Hij is nou al 2x weggeweest voor reparatie en hij is nou nog slechter dan na de vorige reparatie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je er voor betaalt?![]()
Maar ik neem aan dat je dit niet bedoelt?
Neequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:03 schreef Aneurysma het volgende:
Kan ik hier nu Android 4.0 opgooien? Zoja, hoe?
Waarom niet en bestaan er voorwaarden waaronder het wel kan?quote:
Na vier keer voor dezelfde klacht zijn ze verplicht om je een nieuwe te geven. Bij de derde keer doen ze het soms.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Hij is nou al 2x weggeweest voor reparatie en hij is nou nog slechter dan na de vorige reparatie.
Omdat er nog geen ROM is..... de officiële ROM sowieso nog niet en er zijn alleen nog maar aankondigen van Custom Roms (MIUI CM etc)quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:03 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Waarom niet en bestaan er voorwaarden waaronder het wel kan?
Okay maar uiteindelijk wordt het dus wel mogelijk? Kunnen allemaal domme vragen zijn dit maar ik ben nieuw in het hele android-gebeuren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat er nog geen ROM is..... de officiële ROM sowieso nog niet en er zijn alleen nog maar aankondigen van Custom Roms (MIUI CM etc)
Ja, dat staat ook al gemeld in dit topic. Hij komt immers officieel beschikbaar voor de S2quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Okay maar uiteindelijk wordt het dus wel mogelijk? Kunnen allemaal domme vragen zijn dit maar ik ben nieuw in het hele android-gebeuren.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:37 schreef automatic_ het volgende:
Android 4.0 komt naar de Galaxy S2, opnieuw bevestigd
Waarschijnlijk niet als je de meeste nieuwsberichten mag geloven, bijvoorbeeld:quote:Op zondag 20 november 2011 10:02 schreef Q-Festival het volgende:
Halloo
weet misschien iemand van jullie of Ice Cream Sandwich die nieuwe versie ook op de galaxy 1 kan want had wel wat gehoord?! maar ik kan zelf ook geen duidelijkheid vinden
Samsung Galaxy S2 draait al op Android 4.0quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:03 schreef Aneurysma het volgende:
Kan ik hier nu Android 4.0 opgooien? Zoja, hoe?
quote:Op maandag 21 november 2011 11:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S2 draait al op Android 4.0
Vol met bugs dus en halve functionaliteit.quote:Op maandag 21 november 2011 11:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S2 draait al op Android 4.0
Hmzz, heb ik gisteren ook 2x voor het eerst gehad.quote:Op maandag 21 november 2011 22:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nooo, hij is net voor het eerst ooit uitgevallen, wat is deze?
Komt volgens mij door de laatste Android 2.3.4 versie, die er wellicht op heb staan. Een bug zit hierin dat het toestel zomaar opnieuw opstart. Ook al 2x gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, heb ik gisteren ook 2x voor het eerst gehad.
Even updaten naar 2.3.5 danquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef bossb het volgende:
[..]
Komt volgens mij door de laatste Android 2.3.4 versie, die er wellicht op heb staan. Een bug zit hierin dat het toestel zomaar opnieuw opstart. Ook al 2x gehad.
Ik heb hetzelfde gehad met een Samsung E800 (ofzo). Bij de derde keer zei ik dat ik er klaar mee was en toen zei de (nieuwe) verkoper dat ze bij de vierde keer verplicht waren om een nieuwe te geven. Ik kreeg hem toen terug en ben de dag erna meteen terug gegaan om te zeggen dat hij het weer niet deed (al deed hij het stiekem wel, maar ik was er zo klaar mee). Ik werd daarna gebeld door Samsung dat de telefoon uit de handel was genomen en toen kreeg ik een andere, veel betere aangebodenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:51 schreef _Flea_ het volgende:
Telefoon net voor de 3e keer weggebracht. Hopelijk wordt hij nu goed gemaakt of ik krijg een nieuwe.
Ik hoop het ook! Ben er ook wel klaar mee. Die verkoper snapte ook niet echt dat ze het electronica gedeelte niet hadden vervangen, ondanks dat de gemelde schade vochtschade was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad met een Samsung E800 (ofzo). Bij de derde keer zei ik dat ik er klaar mee was en toen zei de (nieuwe) verkoper dat ze bij de vierde keer verplicht waren om een nieuwe te geven. Ik kreeg hem toen terug en ben de dag erna meteen terug gegaan om te zeggen dat hij het weer niet deed (al deed hij het stiekem wel, maar ik was er zo klaar mee). Ik werd daarna gebeld door Samsung dat de telefoon uit de handel was genomen en toen kreeg ik een andere, veel betere aangeboden
Hopelijk gaat deze reparatie helpen!
Ik heb het de laatste tijd ook al een paar keer gehad (dat-ie uit zichzelf opnieuw opstartte). Heb er 2.3.5 opstaan trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef bossb het volgende:
[..]
Komt volgens mij door de laatste Android 2.3.4 versie, die er wellicht op heb staan. Een bug zit hierin dat het toestel zomaar opnieuw opstart. Ook al 2x gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |