SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas:![]()
![]()
![]()
Je hebt duidelijk niet opgelet.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter heeft wel met veel feiten Mulder verslagen
Maar Mulder is ook een bosmongoolquote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Geo4kant kan je aub kappen met lapohunten?
shut it hypocrietquote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Geo4kant kan je aub kappen met lapohunten?
Het was dit of the soap continuesquote:
Hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren man?quote:Cruijff pas in tweede instantie ingelicht
Zonder medeweten van Johan Cruijff heeft de Raad van Commissarissen van Ajax de onderhandelingen met beoogd technisch directeur Louis van Gaal afgerond. Dat zeggen bronnen rond de Amsterdamse club. De legendarische nummer 14 van weleer, lid van de RvC, is pas daarna ingelicht over de gang van zaken.
Met steun van de directie van Ajax heeft de raad in Portugal gesproken met Van Gaal. In die bijeenkomst heeft de oud-trainer van de club gezegd opnieuw naar Amsterdam te willen komen. Cruijff heeft nog niet gereageerd op de gang van zaken. Algemeen mag worden aangenomen dat hij geen groot voorstander is van de komst van Van Gaal.
Cruijff buitenspel
De actie lijkt een directe poging Cruijff buitenspel te zetten. Eerder op de dag liet bestuursvoorzitter Steven ten Have nogmaals weten dat hij zich de wetten niet laat voorschrijven door Johan Cruijff. "Er moet snel een stabiele leiding komen”, zei hij. "Of Cruijff het er nu mee eens is of niet.”
Ten Have benadrukte daarbij al dat er een patstelling is ontstaan tussen Cruijff en de overige vier leden van de Raad van Commissarissen (Ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer). Hij stelde dat het belang van Ajax daardoor ernstig wordt geschaad.
Kut TT mang.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef GGMM het volgende:
Vooruit, omdat je zo'n leuke TT in je hoofd had.
Wat voor feiten? Ik heb geen enkel goed argument gehoordquote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serri? Van Gaal kan wel samenwerken wil je zeggen?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan moet leren samenwerken, Niet in eigen belang denken
Louis ook ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri? Van Gaal kan wel samenwerken wil je zeggen?
Dat vroeg ik me al af sinds ik er van hoorde.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Breekfast het volgende:
Trouwens, WTF moet Davids uberhaupt in de raad van commissarissen?![]()
Lijkt me totaal niet iemand die in een bestuursfunctie past.
Ik dacht eerst van "Uhm..MBA..nice man"quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Breekfast het volgende:
Trouwens, WTF moet Davids uberhaupt in de raad van commissarissen?![]()
Lijkt me totaal niet iemand die in een bestuursfunctie past.
Ga ergens anders trollenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef De_kromme het volgende:
Davids in de RvC trouwens.![]()
![]()
Gaat helemaal verkeerd daar de komende dagen is mijn voorspelling.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Jaap de Groot vanavond bij Pauw en Witteman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |