopt. Trek verdomme drie extra sponsors aan en zet ze op elke hoek van het shirt. Twee op de rug, twee op de borst, hoppa, zo een miljoen of 6 per jaar extra. Onderling hebben die bedrijven er vast de pleuris in dat er meerdere sponsors op staan.

Je kunt echter liever vier 'grote' sponsors hebben tegen 3 miljoen per jaar dan 1 'grote' sponsor voor 6 miljoen (ASR) . En scheit als 1 van de sponsors dan ontevreden is, als hij wegvalt heb je nog steeds meer als dat je krijgt bij dat éne bedrijf als hoofdsponsor.

Plak dat hele shirt vol met stickers, alsof er een formule-1 auto over het grasveld rent :D Ben je zo uit de schulden _O-

quote:
Gudde kan werkelijk echt financieel alleen maar snijden, saneren en bezuinigen.
En dat doet hij dan ook VOORTREFFELIJK.

quote:
Goede sponsoren binnen halen, een goede deal bij de gemeente (waar ie notabene werkte) en andere slimme manieren om geld binnen te halen hebben hij en die tiefus-Jacobs en Koevermans nog nooit gedaan. Die voeren werkelijk echt geen flikker uot.
Ik wil Munsterman ;(. DIE zou wat kunnen met de potentie van Feijenoord.
pi_104470343
quote:
19s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef TheGreatHooD het volgende:

Alsof je niet even je zakken mag vullen als je geen toptrainer bent. Wat denk je dat Mourinho verdient bij Real?

Is gewoon het geld. En in het geval van Hiddink komen ze ook nog heel ver, wat natuurlijk te maken heeft met Hiddink, Een toptrainer!
Dat bedoel ik dus met 'teveel in zichzelf gekeerd'.
Het is al snel allemaal te groots, te snel, te overweldigend voor veel mensen hier.
Geld is iets vies, ambitie mag niet en iets uit de voetbalwereld wat de boertjes niet kennen vreten ze niet.
-
pi_104470345
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, maar Derksen zei maandag in VI dat ie verwacht dat Adriaanse naar Feyenoord komt.
En natuurlijk moeten we uit gaan kijken naar de opvolger van Koeman. Wellicht nog voor de zomer, als deze resultaten zo doorgaan.
Derksen lult wel vaker onzin.

In januari is er een evaluatiegesprek, daarbij zal er ook gepolst worden binnen de spelersgroep, bij Van Gastel en Van Bronckhorst. Als zij allemaal positief zijn over de samenwerking en de resultaten zijn niet enorm tegenvallend neem ik aan dat Koeman zijn contract gewoon verlengd wordt.

Betwijfel trouwens ook of we Adriaanse überhaupt kunnen betalen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104470352
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Charisteas.
Nee wie denk je nou. Gudde natuurlijk *O*
Ik denk dat ik het zonder te lezen wel kan samenvatten.

We zijn op de goede weg. :{
pi_104470355
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:17 schreef Helpmefok het volgende:

Ik wil Munsterman ;(. DIE zou wat kunnen met de potentie van Feijenoord.
Ik wil die sjeik van City, DIE zou wel wat kunnen met de potentie van Feijenoord!
Groetjes, Ezio.
  Moderator donderdag 17 november 2011 @ 12:20:35 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104470402
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met 'teveel in zichzelf gekeerd'.
Het is al snel allemaal te groots, te snel, te overweldigend voor veel mensen hier.
Geld is iets vies, ambitie mag niet en iets uit de voetbalwereld wat de boertjes niet kennen vreten ze niet.
Je bent nu gewoon aan het trollen, jammer.
Er worden prima argumenten gegeven waarom het niet reëel is om Co als de grote verlosser te zien.
pi_104470403
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik wil die sjeik van City, DIE zou wel wat kunnen met de potentie van Feijenoord!
Nouja. Het is ook wel een veel interessantere discussie wie er de opvolger van Gudde volgend seizoen gaat worden dan dat gebrabbel over opperneus Adriaanse die toch niet gaat komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104470416
quote:
19s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:14 schreef TheGreatHooD het volgende:

DAT IS DAN OOK EEN TOPCLUB, NET ALS CHELSEA, NET ALS INTERNAZIONALE.

Er is NIETS MIS met ZAKKENVULLEN, maar als TOPTRAINER doe je dat bij een TOPCLUB. Aangezien Adriaanse vaak genoeg kankerzooi heeft getrained geeft het wel weer dat hij geen TOPTRAINER is, aangezien hij anders wel zijn zakken had gevuld bij TOPCLUBS, en dus NIET in QATAR of all fucking places.

Snapt niemand deze redenatie nou? Ben ik nou zo slim, of ben jij zo dom (:D)

quote:

Genoeg, maar bondscoaching is natuurlijk ook de HOOGST MOGELIJKE FUNCTIE die je kunt hebben (en ja, daarin is Australië minder mooi dan Argentinië of Duitsland of Nederland).

En ja, dat hij het voor het geld doet is logisch, maar WEL in een TOP-baan.

WAT, VOOR DE HONDERDDUIZENDSTE KEER, QATAR, OOSTENRIJK-MIDDELMAATCLUBJE EN OEKRAINE DUS NIET ZIJN.
pi_104470442
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

DAT IS DAN OOK EEN TOPCLUB, NET ALS CHELSEA, NET ALS INTERNAZIONALE.

Er is NIETS MIS met ZAKKENVULLEN, maar als TOPTRAINER doe je dat bij een TOPCLUB. Aangezien Adriaanse vaak genoeg kankerzooi heeft getrained geeft het wel weer dat hij geen TOPTRAINER is, aangezien hij anders wel zijn zakken had gevuld bij TOPCLUBS, en dus NIET in QATAR of all fucking places.

Snapt niemand deze redenatie nou? Ben ik nou zo slim, of ben jij zo dom (:D)

[..]

Genoeg, maar bondscoaching is natuurlijk ook de HOOGST MOGELIJKE FUNCTIE die je kunt hebben (en ja, daarin is Australië minder mooi dan Argentinië of Duitsland of Nederland).

En ja, dat hij het voor het geld doet is logisch, maar WEL in een TOP-baan.

WAT, VOOR DE HONDERDDUIZENDSTE KEER, QATAR, OOSTENRIJK-MIDDELMAATCLUBJE EN OEKRAINE DUS NIET ZIJN.
Je caps lock hapert.
pi_104470446
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja. Het is ook wel een veel interessantere discussie wie er de opvolger van Gudde volgend seizoen gaat worden dan dat gebrabbel over opperneus Adriaanse die toch niet gaat komen.
Dit dus _O_ Adriaanse moet lekker blijven zitten waar hij zit, gaat het toch niet beter doen dan Koeman.

Wil je absolute top, probeer dan Hiddink maar te halen. Hell, als je dan toch bezig bent, richt je pijlen gelijk op Mourinho _O- :') Want die gaat, net als Hiddink, net als Adriaanse, nooit komen.
pi_104470453
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]

In januari is er een evaluatiegesprek, daarbij zal er ook gepolst worden binnen de spelersgroep, bij Van Gastel en Van Bronckhorst. Als zij allemaal positief zijn over de samenwerking en de resultaten zijn niet enorm tegenvallend neem ik aan dat Koeman zijn contract gewoon verlengd wordt.
Laat me er alsjeblieft niet aan denken. :'(
quote:
Dat is eigenlijk vooral het struikelblok. Adriaanse zal moeten inleveren... als ie dat niet wil, dan is dat een teken dat ie ook niet echt met Feyenoord wat wil gaan bereiken. Mooie test dus.

Hoewel je denk ik Feyenoord bij voorbaat al uitsluit natuurlijk als je naar clubs in de hele wereld kan om het drievoudige te verdienen. En dat doet ie niet.
-
pi_104470466
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Je caps lock hapert.
Ja ik ontplof bijna van ergernis hoe kortzichtig sommige mensen zijn. Ik ga lekker scheiten, douchen en naar school.

Veel plezier kinders :W
pi_104470493
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Is het al zeker dat Gudde gaat oppleuren dan? Alleen Jacobs heeft feitelijk toegezegd weg te gaan toch?
Groetjes, Ezio.
pi_104470505
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:'). Ik verdien liever mijn geld bij een bedrijf dat daar ook voor betaalt. En buiten dat: denk je serieus dat een Onno Jacobs ( :') ) de briljantie van input van anderen inziet? Als dat zo was hadden verscheidene supportersverenigingen (waar echt geen domme jongens in zitten) ze allang zover gekregen om in ieder geval wat te doen aan de klucht die de fanshop van Feijenoord heet.

Het is zó makkelijk, maak een skyline van Rotterdam, gooi er een geil tekstje onder, bam, een shirtje wat je verkoop voor 40 euro aan een mannetje of 25.000. En daar heb je weer een miljoen omzet.

En ja, ik dik dingen aan, maar daar sta ik om bekend. ;)

[..]

[..]

Ik denk niet dat hij meer toevoegt, anders zie ik hem graag komen. Maar voor 2 miljoen per jaar zeg ik: gebruik dat miljoen om de salarissen van Vormer en Schöne te betalen en laat Koeman zitten waar hij zit voor een miljoen.
Bovenstaande 2 punten moet ik je gelijk in geven.
pi_104470513
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja ik ontplof bijna van ergernis hoe kortzichtig sommige mensen zijn. Ik ga lekker scheiten, douchen en naar school.

Veel plezier kinders :W
De ironie
Groetjes, Ezio.
pi_104470518
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:22 schreef Ritmo het volgende:

Dat is eigenlijk vooral het struikelblok. Adriaanse zal moeten inleveren... als ie dat niet wil, dan is dat een teken dat ie ook niet echt met Feyenoord wat wil gaan bereiken. Mooie test dus.
Wil die niet, 2 miljoen betalen we niet, gesloten boek, klaar.
quote:
Hoewel je denk ik Feyenoord bij voorbaat al uitsluit natuurlijk als je naar clubs in de hele wereld kan om het drievoudige te verdienen. En dat doet ie niet.
Welke clubs in de hele wereld? Hij zat bij Qatar, Oekraine, Oostenrijk. Niemand wil die vent (tenminste: de absolute top wil hem niet).

Echt, Adriaanse is 'coach-je modaal' in het buitenland. Leuk dat hij AZ en Willem II zo goed deed, en Porto, kudo++ enzo.

Maar het is niet de top die Hiddink, Gaal, Mourinho, Pep wel zijn.
pi_104470523
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Co wil zelf enorm graag en Van Geel ook niets liever denk ik, 1+1 = 2
pi_104470539
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

De ironie
Universiteit Delft, master computer engineering. Maar voor de Rotterdamse jongen met twee arbeidersklasse ouders gewoon 'school'. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 12:24:59 ]
pi_104470543
quote:
15s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is het al zeker dat Gudde gaat oppleuren dan? Alleen Jacobs heeft feitelijk toegezegd weg te gaan toch?
Ik mag toch hopen van wel. Gudde was er voor het saneren (wat hem trouwens ook niet is gelukt gezien de jaarverslagen), niet voor het opbouwen. Als we straks in categorie 2 komen moet Gudde de eer aan zichzelf houden en via de 'voordeur' vertrekken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104470554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Universiteit Delft, master computer engineering. Maar voor de Rotterdamse jongen met twee arbeidersklasse ouders gewoon 'school'. :)
Ze moeten jou dan maar per direct installeren in het Maasgebouw
Groetjes, Ezio.
pi_104470558
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Je bent nu gewoon aan het trollen, jammer.
Er worden prima argumenten gegeven waarom het niet reëel is om Co als de grote verlosser te zien.
Nee, ik meen het wel degelijk. Heb het meer over het algemeen. Feyenoorders hier stellen zich zo klein op, zo bang voor de grote boze voetbalwereld. Denken dat we nog in 1990 leven. Het draait nu eenmaal om (veel) geld, en de voetbalwereld is niet meer zoals vroeger. De glitter en de glamour heeft helaas z'n intrede gedaan, en alle toptrainers van nu zijn 'arrogant' en op geld belust ja.

Daar kun je je tegen afzetten, maar dan blijf je een triest, zielig en anoniem clubje in de middenmoot dat steeds verder vervreemd van de voetbalwereld.
-
pi_104470568
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen van wel. Gudde was er voor het saneren (wat hem trouwens ook niet is gelukt gezien de jaarverslagen), niet voor het opbouwen. Als we straks in categorie 2 komen moet Gudde de eer aan zichzelf houden en via de 'voordeur' vertrekken.
Jep. Munsterman weglokken (lukt nooit al wil die man écht wel hoor), Gudde een bloemetje en een stempel in zijn rapport en verder met het leven.

Ik ga nu echt, dag lieve mensjes O+
pi_104470571
quote:
15s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is die tiefus-jood al weg eigenlijk? Zou toch eind dit jaar opstappen?
-
pi_104470575
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ze moeten jou dan maar per direct installeren in het Maasgebouw
14.gif, je hebt hem door. :)
pi_104470580
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

pi_104470588
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Is die tiefus-jood al weg eigenlijk? Zou toch eind dit jaar opstappen?
Die gaat niet weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104470591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, ik meen het wel degelijk. Heb het meer over het algemeen. Feyenoorders hier stellen zich zo klein op, zo bang voor de grote boze voetbalwereld. Denken dat we nog in 1990 leven. Het draait nu eenmaal om (veel) geld, en de voetbalwereld is niet meer zoals vroeger. De glitter en de glamour heeft helaas z'n intrede gedaan, en alle toptrainers van nu zijn 'arrogant' en op geld belust ja.

Daar kun je je tegen afzetten, maar dan blijf je een triest, zielig en anoniem clubje in de middenmoot dat steeds verder vervreemd van de voetbalwereld.
Hoe kom je hier toch iedere keer bij ?

Omdat sommige liever deze 3 trainers hebben die er nu zitten en liever geen Co willen zijn ze bang ? :')
pi_104470604
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja maar 2 miljoen in Adriaanse stoppen, twerwijl je een trainer hebt die het voor 7 ton doet en waarschijnlijk niet veel slechter, dan ben je gewoon dom bezig.

Dag schatjes van me O+
pi_104470620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Die gaat niet weg.
Hij had toch gezegd te vertrekken? Is die daar op terug gekomen?
-
pi_104470628
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Na die openlijke flirt tussen Co en Martin acht ik de kans een stuk groter dat die eerste trainer is van Feyenoord volgend jaar, dan dat Gudde de eer aan zichzelf gaat houden.
Die moeten we echt met pek en veren (spreekwoordelijk) het Maasgebouw uit trappen wil die op gaan stappen. Totaal geen zelfreflectie, niets...

Maar we zien wel joh, sowieso allemaal hypothetisch gelul. Je moet wat in deze saaie interland dagen :z
Groetjes, Ezio.
pi_104470679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hoe kom je hier toch iedere keer bij ?

Omdat sommige liever deze 3 trainers hebben die er nu zitten en liever geen Co willen zijn ze bang ? :')
Feyenoorders hangen teveel aan het bekende. Als ze Gio en v. Gastel hun gezichten zien, is het allemaal goed en vertrouwd. En door hun bekende gezicht zullen het ook wereldtrainers zijn..

Als er een 'grote boze jood' of iemand anders uit de buitenwereld komt met een nieuwe visie of als het over iets met veel geld (tientallen miljoenen) gaat, wordt iedereen meteen bang. Sta eens wat open voor vernieuwing in plaats van krampachtig stil te willen staan...
-
pi_104470707
quote:
15s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hij had toch gezegd te vertrekken? Is die daar op terug gekomen?
Volgens mij blijft die Jacobs gewoon op één of andere manier aan de club verbonden. Allemaal schijn, joh. Hij kondigde dat volgens mij alleen aan om de protesten wat te drukken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104470714
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Feyenoorders hangen teveel aan het bekende. Als ze Gio en v. Gastel hun gezichten zien, is het allemaal goed en vertrouwd. En door hun bekende gezicht zullen het ook wereldtrainers zijn..

Als er een 'grote boze jood' of iemand anders uit de buitenwereld komt met een nieuwe visie of als het over veel geld (tientallen miljoenen) gaat, wordt iedereen meteen bang.
Je spreekt ( al dan niet terecht) een bepaald vertrouwen uit in dit drietal, je bent vervolgens nog geen 4 maanden verder en de trainer moet er volgens jou alweer uit?
Lekker consistent beleid voeren weer _O-
Groetjes, Ezio.
pi_104470719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij blijft die Jacobs gewoon op één of andere manier aan de club verbonden. Allemaal schijn, joh. Hij kondigde dat volgens mij alleen aan om de protesten wat te drukken.
In dat geval kun je bijna zeggen dat ie het gewoon uitlokt dat het straks weer eens uit de hand loopt.
-
pi_104470781
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je spreekt ( al dan niet terecht) een bepaald vertrouwen uit in dit drietal, je bent vervolgens nog geen 4 maanden verder en de trainer moet er volgens jou alweer uit?
Lekker consistent beleid voeren weer _O-
Ze krijgen zeker aardig wat vertrouwen. Ook Koeman. Maar dan als interim-coach tot de zomer. Die andere 2 mogen (of moeten zelfs) zeker blijven zitten. Echter als je deze zomer de kans hebt om een toptrainer binnen te halen die ook op langere termijn wat kan neer gaan zetten, dan doe je dat direct.
-
pi_104470820
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als er een 'grote boze jood' of iemand anders uit de buitenwereld komt met een nieuwe visie of als het over iets met veel geld (tientallen miljoenen) gaat, wordt iedereen meteen bang. Sta eens wat open voor vernieuwing in plaats van krampachtig stil te willen staan...
Wat ik overal hoor (van supporters, media, spelers) is dat er sinds dit jaar veel betere trainingen zijn, Van Gastel zit er fel op, Gio is een soort aanspreekpunt/vertrouwensman voor de spelers en Koeman is de man die de eindbeslissing neemt die tevens een goede klik heeft met Gio en Van Gastel.

Laat die 3 maar lekker bij elkaar en proberen iets op te bouwen i.p.v. maar weer hopen dat een duurbetaalde Co het onmogelijke moet gaan proberen in een korte tijd met een middelmatige spelersgroep. En waarvan je nog maar moet zien of hij klikt met de andere trainers/spelers.
pi_104470896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ze krijgen zeker aardig wat vertrouwen. Ook Koeman. Maar dan als interim-coach tot de zomer. Die andere 2 mogen (of moeten zelfs) zeker blijven zitten. Echter als je deze zomer de kans hebt om een toptrainer binnen te halen die ook op langere termijn wat kan neer gaan zetten, dan doe je dat direct.
Als het tegenvalt moet je niet Gio en JP verkrampt buiten schot houden, is niet geloofwaardig.
Ze trekken de kar duidelijk met zijn drieën. Al heeft Koeman feitelijk de eindverantwoording.
Groetjes, Ezio.
pi_104470934
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wat ik overal hoor (van supporters, media, spelers) is dat er sinds dit jaar veel betere trainingen zijn, Van Gastel zit er fel op, Gio is een soort aanspreekpunt/vertrouwensman voor de spelers en Koeman is de man die de eindbeslissing neemt die tevens een goede klik heeft met Gio en Van Gastel.

Laat die 3 maar lekker bij elkaar en proberen iets op te bouwen i.p.v. maar weer hopen dat een duurbetaalde Co het onmogelijke moet gaan proberen in een korte tijd met een middelmatige spelersgroep. En waarvan je nog maar moet zien of hij klikt met de andere trainers/spelers.
En je hoort nauwelijks spelers klagen, Koeman is streng, scherp en doet (op de bezetting op de flanken na) louter logische dingen.
Groetjes, Ezio.
pi_104470997
En hoe zie je het sowieso voor je, Feyenoord en Twente die in januari/februari gaan aankondigen dat ze het contract van beide trainers niet gaan verlengen? Ja, dat zal de spelersgroep vast wel motiveren om nog te werken voor de trainer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104471075
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar toch zijn de laatste resultaten echt extreem slecht. Zoals de laatste 3 wedstrijden, dat mag nooit maar dan ook echt nooit. En dan ook nog Koemans: "het zij zo"-reactie erop baart me wel zorgen.
quote:
Ik weet het niet, ik zou het ontzettend dom vinden om Koeman aan te laten kloten. Zou precies bij Feyenoord passen om hem in januari voor 2 jaar extra bij te laten tekenen, en dan zeggen jij en anderen hier over een jaar als we 14e staan: "ja Ritmo, lul toch niet zo dom. Hij moet weg ja, maar is geen geld om Koeman te ontslaan! accepteer dat eens".
-
pi_104471093
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
En hoe zie je het sowieso voor je, Feyenoord en Twente die in januari/februari gaan aankondigen dat ze het contract van beide trainers niet gaan verlengen? Ja, dat zal de spelersgroep vast wel motiveren om nog te werken voor de trainer.
Uhmmmmmmmmm * Derksen-modus aan* je weet toch zelf hoe het werkt in de voetballerij.
Co en Martin spreken en einde van het seizoen komt het pas uit :')
Groetjes, Ezio.
pi_104471104
quote:
Ritmo.
Elite
Tegen TTIP
pi_104471144
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als het tegenvalt moet je niet Gio en JP verkrampt buiten schot houden, is niet geloofwaardig.
Ze trekken de kar duidelijk met zijn drieën. Al heeft Koeman feitelijk de eindverantwoording.
Hoezo? Die 2 zijn net begonnen. Koeman zit al over de helft van z'n trainerscarierre, en heeft tot nu toe overal veel ellende veroorzaakt.
-
pi_104471180
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Alsof die kneuzen uberhaupt wel ergens gemotiveerd voor zijn. Ja, als Twente of PSV interesse toont, dan gaan die gasten opeens goed spelen.
-
pi_104471210
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoezo? Die 2 zijn net begonnen. Koeman zit al over de helft van z'n trainerscarierre, en heeft tot nu toe overal veel ellende veroorzaakt.
Vind ik ook overdreven. Alleen bij AZ heeft hij echt gefaald als trainer.
Groetjes, Ezio.
pi_104471409
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Valencia ook en met Benfica werd hij derde.

en bij Vitesse heeft hij Bob Peeters binnengehaald voor 14 mijoen.
pi_104471486
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:42 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar toch zijn de laatste resultaten echt extreem slecht. Zoals de laatste 3 wedstrijden, dat mag nooit maar dan ook echt nooit. En dan ook nog Koemans: "het zij zo"-reactie erop baart me wel zorgen.

[..]

Dus jij had verwacht dat na het drama jaar en het vertrek van Castaignos, Wijnaldum en Fer dat we geen faal wedstrijden meer zouden spelen ?

Tevens kan een trainer in 6 maanden niet zo heel veel veranderen.
  Moderator donderdag 17 november 2011 @ 13:07:11 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104471929
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:52 schreef macca728 het volgende:

[..]

Valencia ook en met Benfica werd hij derde.

en bij Vitesse heeft hij Bob Peeters binnengehaald voor 14 mijoen.
Dat was een miskoop, maar niet van 14 miljoen. Ja als je nog in guldens rekent.

Het heeft niet zoveel zin om te wijzen op fouten die Koeman in het verleden begaan heeft. Iemand kan ook leren, en tot nu toe maakt Koeman, met zijn staf, een goede indruk. Zowel op trainingen als met analyses in de pers.
Dat hij het na 12 wedstrijden nog niet zodanig op de rit heeft dat Feyenoord zich makkelijk in de top 5 handhaaft, is niet zo raar. Automatismen inbrengen (die onder Been volledig ontbraken) heeft tijd nodig, een mentaliteitsomslag ook. En verder is de selectie kwalitatief gewoon ook niet zo geweldig.
pi_104472004
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

ÓMG :')
Dat is nou juist hetgene waar die het minst om kon doen. Midden in die mega-crisis daar, en geslachtofferd door AZ.
-
pi_104472105
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dus jij had verwacht dat na het drama jaar en het vertrek van Castaignos, Wijnaldum en Fer dat we geen faal wedstrijden meer zouden spelen ?
Niet 3 op rij, en niet zo enorm slecht. Het vertrek van die spelers is toch redelijk opgevangen overigens.
quote:
Tevens kan een trainer in 6 maanden niet zo heel veel veranderen.
Klopt.
-
pi_104472219
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat was een miskoop, maar niet van 14 miljoen. Ja als je nog in guldens rekent.

Het heeft niet zoveel zin om te wijzen op fouten die Koeman in het verleden begaan heeft. Iemand kan ook leren, en tot nu toe maakt Koeman, met zijn staf, een goede indruk. Zowel op trainingen als met analyses in de pers.
Dat hij het na 12 wedstrijden nog niet zodanig op de rit heeft dat Feyenoord zich makkelijk in de top 5 handhaaft, is niet zo raar. Automatismen inbrengen (die onder Been volledig ontbraken) heeft tijd nodig, een mentaliteitsomslag ook. En verder is de selectie kwalitatief gewoon ook niet zo geweldig.
Het is niet 'gewoon' dat Feyenoord 'niet zo'n goede selectie heeft'.
Mensen doen alsof dat prima is, en alsof Feyenoord een armetierig klein clubje is dat niet beter kan. Zo makkelijk hoe erover wordt gedaan. Het zijn wel spelers uit een van de beste jeugdopleidingen van Europa. Die moeten in een matige competitie als de eredivisie toch echt wel een klein beetje mee kunnen draaien. En daar mag je ook best wat druk op leggen..
-
pi_104472259
Dat een jeugdopleiding goed is wil niet zeggen dat elke speler in die opleiding dat is. Complete misvatting.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104472334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet 3 op rij, en niet zo enorm slecht. Het vertrek van die spelers is toch redelijk opgevangen overigens.

[..]

Klopt.
Veel spelers in deze selectie kunnen duidelijk niet met tegenslag omgaan, en dat is erg lastig voor trainers om eruit te krijgen. Zo'n wedstrijd als uit bij Groningen heb je als trainer totaal geen grip op, Fernandez die al binnen de minuut alleen maar achteruit loopt kun je weinig tegen doen, tevens was Grunn natuurlijk absurd doeltreffend, maar natuurlijk had ook ik meer verwacht van de ploeg maar het is echt simpel en tevens fout om dit een trainer aan te rekenen.

En tegen Nec en Eagles hebben we zelf ook voldoende kansen gehad maar niet verzilverd en dat heeft ook wel weer met kwaliteit en slimheid te maken.
pi_104472379
Nee, maar je zou in elk geval spelers moeten kunnen opleiden die op het niveau subtop eredivisie zitten. Zo hoog is dat niet. Als jongens als De Vrij over 3 jaar bij een Europese topclub willen spelen, zullen ze zich nu toch wel naar dat niveau subtop moeten opwerken. En niet: "aai over de bol, speel maar niveau Excelsior hoor jongen, meer wordt er niet van je verwacht".
-
pi_104472419
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef Ritmo het volgende:
Nee, maar je zou in elk geval spelers moeten kunnen opleiden die op het niveau subtop eredivisie zitten. Zo hoog is dat niet. Als jongens als De Vrij over 3 jaar bij een Europese topclub willen spelen, zullen ze zich nu toch wel naar dat niveau subtop moeten opwerken. En niet: "aai over de bol, speel maar niveau Excelsior hoor jongen, meer wordt er niet van je verwacht".
Dan doet Koeman het toch goed om kritisch te zijn op Vlaar, De Vrij, Guidetti enz. ?
pi_104472449
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef Ritmo het volgende:
Wij doen nu precies het tegenovergestelde. 'Oh, jij komt van de jeugdopleiding? Dan hoor je op 18-jarige leeftijd al het team te dragen, veel succes'

Hoezo je talenten verzieken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104472475
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

ÓMG :')
Dat is nou juist hetgene waar die het minst om kon doen. Midden in die mega-crisis daar, en geslachtofferd door AZ.
Wat zeur je dan dat hij er, en ik quote je letterlijk: " overal een puinhoop van maakt" ?
Groetjes, Ezio.
pi_104472490
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Veel spelers in deze selectie kunnen duidelijk niet met tegenslag omgaan, en dat is erg lastig voor trainers om eruit te krijgen. Zo'n wedstrijd als uit bij Groningen heb je als trainer totaal geen grip op, Fernandez die al binnen de minuut alleen maar achteruit loopt kun je weinig tegen doen, tevens was Grunn natuurlijk absurd doeltreffend, maar natuurlijk had ook ik meer verwacht van de ploeg maar het is echt simpel en tevens fout om dit een trainer aan te rekenen.
De trainer had er in de rust in elk geval voor moeten zorgen dat het anders ging dan voor de rust.
quote:
En tegen Nec en Eagles hebben we zelf ook voldoende kansen gehad maar niet verzilverd en dat heeft ook wel weer met kwaliteit en slimheid te maken.
Tegen NEC en Eagles was het spel gewoon dra-ma-tisch.
-
pi_104472501
Het hele probleem is gewoon dat die Guidetti er geen reet van bakt. De rest viel allemaal te verwachten, ook qua niveau.
Groetjes, Ezio.
pi_104472516
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dan doet Koeman het toch goed om kritisch te zijn op Vlaar, De Vrij, Guidetti enz. ?
Af en toe pikt ie er eens een speler uit, maar ik zie hem zich nooit druk maken over het gebrek aan inzet van z'n hele elftal. Dat is toch jammer.
-
pi_104472575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Af en toe pikt ie er eens een speler uit, maar ik zie hem zich nooit druk maken over het gebrek aan inzet van z'n hele elftal. Dat is toch jammer.
Omdat hij ook wel ziet dat het geen gebrek aan inzet is. Maar een gebrek aan kwaliteit.
Slechte trainers roepen na elke pot inderdaad maar 'we speelden geen 100%'

Lekker makkelijk, de realiteit ontwijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104472584
quote:
15s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat zeur je dan dat hij er, en ik quote je letterlijk: " overal een puinhoop van maakt" ?
Omdat ie dat bij Ajax wel deed. Die hebben na z'n vertrek bijna 10 jaar nodig gehad om weer kampioen te worden :') PSV heeft geloof ik geen titel meer gepakt na zijn vertrek en zo kun je nog wel even doorgaan.
-
pi_104472611
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ochjee krijgen we het inzet verhaal weer, wat een doodoener.
Ik vraag me altijd af of diegene zelf wel op niveau gevoetbald hebben die dat constant roepen.
pi_104472651
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omdat ie dat bij Ajax wel deed. Die hebben na z'n vertrek bijna 10 jaar nodig gehad om weer kampioen te worden :') PSV heeft geloof ik geen titel meer gepakt na zijn vertrek en zo kun je nog wel even doorgaan.
Allemaal de schuld van Koeman natuurlijk :') Koeman werkte met de restjes van het materiaal van Hiddink, daarna zijn ze gaan saneren en is het minder geworden.
Groetjes, Ezio.
pi_104472658
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Wij doen nu precies het tegenovergestelde. 'Oh, jij komt van de jeugdopleiding? Dan hoor je op 18-jarige leeftijd al het team te dragen, veel succes'

Hoezo je talenten verzieken.
Dat team horen Vlaar, El Ahmadi en Bakal te dragen natuurlijk. De Vrij etc. horen dat steeds meer over te gaan nemen. Zoals de Vrij nu speelt, zit ie over 5 jaar nog niet op topniveau eredivisie.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')