quote:Van Gaal: nooit meer naar Ajax
Louis van Gaal zal nooit meer terugkeren naar zijn oude club Ajax. Dat heeft de 57-jarige trainer beloofd aan de voorzitter van AZ Dirk Scheringa. De succesvolle trainer wil de Alkmaarders alleen verlaten voor een WK-land.
'Ik heb mijn woord gegeven aan de voorzitter van AZ en daar hou ik me aan', aldus Van Gaal, die gisteren terugkeerde bij Ajax om de loting voor het WK Amsterdam te verrichten.
neenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef Stevenzenl het volgende:
What the fuck, ik zie net het volgende filmpje voor het eerst:
IS DIT ECHT!?!?!?!?![]()
![]()
Ja en of het morgen kouder wordt dan 25 graden is ook nog speculatie, toch kunnen we alvast aannemen dat dat het geval is.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast niet, maar niemand hier WEET wat Cruijff er van zal vinden, alleen hijzelf.
Alles tot zijn reactie is speculatie, niets meer..
Man, mensen zeggen gisteren A, vandaag B en doen morgen C in de voetbalwereld.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja en of het morgen kouder wordt dan 25 graden is ook nog speculatie, toch kunnen we alvast aannemen dat dat het geval is.
Lijkt me vrij zeker dat Cruijff hier niet blij mee zal zijn.
quote:Ledenraad Ajax kan komst Louis Van Gaal blokkeren
16/11/2011 20:16
De ledenraad van Ajax kan de komst van Louis van Gaal als algemeen directeur nog dwarsbomen. Mocht woensdagavond tijdens de ledenraadvergadering, die om 19.30 uur is begonnen, partij voor commissielid Johan Cruijff gekozen worden lijkt de aanstelling van Van Gaal niet door te gaan.
Zonder medeweten van Cruijff zouden de overige vier leden van de raad van commissarissen (rvc) – voorzitter Steven Ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer – contact hebben gezocht met Van Gaal en hem hebben aangesteld als toekomstig algemeen directeur (uiterlijk 1 juli 2012). Pas na het besluit zou de rvc Cruijff hebben ingelicht.
Al langer is bekend dat Cruijff en Van Gaal een moeizame relatie hebben. Onlangs zei Van Gaal nog tegen Voetbal International dat hij een samenwerking niet zag zitten. 'Zolang Johan Cruijff daar zit, is dat onmogelijk. Van mijn kant in elk geval wel. En van zijn kant waarschijnlijk ook.'
ja, de wereldpolitiek is 1 op1 vergelijkbaar met de voetbalwereldquote:Op woensdag 16 november 2011 21:43 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ja, haha komop man. Jij en ik weten ook NIET zeker dat morgen Obama president van Iran word, mijn naamgenoot president word van the USA, Belgie een regering krijgt, een komeet inslaat op Zuid - Sudan, maar toch durf ik wel te stellen dat.....
Denk toch dat ze dat uiteindelijk niet gaan doen in het belang van Ajax.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Stiggie het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)n-Gaal-blokkeren.htm
[..]
Cruijjf loop de polonaisse.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast niet, maar niemand hier WEET wat Cruijff er van zal vinden, alleen hijzelf.
Alles tot zijn reactie is speculatie, niets meer..
M;n ma belde me net.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:46 schreef HeatWave het volgende:
Van gaal "van zijn kant WAARSCHIJNLIJK ook"
Nuff said, wie weet heeft Johan Louis wel ff gesmst, doe jij het maar.
Ik ben nog niet benaderd hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijjf loop de polonaisse.
Eindelijk iets dat ie had gewild. Samen kunnen werken met zijn idool.
De RvC wordt ook gewoon weggestuurd.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Denk toch dat ze dat uiteindelijk niet gaan doen in het belang van Ajax.
Wanneer de RvC wordt weggestuurd is de chaos compleet natuurlijk.
nee manquote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef Stevenzenl het volgende:
What the fuck, ik zie net het volgende filmpje voor het eerst:
IS DIT ECHT!?!?!?!?![]()
![]()
De sint bestaat natuurlijk ook gewoon, het is alleen geen honderden jaren oude heilige, maar een vent in een pak. Ome Willem bestaat toch ook?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
M;n ma belde me net.
Dat de Sint wel bestaat.
Maar niets dat ie nu weggaat oidquote:
Nee, dat ze gek zijn geworden. Belooft veel goeds.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar niets dat ie nu weggaat oid.
Dat roept ie al wekenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat ze gek zijn geworden. Belooft veel goeds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |