buitelanders zijn niet welkomquote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef gogosweden het volgende:
als Tomvnl en plexcon daar zijn ben ik on!
Maat M voor mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef Monopoly het volgende:
IEDEREEN MOET ELKAARS MATEN WEL EVEN EROP ATTENDEREN
ik wou vrouwen zeggen maar dit blijft fok hequote:Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Bier, frituur en muziek van Radio Bendeleider. Wat wil je nog meer.
Die laat ik expres thuis.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wou vrouwen zeggen maar dit blijft fok he
Jij ging slapen zei jequote:Op woensdag 16 november 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Als er een bad in het huisje aanwezig is, ben ik aanwezig.
Om met de bois een weekendje lekker gek te doenquote:
ik wil ikke zeggen maar dan lijken we homo'squote:
Uiteraard. Die zijn juist meer dan welkomquote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef Barbapapamama het volgende:
mogen er ook vrouwen komen trouwens?
ja dan durf ik niet hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Die zijn juist meer dan welkom
wil je mee dan?quote:
Dat gaat niet gebeuren. Het is een meet voor de users.quote:
Jaaaaah, dan is zo'n feestje ook helemaal niks aan natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mocht er bijv. iets gebeuren, dan zijn die personen ook zelf aansprakelijk ( denk aan vandalisme etc. ) en niet FOK! als bedrijf.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jaaaaah, dan is zo'n feestje ook helemaal niks aan natuurlijk.
Ik leg een tientje in de pot om deze baas hierheen te halen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef gogosweden het volgende:
als Tomvnl en plexcon daar zijn ben ik on!
Klopt.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef Oceanview het volgende:
Bier is voor monopoly gewoon water.
wat denk je zelfquote:Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef Dimens het volgende:
Maar komen er ook een beetje vrouwen?
Je hoeft alweer niet te komen.quote:
6-persoons cottages op De Eemhofquote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef Monopoly het volgende:
Dit klinkt heel pauper, maar ik dacht aan de CP in Zeewolde ( Puur omdat dat in het midden van het land ligt)
Verder is Flevoland natuurlijk de As van het Kwaad.
Weet ik, zei het toch ook niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hoeft alweer niet te komen.
Flikker dan op.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik, zei het toch ook niet?
Aandachtshoer klasse 1.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was ik al van plan, stop dan met praten
je hoeft niet te reageren hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was ik al van plan, stop dan met praten
oquote:
Subforum.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik zal eens werken aan een fatsoenlijke OP ondertussen.
Mocht je dit topic lezen en het je wel leuk lijken, zeg het voort in de slowchat waar je zit of in welk subfora je maar post
alphen is geen reet aan man, archeon is ook kutquote:
Daarnaast is de brug stuk.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alphen is geen reet aan man, archeon is ook kut
kei leuk man,, pas nog geweest met de kidsquote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alphen is geen reet aan man, archeon is ook kut
ik heb hoogtevreesquote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
In zo'n kekke blokhut.
Es macht mein lederhosen nat!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
In zo'n kekke blokhut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |