SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/I picture your face.. In the back of my eyes
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef Moron het volgende:
[..]
Nergens last van.
En dat batterij is bij iedere smartphone een issue. Momenteel zijn die batterijen gewoon nog niet zo goed bij smartphones.
Zelfverklarende post ..quote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Halcon het volgende:
Fatsoenlijke batterij mogen ze weleens hard aan gaan werken. Ding heeft echt talloze opties, maar een fatsoenlijke batterij ontwikkelen lukt kennelijk nog niet.
Mwah, 1 a 2 dagen red ik ermee... vind ik prima zat. Scherm plus alle functies kost gewoon batterij...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Halcon het volgende:
Fatsoenlijke batterij mogen ze weleens hard aan gaan werken. Ding heeft echt talloze opties, maar een fatsoenlijke batterij ontwikkelen lukt kennelijk nog niet.
wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Halcon het volgende:
"De komst van het nieuwe besturingssysteem voor het 4,3 inch toestel juichen wij toe, aangezien het de grafische processor volledig activeert, terwijl er bij de huidige versie nog een rem op zit. "quote:Op donderdag 17 november 2011 14:37 schreef automatic_ het volgende:
Android 4.0 komt naar de Galaxy S2, opnieuw bevestigd
ik ookquote:
Je moet updaten door hem aan de pc te hangen en KIES te gebruikenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ook![]()
maar hij zegt steeds dat er geen update beschikbaar is
oh, vandaar dat ik zo lang moest wachten op de updatequote:Op donderdag 17 november 2011 17:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet updaten door hem aan de pc te hangen en KIES te gebruiken
Jup, je moet het zelf doenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh, vandaar dat ik zo lang moest wachten op de update
maar eens met t-mobile bellen dan ;-)quote:Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef Co_OL het volgende:
[..]
dan heb jij nog een illegaal toestel
Ik heb ook zo'n Gigavolt-foon, en die heb ik al naar 2.3.5 geüpdatet via KIES.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:45 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ook, ik heb kennelijk een SGS2 uit Frankrijk (vond het al raar dat het setup menu Frans was), stomme Gigavolt.nlMaar goed, die heeft nog steeds geen 2.3.4 update kennelijk...
Dat is echt al 10 x langsgekomen. Dat betekent dat de trilfunctie aanstaat. Du'h.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:04 schreef valek het volgende:
Op mijn S2 staat bovenin een afbeelding die ik niet begrijp. Op deze site http://www.allaboutphones(...)ung-Galaxy-S-II.html zie je ook de afbeelding bovenin staan. Het is dat telefoontje met golfjes erlangs. Wat wil dit zeggen?
Sorry dat ik niet alles gelezen heb. Maar bedankt voor het antwoord hequote:Op vrijdag 18 november 2011 11:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is echt al 10 x langsgekomen. Dat betekent dat de trilfunctie aanstaat. Du'h.
Als je er voor betaalt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:43 schreef _Flea_ het volgende:
Damn, wanneer kan je een nieuw toestel eisen?
Hij is nou al 2x weggeweest voor reparatie en hij is nou nog slechter dan na de vorige reparatie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je er voor betaalt?![]()
Maar ik neem aan dat je dit niet bedoelt?
Neequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:03 schreef Aneurysma het volgende:
Kan ik hier nu Android 4.0 opgooien? Zoja, hoe?
Waarom niet en bestaan er voorwaarden waaronder het wel kan?quote:
Na vier keer voor dezelfde klacht zijn ze verplicht om je een nieuwe te geven. Bij de derde keer doen ze het soms.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Hij is nou al 2x weggeweest voor reparatie en hij is nou nog slechter dan na de vorige reparatie.
Omdat er nog geen ROM is..... de officiële ROM sowieso nog niet en er zijn alleen nog maar aankondigen van Custom Roms (MIUI CM etc)quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:03 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Waarom niet en bestaan er voorwaarden waaronder het wel kan?
Okay maar uiteindelijk wordt het dus wel mogelijk? Kunnen allemaal domme vragen zijn dit maar ik ben nieuw in het hele android-gebeuren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat er nog geen ROM is..... de officiële ROM sowieso nog niet en er zijn alleen nog maar aankondigen van Custom Roms (MIUI CM etc)
Ja, dat staat ook al gemeld in dit topic. Hij komt immers officieel beschikbaar voor de S2quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Okay maar uiteindelijk wordt het dus wel mogelijk? Kunnen allemaal domme vragen zijn dit maar ik ben nieuw in het hele android-gebeuren.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:37 schreef automatic_ het volgende:
Android 4.0 komt naar de Galaxy S2, opnieuw bevestigd
Waarschijnlijk niet als je de meeste nieuwsberichten mag geloven, bijvoorbeeld:quote:Op zondag 20 november 2011 10:02 schreef Q-Festival het volgende:
Halloo
weet misschien iemand van jullie of Ice Cream Sandwich die nieuwe versie ook op de galaxy 1 kan want had wel wat gehoord?! maar ik kan zelf ook geen duidelijkheid vinden
Samsung Galaxy S2 draait al op Android 4.0quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:03 schreef Aneurysma het volgende:
Kan ik hier nu Android 4.0 opgooien? Zoja, hoe?
quote:Op maandag 21 november 2011 11:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S2 draait al op Android 4.0
Vol met bugs dus en halve functionaliteit.quote:Op maandag 21 november 2011 11:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S2 draait al op Android 4.0
Hmzz, heb ik gisteren ook 2x voor het eerst gehad.quote:Op maandag 21 november 2011 22:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nooo, hij is net voor het eerst ooit uitgevallen, wat is deze?
Komt volgens mij door de laatste Android 2.3.4 versie, die er wellicht op heb staan. Een bug zit hierin dat het toestel zomaar opnieuw opstart. Ook al 2x gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, heb ik gisteren ook 2x voor het eerst gehad.
Even updaten naar 2.3.5 danquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef bossb het volgende:
[..]
Komt volgens mij door de laatste Android 2.3.4 versie, die er wellicht op heb staan. Een bug zit hierin dat het toestel zomaar opnieuw opstart. Ook al 2x gehad.
Ik heb hetzelfde gehad met een Samsung E800 (ofzo). Bij de derde keer zei ik dat ik er klaar mee was en toen zei de (nieuwe) verkoper dat ze bij de vierde keer verplicht waren om een nieuwe te geven. Ik kreeg hem toen terug en ben de dag erna meteen terug gegaan om te zeggen dat hij het weer niet deed (al deed hij het stiekem wel, maar ik was er zo klaar mee). Ik werd daarna gebeld door Samsung dat de telefoon uit de handel was genomen en toen kreeg ik een andere, veel betere aangebodenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:51 schreef _Flea_ het volgende:
Telefoon net voor de 3e keer weggebracht. Hopelijk wordt hij nu goed gemaakt of ik krijg een nieuwe.
Ik hoop het ook! Ben er ook wel klaar mee. Die verkoper snapte ook niet echt dat ze het electronica gedeelte niet hadden vervangen, ondanks dat de gemelde schade vochtschade was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad met een Samsung E800 (ofzo). Bij de derde keer zei ik dat ik er klaar mee was en toen zei de (nieuwe) verkoper dat ze bij de vierde keer verplicht waren om een nieuwe te geven. Ik kreeg hem toen terug en ben de dag erna meteen terug gegaan om te zeggen dat hij het weer niet deed (al deed hij het stiekem wel, maar ik was er zo klaar mee). Ik werd daarna gebeld door Samsung dat de telefoon uit de handel was genomen en toen kreeg ik een andere, veel betere aangeboden
Hopelijk gaat deze reparatie helpen!
Ik heb het de laatste tijd ook al een paar keer gehad (dat-ie uit zichzelf opnieuw opstartte). Heb er 2.3.5 opstaan trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef bossb het volgende:
[..]
Komt volgens mij door de laatste Android 2.3.4 versie, die er wellicht op heb staan. Een bug zit hierin dat het toestel zomaar opnieuw opstart. Ook al 2x gehad.
Ik ook. Heb er ook 2.3.5 op staan en heb er last van sinds 2.3.4.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste tijd ook al een paar keer gehad (dat-ie uit zichzelf opnieuw opstartte). Heb er 2.3.5 opstaan trouwens.
Is gewoon vastgelopen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef jogy het volgende:
Hmz, Net de hele tijd mijn GS op de lader gezet maar hij laadde niet bij, ook toen ik em uitzette kwam het batterij ding niet naar voren en hij was godsgloeiend heet.
Batterij eruit gehaald en weer aangezet en alles is weer ok nu, is ook weer gewoon afgekoeld. Vreemd.
Waarom ga je (terug) naar Nokia?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Zwansen het volgende:
Binnenkort mn S2 verkopen en een Nokia Lumia 800 kopen. Ben wel bang dat ik bepaalde Androidfuncties wel ga missen.
Ben niet laaiend enthousiast over de S2. Prima toestel, maar ik gebruik hem zeer intensief en dan ga ik me al snel aan kleine bugs/haperingen/e.d. ergeren. Daarnaast vind ik de Lumia 800 erg mooi en ben ik altijd een Nokia-fan geweest. Moet ook zeggen dat ik sowieso snel uitgekeken ben op toestellen, ik ben namelijk (te) kritisch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom ga je (terug) naar Nokia?
Ik had juist liever de 2.3.4 die deed (voor mijn gevoel) langer met de batterijquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef Braddie het volgende:
Net 2.3.5 op m`n SII gegooit. Werkt van wat ik nu kan zien aanzienlijk sneller dan 2.3.4
Niet echt, kon gewoon alles nog doen. Dat maakt het zo vreemd. \maar hij doet het weer!quote:
Er is nog geen andere update dan 2.3.5 ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef netolk het volgende:
Vaag, upgrade gedaan maar heb still 2.3.5 alleen nu heb ik ook een geen geluid icoontje bij die icoontjes boven in...
Dan gaat er iets niet goed nee. Heb ik ook weleens gehad dat ie niks deed, maar toen kreeg ik een melding via Kies dat er iets misgegaan was. Moest ik Kies opnieuw opstarten en de upgrade nog een keer uitvoeren. Toen verliep alles soepeltjes.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:06 schreef J.J.McKay het volgende:
Ik ben mijn foon via Kies aan het updaten, voor de eerste keer sinds ik hem heb (juni).
Ik kan de status van de upgrade niet zien aangezien ik heb voortgangscherm heb gehide en ik deze niet meer unhided krijg.
Het scherm van mijn toestel toont het adroid poppetje en de tekst: downloading...do not turn off target.
Upgrade duurt nu al meer dan een uur, gaat dit wel goed?
Wat gebeurt er als ik het toestel loskoppel??
Lol, die had ik in 2.3.5 niet en nu na upgrade wel (overigens nog steeds 2.3.5)quote:Op woensdag 23 november 2011 09:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er is nog geen andere update dan 2.3.5 ?
En dat geen geluid icoontje, dat had ik al bij 2.3.5
"I can never get that phone, I'm creative"quote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef Dutchguy het volgende:
Reclamefilmpje van Samsung S2 met een sneer naar Apple.
Lol, die is echt vetquote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef Dutchguy het volgende:
Oke.... dan koop je een S2.... hey wat grappig daar gaat dit topic ook overquote:Op donderdag 24 november 2011 16:38 schreef wolfrolf het volgende:
De Galaxy Note is echt een achterlijk groot toestel
Daa toch geen telefoon meer lawlz
Oh come on 1 klein stapje zijwaarts moet kunne ontopic huiliequote:Op donderdag 24 november 2011 16:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oke.... dan koop je een S2.... hey wat grappig daar gaat dit topic ook over
Ooo die is leuk!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef Dutchguy het volgende:
Neequote:Op donderdag 24 november 2011 16:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh come on 1 klein stapje zijwaarts moet kunne ontopic huilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |