GHB proef je toch??quote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker nooit gehoord van GHB, klapjosti.
schijnt in de randstad wel vaker voor te komen dan in het zuiden.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan de mannen hier die ook heilig in die zgn wetmatigheid geloven. Schattig.
de tranen rollen hier echt over mijn wangen van het lachenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Smack-a-jack het volgende:
een drankje aannemen is voor vrouwen iets heel anders dan voor mannen.. Wij geven alleen drankjes weg aan vrouwen in wiens broek we willen komen (of hele goeie vriendinnen). Vrouwen hebben dat nooit door en dat is nou juist het mooie eraan. Als m'n vriendin een drankje aanneemt. Oké, als die gozer daarna nog wat bij d'r gaat proberen moet hij zich tegenover meneer vuist verantwoorden
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 06:22 schreef jcdragon het volgende:
Dus je biedt een meisje een drankje aan met de intentie om haar te batsen.
Zij weet om welke reden jij haar dat aanbied. Op het moment dat jij het haar aanbied om welke reden dan ook, kan zij het gewoon aan nemen. Als jij niet had gewild dat ze het aannam, omdat ze een vriend heeft of jij te lelijk bent en al weet dat je geen kans hebt, had je het niet moeten aanbieden.
Ik dacht dat we een fatsoenlijke discussie hadden hier.quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de tranen rollen hier echt over mijn wangen van het lachen![]()
![]()
Ik ga het topic zo maar naar PUB schoppen denk ik![]()
Wart een stupide vergelijking. Je probeert je punt op steeds krampachtigere wijze 'kracht' bij te zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:21 schreef Psy-freak het volgende:
Dus omdat ze weet wat de intentie is, is het ok? Als ik een ton aanneem om m'n bek te houden in een moordzaak, zonder dat het uitgesproken word, is het ook geen omkoping.
Je biedt een drankje aan. En behandelt haar als een dame ipv een hoer. Maar jij bent te gierig en te jong voor een hoer en probeert het met een drankje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:21 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet.
Dus omdat ze weet wat de intentie is, is het ok? Als ik een ton aanneem om m'n bek te houden in een moordzaak, zonder dat het uitgesproken word, is het ook geen omkoping.
En jij probeert steeds meer kul-argumenten te bedenken waarom je drankjes aanneemt van volslagen vreemde mannen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wart een stupide vergelijking. Je probeert je punt op steeds krampachtigere wijze 'kracht' bij te zetten.
Wie heeft jou geleerd om snoep aan meisjes aan te bieden ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En jij probeert steeds meer kul-argumenten te bedenken waarom je drankjes aanneemt van volslagen vreemde mannen.
Hebben je ouders jou toen je klein was niet geleerd om "nooit snoep aan te nemen van vreemden" ?
Je moeder hihiquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wie heeft jou geleerd om snoep aan meisjes aan te bieden ?
Waar draag ik die groeiende reeks argumenten precies aan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:57 schreef Stokstaart het volgende:
En jij probeert steeds meer kul-argumenten te bedenken waarom je drankjes aanneemt van volslagen vreemde mannen.
Hebben je ouders jou toen je klein was niet geleerd om "nooit snoep aan te nemen van vreemden" ?
Precies mijn punt!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar draag ik die groeiende reeks argumenten precies aan?
Je snapt dat je punt kant noch wal raakt, hè?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:10 schreef Stokstaart het volgende:
Precies mijn punt!
Dus kap met jezelf krampachtig in allerlei bochten wringen en TS aanvallen.
Kennelijk ben je gewoon te gierig om zelf je eigen drankje te kopen?
Nog meer flauwe one-liners?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat je punt kant noch wal raakt, hè?
En dat de wereld niet zwart-wit is, maar nuances kent.
Tijd slijt marmer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat je punt kant noch wal raakt, hè?
En dat de wereld niet zwart-wit is, maar nuances kent.
Kun je dit toelichten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je biedt een drankje aan. En behandelt haar als een dame ipv een hoer. Maar jij bent te gierig en te jong voor een hoer en probeert het met een drankje.
Oh wat ben jij flauw zegquote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Tijd slijt marmer.
[..]
Kun je dit toelichten?
Ik word altijd erg giebelig van ziekelijke jaloeziequote:Op vrijdag 18 november 2011 09:21 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een fatsoenlijke discussie hadden hier.
Is het nu NOG niet duidelijk dat het me niet om jaloezie gaat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik word altijd erg giebelig van ziekelijke jaloezie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |