Ja, niet om t via mn speakerts te kunnen luisteren, kut.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dit is gewoon kwestie van aanklikken en spelen.
Goede TT.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef SiemeN het volgende:
Waar de hits heter zijn dan het vet in je frituur!
Speciaal voor jou Ricky dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef SiemeN het volgende:
Ben wel verheugd om te zien dat ook dit jaar ons goede doel "Frituren tegen Kanker" weer een doorslaand succes is gebleken.
Oh kak, dat is nog een hele oude. Zal 'm ff aanpassen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:22 schreef Monopoly het volgende:
Die link uit de OP word niet geopend door mijn diverse afspeel programma's.
Gast, doe effe normaal, m'n opa is afgelopen maart overleden toen 'ie in de vetpan van 't plaatselijke fritkot kankerde.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef SiemeN het volgende:
Ben wel verheugd om te zien dat ook dit jaar ons goede doel "Frituren tegen Kanker" weer een doorslaand succes is gebleken.
Mooie schoen'n, neuk'n?quote:
Hele studentenhuizen zijn nader tot elkaar gekomen dankzij RBL!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
RB als startpagina gezet op elke computer hier in het studentenhuis. muziek tiert gezellig door het hele huis.
Wij zitten nu met zijn alle voor het beeldscherm van Mariek op nummer 10. Ik ben nu stiekem aan het fok!en op de telefoon.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hele studentenhuizen zijn nader tot elkaar gekomen dankzij RBL!
Connaisseur.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
PALLETS! PALLETS! PALLETS! PALLETS! PALLETS SORTEREN!
Steenhard zuipen op dit soort platenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Monopoly het volgende:
Sterke tekst. In Oostenrijk vaak in een apres-ski tent geweest die heette de : Enzianhutte
Man, daar ging het er pas ruig aan toe!
Preciesquote:Op woensdag 16 november 2011 23:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Steenhard zuipen op dit soort platen. Tijdloos!
diner missen omdat je nog de berg af moet met je blauwe statusquote:Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies
En dan zo blauw als een tientje terug naar het hotel lopen rond 18:00 en doodleuk aanschuiven voor het diner waar opa en oma ook zitten
Februari weerquote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
diner missen omdat je nog de berg af moet met je blauwe status. De tering wat een feest was dat.
Wellicht, maar er staat een klein mannetje met een nog kleiner snorretje op de alpenstudio te beuken om zijn plaatje te pluggen.quote:
Dit dus. Waar gaan de fokkers naar toe?quote:
Serfaus.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit dus. Waar gaan de fokkers naar toe?
Ik hossel een vat Dortmunder bierquote:Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
Goratj en ik geven wel een feest in het voorjaar bij hem in de tuin, met deze muziek, braadworsten en veel bier.
Godver, hij begon zich automatisch met de Alpenzusjes te mixen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb zojuist nog een liedje van onze kleine snordragende vrind aan de playlist toegevoegd!
Geeft niet, hij komt vanzelf.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Godver, hij begon zich automatisch met de Alpenzusjes te mixen.
met steengrillen?quote:
super stoer.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
En een biertje erbij, heerlijk!
Wij veranderen niet van naam jongen. Radio Bendeleider is traditie.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef Oceanview het volgende:
whut whut waarom elke keer een naamswijziging, mijn autisme kan dit niet aan.
Ik dacht dat dit de vervanger van radio 49 was.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij veranderen niet van naam jongen. Radio Bendeleider is traditie.
Alsof radio 49 in de buurt kan komen van Radio Bendeleiderquote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de vervanger van radio 49 was.
Ja ik volg radio topics niet, sorry.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof radio 49 in de buurt kan komen van Radio Bendeleider!!!!!!!!!!!!!!!
Geen idee, hoor geen klachten verder?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
Het is stil, of ligt dat enkel aan mij ?
Het lag aan mij, hij was even gestopt. maar ik heb hem gereanimeerd!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, hoor geen klachten verder?
Geen troep op Radio Bendeleider.quote:
Morgen weer een nieuwe uitzending.quote:
Het is alweer donderdag jaquote:Op donderdag 17 november 2011 10:12 schreef SiemeN het volgende:
Ik wilde vandaag wat nieuwe meubelstukken halen bij ABC Woninginrichting, blijken ze een rustdag te hebben.
Het laminaat heeft het altijd zwaar te verduren wanneer RBL weer in de lucht is.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:12 schreef SiemeN het volgende:
Ik wilde vandaag wat nieuwe meubelstukken halen bij ABC Woninginrichting, blijken ze een rustdag te hebben.
We proberen het beste er maar van te maken, al blijft het gemis van BrauN onverminderd groot.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef Allure_ het volgende:
.
Ik kan geen radio Bendeleider luisteren zonder BrauN.
Zal 'm ff de playlist laten shufflen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:02 schreef jameshont het volgende:
Hoelaat kunnen onze trommelvliezen weer genieten van de hemelse klanken van Radio Bendeleider?
Je weet dat ik zijn kloon ben toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef Allure_ het volgende:
.
Ik kan geen radio Bendeleider luisteren zonder BrauN.
Nog niet! Verder bevind ik mij momenteel niet achter de schuiven en doet de shuffleaar al het werk!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef jameshont het volgende:
Viva Coloniaaa!!
Is er ook een playlist beschikbaar? oder nicht?
Dayumm!!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:46 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben uiteraard van de partij. Meteen een verzoekje:
Alpenklanken verlaten de heimat, rechtstreeks de ether in.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:07 schreef wimbo het volgende:
RBL niet aan het rundfunken momenteel?![]()
Had net zin in wat Alpenklanken...
#radiobendeleider , ook leeg.![]()
Ook mooie Twitter hashtag
Zo is 't maar net.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef SiemeN het volgende:
's Lands puikste radiostation, met dagelijks de allergeilste Schlagers, Alpenrock, piratenhits van weleer en hier en daar een ludieke frituurtopper. As ge slim zijt voegde deze website toe aan 'Favorieten', om op de hoogte te blijven van de baanbrekende ontwikkelingen die plaatsvinden rond Radio Bendeleider.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
Zondagavond is wel weer een mooi draaiavondje. Geef me een momentje.
Vandoag hea geak, hendig sjiek dit dat.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef MoVandoag hènopoly het volgende:
Heute ist jetzt so ein shöne Tag
http://s10.myradiostream.com/8628.htm ?quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik krijg acces denied is de link weer veranderd?
Nope, de link is nog steeds hetzelfde.quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik krijg acces denied is de link weer veranderd?
ja nu doet hij het idd wel.quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nope, de link is nog steeds hetzelfde.
Mooi zo.quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja nu doet hij het idd wel.
Hoe werkt dat streaming gebeuren? Want als ik ook kan uitzenden wil ik best die taak wel op me nemen voor een paar uur per dag. Ben in bezit van de jingles en een sloot duitse muziek.quote:
Heldquote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoe werkt dat streaming gebeuren? Want als ik ook kan uitzenden wil ik best die taak wel op me nemen voor een paar uur per dag. Ben in bezit van de jingles en een sloot duitse muziek.
Hmm ja das een goeie, ik heb dat spul nooit gebruikt en heb dus ook geen client.quote:
Dat klinkt mij als muziek in de oren.quote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
Ik speel trouwens met het idee om tijdens Kerstavond een 'Top zoveel' uit te zenden. Voorafgaand kan iedereen stemmen.
irc.fok.nl /join #radiobendeleiderquote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hmm ja das een goeie, ik heb dat spul nooit gebruikt en heb dus ook geen client.![]()
En wat is het adres van die irc?
Kan met deze kwalität toch niet lang meer duren.quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het jammere is dat RBL nog niet op de kabel zit.
zit nu op irc.fok.nlquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
irc.fok.nl /join #radiobendeleider
Probeer /j #radiobendeleiderquote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zit nu op irc.fok.nl
Maar kom niet op bendeleider. krijg heel de tijd ongeldig commando
Dat was hem, bedankt. Het is al weer 10 jaar terug dat ik er gebruik van heb gemaakt.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En na deze gaat de laatste de ether in:
Oompie koerier ze moeten me hangen.
Ik draai nog ff door.quote:Op zondag 20 november 2011 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nog eentje dan, de echte allerlaatste.
DJ Branie stopt ermee voor vandaag,
Tjuus.
quote:
Alsof dit om te lachen is.quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Akkerr het volgende:
Ik ga ook luisteren, heb echt 10 minuten in een deuk gelegen![]()
Vuurwerkje van LOLBOY.quote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Welke nummer is dit in godesnaam?
Die heb ik niet.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Deze ook:
Willem ft Kanon (TurboDJ Lolboy remix).mp3
LOLBOY, maar nu is het iemand anders toch?quote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Welke fokker is DJ lolboy eigenlijk
hoppa:quote:Op zondag 20 november 2011 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
Die periode van het jaar komt er weer aan, het lijkt me tijd voor een paar pleurisgeile kerstplaten!
Ik betwijfel of we al zo ver zijn op technisch gebied.quote:Op zondag 20 november 2011 23:32 schreef Droopie het volgende:
Waar kan ik dit luisteren op mijn mobiel
Deze was dan ook speciaal voor jou.quote:
Dit waardeer ik!quote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik betwijfel of we al zo ver zijn op technisch gebied.
[..]
Deze was dan ook speciaal voor jou.
Jazeker, ik heb de knoppen in de Alpenstudio weer overgenomen.quote:
Die werkt niet wanneer ik de knoppen bedien. Geen idee hoe ik dat fix.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef fratsman het volgende:
Die "Now Playing" klopt geen ruk van.
Ja ik heb hem eerder gehoord, verder verzoeknummertje van punnik, kankerkachel.quote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef fratsman het volgende:
Zit die hendigsjiekslippenmix er ook nog tussen Ludo?
En die ook inderdaad!quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem eerder gehoord, verder verzoeknummertje van punnik, kankerkachel.
Kan ik zo snel ff niet vinden, dacht 'm wel te hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef fratsman het volgende:
Die ben ik dus kwijt, mocht iemand 'm hebben, stuur 'm ff op naar de studio.quote:Op zondag 20 november 2011 23:48 schreef fratsman het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Maikuuulquote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ben ik dus kwijt, mocht iemand 'm hebben, stuur 'm ff op naar de studio.
Thanks!quote:Op maandag 21 november 2011 00:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Maikuuul
Hij staat op de Fok!Wiki!
Nu de website nog.quote:Op maandag 21 november 2011 00:02 schreef Patje1987 het volgende:
Voor welke vlegel deze wallpaper nog niet in heeft gesteld!
[ afbeelding ]
Schön War Die Zeit.quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga er mee stoppen voor vandaag, internet ligt toch te kloten.
Je oma had ook RBL geluisterd.quote:Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef fratsman het volgende:
Kleine Jodeljongen!Draaide oma altijd. Memories...
Lijkt me sterk, ze is al 9 jaar dood.quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je oma had ook RBL geluisterd.
Daarom zeg ik ook had.quote:Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ze is al 9 jaar dood.
Tschüss!quote:Op maandag 21 november 2011 00:47 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
't is mooi geweest voor vandaag. Truste!
Ik ben paraat! Schoon vet in de frituurpan en bier staat koud.quote:Op maandag 21 november 2011 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
Zou zo maar eens kunnen dat er vanavond weer een uitzending is.
quote:
Zijn er instellingen veranderd?quote:
Nope, geen veranderingen? Geen idee wat het probleem geweest is.quote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zijn er instellingen veranderd?
Ik wilde van middag uitzenden met dezelfde gegevens als gisteren maar ik kon niet connecten?
hmm raar, zal morgen nog eens proberen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nope, geen veranderingen? Geen idee wat het probleem geweest is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |