Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:29 schreef Michielos het volgende:
Het enige verschil is gewoon de claim. Als Derren zei dat hij met geesten communiceerde, was hij opeens de real thing enz. Het ademt hetzelfde en ziet gewoon exact hetzelfde uit
ik geef altijd gericht antwoord. In facto. Ik heb de hele reading al uitgetikt op een presenteerblaadje terwijl ik wacht tot iemand eens moeite voor iets doet. Wil je alsnog antwoord geven op de vraag btw?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen antwoorden nog even terug lezen en die beoordelen op ontwijken.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:30 schreef lezzer het volgende:
Moet je eens van een afstandje bekijken wat er in dit topic gebeurt als het inhoudelijk dreigt te worden. Dan komt Joipidinges heel snel met een "maar vinden we Derek een oplichter hihi".
Je tikt hem wel uit, maar je wacht tot iemand anders het doet? Met welk doel?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik geef altijd gericht antwoord. In facto. Ik heb de hele reading al uitgetikt op een presenteerblaadje terwijl ik wacht tot iemand eens moeite voor iets doet.
En die vraag is concreet?quote:Wil je alsnog antwoord geven op de vraag btw?
Dat heb ik al lang gedaan hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:32 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]?
Dat is gewoon het onderwerp van dit topic, man! Geef er nou maar gewoon eens antwoord op.
Maar dit topic is toch niet alleen aan jou gericht? Ik vraag het toch gewoon in het algemeen aan iedereen die hier meeleest/post.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:33 schreef lezzer het volgende:
Dat heb ik al lang gedaan hoorIn deel 1 van deze legendarische reeks al
ik wacht niet tot iemand anders het post. Ik wacht tot iemand het boek gaat lezen en moeite voor iets doet. Daarna post ik de hele analyse van die bunch trivia stats.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je tikt hem wel uit, maar je wacht tot iemand anders het doet? Met welk doel?
En dat is het hele eier etenquote:Ik hou me helemaal niet met cold reading bezig, ik ga het niet doen hoor. Ik ben wel benieuwd naar wat jij er over te zeggen hebt. Dus als je het toch al klaar hebt...
Ben jij van mening dat ervaringen evenveel waard zijn dan jarenlang onderzoek?quote:En die vraag is concreet?
Nou, ik heb bij mijn weten wel gezegd dat ik Derek vooral een showman vind.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En ik heb je posts uit deel 1 even teruggelezen, maar je hebt daar helemaal geen antwoord op gegeven!
Hoe ga je beoordelen of iemand het boek gelezen heeft? Overhoren?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:41 schreef Michielos het volgende:
ik wacht niet tot iemand anders het post. Ik wacht tot iemand het boek gaat lezen en moeite voor iets doet. Daarna post ik de hele analyse van die bunch trivia stats.
Waarom wil je per sé dat mensen dat lezen? Wil je mensen overtuigen van je gelijk, of wil je dat mensen allemaal bij elkaar gaan cold readen of wat wil je nou?quote:En dat is het hele eier etenIk heb er best veel over te zeggen eigenlijk. Hier wat youtube filmpjes omdat ik merk dat men niet meer wil lezen:
Je wil toch mensen overtuigen? Niet dat ik er op klik trouwens hoor. Ik vind dat helemaal niet relevant dat Derek over littekens praat. Dat doet hij ook voornamelijk in die theatershows volgens mij. Wat ik verder bij voorstukjes zie lijkt meer op basis kinderpsychologie dan op iets paranormaals.quote:enz enz. maar nu geef ik weer presenteerblaadjes.
Dat hangt erg van het onderwerp af. Het verstand zit de mens nogal eens in de weg.quote:Ben jij van mening dat ervaringen evenveel waard zijn dan jarenlang onderzoek?
Vind jij bv. dat de mening van een dommerik evenveel waard is dan die van een professor, een expert op zijn vakgebied?
Ik niet namelijk.
dat is een optiequote:Op vrijdag 18 november 2011 09:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik heb bij mijn weten wel gezegd dat ik Derek vooral een showman vind.
Hoe ga je beoordelen of iemand het boek gelezen heeft? Overhoren?
ik wil een normale discussie. Dit is Niburu niet waarbij je monddood wordt gemaakt wanneer je een andere mening hebt. Ik heb een mening en die motiveer ik. klaar!quote:Waarom wil je per sé dat mensen dat lezen? Wil je mensen overtuigen van je gelijk, of wil je dat mensen allemaal bij elkaar gaan cold readen of wat wil je nou?
heel chique maar jij gaat bij me op ignore. Je weigert dingen te kijken, je weigert dingen te lezen.Je zou ook eens nieuwe inzichten kunnen opdoen he?quote:Je wil toch mensen overtuigen? Niet dat ik er op klik trouwens hoor. Ik vind dat helemaal niet relevant dat Derek over littekens praat. Dat doet hij ook voornamelijk in die theatershows volgens mij. Wat ik verder bij voorstukjes zie lijkt meer op basis kinderpsychologie dan op iets paranormaals.
In hoeverre heb jij de optie al onderzocht dat je op het moment dat je stopt met verklaringen zoeken je een antwoord krijgt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:04 schreef Michielos het volgende:
heel chique maar jij gaat bij me op ignore. Je weigert dingen te kijken, je weigert dingen te lezen.Je zou ook eens nieuwe inzichten kunnen opdoen he?Dan houdt mijns inziens elke discussie op. Ik ga wel verder met mensen waarmee ik wel kan discussieren en die wel moeite doen om dingen te lezen, te bekijken en daarover voort te borduren. Je hoeft t geeneens met me eens te zijn, maar simpelweg dingen niet bekijken ofzo. Dan neem je naar mijn idee de hele discussie niet serieus, troll je maar wat, of ben je zo verstokt gelovig dat je hersenen alarmsignalen geven bij alles wat maar eens op iets anders zou kunnen wijzen.. tja
anyway Toedels
En dat is nummer 57 al, ze vallen bij bosjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:04 schreef Michielos het volgende:
Ik ga wel verder met mensen waarmee ik wel kan discussieren en die wel moeite doen om dingen te lezen, te bekijken en daarover voort te borduren.
Michielos: 100% trollquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:07 schreef Michielos het volgende:
OT:
Derek Ogilvie 100% oplichter
RObbert vd Broekke : 100% oplichter
SYlvia Brown: 100% oplichter
Jon Edwards: 100% oplichter
James van Praagh: 100% oplichter
Grensgevallen (waarvan sommige 100& believers) bij mij zijn:
deelnemers zesde zintuig (behalve vd Hurk: 100% oplichter)
Bedankt voor je ontopic reactie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:07 schreef Michielos het volgende:
OT:
Derek Ogilvie 100% oplichter
RObbert vd Broekke : 100% oplichter
SYlvia Brown: 100% oplichter
Jon Edwards: 100% oplichter
James van Praagh: 100% oplichter
Grensgevallen (waarvan sommige 100& believers) bij mij zijn:
deelnemers zesde zintuig (behalve vd Hurk: 100% oplichter)
Zo klopt ie.quote:
Ik vind jou zó verre van oprecht, jouw mening staat al vast, dit topic is alleen geopend om te bashen. En dat weet jij zelf ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb jou namelijk nog helemaal niet inhoudelijk n.a.v. de openingspost zien posten in dit topic, maar goed, ik ben niet anders van je gewend.
En wij ook. Raar dat zo'n topic dan toch een tweede deel krijgt eigenlijk hèquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind jou zó verre van oprecht, jouw mening staat al vast, dit topic is alleen geopend om te bashen. En dat weet jij zelf ook.
Ik gooi er af en toe wat mededelingen doorheen, om de oprechte deelnemers te informeren. Maar eigenlijk is het een kliko-topicquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
En wij ook. Raar dat zo'n topic dan toch een tweede deel krijgt eigenlijk hè
En oninhoudelijke trollreactie nummer zoveel van jou...quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind jou zó verre van oprecht, jouw mening staat al vast, dit topic is alleen geopend om te bashen. En dat weet jij zelf ook.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee, dit topic is bedoeld om inzicht te krijgen [...]
Mijn mening staat trouwens helemaal niet vast. Toen ik dit topic begon dacht ik nog over Derek Ogilvie gedeeltelijk oplichter, gedeeltelijk believer, maar ik begin steeds meer te neigen naar 100% oplichter.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Boca Raton: 100% mongoolquote:
Volgens mij twijfel jij helemaal niet. Maar als je zonder twijfel een OP neerzet over deze materie, wordt ie of gesloten, of naar TRU gekickt. En dat is een stukje forum waar jij volgens mij niet meer mag posten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mijn mening staat trouwens helemaal niet vast. Toen ik dit topic begon dacht ik nog over Derek Ogilvie gedeeltelijk oplichter, gedeeltelijk believer, maar ik begin steeds meer te neigen naar 100% oplichter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |