BWAAAARK!
zo. dat moest k kwijt.
Oudste is weer volop aan het spugen s avonds, op gezette tijden. Ze eet voor geen meter meer, dat weten we eerst aan normaal peutergedrag maar ze laat nu ook de lekkere dingen staan, de pepernoten en de chocola enzo. En ze poept ja eh. niet. eigenlijk. Dus dikke shit hier
mwhihi
.
Heb vandaag de kinderarts gebeld maar die zei doodleuk ja geef dr maar een klysma. Daarop heb ik vriendelijk bedankt en maar gevraagd of het niet anders kon (nee dus), waarop B. met haar naar het ziekenhuis is gegaan zodat ze het ding daar toe kunnen dienen. We hebben hier inmiddels panische toestanden als er getemperatuurd moet worden of een zetpil gegeven moet worden. Ik sta er niet zo om te springen om zelf steeds die klysma's te moeten geven eerlijk gezegd. Al met al bouwt ze best een redelijk trauma op zo, en het is natuurlijk lood om oud ijzer of nou een verpleegster dat klysma geeft of ikzelf, maar het voelt toch niet lekker dat ik (of B.) dan degene is die haar zelf dat trauma aandoen.
Op zich waren ze wel begripvol in het ziekenhuis maar toch ook wel een beetje met een sjongejongejonge

ondertoon. Tsja, t zal voor hen wel aan de orde van de dag zijn allemaal maar voor ons niet.
/end.
En verder doet ze het zo goed, mn grote, ik ben zo trots op haar en ze gaat zo snel!
Ze heeft het ontzettend naar haar zin bij de gastouder, ze spreekt heel goed al en ze is een ondernemende peuter. Helemaal in de ban van poppen en maaaissieees! en prinsessen enzo nu

heerlijk tutten voor ons dus