buitelanders zijn niet welkomquote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef gogosweden het volgende:
als Tomvnl en plexcon daar zijn ben ik on!
Maat M voor mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef Monopoly het volgende:
IEDEREEN MOET ELKAARS MATEN WEL EVEN EROP ATTENDEREN
ik wou vrouwen zeggen maar dit blijft fok hequote:Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Bier, frituur en muziek van Radio Bendeleider. Wat wil je nog meer.
Die laat ik expres thuis.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wou vrouwen zeggen maar dit blijft fok he
Jij ging slapen zei jequote:Op woensdag 16 november 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Als er een bad in het huisje aanwezig is, ben ik aanwezig.
Om met de bois een weekendje lekker gek te doenquote:
ik wil ikke zeggen maar dan lijken we homo'squote:
Uiteraard. Die zijn juist meer dan welkomquote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef Barbapapamama het volgende:
mogen er ook vrouwen komen trouwens?
ja dan durf ik niet hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Die zijn juist meer dan welkom
wil je mee dan?quote:
Dat gaat niet gebeuren. Het is een meet voor de users.quote:
Jaaaaah, dan is zo'n feestje ook helemaal niks aan natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mocht er bijv. iets gebeuren, dan zijn die personen ook zelf aansprakelijk ( denk aan vandalisme etc. ) en niet FOK! als bedrijf.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jaaaaah, dan is zo'n feestje ook helemaal niks aan natuurlijk.
Ik leg een tientje in de pot om deze baas hierheen te halen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef gogosweden het volgende:
als Tomvnl en plexcon daar zijn ben ik on!
Klopt.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef Oceanview het volgende:
Bier is voor monopoly gewoon water.
wat denk je zelfquote:Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef Dimens het volgende:
Maar komen er ook een beetje vrouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |