abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104634347
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Pfff, het is zoo irritant dan he. Ik blijf maar zeggen dat ik haar echt lief vind en dat ze dadelijk echt tv mag kijken (duidelijker afgebakend: als ik klaar was met koken), maar dan blijft ze maar vragen "mag ik nu televisie kijken?" op zo'n echte zeurtoon. En toen ik een beetje boos werd (echt een beetje hoor) kwam ze heel verdrietig huilend naar me toe om te knuffelen en te zeggen dat ik niet boos mocht doen :')
Nouja Elin heeft echt maandenlang in de herhaalfase gezeten en die was echt heel echt naar. mag ik mag ik mag ik mag ik, 'ja zo' maaaarrr mag ik mag ik mag ik mag ik. as we speak doet ze het 'ik wil zandkasteel ik wil zandkasteel (ik reageer even niet en ze weet er 30x ik wil zandkasteel in te proppen) de fase is dus blijkbaar nog niet over.

vooral heel vervelend als je even druk bezig bent met je andere kind ofzo
pi_104637079
De mijne durft ineens niet meer op het potje. Dus tot zover...

Ow en dat zeuren. Dan roept hij: ik weet iets! Ik heb een ideetje. Natuurlijk zo schattig als hij kan. Maar dan zeg ik al: nee Seb je krijgt geen snoepje. Dan laat hij zijn schouders hangen en zegt oooow nouhou. En soms dan komt er de stervende zwaan bij. Dan laat hij zich op zijn knieën vallen en begint luid te nephuilen. Jammer jongen ik trap er niet in
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 21 november 2011 @ 17:57:29 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_104638147
En dan met lege handen voor je gaan staan "ja, maar dan ben ik verdrietig en dan hebben mijn handen niets"

check :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_104638622
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef Troel het volgende:
En dan met lege handen voor je gaan staan "ja, maar dan ben ik verdrietig en dan hebben mijn handen niets"

check :P
in dat geval: geef m een poetsdoek in zn handjes :P
  maandag 21 november 2011 @ 18:57:57 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104641287
Wat een heerlijk bijdehante kinders zitten er af en toe bij O+
en af en toe heb je een flinke rol behang of in elk geval duc-tape nodig
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 november 2011 @ 19:03:57 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104641645
Ik ben ook wel van het nee, niet nu maar straks. Maar ik ga zowel jan als mezelf geen uur nee aan laten horen omdat het toevallig op een jengeltoontje gevraagd word. Dan vraag ik liever: "Kun je het ook nórmaal vragen : "Mag ik <insert gewilde> " " en dan heeft hij meestal wel door dat hij het op een normale toon wel krijgt.

Heeft er trouwens iemand een "wegwerp buggy" staan en doet er niets meer mee? Ik denk erover om Jan voortaan maar te laten lopen (aan 't tuigje) en Geert in de doek of de buggy mee te nemen, en mocht Jan dan moe worden, kan ik Geert altijd nog in de doek slingeren en Jan in de buggy laten zitten. Ik ben ontzettend blij met de duo voor lange(re) stukken, maar voor korte stukjes zoals de PSZ of de winkels wordt hij me toch te lomp :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 21 november 2011 @ 19:10:05 #182
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104641995
Annicka heeft dat herhalende ook wel, en dan in combinatie met verdrietig zijn. Dan is ze ergens ontstemd over (iets niet mogen oid) en dan herhaalt ze de hele tijd: 'ik ben zo verdrietig'. Geen doorkomen aan op zo'n moment.

Ze is trouwens wel heel blij met haar broertje. (ahhh, wat lief!) En kusjes geven. Ze moet nog wel leren dat ze voorzichtig moet zijn in Ayden's omgeving, normaal gesproken kon ze rennen en vliegen wat ze wilde, maar dat moet nu eventjes wat minder. In ieder geval tot Ayden wat minder baby is... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104645745
BWAAAARK!
zo. dat moest k kwijt.

Oudste is weer volop aan het spugen s avonds, op gezette tijden. Ze eet voor geen meter meer, dat weten we eerst aan normaal peutergedrag maar ze laat nu ook de lekkere dingen staan, de pepernoten en de chocola enzo. En ze poept ja eh. niet. eigenlijk. Dus dikke shit hier mwhihi :') .
Heb vandaag de kinderarts gebeld maar die zei doodleuk ja geef dr maar een klysma. Daarop heb ik vriendelijk bedankt en maar gevraagd of het niet anders kon (nee dus), waarop B. met haar naar het ziekenhuis is gegaan zodat ze het ding daar toe kunnen dienen. We hebben hier inmiddels panische toestanden als er getemperatuurd moet worden of een zetpil gegeven moet worden. Ik sta er niet zo om te springen om zelf steeds die klysma's te moeten geven eerlijk gezegd. Al met al bouwt ze best een redelijk trauma op zo, en het is natuurlijk lood om oud ijzer of nou een verpleegster dat klysma geeft of ikzelf, maar het voelt toch niet lekker dat ik (of B.) dan degene is die haar zelf dat trauma aandoen.
Op zich waren ze wel begripvol in het ziekenhuis maar toch ook wel een beetje met een sjongejongejonge :') ondertoon. Tsja, t zal voor hen wel aan de orde van de dag zijn allemaal maar voor ons niet.

/end.

En verder doet ze het zo goed, mn grote, ik ben zo trots op haar en ze gaat zo snel!
Ze heeft het ontzettend naar haar zin bij de gastouder, ze spreekt heel goed al en ze is een ondernemende peuter. Helemaal in de ban van poppen en maaaissieees! en prinsessen enzo nu :D heerlijk tutten voor ons dus O+

:)
pi_104645768
en ik ga nu even rustig teruglezen, ik heb zo weinig tijd tegenwoordig om het bij te houden -O-
:)
pi_104648536
Ach Mignonne ja arme oudste :*
Ik kan me dat klysma verhaal zo goed voorstellen dat je dat niet zelf wilt doen. Jij bent de mama en jij bent er om te troosten en niet om eerst iets te doen waarna je haar moet troosten. Dus naar het ziekenhuis gaan vind ik echt een goede keus van jullie :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104649420
Och ze is zo een mooierd O+
Wat ontzettend sneu dat ze zelfs het lekkere eten laat staan.
En je hebt helemaal gelijk :Y Dan vinden ze je maar een :') ouder. Je redenatie snijdt hout hoor.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104650202
Dit filmpje wilde ik gisteravond al showen, is ook gisteravond gemaakt. Zo lief :) Rond de 15 seconden krijg je duidelijkheid ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104651432
Mignonne, wat een heerlijk meisje heb je ook!

Wij waren dit weekend een weekend weg met de kinderen en Lotte sliep in een tweepersoonsbed. Eerst was ze een beetje verdrietig want: nu heb ik geen vriendje die bij mij in bed slaapt O+
  maandag 21 november 2011 @ 23:04:31 #189
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_104657960
Herhaalfase *herkenbaar* Bram blijft alles herhalen totdat je hem erkenning geeft.
Verder is mijn peuter heerlijk op het moment. Sinterklaas leeft nu echt voor hem en hij vindt het spannend, maar o zo leuk.
Luisteren is wel een probleempje. Ik moet soms wel 10x zijn naam zeggen voordat hij opkijkt. En hij hoort wel goed, want als ik vraag of hij een *insert iets lekkers* wil, staat hij meteen bij me.
Morgen gaat hij onder het mes, neusamandelen eruit. Ik zie er als een berg tegenop en hoop dat ik hem voldoende voorbereid heb. Vind het 3x niks...

Moderator maandag 21 november 2011 @ 23:06:57 #190
5428 crew  miss_sly
pi_104658125
Sugarsnap, sterkte voor morgen! Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet!

Wij waren vanavond uit eten (was ik vergeten dat we dat zouden doen toen ik beloofde de stemmen voor de awards in te vullen, morgen nieuwe kans) en een nichtje van schaap kwam oppassen. Senna is zo lief geweest, vertelde ze. Ze had goed geluisterd, was lief geweest, en ging lief slapen. In bad zei ze ineens "ik vind je lief" en tijdens het voorlezen had ze gezegd dat ze het leuk vond dat ze oppaste O+
Fijn zo'n oppas O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104665930
Mignonne, wat akelig dat 't hele poepdrama steeds zo de kop op blijft steken. Ook ik kan me helemaal vinden in jullie besluit om naar het ziekenhuis te gaan voor 't klysma.

Herhalen, héél herkenbaar. Maar niet alleen bij 't vragen om iets (waterwaterwaterwater waaaaaateheheheeeeeeer), maar ook als ze iets heeft gezien, bijvoorbeeld als we in de auto zitten (mama kijk, trein. Een trein. Een trein. Een treiheiheiheiheiiiiinnnnnn, mamaaaaaaaaa. Mama. Mama. Mama! MAMA TREIN! mama. Zie je die trein? Zie je die trein? ZIE JE DIE TREIN!!!???? )

Zo snel mogelijk reageren is het devies.
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:38:15 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104666020
mignonne :* voor je arme meisje

Sugarsnap, succes vandaag!

Ow herhalen is hier ook hoor! Hij mag dan wel nauwelijks praten maar hij blijft net zo lang 'dèt' zeggen totdat je reageert
pi_104666030
Arme A. ;( Groot gelijk dat je naar het ziekenhuis gaat voor het toedienen van de klysma Mignonne :*

Dat herhalen is zo herkenbaar! Als ik geen antwoord/ niet het goede antwoord geef blijft hij maar doorgaan. Ik heb het bij andere kinderen nooit gemerkt, dus ik dacht dat het een afwijking van Niels was :')
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104666043
sterkte mignonne :*

groot gelijk dat je die strijd met een klysma niet zelf aangaat. je bent haar mama, niet haar verpleegster!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator dinsdag 22 november 2011 @ 09:52:11 #195
5428 crew  miss_sly
pi_104666327
mignonne, ik begrijp helemaal dat je zelf zo'n klysma niet wil geven. Ik vind het eigenlijk heel raar dat ze daar in het ziekenhuis geen begrip voor hebben! Jullie zijn de ouders, om te troosten en bescherming te bieden en zoiets naars wil je niet iedere keer doen bij je kind. Wat naar dat ze er weer zoveel last van heeft, arm ding. Heeft het al geholpen?

Achteraf bedacht ik zelf ook al dat ik gisteren beter eerder/anders had kunnen reageren, maar op dat moment zat ik zelf ook een beetje vast in: die tv gaat niet zomaar aan als je erom vraagt en zeker niet als je erom zeurt. Volgende keer dus zelf maar eerder uit mijn mindset komen dan dat ik verwacht dat zij dat doet ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104666335
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:35 schreef Sorbootje het volgende:
Mignonne, wat akelig dat 't hele poepdrama steeds zo de kop op blijft steken. Ook ik kan me helemaal vinden in jullie besluit om naar het ziekenhuis te gaan voor 't klysma.

Herhalen, héél herkenbaar. Maar niet alleen bij 't vragen om iets (waterwaterwaterwater waaaaaateheheheeeeeeer), maar ook als ze iets heeft gezien, bijvoorbeeld als we in de auto zitten (mama kijk, trein. Een trein. Een trein. Een treiheiheiheiheiiiiinnnnnn, mamaaaaaaaaa. Mama. Mama. Mama! MAMA TREIN! mama. Zie je die trein? Zie je die trein? ZIE JE DIE TREIN!!!???? )

Zo snel mogelijk reageren is het devies.
Ja dat doet Leander ook: Mama Dora, mama Dora, mama Doorrraaaa. En als ik dan zonder kijken zeg dat ik het zie zegt ie: Nee KIJK mama Dora :Y

En Miss je hebt het langer volgehouden dan ik zou dan. Ik ben daar te makkelijk in denk ik. Ben al heel snel klaar met dat jengelen. Hij mag van mij dan meestal een filmpje kijken en dan gaat ie weer uit en dat is dan prima. Nog wel :')
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104666374
Ach wat sneu voor Amelie! :* Ik zou ook naar het ziekenhuis zijn gegaan!
De forlax wil hier trouwens echt niet! Poepen is nog hetzelfde hier. Verschilt heel erg, als hij een dag overslaat moet hij de volgende dag vaak 6/7 keer. Heeft er vaak wel moeite mee, veel persen.
Hij eet ook zo weinig dingen en drinkt nog steeds alleen water en soms taksi.
Nu heeft hij ineens rare vlekken. Ik ga er maar vanuit dat hij de 5e ziekte heeft overgenomen van Kim.

Tyler herhaalt ook. MAMAMAMAMA! DIEDIDIE! En de jankzeur partijen als hij niet een koekje krijgt bv is soms irritant. Maar afleiden gaat steeds makkelijker!
pi_104666515
Niet praten heeft dus toch zijn voordelen :+
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:32:32 #199
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_104667200
Mignonne, wat sneu voor je grote ;(

Succes Sugarsnap! Dat wordt ijsjes eten straks (toch? :@ )

Zo herkenbaar dat constante herhalen, Toby heeft er ook een handje van. Vooral leuk als hij er een raadspel van maakt. Lopen we op straat, roept hij "T is dat?" x 300. Kan dus van alles betekenen: hij ziet/ruikt/hoort iets en ik moet maar raden wat. En als hij niet snel genoeg een bevredigend antwoord krijgt dan wordt 'ie nijdig :D
.... met gevoel voor drama....
pi_104667665
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef mignonne het volgende:
en ik ga nu even rustig teruglezen, ik heb zo weinig tijd tegenwoordig om het bij te houden -O-
Spuit elf hier :')
H! jij bent het! Met een andere usernaam
en ik maar denken hej dat kindje lijkt heel erg op A. 8)7
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')